Heeft hij dit echt gezegd gisteren?quote:Op zondag 19 oktober 2025 07:41 schreef Evangelion het volgende:
"Ik heb een ploeg gezien die bleef strijden en bleef vechten voor elkaar", zei Heitinga. "Het belangrijkste is morgen weer vooruit te gaan met de kin omhoog en de borst vooruit. Het wordt niet makkelijk, maar het moet."
quote:"Het plan klopte", vertelde Heitinga. "Maar het plan werkte maar vijftien minuten. Tot aan de rode kaart. En dan moet je wisselen."
quote:"In de komende vijf wedstrijden moeten wij de punten halen", zei hij. "Er zijn veel gekke uitslagen geweest; vandaag zaten wij aan de verkeerde kant."
quote:‘Het is een feit dat het niet gaat zoals wij, of in ieder geval ik, en zeker ook wij, dat we natuurlijk liever wat meer punten hadden gehad, dus qua doelstellingen, we moeten vooral van wedstrijd naar wedstrijd gaan op dit moment, ik denk dat dat de realiteit is.’
Waarom hebben wij een downie als trainer.quote:We moeten spelen vanuit een bepaalde organisatie. Soms kom je lager te staan en tijdens de opstapmomenten moet het publiek erachter staan om naar voren te stappen
quote:Hij kan op verschillende posities spelen op het middenveld met een inzichtelijk loopvermogen."
Wat de absolute fuckquote:
Dit kan niet echt zijn. Zo ja, onmiddellijk ontslaan.quote:Op dinsdag 4 november 2025 17:33 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Waarom hebben wij een downie als trainer.
Van links, naar rechts!quote:Op dinsdag 4 november 2025 17:33 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Waarom hebben wij een downie als trainer.
quote:John Heitinga vindt dat de 0-3 nederlaag van Ajax tegen Galatasaray 'geflatteerd' is. De bekritiseerde hoofdtrainer heeft het over pech bij de penaltymomenten en 'ziet dat er groei in zit. "Nu moet het echt wel een keer de andere kant op vallen", zegt hij bij Ziggo Sport.
“Dit voel je wel even, als je met 0-3 het veld afstapt", begint Heitinga het interview met Sam van Royen. "Het voelt geflatteerd. Ik denk dat je het een kleine zestig minuten goed doet. Gedisciplineerd, je voetbalt er een paar keer goed onderuit. Je geeft niet veel weg, een goede redding van Remko”, doelt de trainer op Pasveers knappe reflex op het schot van hattrickheld Victor Osimhen.
“Ik denk dat je er zelf lekker in zat, bij vlagen er goed onderuit voetbalt", vervolgt de hoofdcoach. "In de tweede helft start je goed, alleen dan krijg je een echte spitsengoal tegen, al moeten we zelf wel de voorzet eruit halen.”
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |