Alle vorige deelnemers staan hier https://www.tvgids.nl/nie(...)s-van-de-bondgenotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haaien: Albert, Demi, Floris, Senna
Vossen: Brijan, Maurice, Serena, Rocky
Gieren: Bruce, Annet, Jason, Jesse
Slangen: El Che, Moraima, Rami, Sylvia
De bondjes van cyclus 11
[ afbeelding ]
Vossen: Jason, Diederik, Britt, Annet
Slangen: Albert, Floris, Chi, Brijan
Gieren: Celine, Serena, Maurice, Rocky
Haaien: Senna, Demi, Johan, Bruce
Overzicht van alle deelnemers die de loods verlaten hebben
De nieuwe bondgenoten van cyclus 10:
[ afbeelding ]
Cap van 5thencounter.
Gieren: Sam, Floris, Britt, Bo
Haaien: Albert, Fatima, Bruce, Chi
Slangen: Beau, Rowena, Max, Serena
Vossen: Robert, Celine, Jason, Diederik
Met dank aan KinKiJan
[ afbeelding ]
Vossen: Bo, Chelsea, Rick, Robert
Gieren: Erik, Serena, Max, Wendy
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Rowena
Slangen: Bruce, Fatima, Bradley, Rob
Winnaar van deze ronde was Rick
De Gieren hebben verloren en Erik is naar huis gestemd
Uitzichzelf vertrokken zijn Bo en Wendy
Thnx KinKiJan
[ afbeelding ]Cap van Spapaars
Maand 6
Haaien: Nick, Sam, Beau, Lodewijk
Vossen: Robert, Eduardo, Rick, John
Slangen: Chelsea, Davey, Kaine, Bo
Gieren: Mary, Serena, Gerrit, Denise
Vorige bondgenoten (Maand 5)]
Slangen: Beau, Bo, Lodewijk, Erik
Vossen: Kim, Eduardo, Robert, Melanie
Gieren: Serena, Sam, Nick, Mary
Haaien: Danielle, Davey, Kaine, Wesley
Vertrokken:
Danielle vertrok met gezondheidsklachten
Erik won van Lodewijk in de finale
Wesley werd door zijn bondje weggestemd (was anders zelf gegaan)
Melanie en Kim vertrokken na deze cyclus vrijwillig
[ afbeelding ]
Gieren: Nick, Kaine, Rick, Wendy
Haaien: Denise, Bo, Chelsea, Serena
Slangen: Beau, Sam, Lodewijk, Rowena
Vossen: Eduardo, Robert, Gerrit, Erik
Met dank aan Spapaars
[ afbeelding ]
Vossen: Robert, Chelsea, Max, Rowena
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Floris
Slangen: Bruce, Fatima, Jason, Serena
Gieren: Beau/Bo, Bradley, Chi, Rob
Uhh uhhh ik weet het ook niet meer.quote:Op woensdag 3 september 2025 19:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wie die blonde meid is in haar droomauto
Insta sowiesoquote:Op woensdag 3 september 2025 19:55 schreef StephanL het volgende:
[..]
Uhh uhhh ik weet het ook niet meer.
Waar wordt dat überhaupt gecommuniceerd dat mensen thuis iets kunnen doen?
Nopequote:Op woensdag 3 september 2025 19:56 schreef DilanoNirvana het volgende:
Zal wel op FB zijn wat ik niet heb.
Klopt. Neuken op TV helpt ook niet echt overigens.quote:Op woensdag 3 september 2025 19:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
De instabiliteit en het gedrag van Roma is echt niet goed voor haar carrière als juf. Ik heb niks tegen haar, leuke meid, maar ik zie haar hierna niet meer voor de klas staan... ze is niet goed in beeld gebracht iig
Nee dank jequote:Op woensdag 3 september 2025 19:58 schreef greysbones het volgende:
Het sbs kanaal op Whats app
Volg het kanaal SBS6 op WhatsApp: https://whatsapp.com/channel/0029VaFuSW8CnA7ostXCsN0n
Ok, moet ik het toch eens volgen daarquote:Op woensdag 3 september 2025 19:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Insta sowieso
En ook na de uitzending vaak
Dat bedoelde ik onder het kopje gedragquote:Op woensdag 3 september 2025 19:58 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Klopt. Neuken op TV helpt ook niet echt overigens.
Krijgt of kreeg?quote:Op woensdag 3 september 2025 19:59 schreef Chanel5 het volgende:
hahaah de kijker krijgt het voor het zeggen
Fabio is nu al woestquote:Op woensdag 3 september 2025 20:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hopelijk gaat dit wat gedoe geven
Stomquote:Op woensdag 3 september 2025 20:01 schreef spapaars het volgende:
[..]
Nee, ze gaan weer van 20 naar 16.
Dan maak je vriendenquote:Op woensdag 3 september 2025 20:02 schreef Whuzz het volgende:
Ik hoop Alexander, Ghettima, Geert en Julia bij elkaar
Ik vind haar gedrag vaak onprettigquote:Op woensdag 3 september 2025 20:03 schreef Was-beer het volgende:
Marlene dreigt al met 24 uur aanvragen
Marco speelt goedquote:
Het is een sukkelquote:Op woensdag 3 september 2025 20:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Marco speelt goed
Snap niet wat er mis mee is ?
Subtiel iddquote:Op woensdag 3 september 2025 20:08 schreef Soury het volgende:
Leuk om te horen alle sterke spelers in één bondje, oftewel de rest is allemaal minder.
Die zijn er toch wel zoals we zienquote:Op woensdag 3 september 2025 20:10 schreef Chanel5 het volgende:
Meneer Flo wil geen scheve gezichten en gescheiden stelletjes
Ja, maar wel een maand zonder Serena en Joe. Dat maakt een hoop goed!quote:Op woensdag 3 september 2025 20:11 schreef DilanoNirvana het volgende:
1e maand zonder nieuwe mensen🤔
Had niet echt veel tegen die 2, 1 heel direct, de ander wat anders dan de rest.quote:Op woensdag 3 september 2025 20:14 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja, maar wel een maand zonder Serena en Joe. Dat maakt een hoop goed!
Oh. Nou ja. Ik heb het niet zo op valse mensen. Ieder zijn dingquote:Op woensdag 3 september 2025 20:17 schreef spapaars het volgende:
[..]
Had niet echt veel tegen die 2, 1 heel direct, de ander wat anders dan de rest.
Beetje saai jaquote:Op woensdag 3 september 2025 20:11 schreef DilanoNirvana het volgende:
1e maand zonder nieuwe mensen🤔
Gedaan ✅quote:Op woensdag 3 september 2025 20:12 schreef 5thencounter het volgende:
Plaatje voor de OP
[ afbeelding ]
Er is altijd wat te zeikenquote:Op woensdag 3 september 2025 20:21 schreef Chanel5 het volgende:
Iedereen lijkt blij en moet je ze nu horen, een groot drama
En de meeste zitten bij Marlenequote:Op woensdag 3 september 2025 20:21 schreef Chanel5 het volgende:
Iedereen lijkt blij en moet je ze nu horen, een groot drama
En binnen de cos net zoquote:Op woensdag 3 september 2025 20:25 schreef Dotteke het volgende:
Geen nieuwe erbij deze maand. Jammer hoor
Marlene en Alexanderquote:Op woensdag 3 september 2025 20:26 schreef 5thencounter het volgende:
Handje wrijven.. Setje Nr3 .. rara wie zijn het![]()
[ afbeelding ]
Ja en denk ook meer omdat ze Erik ook echt misbruiktquote:Op woensdag 3 september 2025 20:27 schreef Soury het volgende:
Fatima begint ook al dat ze dondersgoed wisten wat ze deden met de bondjes.Floris heeft het héél netjes gedaan en ik geloof graag dat hij Faat niet bij Erik wilde
De kijkcijferKill optie genomen uit alles wat ze haden kunnen verzinnen, hulde aan Feboquote:Op woensdag 3 september 2025 20:25 schreef Dotteke het volgende:
Geen nieuwe erbij deze maand. Jammer hoor
Meer kans op finale, zijn alle drie vrij nieuw.quote:Op woensdag 3 september 2025 20:28 schreef Chanel5 het volgende:
Waarom heeft Flo eigenlijk die Anne in zijn bondje?? Begrijp ik niks van.
Ach tuurlijkquote:Op woensdag 3 september 2025 20:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Meer kans op finale, zijn alle drie vrij nieuw.
Om de leeftijd gekozen denkquote:Op woensdag 3 september 2025 20:28 schreef Chanel5 het volgende:
Waarom heeft Flo eigenlijk die Anne in zijn bondje?? Begrijp ik niks van.
Dan moeten ze die open riool om zijn tranen te kunnen afvoeren verbreden.quote:Op woensdag 3 september 2025 20:30 schreef 5thencounter het volgende:
Over 4 weken maar es kijken hoe Floris wéér die ton misgriijpt
Dat stemmen was wel een wassen neus.quote:Op woensdag 3 september 2025 20:33 schreef Hagenesie het volgende:
Had alle namen in een bak gegooid en grabbelen maar.
Heel erg bewust bedacht door de FEBO.quote:Op woensdag 3 september 2025 20:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat stemmen was wel een wassen neus.
Ja maar de kijkers even de indruk geven dat ze wat kunnen beinvloeden, dat Floris een berg stemmen zou krijgen was natuurlijk niet zo vreemd. (en dan 4 Floris kokertjes)quote:Op woensdag 3 september 2025 20:35 schreef spapaars het volgende:
[..]
Heel erg bewust bedacht door de FEBO.
Die ander 3 kokers waren vast ook Floris..quote:Op woensdag 3 september 2025 20:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat stemmen was wel een wassen neus.
Ze hadden die andere 3 ook moeten laten zien!quote:Op woensdag 3 september 2025 20:41 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Die ander 3 kokers waren vast ook Floris..![]()
[ afbeelding ]
Dat doen ze nooit. Soms laten ze wel eens wat openen als "bewijs", maar ja ze weten ook wel hoe ze het programma hoog moeten houden. Is ook niet ergquote:Op woensdag 3 september 2025 20:42 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze hadden die andere 3 ook moeten laten zien!
Zondermeer dat een hoop uit de hersenpan van die FEBO komt.quote:Op woensdag 3 september 2025 20:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat doen ze nooit. Soms laten ze wel eens wat openen als "bewijs", maar ja ze weten ook wel hoe ze het programma hoog moeten houden. Is ook niet erg
En met succesquote:Op woensdag 3 september 2025 20:47 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zondermeer dat een hoop uit de hersenpan van die FEBO komt.
Ik had niet zo goed opgelet met die percentages, dan hadden ze dus twee kokertjes er in moeten doen.quote:Op woensdag 3 september 2025 20:47 schreef 5thencounter het volgende:
En de kijker had gekozen Joy 77% , Kim 16% .. Floris 82% vd stemmen en Peter ook 82% .. vervelend zegDan maar een ballenbak
Klopt, PopieFlorie had natuurliik met vlag en wimpel moeten winnen bij "De Kijkers"quote:Op woensdag 3 september 2025 20:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik had niet zo goed opgelet met die percentages, dan hadden ze dus twee kokertjes er in moeten doen.
Ik denk wel dat die stemmen kloppen hoor, dat kon de FEBO op hun klompen aanvoelen. Ik denk eerder dat ze niet hadden verwacht dat Peter ook zo veel zou krijgen en toen voor de kokers hebben gekozen.quote:Op woensdag 3 september 2025 20:56 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Klopt, PopieFlorie had natuurliik met vlag en wimpel moeten winnen bij "De Kijkers"
Was ook zo, in absolute aantallen.quote:Op woensdag 3 september 2025 20:56 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Klopt, PopieFlorie had natuurliik met vlag en wimpel moeten winnen bij "De Kijkers"
Die KokerShow was dus nergens voor nodig. alleen om de spanning een beetje op te bouwenquote:Op woensdag 3 september 2025 21:15 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Was ook zo, in absolute aantallen.
Het ging niet om het aantal stemmen. Het was per bondje 1 kiezen en dan loten. Dus het had ook iemand anders kunnen zijn.quote:Op woensdag 3 september 2025 21:17 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Die KokerShow was dus nergens voor nodig. alleen om de spanning een beetje op te bouwen
Tuurlijk, als Kim bondjes had mogen samenstellen , met haar 16% had het speltechnisch ook geen moer uitgemaakt... maar ja 16% én een dommig Poppekopje de boel laten regelen.. was niet "Des Kijkers"quote:Op woensdag 3 september 2025 21:19 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Het ging niet om het aantal stemmen. Het was per bondje 1 kiezen en dan loten. Dus het had ook iemand anders kunnen zijn.
(Of Floor zat er gewoon 4x in natuurlijk)
Tuurlijk wel joh.. Als ze gewoon goed is in dr werk. Het is ook niet alsof de juffen en meesters voor het oprapen liggen. Daarnaast is iedereen dr zo weer vergeten. Zo overdreven altijd dit soort gelul.quote:Op woensdag 3 september 2025 19:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
De instabiliteit en het gedrag van Roma is echt niet goed voor haar carrière als juf. Ik heb niks tegen haar, leuke meid, maar ik zie haar hierna niet meer voor de klas staan... ze is niet goed in beeld gebracht iig
Klopt ja valt me niet eens meer op.quote:Op woensdag 3 september 2025 22:53 schreef Cirilico het volgende:
Ik weet trouwens nog dat half Fok zeikte om de stem van El Che.die zijn nu allemaal aan zijn stem gewend denk ik.
Complot modus: In elke koker zat 'Floris'.quote:Op woensdag 3 september 2025 20:01 schreef Was-beer het volgende:
Floris mag alle bondjes samenstellen
Ben toch blij dat ik dat kutstemmetje niet meer hoef te horen!quote:Op woensdag 3 september 2025 22:53 schreef Cirilico het volgende:
Ik weet trouwens nog dat half Fok zeikte om de stem van El Che.die zijn nu allemaal aan zijn stem gewend denk ik.
Hij noemde zichzelf "De legend-killer", eerst Robert en nu El Che. En dat had hij, Erik, gedaan!!quote:Op donderdag 4 september 2025 01:33 schreef freaky40 het volgende:
Lekker man, boogschutter Erik vernederd El Che even als een malle. Lekker man! Wel weer klote dat hij zijn bondje niet kon realiseren. Maar mag evengoed wel Fatima troosten want heef na het vertrek van El Che nu wel vrij spel. Nu heeft Fleuris weer het geluk, met dank aan de FEBO om de bondjes samen te stellen. Daarom zat zijn naam ook in alle 4 de kokers, 💯%
Denk dat hij even gezien wilde worden op nationale TV, en een goed gevoel krijgen over wie/hoe hij is.quote:Op donderdag 4 september 2025 08:14 schreef RaymanNL het volgende:
Ja jammer dat El Che er uit is. En er zitten inderdaad zoveel nietszeggende personen in.
Ik ben wel benieuwd wat de reden achter de exit van bijvoorbeeld Joe is. Van te voren afspraak gemaakt over periode?
Iedereen roddelt daar over elkaarquote:Op woensdag 3 september 2025 22:49 schreef Cirilico het volgende:
Fabio vraagt waarom altijd Floris. Tsja, ik vond het zelf ook opvallend dat hij eruit kwam. Niemand die die andere drie kokers opent. Wel weer typisch dat hij mag kiezen.
Verder een goede twist. Jammer dat de rest van de stemmen niet bekend werd gemaakt. Had graag gezien dat Demi en Geert hadden gezien dat zij het allerminst populair zijn van iedereen met minder dan 0,1% van de stemmen. Gemiste stookkans van de Febo.
Maar goed. Fabio heeft alleen maar wat tegen Floris omdat hij zelf mega arrogant is. Hij kan het niet hebben dat Floris als een god wordt gezien
Joey heb ik nooit eerder zien huilen. 😮 Al met al stelt iedereen zich aan. Al is het bondje van Joey, Fabio, Marlène het kutst.
En hoezo wil er nog iemand met Marco in een bondje?Gebleken is dat hij roddelt over zijn bondje. Tevens is gebleken dat hij 100% voor zichzelf gaat als de finale daar is.
Ik ga El Che missen maar ben blij dat hij weg is na hoe hij zich gedragen heeft.
I love itquote:Op donderdag 4 september 2025 11:31 schreef freaky40 het volgende:
Wat ik zeg, 💯% En tevens begint die Fleuris weer aardig zijn irritante zelf te worden😡
Absoluut geen team huilebalk!quote:Op donderdag 4 september 2025 13:10 schreef Giggio het volgende:
[..]
I love it![]()
#TeamFloris![]()
![]()
![]()
sharkshark
shark
🤬quote:Op donderdag 4 september 2025 13:10 schreef Giggio het volgende:
[..]
I love it![]()
#TeamFloris![]()
![]()
![]()
sharkshark
shark
2quote:Op donderdag 4 september 2025 19:03 schreef freaky40 het volgende:
Die komt gewoon binnen 3 maanden weer binnenlopen.
Ooooquote:Op donderdag 4 september 2025 18:13 schreef spapaars het volgende:
El Che is de afvaller van De Bondgenoten. In een duel met Erik trok El Che aan het kortste eind, waardoor hij de loods moest verlaten. Daarmee kwam na maar liefst elf maanden een einde aan zijn verblijf in de loods. In gesprek met RTL Boulevard geeft El Che nu aan dat hij van de psycholoog te horen had gekregen dat hij volgende maand de loods sowieso had moeten verlaten.
https://lovereality.nl/el(...)ondgenoten-verlaten/
Dus gewoon op vakantie gestuurd.
Ja, hij gaf echt superveel om Roma. Zoveel dat hij misschien wel even aan haar dacht terwijl hij Ghettima neuktequote:Op donderdag 4 september 2025 02:36 schreef kater1 het volgende:
Jammer dat El Che eruit is. Heb me zeer met hem vermaakt. Dat hij Vincent vol op de bek pakte, hilarisch! Maar hij is ook echt volwassener geworden in die maanden. Hij gaf volgens mij ook meer om Roma dan we denken.
Hehe, psycholoog zag de aflevering van Che met Ghet en dacht: "Die is mentaal niet goed meer..."quote:Op donderdag 4 september 2025 18:13 schreef spapaars het volgende:
El Che is de afvaller van De Bondgenoten. In een duel met Erik trok El Che aan het kortste eind, waardoor hij de loods moest verlaten. Daarmee kwam na maar liefst elf maanden een einde aan zijn verblijf in de loods. In gesprek met RTL Boulevard geeft El Che nu aan dat hij van de psycholoog te horen had gekregen dat hij volgende maand de loods sowieso had moeten verlaten.
https://lovereality.nl/el(...)ondgenoten-verlaten/
Dus gewoon op vakantie gestuurd.
Ook niet qua zoenen, liefde, genegenheid of oprechtheid.quote:Op donderdag 4 september 2025 19:38 schreef 5thencounter het volgende:
Erik .. Dapper aan het analyseren bij JankFaat![]()
Gaat nix worden qua sex
Er komen gewoon meer Jureerbare Fucksquote:Op donderdag 4 september 2025 19:42 schreef Fritsie1960 het volgende:
Ik hoop dat team SharkShark flink op zijn bek gaat met als verliezer Floris
Links, rechts, is ook supercomplex hequote:Op donderdag 4 september 2025 19:43 schreef Chanel5 het volgende:
ach Flo stapte verkeerd zei hij, wat een kul zeg
Dit.quote:Op donderdag 4 september 2025 19:43 schreef Soury het volgende:
Hond zegt Fatima over Floris, tja Faatje je bent afval dus het bondje past prima
Er zat eerder een oudere dame in die ook alles wist want levenservaring. Behalve de Mississippi wist ze niet.quote:Op donderdag 4 september 2025 19:46 schreef Whuzz het volgende:
Marlene weet alles. 100% alles. Ze heeft dan ook van 1934 tot 1996 de nederlandse encyclopedie geschreven. Tot ze werd vervangen door Wikipedia. Maar ze weet alles. Is wel wat te langzaam, maar goed.
Mississippi is toch een lied van Brotherhood of Man?quote:Op donderdag 4 september 2025 19:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Er zat eerder een oudere dame in die ook alles wist want levenservaring. Behalve de Mississippi wist ze niet.
Estherquote:Op donderdag 4 september 2025 19:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Er zat eerder een oudere dame in die ook alles wist want levenservaring. Behalve de Mississippi wist ze niet.
Maewood?quote:Op donderdag 4 september 2025 19:52 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Mississippi is toch een lied van Brotherhood of Man?
Pussycat.quote:Op donderdag 4 september 2025 19:52 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 4 september 2025 19:52 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 4 september 2025 20:05 schreef 5thencounter het volgende:
GodalleJezus.. moeten we hier nog een maand naar kijken...
Onwetendheid of het erom doen, ik denk sterk het laatste, hij loopt constant op te naaien op wat voor manier dan ook.quote:Op donderdag 4 september 2025 20:28 schreef Whuzz het volgende:
Vandaar dat hij nog snel ff de hele pot chocopasta leeg vreet
Ja dan was er iig een nieuwe ingekomen. Of misschien El che die kon blijven.quote:Op donderdag 4 september 2025 20:28 schreef Chanel5 het volgende:
alexander gaat weg
het is goed voor jullie dat ik het begin van de cyclus zeg ivm de punten\
domme lummel is het ook, was vorige week gegaan
Oh ja, nou dan is Roma de sjaak. Maar die twee kibbelen wel steeds meer (Demi en Geert)quote:Op donderdag 4 september 2025 21:31 schreef KinKiJan het volgende:
Moeten ze weer iemand uit het laatste bondje weg sturen deze cyclus?
Zo ja, dan hoop ik dat de vossen laatste worden;
Demi en Geert sturen elkaar vast niet weg, dus dan is Alexander m'n held
El Che was wel eerlijk.quote:
Roma is Che al lang vergeten.quote:Op vrijdag 5 september 2025 10:22 schreef King_Merc het volgende:
Krijgen we nu een Roma janksessie ? , als Alexander eerder was vertrokken kon Elche wel blijven
Vond het geen fijne man die Elche, ben wel blij dat hij weg isquote:Op vrijdag 5 september 2025 10:22 schreef King_Merc het volgende:
Krijgen we nu een Roma janksessie ? , als Alexander eerder was vertrokken kon Elche wel blijven
Weet ik zo net nog niet. Er wordt denk ik toch wel een onderscheid gemaakt door de febo tussen mensen die uit zichzelf vertrekken en die via een eliminatie eruit gegooid worden. Ze gaan echt niet de hele aanloop en spanning van de schapeneliminatie voor de afleveringen opeens opheffen, omdat huilbal Alexander zich op het laatste moment ervoor zou werpen om El Che te redden. Dus het had niet zoveel uitgemaakt als Alexander eerder was vertrokken. Het wordt alleen door hem aangehaald om zijn eigen vertrek wat dramatischer te maken en zaadjes te planten bij de rest met de illusie dat El Che misschien had kunnen blijven. El Che komt waarschijnlijk ooit wel een keer terug (helaas).quote:Op vrijdag 5 september 2025 10:22 schreef King_Merc het volgende:
Die mocht zich niet bemoeien, hoorde je dat ook ?quote:Op vrijdag 5 september 2025 11:32 schreef Li0nHeart het volgende:
Tijdens sausgate zat Alexander nog aan tafel...
SlooMaa jankt zo hard omdat ze nu een van die rest sukkels moet nemen om te neuken , dat kost weer teveel tijd om geloofwaardig over te komenquote:Op vrijdag 5 september 2025 10:22 schreef King_Merc het volgende:
Fabio wil toch wel ?quote:Op vrijdag 5 september 2025 11:53 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
SlooMaa jankt zo hard omdat ze nu een van die rest sukkels moet nemen om te neuken , dat kost weer teveel tijd om geloofwaardig over te komen
Ik heb 'm nog niet zien aaien, maar zijn gereedschap zal intussen wel skreewe om gepoetst te wordenquote:
Als ze zelfs DooieGerrit uit Utopia er een gaven, krijgt Erik er vast ook wel eenquote:Op vrijdag 5 september 2025 18:09 schreef Li0nHeart het volgende:
Goh, ik vraag me zo af, zou Erik daar soms voor die ton zitten?
Kim wordt al met succes geaaid door Joyquote:Op vrijdag 5 september 2025 17:34 schreef DilanoNirvana het volgende:
Die gastjes rukken zich onder douche af, en Fabio die heeft nooit geneukt en joey denk ik ook niet. Misschien wil kim wel🤪
Jup.. "Je bent jong en je wilt neukt wat.." bij SBS6 op tvquote:
nee das Freakquote:Op vrijdag 5 september 2025 19:30 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Niet echt nee, maar ja omdat je zo van feitjes houdt
Dat is wel een diep triest interview, niveautje hoor.quote:Op vrijdag 5 september 2025 18:55 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jup.. "Je bent jong en je wilt neukt wat.." bij SBS6 op tv![]()
Het draait alleen maar om sex, de verslaggever weet gewoon geen andere vragen te stellen
Ja dat dat mocht.quote:Op vrijdag 5 september 2025 19:40 schreef greysbones het volgende:
snel hoor
was inderdaad slim van erik om die hamer er boven uit te steken
Dat weten ze toch niet, maar het is zo niet erg moeilijk.quote:Op vrijdag 5 september 2025 19:42 schreef 5thencounter het volgende:
Ze kopieren nu de Erik truc.. zou niet mogen
Ik zie Flo gezellig klungelen, ze weten het dus nietquote:Op vrijdag 5 september 2025 19:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat weten ze toch niet, maar het is zo niet erg moeilijk.
Die weet niet dat ze boven en aan de zijkant mogen seinen. Ik snap het wel.quote:
en dan ook nog zeggen: we waren best wel snelquote:Op vrijdag 5 september 2025 19:45 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik zie Flo gezellig klungelen, ze weten het dus niet
Goede communicatie van bondje haaienquote:Op vrijdag 5 september 2025 19:50 schreef Chanel5 het volgende:
Alle bondjes gaven de positie aan met hamer en hand behalve de Haaien
Fleuris weet dattie over 4 weken gewoon weer in de finale staat, hoeft 'ie niets voor te doenquote:Op vrijdag 5 september 2025 19:51 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Goede communicatie van bondje haaien
Raad de bewoner?quote:Op vrijdag 5 september 2025 19:51 schreef schetterklep het volgende:
De volgende die een beroemde zanger wil worden met 60k![]()
En met de familie in beeld die ook op slinkse wijze zichzelf in de finale speelde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |