Jep.quote:Op donderdag 4 september 2025 02:27 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik zit op het puntje van mijn stoel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Van alle spanning ben je van je stokje gegaan? Tijd dan dat @kree iets verteld over dat muzikanten protocolquote:
Nou, ik lig meer vrijwillig horizontaal.quote:Op donderdag 4 september 2025 02:30 schreef devzero het volgende:
[..]
Van alle spanning ben je van je stokje gegaan? Tijd dan dat @:kree iets verteld over dat muzikanten protocol
Ik vroeg me eerst af wat voor invloed kree nu weer op je had, maar je bedoelt gewoon dat je probeert te gaan slapenquote:Op donderdag 4 september 2025 02:31 schreef Sally het volgende:
[..]
Nou, ik lig meer vrijwillig horizontaal.
Aangezien het hier 2:30 in de nacht is
hohoho ik zeg in algemeen, niks te maken met invloed op iemand.quote:Op donderdag 4 september 2025 02:39 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik vroeg me eerst af wat voor invloed kree nu weer op je had, maar je bedoelt gewoon dat je probeert te gaan slapen
R&P / `uit hier je zorgen, persoonlijke of algemeen.quote:Op donderdag 4 september 2025 03:16 schreef kree het volgende:
wat was het meest leuke dat jullie deze week meemaakte met werk. of thuis ofzo? vertel eens?
Nee, wij zijn zoquote:Op donderdag 4 september 2025 03:19 schreef kree het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
zo zijn jullie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |