SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_FlashSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Bohquote:Op woensdag 3 september 2025 08:11 schreef Ama het volgende:
Ochtendje extra helpen vandaag. Dat is dus niet schoonmaken maar koffie inpakken.
-alles selecteren-quote:Op woensdag 3 september 2025 08:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
100 mails in de inbox. Nou ik weet wat ik kan gaan doen.
Koffie drinken.quote:Op woensdag 3 september 2025 08:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
100 mails in de inbox. Nou ik weet wat ik kan gaan doen.
Maar wat moet ik dan de rest van de dag doen?quote:
ik las juist net dat er code geel werd afgekondigd voor vanmiddag; onweer en regen..quote:Op woensdag 3 september 2025 08:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Mogguh![]()
Om 7 uur alweer werkjes gewerkt. Net even gelopen. Het weer lijkt wel beter te worden. Zou 24 graden worden vanmiddag?
Cookieclicker?quote:Op woensdag 3 september 2025 08:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar wat moet ik dan de rest van de dag doen?
quote:Op woensdag 3 september 2025 08:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zie het probleem niet.quote:
quote:Op woensdag 3 september 2025 08:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
[..]
Ik zie het probleem niet.
quote:Op woensdag 3 september 2025 08:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
quote:
Doe je je naam eer aanquote:Op woensdag 3 september 2025 08:24 schreef Nattekat het volgende:
Hm, ik ga drijfnat op werk aankomen straks
Echt net die dag dat ik niet wat later kan komen om dat te voorkomen.
Dotje!quote:
Hebben ze al voor je gedaanquote:Op woensdag 3 september 2025 08:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie geen "ja" om op te klikken.
Hey Stigquote:
Hey mschol, hier is het voorals nog droog. Volgens de berichten krijgen wij in de avond pas regen hier.quote:Op woensdag 3 september 2025 08:42 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ga mij maar voorbereiden op een ritje door de regen
quote:
Goeie, ik moet nog even toiletteren.quote:
Dat doe ik daarna wel.quote:Op woensdag 3 september 2025 08:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Goeie, ik moet nog even toiletteren.
Hoi.quote:Op woensdag 3 september 2025 08:45 schreef Pheno het volgende:
Hoi, het is 3 september!
Bron: https://www.kalender-365.nl/kalender-2025.html
Aan de slag voor nieuwe baas?quote:Op woensdag 3 september 2025 08:24 schreef Nattekat het volgende:
Hm, ik ga drijfnat op werk aankomen straks
Echt net die dag dat ik niet wat later kan komen om dat te voorkomen.
Waarvan aktequote:Op woensdag 3 september 2025 08:45 schreef Pheno het volgende:
Hoi, het is 3 september!
Bron: https://www.kalender-365.nl/kalender-2025.html
Staan er nog strips in?quote:
Onze Chief Executive Officer en Vice Chairman is in het land, eens even uithoren die pipo vanmiddag.quote:Op woensdag 3 september 2025 08:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Aan de slag voor nieuwe baas?
Hier is de regen al aan het vallen (Rotterdam).quote:Op woensdag 3 september 2025 09:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Later in de middag van het westen uit onweersbuien met windstoten.
Oh voor het hele land gewoon.
Toch nog wat regenquote:Op woensdag 3 september 2025 09:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Later in de middag van het westen uit onweersbuien met windstoten.
Oh voor het hele land gewoon.
De dag is nog niet voorbij.quote:Op woensdag 3 september 2025 09:10 schreef Pheno het volgende:
Het zou toch gaan stormen, regenen. en weet ik wat meer. Hier schijnt de zon. Ik weet dat alles buiten de Randstad vergeten wordt door De Bilt, maar dit is wel wat overdreven
Met mijn ninjaskills is het toch gelukt om droog te blijvenquote:Op woensdag 3 september 2025 08:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Doe je je naam eer aan
Dan zou ik me nooit meer zorgen hoeven te maken om regen.quote:Op woensdag 3 september 2025 08:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Aan de slag voor nieuwe baas?
Was het maar zo'n feest, dan had ik al het nieuwe seizoen van Wednesday gekekenquote:
Ninjakatquote:Op woensdag 3 september 2025 09:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Met mijn ninjaskills is het toch gelukt om droog te blijven
Neem je worstenbroodjes mee?quote:Op woensdag 3 september 2025 09:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Onze Chief Executive Officer en Vice Chairman is in het land, eens even uithoren die pipo vanmiddag.
Sûkerbôle lust 'ie beter.quote:Op woensdag 3 september 2025 09:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Neem je worstenbroodjes mee?
Krijg je dikke lease bak?quote:Op woensdag 3 september 2025 09:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan zou ik me nooit meer zorgen hoeven te maken om regen.
Heb er wel recht op, maar ik moet eerst even kijken of ik er netto niet (te veel) op achteruit ga. Ik verlies dan m'n reiskostenvergoeding (vast bedrag per maand) en moet de bijtelling gaan neerleggen.quote:Op woensdag 3 september 2025 09:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Krijg je dikke lease bak?
Ik heb net een nieuwe besteldquote:Op woensdag 3 september 2025 09:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heb er wel recht op, maar ik moet eerst even kijken of ik er netto niet (te veel) op achteruit ga. Ik verlies dan m'n reiskostenvergoeding (vast bedrag per maand) en moet de bijtelling gaan neerleggen.
Dus als FOK! er straks uitligt, weten we waardoor dat komt.quote:Op woensdag 3 september 2025 09:26 schreef Pheno het volgende:
Zo, mijn goede daad voor vandaag weer gedaan: FOK!bug gemeld.
De wereld is straks weer een beetje mooier
Deploying!quote:Op woensdag 3 september 2025 09:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Dus als FOK! er straks uitligt, weten we waardoor dat komt.
Heb je wel een auto waar je verder qua kosten niet naar om hoef te kijken (als het goed is).quote:Op woensdag 3 september 2025 09:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heb er wel recht op, maar ik moet eerst even kijken of ik er netto niet (te veel) op achteruit ga. Ik verlies dan m'n reiskostenvergoeding (vast bedrag per maand) en moet de bijtelling gaan neerleggen.
Gewoon niet all-out gaan en netjes binnen je budget blijven. Voor dat geld kun je zelf geen auto rijden.quote:Op woensdag 3 september 2025 09:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Klopt wel jaquote:Op woensdag 3 september 2025 09:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Is het
[..]
Gewoon niet all-out gaan en netjes binnen je budget blijven. Voor dat geld kun je zelf geen auto rijden.
Mazda 6equote:Op woensdag 3 september 2025 09:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat is het geworden?
Wat zijn de kosten?
Nee, ik zat zelf eerst nog met een gedachte om zelf private lease te doen, maar kopen no way. Ze maken reclame met prijzen alsof je ze dagelijks in je broekzak hebt. "Voor nog geen 40k rijd je al..." ja hallo.... En dan komen de kosten van onderhoudsbeurten en andere feesten en partijen aan je auto.quote:Op woensdag 3 september 2025 09:56 schreef IJsdraakje het volgende:
Met de autokosten van tegenwoordig is het echt niet grappig meer om er zelf een te hebben.
Nee, en wat ook nog meetelt: de meeste kilometers maak ik zakelijk.quote:Op woensdag 3 september 2025 09:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, ik zat zelf eerst nog met een gedachte om zelf private lease te doen, maar kopen no way. Ze maken reclame met prijzen alsof je ze dagelijks in je broekzak hebt. "Voor nog geen 40k rijd je al..." ja hallo....
Private lease uiteindelijk niet gedaan omdat zakelijk wel de nieuwste auto's heeft en belangrijker: de laadpas bij zakelijk inbegrepen is, dus geen laadkosten voor mij. behalve als ik op een camping 2 weken lang aan een laadpaal zou hangen, maar dan ben je ook een aso
Ze hadden geen pool-auto van iemand die ontslag had genomen of zo. Meestal deed ik dat, scheelt ook in kostenquote:Op woensdag 3 september 2025 10:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, en wat ook nog meetelt: de meeste kilometers maak ik zakelijk.
Denk dat ik me maar ga aanmelden voor zo'n deelauto-dienst wanneer ik geen auto meer heb.
Ja, als dat niet meespeelde was het niet eens een vraagstuk meer, dan zou ik het nooit doenquote:Op woensdag 3 september 2025 09:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Heb je wel een auto waar je verder qua kosten niet naar om hoef te kijken (als het goed is).
Ik heb nu ook echt geen hoofdprijs-auto hoor (cataloguswaarde onder de 30k), gewoon een leuk, vlot ding wat nog fatsoenlijk in parkeervakken past.quote:Op woensdag 3 september 2025 10:05 schreef Pheno het volgende:
Nu gewoon een complete auto uitgezocht. Ik weet het, "het is geen Mazda", maar het reed lekker en er zit alles op en aan van wat ik nuttig vind. Zelf zou ik nooit voor dit bedrag een auto kopen. Tweedehands Mazda 2 vond ik meer dan genoeg toen
Nou ja, deze is gemaakt in China, op basis van een Chinese auto, maar echt hele dikke care. De Westerse merken zitten gewoon te janken omdat ze zelf altijd veel te duur zijn en lang niet zo handig zijn met goedkoop ontwerpen en produceren. Ik heb ook naar Audi en co gekeken, maar daar betaal ik dezelfde prijs en heb ik een basisversie, dan moet je nog tig overpriced pakketten erbij kopen, abo afsluiten en weet ik wat meer om hetzelfde te krijgen.quote:Op woensdag 3 september 2025 10:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Mazda's zijn leuke auto's.
Greenwheels kan al maanden van te vorenquote:Op woensdag 3 september 2025 10:11 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar goed, voor plekken waar het kut is om met ov te komen is het wel handig om íets achter de hand te hebben, maar daar klinkt zo'n deelauto dan weer ideaal voor, er staat hier toch eentje op loopafstand.
Eens kijken hoe ver vooraf je zo'n ding kan reserveren.
Nou ja, ik ken genoeg mensen zonder rijbewijs. Of met die nooit rijden. het is tegenwoordig ook echt wel agressiever op de weg, dus je mist er weinig aan. Dus als je het niet per se nodig hebt, houden zoquote:Op woensdag 3 september 2025 10:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
Blij met mijn 2 fietsen. Toch soms jammer dat ik geen rijbewijs heb...
Ik zie het.quote:Op woensdag 3 september 2025 10:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Greenwheels kan al maanden van te voren
Probeer je onder je cursus uit te komen?quote:Op woensdag 3 september 2025 10:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
Keukenkastjes zijn ook weer opgeruimd
Stof moet ook even bezinken.quote:Op woensdag 3 september 2025 10:24 schreef Recce het volgende:
[..]
Probeer je onder je cursus uit te komen?
KIIIEEEP.quote:
Vooral als je voor wat anders komt.quote:Op woensdag 3 september 2025 10:47 schreef Ama het volgende:
Denk dat ze me raar aankijken als ik dat zeg.
quote:Op woensdag 3 september 2025 10:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij is zo goed ingeburgerd
*traantje wegpinkt
Ebike een optie? Heb sinds kort een ebike, en de auto staat nu een stuk meer stil. Alles tot 25km fiets ik nu als ik de tijd heb, dat is zeg maar een uurtje fietsen.quote:Op woensdag 3 september 2025 10:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
Mocht ik straks ander werk hebben en het is wat meer in de buurt dan wip ik hier ook een van de auto’s eruit.
Oh wauwquote:Op woensdag 3 september 2025 11:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Straks krijg je van @:kwiwi nog een huis ook
Oh dat zeggen we hier ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |