Ooooquote:Op donderdag 4 september 2025 18:13 schreef spapaars het volgende:
El Che is de afvaller van De Bondgenoten. In een duel met Erik trok El Che aan het kortste eind, waardoor hij de loods moest verlaten. Daarmee kwam na maar liefst elf maanden een einde aan zijn verblijf in de loods. In gesprek met RTL Boulevard geeft El Che nu aan dat hij van de psycholoog te horen had gekregen dat hij volgende maand de loods sowieso had moeten verlaten.
https://lovereality.nl/el(...)ondgenoten-verlaten/
Dus gewoon op vakantie gestuurd.
Ja, hij gaf echt superveel om Roma. Zoveel dat hij misschien wel even aan haar dacht terwijl hij Ghettima neuktequote:Op donderdag 4 september 2025 02:36 schreef kater1 het volgende:
Jammer dat El Che eruit is. Heb me zeer met hem vermaakt. Dat hij Vincent vol op de bek pakte, hilarisch! Maar hij is ook echt volwassener geworden in die maanden. Hij gaf volgens mij ook meer om Roma dan we denken.
Hehe, psycholoog zag de aflevering van Che met Ghet en dacht: "Die is mentaal niet goed meer..."quote:Op donderdag 4 september 2025 18:13 schreef spapaars het volgende:
El Che is de afvaller van De Bondgenoten. In een duel met Erik trok El Che aan het kortste eind, waardoor hij de loods moest verlaten. Daarmee kwam na maar liefst elf maanden een einde aan zijn verblijf in de loods. In gesprek met RTL Boulevard geeft El Che nu aan dat hij van de psycholoog te horen had gekregen dat hij volgende maand de loods sowieso had moeten verlaten.
https://lovereality.nl/el(...)ondgenoten-verlaten/
Dus gewoon op vakantie gestuurd.
Ook niet qua zoenen, liefde, genegenheid of oprechtheid.quote:Op donderdag 4 september 2025 19:38 schreef 5thencounter het volgende:
Erik .. Dapper aan het analyseren bij JankFaat![]()
Gaat nix worden qua sex
Er komen gewoon meer Jureerbare Fucksquote:Op donderdag 4 september 2025 19:42 schreef Fritsie1960 het volgende:
Ik hoop dat team SharkShark flink op zijn bek gaat met als verliezer Floris
Links, rechts, is ook supercomplex hequote:Op donderdag 4 september 2025 19:43 schreef Chanel5 het volgende:
ach Flo stapte verkeerd zei hij, wat een kul zeg
Dit.quote:Op donderdag 4 september 2025 19:43 schreef Soury het volgende:
Hond zegt Fatima over Floris, tja Faatje je bent afval dus het bondje past prima
Er zat eerder een oudere dame in die ook alles wist want levenservaring. Behalve de Mississippi wist ze niet.quote:Op donderdag 4 september 2025 19:46 schreef Whuzz het volgende:
Marlene weet alles. 100% alles. Ze heeft dan ook van 1934 tot 1996 de nederlandse encyclopedie geschreven. Tot ze werd vervangen door Wikipedia. Maar ze weet alles. Is wel wat te langzaam, maar goed.
Mississippi is toch een lied van Brotherhood of Man?quote:Op donderdag 4 september 2025 19:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Er zat eerder een oudere dame in die ook alles wist want levenservaring. Behalve de Mississippi wist ze niet.
Estherquote:Op donderdag 4 september 2025 19:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Er zat eerder een oudere dame in die ook alles wist want levenservaring. Behalve de Mississippi wist ze niet.
Maewood?quote:Op donderdag 4 september 2025 19:52 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Mississippi is toch een lied van Brotherhood of Man?
Pussycat.quote:Op donderdag 4 september 2025 19:52 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 4 september 2025 19:52 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 4 september 2025 20:05 schreef 5thencounter het volgende:
GodalleJezus.. moeten we hier nog een maand naar kijken...
Onwetendheid of het erom doen, ik denk sterk het laatste, hij loopt constant op te naaien op wat voor manier dan ook.quote:Op donderdag 4 september 2025 20:28 schreef Whuzz het volgende:
Vandaar dat hij nog snel ff de hele pot chocopasta leeg vreet
Ja dan was er iig een nieuwe ingekomen. Of misschien El che die kon blijven.quote:Op donderdag 4 september 2025 20:28 schreef Chanel5 het volgende:
alexander gaat weg
het is goed voor jullie dat ik het begin van de cyclus zeg ivm de punten\
domme lummel is het ook, was vorige week gegaan
Oh ja, nou dan is Roma de sjaak. Maar die twee kibbelen wel steeds meer (Demi en Geert)quote:Op donderdag 4 september 2025 21:31 schreef KinKiJan het volgende:
Moeten ze weer iemand uit het laatste bondje weg sturen deze cyclus?
Zo ja, dan hoop ik dat de vossen laatste worden;
Demi en Geert sturen elkaar vast niet weg, dus dan is Alexander m'n held
El Che was wel eerlijk.quote:
Roma is Che al lang vergeten.quote:Op vrijdag 5 september 2025 10:22 schreef King_Merc het volgende:
Krijgen we nu een Roma janksessie ? , als Alexander eerder was vertrokken kon Elche wel blijven
Vond het geen fijne man die Elche, ben wel blij dat hij weg isquote:Op vrijdag 5 september 2025 10:22 schreef King_Merc het volgende:
Krijgen we nu een Roma janksessie ? , als Alexander eerder was vertrokken kon Elche wel blijven
Weet ik zo net nog niet. Er wordt denk ik toch wel een onderscheid gemaakt door de febo tussen mensen die uit zichzelf vertrekken en die via een eliminatie eruit gegooid worden. Ze gaan echt niet de hele aanloop en spanning van de schapeneliminatie voor de afleveringen opeens opheffen, omdat huilbal Alexander zich op het laatste moment ervoor zou werpen om El Che te redden. Dus het had niet zoveel uitgemaakt als Alexander eerder was vertrokken. Het wordt alleen door hem aangehaald om zijn eigen vertrek wat dramatischer te maken en zaadjes te planten bij de rest met de illusie dat El Che misschien had kunnen blijven. El Che komt waarschijnlijk ooit wel een keer terug (helaas).quote:Op vrijdag 5 september 2025 10:22 schreef King_Merc het volgende:
Die mocht zich niet bemoeien, hoorde je dat ook ?quote:Op vrijdag 5 september 2025 11:32 schreef Li0nHeart het volgende:
Tijdens sausgate zat Alexander nog aan tafel...
SlooMaa jankt zo hard omdat ze nu een van die rest sukkels moet nemen om te neuken , dat kost weer teveel tijd om geloofwaardig over te komenquote:Op vrijdag 5 september 2025 10:22 schreef King_Merc het volgende:
Fabio wil toch wel ?quote:Op vrijdag 5 september 2025 11:53 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
SlooMaa jankt zo hard omdat ze nu een van die rest sukkels moet nemen om te neuken , dat kost weer teveel tijd om geloofwaardig over te komen
Ik heb 'm nog niet zien aaien, maar zijn gereedschap zal intussen wel skreewe om gepoetst te wordenquote:
Als ze zelfs DooieGerrit uit Utopia er een gaven, krijgt Erik er vast ook wel eenquote:Op vrijdag 5 september 2025 18:09 schreef Li0nHeart het volgende:
Goh, ik vraag me zo af, zou Erik daar soms voor die ton zitten?
Kim wordt al met succes geaaid door Joyquote:Op vrijdag 5 september 2025 17:34 schreef DilanoNirvana het volgende:
Die gastjes rukken zich onder douche af, en Fabio die heeft nooit geneukt en joey denk ik ook niet. Misschien wil kim wel🤪
Jup.. "Je bent jong en je wilt neukt wat.." bij SBS6 op tvquote:
nee das Freakquote:Op vrijdag 5 september 2025 19:30 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Niet echt nee, maar ja omdat je zo van feitjes houdt
Dat is wel een diep triest interview, niveautje hoor.quote:Op vrijdag 5 september 2025 18:55 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jup.. "Je bent jong en je wilt neukt wat.." bij SBS6 op tv![]()
Het draait alleen maar om sex, de verslaggever weet gewoon geen andere vragen te stellen
Ja dat dat mocht.quote:Op vrijdag 5 september 2025 19:40 schreef greysbones het volgende:
snel hoor
was inderdaad slim van erik om die hamer er boven uit te steken
Dat weten ze toch niet, maar het is zo niet erg moeilijk.quote:Op vrijdag 5 september 2025 19:42 schreef 5thencounter het volgende:
Ze kopieren nu de Erik truc.. zou niet mogen
Ik zie Flo gezellig klungelen, ze weten het dus nietquote:Op vrijdag 5 september 2025 19:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat weten ze toch niet, maar het is zo niet erg moeilijk.
Die weet niet dat ze boven en aan de zijkant mogen seinen. Ik snap het wel.quote:
en dan ook nog zeggen: we waren best wel snelquote:Op vrijdag 5 september 2025 19:45 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik zie Flo gezellig klungelen, ze weten het dus niet
Goede communicatie van bondje haaienquote:Op vrijdag 5 september 2025 19:50 schreef Chanel5 het volgende:
Alle bondjes gaven de positie aan met hamer en hand behalve de Haaien
Fleuris weet dattie over 4 weken gewoon weer in de finale staat, hoeft 'ie niets voor te doenquote:Op vrijdag 5 september 2025 19:51 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Goede communicatie van bondje haaien
Raad de bewoner?quote:Op vrijdag 5 september 2025 19:51 schreef schetterklep het volgende:
De volgende die een beroemde zanger wil worden met 60k![]()
En met de familie in beeld die ook op slinkse wijze zichzelf in de finale speelde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |