Dat zeggen vrouwen vaker tegen mijquote:
Tanterviesquote:Op woensdag 3 september 2025 15:40 schreef SebbeSwensje het volgende:
Ik wacht op de wasabipepernoten.
Normaal doen of we trappen je uit de gym chatquote:Op woensdag 3 september 2025 18:35 schreef FlippingCoin het volgende:
die wil ik ook
maar kruidnoten met pindasaus bestaat dat nog niet!?
is gewoon een goed ideequote:Op woensdag 3 september 2025 18:43 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Normaal doen of we trappen je uit de gym chat
Zijn er ook gewoon hoorquote:Op woensdag 3 september 2025 15:40 schreef SebbeSwensje het volgende:
Ik wacht op de wasabipepernoten.
Maar dat zijn wasabi kruidnoten. De user had het over wasabi pepernoten.quote:Op woensdag 3 september 2025 20:11 schreef 111210 het volgende:
[..]
Zijn er ook gewoon hoor
[ link | afbeelding ]
Ik had het kunnen wetenquote:Op woensdag 3 september 2025 20:11 schreef 111210 het volgende:
[..]
Zijn er ook gewoon hoor
[ link | afbeelding ]
Allebei niet te hachelen.quote:Op woensdag 3 september 2025 20:14 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Maar dat zijn wasabi kruidnoten. De user had het over wasabi pepernoten.
Die snap ik nietquote:Op donderdag 4 september 2025 19:05 schreef Boca_Raton het volgende:
Wasabi klinkt alternatief dus vies.
Een alternatief voor TS kan onmogelijk vies zijn.quote:Op donderdag 4 september 2025 19:05 schreef Boca_Raton het volgende:
Wasabi klinkt alternatief dus vies.
Die snap ik niet?quote:Op vrijdag 5 september 2025 19:27 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Een alternatief voor TS kan onmogelijk vies zijn.
Jij zegt min of meer: alternatief is vies.quote:
Een alternatief voor Roos kan onmogelijk vies zijn?quote:Op vrijdag 5 september 2025 19:30 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Jij zegt min of meer: alternatief is vies.
Maar: een alternatief voor TS kan onmogelijk vies zijn!!!!!!!!!!!!
Ah het klinkt alternatief dus dan is alles fout of viesquote:Op vrijdag 5 september 2025 19:22 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Nou, Wasabi klinkt alternatief en alternatief is vega en vega vind ik niet te eten.
Mag ik dan daarvoor in de plaats in de gym chat?quote:Op woensdag 3 september 2025 18:43 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Normaal doen of we trappen je uit de gym chat
Die knetter noten zag ik in de winkelquote:Op vrijdag 19 september 2025 13:38 schreef Professionele-Idioot het volgende:
@:Roos94
Ondertussen al totaal 3 zakken op, gisteren nieuwe willen halen maar check dit dan !!
https://www.ah.nl/product(...)h-knetter-kruidnoten
Moooh gisteren de hele zak in 1 keer opgevreten.
Die red velvets zijn wel lekkerquote:Op vrijdag 19 september 2025 15:17 schreef roos94 het volgende:
Die zak waarmee ik het topic opende ligt hier nog in de kast. Eigenlijk zijn ze na 10 nootjes ofzo niet zo lekker meer. Dus wordt een enkeltje kliko gok ik
Je kan nu ook zure noten kopen , lijkt me ook nietsquote:Op maandag 6 oktober 2025 07:36 schreef Invisibli het volgende:
Ik wacht op de spruitnoten, gehalveerde spruitjes met een laagje kruidnoot.
Na 1 zak direct voldoen aan de dagelijkse groente inname.
Jaja noem mij einstein. Briljant plan toch. Wie pakt dit op en gaat er rijk mee worden.
Oh geen noten dusquote:Op donderdag 9 oktober 2025 10:33 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Oei, wat is het?Nu krijg ik het benauwd.
Discopillenquote:Op donderdag 9 oktober 2025 10:37 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Je had wel kunnen zeggen dat het harddrugs was.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |