SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_FlashSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Bohquote:Op woensdag 3 september 2025 08:11 schreef Ama het volgende:
Ochtendje extra helpen vandaag. Dat is dus niet schoonmaken maar koffie inpakken.
-alles selecteren-quote:Op woensdag 3 september 2025 08:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
100 mails in de inbox. Nou ik weet wat ik kan gaan doen.
Koffie drinken.quote:Op woensdag 3 september 2025 08:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
100 mails in de inbox. Nou ik weet wat ik kan gaan doen.
Maar wat moet ik dan de rest van de dag doen?quote:
ik las juist net dat er code geel werd afgekondigd voor vanmiddag; onweer en regen..quote:Op woensdag 3 september 2025 08:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Mogguh![]()
Om 7 uur alweer werkjes gewerkt. Net even gelopen. Het weer lijkt wel beter te worden. Zou 24 graden worden vanmiddag?
Cookieclicker?quote:Op woensdag 3 september 2025 08:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar wat moet ik dan de rest van de dag doen?
quote:Op woensdag 3 september 2025 08:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zie het probleem niet.quote:
quote:Op woensdag 3 september 2025 08:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
[..]
Ik zie het probleem niet.
quote:Op woensdag 3 september 2025 08:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
quote:
Doe je je naam eer aanquote:Op woensdag 3 september 2025 08:24 schreef Nattekat het volgende:
Hm, ik ga drijfnat op werk aankomen straks
Echt net die dag dat ik niet wat later kan komen om dat te voorkomen.
Dotje!quote:
Hebben ze al voor je gedaanquote:Op woensdag 3 september 2025 08:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie geen "ja" om op te klikken.
Hey Stigquote:
Hey mschol, hier is het voorals nog droog. Volgens de berichten krijgen wij in de avond pas regen hier.quote:Op woensdag 3 september 2025 08:42 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ga mij maar voorbereiden op een ritje door de regen
quote:
Goeie, ik moet nog even toiletteren.quote:
Dat doe ik daarna wel.quote:Op woensdag 3 september 2025 08:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Goeie, ik moet nog even toiletteren.
Hoi.quote:Op woensdag 3 september 2025 08:45 schreef Pheno het volgende:
Hoi, het is 3 september!
Bron: https://www.kalender-365.nl/kalender-2025.html
Aan de slag voor nieuwe baas?quote:Op woensdag 3 september 2025 08:24 schreef Nattekat het volgende:
Hm, ik ga drijfnat op werk aankomen straks
Echt net die dag dat ik niet wat later kan komen om dat te voorkomen.
Waarvan aktequote:Op woensdag 3 september 2025 08:45 schreef Pheno het volgende:
Hoi, het is 3 september!
Bron: https://www.kalender-365.nl/kalender-2025.html
Staan er nog strips in?quote:
Onze Chief Executive Officer en Vice Chairman is in het land, eens even uithoren die pipo vanmiddag.quote:Op woensdag 3 september 2025 08:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Aan de slag voor nieuwe baas?
Hier is de regen al aan het vallen (Rotterdam).quote:Op woensdag 3 september 2025 09:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Later in de middag van het westen uit onweersbuien met windstoten.
Oh voor het hele land gewoon.
Toch nog wat regenquote:Op woensdag 3 september 2025 09:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Later in de middag van het westen uit onweersbuien met windstoten.
Oh voor het hele land gewoon.
De dag is nog niet voorbij.quote:Op woensdag 3 september 2025 09:10 schreef Pheno het volgende:
Het zou toch gaan stormen, regenen. en weet ik wat meer. Hier schijnt de zon. Ik weet dat alles buiten de Randstad vergeten wordt door De Bilt, maar dit is wel wat overdreven
Met mijn ninjaskills is het toch gelukt om droog te blijvenquote:Op woensdag 3 september 2025 08:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Doe je je naam eer aan
Dan zou ik me nooit meer zorgen hoeven te maken om regen.quote:Op woensdag 3 september 2025 08:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Aan de slag voor nieuwe baas?
Was het maar zo'n feest, dan had ik al het nieuwe seizoen van Wednesday gekekenquote:
Ninjakatquote:Op woensdag 3 september 2025 09:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Met mijn ninjaskills is het toch gelukt om droog te blijven
Neem je worstenbroodjes mee?quote:Op woensdag 3 september 2025 09:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Onze Chief Executive Officer en Vice Chairman is in het land, eens even uithoren die pipo vanmiddag.
Sûkerbôle lust 'ie beter.quote:Op woensdag 3 september 2025 09:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Neem je worstenbroodjes mee?
Krijg je dikke lease bak?quote:Op woensdag 3 september 2025 09:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan zou ik me nooit meer zorgen hoeven te maken om regen.
Heb er wel recht op, maar ik moet eerst even kijken of ik er netto niet (te veel) op achteruit ga. Ik verlies dan m'n reiskostenvergoeding (vast bedrag per maand) en moet de bijtelling gaan neerleggen.quote:Op woensdag 3 september 2025 09:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Krijg je dikke lease bak?
Ik heb net een nieuwe besteldquote:Op woensdag 3 september 2025 09:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heb er wel recht op, maar ik moet eerst even kijken of ik er netto niet (te veel) op achteruit ga. Ik verlies dan m'n reiskostenvergoeding (vast bedrag per maand) en moet de bijtelling gaan neerleggen.
Dus als FOK! er straks uitligt, weten we waardoor dat komt.quote:Op woensdag 3 september 2025 09:26 schreef Pheno het volgende:
Zo, mijn goede daad voor vandaag weer gedaan: FOK!bug gemeld.
De wereld is straks weer een beetje mooier
Deploying!quote:Op woensdag 3 september 2025 09:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Dus als FOK! er straks uitligt, weten we waardoor dat komt.
Heb je wel een auto waar je verder qua kosten niet naar om hoef te kijken (als het goed is).quote:Op woensdag 3 september 2025 09:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heb er wel recht op, maar ik moet eerst even kijken of ik er netto niet (te veel) op achteruit ga. Ik verlies dan m'n reiskostenvergoeding (vast bedrag per maand) en moet de bijtelling gaan neerleggen.
Gewoon niet all-out gaan en netjes binnen je budget blijven. Voor dat geld kun je zelf geen auto rijden.quote:Op woensdag 3 september 2025 09:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Klopt wel jaquote:Op woensdag 3 september 2025 09:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Is het
[..]
Gewoon niet all-out gaan en netjes binnen je budget blijven. Voor dat geld kun je zelf geen auto rijden.
Mazda 6equote:Op woensdag 3 september 2025 09:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat is het geworden?
Wat zijn de kosten?
Nee, ik zat zelf eerst nog met een gedachte om zelf private lease te doen, maar kopen no way. Ze maken reclame met prijzen alsof je ze dagelijks in je broekzak hebt. "Voor nog geen 40k rijd je al..." ja hallo.... En dan komen de kosten van onderhoudsbeurten en andere feesten en partijen aan je auto.quote:Op woensdag 3 september 2025 09:56 schreef IJsdraakje het volgende:
Met de autokosten van tegenwoordig is het echt niet grappig meer om er zelf een te hebben.
Nee, en wat ook nog meetelt: de meeste kilometers maak ik zakelijk.quote:Op woensdag 3 september 2025 09:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, ik zat zelf eerst nog met een gedachte om zelf private lease te doen, maar kopen no way. Ze maken reclame met prijzen alsof je ze dagelijks in je broekzak hebt. "Voor nog geen 40k rijd je al..." ja hallo....
Private lease uiteindelijk niet gedaan omdat zakelijk wel de nieuwste auto's heeft en belangrijker: de laadpas bij zakelijk inbegrepen is, dus geen laadkosten voor mij. behalve als ik op een camping 2 weken lang aan een laadpaal zou hangen, maar dan ben je ook een aso
Ze hadden geen pool-auto van iemand die ontslag had genomen of zo. Meestal deed ik dat, scheelt ook in kostenquote:Op woensdag 3 september 2025 10:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, en wat ook nog meetelt: de meeste kilometers maak ik zakelijk.
Denk dat ik me maar ga aanmelden voor zo'n deelauto-dienst wanneer ik geen auto meer heb.
Ja, als dat niet meespeelde was het niet eens een vraagstuk meer, dan zou ik het nooit doenquote:Op woensdag 3 september 2025 09:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Heb je wel een auto waar je verder qua kosten niet naar om hoef te kijken (als het goed is).
Ik heb nu ook echt geen hoofdprijs-auto hoor (cataloguswaarde onder de 30k), gewoon een leuk, vlot ding wat nog fatsoenlijk in parkeervakken past.quote:Op woensdag 3 september 2025 10:05 schreef Pheno het volgende:
Nu gewoon een complete auto uitgezocht. Ik weet het, "het is geen Mazda", maar het reed lekker en er zit alles op en aan van wat ik nuttig vind. Zelf zou ik nooit voor dit bedrag een auto kopen. Tweedehands Mazda 2 vond ik meer dan genoeg toen
Nou ja, deze is gemaakt in China, op basis van een Chinese auto, maar echt hele dikke care. De Westerse merken zitten gewoon te janken omdat ze zelf altijd veel te duur zijn en lang niet zo handig zijn met goedkoop ontwerpen en produceren. Ik heb ook naar Audi en co gekeken, maar daar betaal ik dezelfde prijs en heb ik een basisversie, dan moet je nog tig overpriced pakketten erbij kopen, abo afsluiten en weet ik wat meer om hetzelfde te krijgen.quote:Op woensdag 3 september 2025 10:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Mazda's zijn leuke auto's.
Greenwheels kan al maanden van te vorenquote:Op woensdag 3 september 2025 10:11 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar goed, voor plekken waar het kut is om met ov te komen is het wel handig om íets achter de hand te hebben, maar daar klinkt zo'n deelauto dan weer ideaal voor, er staat hier toch eentje op loopafstand.
Eens kijken hoe ver vooraf je zo'n ding kan reserveren.
Nou ja, ik ken genoeg mensen zonder rijbewijs. Of met die nooit rijden. het is tegenwoordig ook echt wel agressiever op de weg, dus je mist er weinig aan. Dus als je het niet per se nodig hebt, houden zoquote:Op woensdag 3 september 2025 10:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
Blij met mijn 2 fietsen. Toch soms jammer dat ik geen rijbewijs heb...
Ik zie het.quote:Op woensdag 3 september 2025 10:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Greenwheels kan al maanden van te voren
Probeer je onder je cursus uit te komen?quote:Op woensdag 3 september 2025 10:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
Keukenkastjes zijn ook weer opgeruimd
Stof moet ook even bezinken.quote:Op woensdag 3 september 2025 10:24 schreef Recce het volgende:
[..]
Probeer je onder je cursus uit te komen?
KIIIEEEP.quote:
Vooral als je voor wat anders komt.quote:Op woensdag 3 september 2025 10:47 schreef Ama het volgende:
Denk dat ze me raar aankijken als ik dat zeg.
quote:Op woensdag 3 september 2025 10:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij is zo goed ingeburgerd
*traantje wegpinkt
Ebike een optie? Heb sinds kort een ebike, en de auto staat nu een stuk meer stil. Alles tot 25km fiets ik nu als ik de tijd heb, dat is zeg maar een uurtje fietsen.quote:Op woensdag 3 september 2025 10:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
Mocht ik straks ander werk hebben en het is wat meer in de buurt dan wip ik hier ook een van de auto’s eruit.
Oh wauwquote:Op woensdag 3 september 2025 11:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Straks krijg je van @:kwiwi nog een huis ook
Oh dat zeggen we hier ookquote:
Gruwelijk nat.quote:Op woensdag 3 september 2025 11:28 schreef Ama het volgende:
Oh damn ben wel net op tijd terug. Als ik nu op de fiets zat werd ik echt helemaal zeiknat.
moet je op de bank slapen?quote:Op woensdag 3 september 2025 11:45 schreef Wereldgozer het volgende:
https://www.funda.nl/deta(...)traat-18-h/89495997/
Zeer praktisch
Voor een isoleercel
Lol watquote:Op woensdag 3 september 2025 11:45 schreef Wereldgozer het volgende:
https://www.funda.nl/deta(...)traat-18-h/89495997/
Zeer praktisch
Voor een isoleercel
quote:Op woensdag 3 september 2025 11:48 schreef Dr_Flash het volgende:
President Donald J Fles gaat een aankondiging doen mensen. Het zal spannend en opwindend zijn. Let maar op!
Oh ik dacht dat dit de activiteit van gister was, raden wat de aankondiging gaat zijnquote:Op woensdag 3 september 2025 11:48 schreef Dr_Flash het volgende:
President Donald J Fles gaat een aankondiging doen mensen. Het zal spannend en opwindend zijn. Let maar op!
Maar je bent te vroegquote:Op woensdag 3 september 2025 11:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]HAPTIJD
LUNCHALARM
![]()
Zonder mij gingen jullie allemaal dood
Ja, mooi, de biljetgazet heet nu de biljetcourant. Lekker boeiend.quote:Op woensdag 3 september 2025 11:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat?quote:Op woensdag 3 september 2025 11:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
Thuis. Laatste warme lunchmaaltijd hier...
Weet ik nog niet.. staat nog niet op tafelquote:
quote:Op woensdag 3 september 2025 11:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Weet ik nog niet.. staat nog niet op tafel
.
In dat geval ga ik me wel oriënteren daarop inderdaadquote:Op woensdag 3 september 2025 11:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ebike een optie? Heb sinds kort een ebike, en de auto staat nu een stuk meer stil. Alles tot 25km fiets ik nu als ik de tijd heb, dat is zeg maar een uurtje fietsen.
Ik ga pizza van eergisteren opwarmen.quote:Op woensdag 3 september 2025 11:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ga zo even lunchen in de stad
Ik pak een biertje van de verwarming.quote:Op woensdag 3 september 2025 12:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ga pizza van eergisteren opwarmen.
ontbijt had ik rijstsoep met kip en vanaaf ga ik denk ik een curry eten met kip en rijstquote:Op woensdag 3 september 2025 11:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Wat had jij vandaag? En wat erbij? En wat ga je voor avondeten kiezen?
lekker tarwesoep van sjoeltenbrouw.quote:Op woensdag 3 september 2025 12:02 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Ik pak een biertje van de verwarming.
quote:Op woensdag 3 september 2025 12:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
lekker tarwesoep van sjoeltenbrouw.
Het had ook taart kunnen wordenquote:
Of whisky.quote:Op woensdag 3 september 2025 12:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het had ook taart kunnen worden
Vind het echt ideaal, ook als het niet voor woon-werk verkeer is. Deed hier eerst alles met de auto, maar is ook omdat alles best ver uit elkaar ligt en ik op een berg woon. Zag altijd op tegen terug die berg op fietsen, maar nu is dat een stuk makkelijkerquote:Op woensdag 3 september 2025 11:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In dat geval ga ik me wel oriënteren daarop inderdaad
Ik had laatst een e-bike als leenfiets. Dat is me wel goed bevallen.quote:Op woensdag 3 september 2025 12:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Vind het echt ideaal, ook als het niet voor woon-werk verkeer is. Deed hier eerst alles met de auto, maar is ook omdat alles best ver uit elkaar ligt en ik op een berg woon. Zag altijd op tegen terug die berg op fietsen, maar nu is dat een stuk makkelijker
Ohnoesquote:Op woensdag 3 september 2025 12:12 schreef CherryLips het volgende:
Kak, vergeten hagelslag te halen. M'n dag wat doe je.
Meer ruimte voor kibbeling.quote:Op woensdag 3 september 2025 12:12 schreef CherryLips het volgende:
Allebei lekker, maar verzadigt niet dezelfde trekquote:Op woensdag 3 september 2025 12:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Meer ruimte voor kibbeling.
quote:Op woensdag 3 september 2025 12:12 schreef CherryLips het volgende:
Je zit nog af te wachten wat er gaat gebeuren? Of toch al op zoek naar wat anders?quote:Op woensdag 3 september 2025 12:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik had laatst een e-bike als leenfiets. Dat is me wel goed bevallen.
Eerst maar eens kijken hoe het met het werk gaat lopen hier.
Beide.quote:Op woensdag 3 september 2025 12:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je zit nog af te wachten wat er gaat gebeuren? Of toch al op zoek naar wat anders?
quote:Op woensdag 3 september 2025 12:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
De kansen van Trump voor Nobelprijs gaan wel toenemen. China; India; Rusland en de Koreas bij elkaar gebracht. Wat een visionair is het toch.
Hachee (tenminste daar leek het op)quote:
And the soap continues.quote:Op woensdag 3 september 2025 12:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Make up yer minds bitjes.
https://nos.nl/artikel/25(...)n-tot-eerste-divisie
Ja en dan blijkt dat Vitesse geen spelers en geen organisatie meer heeft inmiddels. Aaaaah jammer joh.quote:Op woensdag 3 september 2025 12:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
And the soap continues.
Kwarktaarrrrrtquote:Op woensdag 3 september 2025 12:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het had ook taart kunnen worden
Nog geen FOK! kinderen van onze kant af. Wie weetquote:Op woensdag 3 september 2025 12:39 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Was je nog op tijd om nageslacht te maken?
Maak er maar even werk vanquote:Op woensdag 3 september 2025 12:41 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Nog geen FOK! kinderen van onze kant af. Wie weet
Oh via TV is wel chill.quote:Op woensdag 3 september 2025 12:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Vanaf vrijdag ga ik kijken. Heb een Samsung smart TV van een overleden huisgenoot kunnen overnemen, dus ga ik lekker bingen vanaf de bank ipv turen naar een klein laptop schermpje
Worteltaartquote:
Neequote:
Oh dat is wel een goed ideequote:
quote:Op woensdag 3 september 2025 12:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh dat is wel een goed idee
Ff broodjes ontdooien
Nee, zit te wachten bij de kapper. Lekker haren laten wassen met hoofdmassage, heerlie de peerliequote:
Laat die kapper maar lekker werkenquote:Op woensdag 3 september 2025 12:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, zit te wachten bij de kapper. Lekker haren laten wassen met hoofdmassage, heerlie de peerlie
Ze hebben nog 9 spelers onder contract staan.quote:Op woensdag 3 september 2025 12:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja en dan blijkt dat Vitesse geen spelers en geen organisatie meer heeft inmiddels. Aaaaah jammer joh.
Maar als de koffiejuffrouw het wil....quote:Op woensdag 3 september 2025 12:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ze hebben nog 9 spelers onder contract staan.![]()
En de transferperiode is toch al afgesloten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op woensdag 3 september 2025 12:49 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]![]()
Net twee wrapjes met zalm op
Ja dat welquote:
Lukt het nig een beetje om te ontspannen?quote:Op woensdag 3 september 2025 13:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Woensdag ben ik altijd vrij...
Ja. Vandaag lekker getekend..quote:Op woensdag 3 september 2025 13:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Lukt het nig een beetje om te ontspannen?
Ik zou maar snel een klacht op papier pennequote:Op woensdag 3 september 2025 13:20 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
ben helemaal doorgedraaid toen ze geen fusili hadden
quote:Op woensdag 3 september 2025 13:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja. Vandaag lekker getekend..
Straks dus sleutels in ontvangst nemen
Met wat erbij?quote:Op woensdag 3 september 2025 13:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Net een durum kipdoner op
ooit toen ik in een supermarkt werkte vroeg een vent om pennequote:Op woensdag 3 september 2025 13:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik zou maar snel een klacht op papier penne
Cola Zero.quote:
In mijn buik maakt dat niet uitquote:
Gegroet muis.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op woensdag 3 september 2025 14:00 schreef Ama het volgende:
Ik heb mij gisteren een beetje verbrand aan de oven zo te zien. Wel knap gedaan op mijn bovenarm trouwens.Hoe heb je dat nou weer voor elkaar gekregen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
quote:Op woensdag 3 september 2025 14:00 schreef Ama het volgende:
Ik heb mij gisteren een beetje verbrand aan de oven zo te zien. Wel knap gedaan op mijn bovenarm trouwens.OuchSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Storm? Welke storm?quote:Op woensdag 3 september 2025 14:18 schreef Wereldgozer het volgende:
Heeft de storm van vandaag al een naam?
Volgens mij viel die plaat bijna.quote:Op woensdag 3 september 2025 14:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hoe heb je dat nou weer voor elkaar gekregen?
Dus nog geen storm. Want dat is bij windsnelheden vanaf 75 kmh.quote:Op woensdag 3 september 2025 14:20 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
https://www.l1nieuws.nl/n(...)tot-60-70-km-per-uur
Wat hier is noem ik gewoon een stevig windje.quote:Op woensdag 3 september 2025 14:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dus nog geen storm. Want dat is bij windsnelheden vanaf 75 kmh.
Precies. Hier nu zelfs bijna windstil.quote:Op woensdag 3 september 2025 14:27 schreef Ama het volgende:
[..]
Wat hier is noem ik gewoon een stevig windje.
De plek waar ik 14 augustus gestoken/gebeten ben, is nog steeds zichtbaar.quote:Op woensdag 3 september 2025 14:31 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben vrijdag gestoken/gebeten door een of ander beest en heb nog steeds een enorme rode plek daargeen idee wat het is geweest, heb niks van de steek gemerkt, maar de zwelling wordt eindelijk minder.
quote:Op woensdag 3 september 2025 14:36 schreef TaMieke het volgende:
Ik heb begin juli gesport, al 3 behandelingen bij de fysio gehad, 4e staat gepland.
quote:Op woensdag 3 september 2025 14:31 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben vrijdag gestoken/gebeten door een of ander beest en heb nog steeds een enorme rode plek daargeen idee wat het is geweest, heb niks van de steek gemerkt, maar de zwelling wordt eindelijk minder.
Het is Limburg he, die zijn minder gewend qua wind.quote:Op woensdag 3 september 2025 14:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dus nog geen storm. Want dat is bij windsnelheden vanaf 75 kmh.
Wat voor sport was dat?quote:Op woensdag 3 september 2025 14:36 schreef TaMieke het volgende:
Ik heb begin juli gesport, al 3 behandelingen bij de fysio gehad, 4e staat gepland.
Dat is bij ons een zacht briesjequote:Op woensdag 3 september 2025 14:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is Limburg he, die zijn minder gewend qua wind.
Wat vervelend.quote:Op woensdag 3 september 2025 14:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Verdomme ik moet 2 januari verplicht vrij nemen
Ik heb het ook van een bepaalde mugquote:Op woensdag 3 september 2025 14:31 schreef CherryLips het volgende:
Prima dag om te werkenquote:
Ik ook, weet alleen niet welkequote:Op woensdag 3 september 2025 14:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb het ook van een bepaalde mug
Ik vind het wel lekker om na de verplichte dag van 1 januari nog een dagje vrij te zijn voor mezelf.quote:Op woensdag 3 september 2025 14:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Prima dag om te werkenJe kunt beter vrij zijn in maanden met lange dagen
Dit is denk ik gebeurd toen ik buiten wat aan het verpotten was. Ik dacht eerst dat het vuil was, of misschien een blauwe plek, en de volgende ochtend had het een hartslag en had ik het open gekrabdquote:Op woensdag 3 september 2025 14:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb het ook van een bepaalde mug
Oh ik vind het echt een kut periode dat ik liever op werk zit dan thuisquote:Op woensdag 3 september 2025 15:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik vind het wel lekker om na de verplichte dag van 1 januari nog een dagje vrij te zijn voor mezelf.
Hier is de 2e altijd een vrije dag, dat is wel lekker jaquote:Op woensdag 3 september 2025 15:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik vind het wel lekker om na de verplichte dag van 1 januari nog een dagje vrij te zijn voor mezelf.
Meh, dat laatste is geen argument natuurlijk.quote:Op woensdag 3 september 2025 14:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Prima dag om te werkenJe kunt beter vrij zijn in maanden met lange dagen
Januari is bij ons een best drukke maand betreft werk, maar ze doen het omdat iedereen toch al vrij wil.quote:Op woensdag 3 september 2025 15:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Meh, dat laatste is geen argument natuurlijk.
Hangt ook af van het bedrijf verder, als je toch al thuis werkt en je werkomgeving zoals normaal toegankelijk is, waarom zou je dan die keuze afdwingen. Bij een "het pand moet van het slot omdat Pietje het vertikt om vrij te nemen" is het weer iets anders.
Hier zijn met kerst bedrijven vaak 2 weken dicht, dat gaat ook van je vakantiedagen af. Het idee is dat iedereen dan echt even los kan komen van werk, omdat niemand werkt en je dan dus ook niet terugkomt naar een overvolle mailbox. Ondanks dat ik altijd werkte tussen kerst en oud en nieuw omdat het zo lekker rustig was, is dit is op zich toch wel fijn eigenlijk.quote:Op woensdag 3 september 2025 15:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Meh, dat laatste is geen argument natuurlijk.
Hangt ook af van het bedrijf verder, als je toch al thuis werkt en je werkomgeving zoals normaal toegankelijk is, waarom zou je dan die keuze afdwingen. Bij een "het pand moet van het slot omdat Pietje het vertikt om vrij te nemen" is het weer iets anders.
Da's ook vooral branche-afhankelijk denk ik. Tussen kerst en oud en nieuw loopt hier een heleboel toch door als normaal, vaak ook met een 'kan deze op het oude jaar gefactureerd', dan is het wel lekker als je het een beetje bij kan houden.quote:Op woensdag 3 september 2025 15:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hier zijn met kerst bedrijven vaak 2 weken dicht, dat gaat ook van je vakantiedagen af. Het idee is dat iedereen dan echt even los kan komen van werk, omdat niemand werkt en je dan dus ook niet terugkomt naar een overvolle mailbox. Ondanks dat ik altijd werkte tussen kerst en oud en nieuw omdat het zo lekker rustig was, is dit is op zich toch wel fijn eigenlijk.
Neuh, vooral efficiënt pogen te plannen. Als al je relaties dicht zijn vanwege feestdagen, is het alleen maar slim om dan ook te sluiten. Komt toch geen werk bij dan.quote:
Als je CEO van een bedrijf wordt mag je dat gewoon doen, dan heb jij ook lekker een paar dagen rust rond muisdagquote:Op woensdag 3 september 2025 15:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Misschien ben ik wel aanhanger van het muisisme en vier ik de geboorte van muisgodin in het voorjaar. Je ziet mij ook niet de halve wereld opleggen om met Kerst vrij te zijn.
Welnee prima week juist. Overal lekker rustig, acties uitzetten naar externen die vrij zijn dus balletjes weggooien die voorlopig toch niet terug komen. HdP.quote:Op woensdag 3 september 2025 15:30 schreef Nattekat het volgende:
Werken in de langzame weken
Al neem ik wel altijd vrij tussen kerst en O&N. Dat is gewoon een kutweek om te werken.
YEETquote:Op woensdag 3 september 2025 15:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Welnee prima week juist. Overal lekker rustig, acties uitzetten naar externen die vrij zijn dus balletjes weggooien die voorlopig toch niet terug komen. HdP.
Het valt dit jaar best gunstig.quote:Op woensdag 3 september 2025 15:31 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh, kerst kost dit jaar in ieder geval geen weekend. Scheelt weer.
Dat ik die dagen standaard naar familie "moet" is één ding, maar daarna in ieder geval even lekker kunnen uitrusten is wel welkom dan.quote:Op woensdag 3 september 2025 15:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het valt dit jaar best gunstig.
Je verwacht het niet, maar als ik er ben vind ik het meestal wel leuk.quote:Op woensdag 3 september 2025 15:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Lifehack: niet naar familie gaan
Voorheen was het hier ook altijd een dag met alle ooms en tantes enzo. Wat een drukte.quote:Op woensdag 3 september 2025 15:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat ik die dagen standaard naar familie "moet" is één ding, maar daarna in ieder geval even lekker kunnen uitrusten is wel welkom dan.![]()
Ze zijn meestal wel lief hoor, maar het kost gewoon flink energie.
Ik ben blij dat ik daar mij tijd niet mee aan verdoe. Moest er wel altijd zijn, maar wel doodgenegeerd worden.quote:Op woensdag 3 september 2025 15:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je verwacht het niet, maar als ik er ben vind ik het meestal wel leuk.
O&N vier ik met FOK! met de Top2000.quote:Op woensdag 3 september 2025 15:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Ander lifehack: geen Kerst of O&N vieren
Boksquote:Op woensdag 3 september 2025 15:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
O&N vier ik met FOK! met de Top2000.
Gewoon lekker alleen thuis zitten mokken, en klagen over dat alles dicht is omdat anderen wel kerst en oud en nieuw vierenquote:Op woensdag 3 september 2025 15:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Ander lifehack: geen Kerst of O&N vieren
Gewoon op tijd naar bed enzo. Ik heb alleen dit jaar hond, dus dan kunnen we samen 2 trillende rietjes zijn.quote:Op woensdag 3 september 2025 15:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
O&N vier ik met FOK! met de Top2000.
Denken dat ik dan uberhaupt buiten komquote:Op woensdag 3 september 2025 15:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gewoon lekker alleen thuis zitten mokken, en klagen over dat alles dicht is omdat anderen wel kerst en oud en nieuw vieren
Nah, zo "ver" gaat het bij ons niet.quote:Op woensdag 3 september 2025 15:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Voorheen was het hier ook altijd een dag met alle ooms en tantes enzo. Wat een drukte.Eigenlijk ben ik wel een beetje blij dat er iets tussen de broers en zussen is voorgevallen waardoor dat niet meer wordt georganiseerd.
Dat is ook wel veel, met een klein groepje is veel leuker.quote:Op woensdag 3 september 2025 15:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Voorheen was het hier ook altijd een dag met alle ooms en tantes enzo. Wat een drukte.Eigenlijk ben ik wel een beetje blij dat er iets tussen de broers en zussen is voorgevallen waardoor dat niet meer wordt georganiseerd.
Mijn vader heeft 3 zussen en 2 broers. Allemaal hebben ze twee kinderen. Sommigen hebben zelf ook alweer kinderen.quote:Op woensdag 3 september 2025 15:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat is ook wel veel, met een klein groepje is veel leuker.
quote:Op woensdag 3 september 2025 15:45 schreef essnhills het volgende:
Maar ik vind dat altijd wel gezellig. Hangt ook wel van de familie af natuurlijk
Stom.quote:Op woensdag 3 september 2025 15:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Oma en ik wilde gewoon Annie of Sissi kijken, dat mocht niet. We moesten gezellig doen, of te wel praten over stom onderwerp.
Reken maar van yesquote:
Ik kon dat vroeger goed hebbenquote:Op woensdag 3 september 2025 15:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het scheelt ook enorm wie er zijn, met de tantezeggers (beide kanten) kost het gewoon meer energie dan wanneer die naar huis zijn, hoe leuk ook. En er zijn er een paar in de familie die ieder stil momentje willen vullen, daar gaat m'n hoofd ook van tollen op een end.
Dat is toch gezellig doen, een film kijken met omaquote:Op woensdag 3 september 2025 15:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Oma en ik wilde gewoon Annie of Sissi kijken, dat mocht niet. We moesten gezellig doen, of te wel praten over stom onderwerp.
Oh ik dacht dat het gewoon onderdeel was van de 'algemene alles en iedereen haat'.quote:Op woensdag 3 september 2025 15:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Reken maar van yes
Ik mocht nooit doen met Kerst wat ik wilde, misschien daarom ook die haat.
Wel fijn dat de rest het snapt en de ruimte ervoor is.quote:Op woensdag 3 september 2025 15:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik kon dat vroeger goed hebben
Nu niet meer. Maar niemand die nog vreemd opkijkt als ik oordopjes in doe of midden in een gesprek onderuit op de bank ga hangen
Nee hoor. Genoeg dingen die ik wel leuk vind in het leven. Het is alleen niet vaak gerelateerd aan groepen mensen of familiequote:Op woensdag 3 september 2025 15:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat het gewoon onderdeel was van de 'algemene alles en iedereen haat'.
Met je zusje?quote:
quote:Op woensdag 3 september 2025 15:54 schreef WrappedEuphoria het volgende:
Wrapje van het Zusje
[ afbeelding ]
Jaquote:Op woensdag 3 september 2025 15:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wel fijn dat de rest het snapt en de ruimte ervoor is.
Want Muis snap ik ook wel, als je compleet geleefd wordt tijdens de feestdagen en er geen ruimte is voor jezelf, is dat ook gewoon stom en doodvermoeiend.
Wat vind je wel leuk, buiten hond-gerelateerde zaken?quote:Op woensdag 3 september 2025 15:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee hoor. Genoeg dingen die ik wel leuk vind in het leven. Het is alleen niet vaak gerelateerd aan groepen mensen of familie
Snap ik, snap ik.quote:Op woensdag 3 september 2025 15:55 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Moet mijn naam wel eer aan doen als ik uit eten ga
Alleen thuis zijnquote:Op woensdag 3 september 2025 15:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat vind je wel leuk, buiten hond-gerelateerde zaken?
Ik mis boeken hoarden.quote:Op woensdag 3 september 2025 15:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Alleen thuis zijn
Karaoke met mijn karaokevrienden
Pubquizen met mijn pubquizvrienden
Winkelen in mijn eentje
Op FOK rondhangen vind je ook leuk toch?quote:Op woensdag 3 september 2025 15:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben een vrouw van de simpele dingen in het leven en dingen alleen doen
En het is simpel.quote:Op woensdag 3 september 2025 16:01 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Op FOK rondhangen vind je ook leuk toch?
Ja maar ondanks dat jullie mensen zijn, voelt het niet aan als mensen maar helpt het wel met mijn sociale behoeftes ofzo. Moeilijk uit te leggenquote:Op woensdag 3 september 2025 16:01 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Op FOK rondhangen vind je ook leuk toch?
We komen in ieder geval niet in je persoonlijke spacequote:Op woensdag 3 september 2025 16:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja maar ondanks dat jullie mensen zijn, voelt het niet aan als mensen maar helpt het wel met mijn sociale behoeftes ofzo. Moeilijk uit te leggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |