SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AugustusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door WrappedEuphoria op 02-09-2025 19:29:30 ]Maakt de lekkerste wraps :9![]()
Bim bam beieren
De koster lust geen eieren
Wat lust hij dan?
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Tja helpt niet veel, als JustinK of mooietop6 topic opentquote:![]()
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Smakelijkquote:Op dinsdag 2 september 2025 19:08 schreef DJMO het volgende:
Bim bam beieren
Wat lust hij dan?
[ afbeelding ]![]()
![]()
Wat zit er in de pan?quote:Op dinsdag 2 september 2025 19:08 schreef DJMO het volgende:
Bim bam beieren
Wat lust hij dan?
[ afbeelding ]"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
quote:Op dinsdag 2 september 2025 19:09 schreef Lovely het volgende:
[..]
Tja helpt niet veel, als JustinK of mooietop6 topic opent![]()
![]()
![]()
Rundvlees uiteraardquote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Ja die azen op het openen van een topicquote:Op dinsdag 2 september 2025 19:09 schreef Lovely het volgende:
[..]
Tja helpt niet veel, als JustinK of mooietop6 topic opent![]()
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Dat niet, maar als ik open weet ik wel wat de OP wordtquote:Op dinsdag 2 september 2025 19:17 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja die azen op het openen van een topic![]()
![]()
Nou echt hoor..quote:Op dinsdag 2 september 2025 19:17 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja die azen op het openen van een topic
Beterquote:Op dinsdag 2 september 2025 19:30 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Ik verwacht nu wel iets terug
Tijdje terug gevonden, wordt op bestelling gemaakt.quote:
Minimum is 1000 rollen
Maakt de lekkerste wraps :9![]()
Oooh hahaha ik had het eerst niet doorquote:Op dinsdag 2 september 2025 19:30 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Ik verwacht nu wel iets terug
Dus ik dacht even kijken of er iets aan de UIs is veranderd, maar die zie ik niet meer in de mobiele weergave, dus wilde ze aan zetten, maar dat mag niet meer ofzo (kan het iig niet meer vinden en zie wel dat er nu een pagina is waar mijn abo niet goed genoeg voor is)
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
quote:Op dinsdag 2 september 2025 19:38 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Tijdje terug gevonden, wordt op bestelling gemaakt.
Minimum is 1000 rollen
Hoeveel rollen heb je nodig om 1 iemand in te pakken?quote:Op dinsdag 2 september 2025 19:38 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Tijdje terug gevonden, wordt op bestelling gemaakt.
Minimum is 1000 rollenI feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Ik had alleen je spekje in de OP gezetquote:Op dinsdag 2 september 2025 19:41 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oooh hahaha ik had het eerst niet door
Dus ik dacht even kijken of er iets aan de UIs is veranderd, maar die zie ik niet meer in de mobiele weergave, dus wilde ze aan zetten, maar dat mag niet meer ofzo (kan het iig niet meer vinden en zie wel dat er nu een pagina is waar mijn abo niet goed genoeg voor is)
Anderhalf ongeveer.quote:Op dinsdag 2 september 2025 19:41 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hoeveel rollen heb je nodig om 1 iemand in te pakken?Maakt de lekkerste wraps :9![]()
Spekkiequote:Op dinsdag 2 september 2025 19:43 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Ik had alleen je spekje in de OP gezet
[..]![]()
![]()
666 mensenquote:Op dinsdag 2 september 2025 19:43 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
[..]
Anderhalf ongeveer.
quote:quote:Een BLOB is een – potentieel groot – gegevenselement in een database dat bestaat uit bytes waaraan in de database geen tekencodering of andere interpretatie is verbonden.Maakt de lekkerste wraps :9![]()
Misschien kan je een recordpoging proberen met aantal mensen gewrapped in een sessiequote:
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Voor het guinness book of wrappers?quote:Op dinsdag 2 september 2025 19:50 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Misschien kan je een recordpoging proberen met aantal mensen gewrapped in een sessie![]()
quote:Op dinsdag 2 september 2025 19:51 schreef JustinK het volgende:
[..]
Voor het guinness book of wrappers?
Uw ADH vitamine Worst
Jaah, spekkiequote:Op dinsdag 2 september 2025 19:43 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
[..]
Anderhalf ongeveer.
@Speklap3000I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Nah, lijkt me geen goed plan. Heb ik geen handen meer over daarna...quote:Op dinsdag 2 september 2025 19:50 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Misschien kan je een recordpoging proberen met aantal mensen gewrapped in een sessieMaakt de lekkerste wraps :9![]()
in dezelfde zin als volle zalen trekken?quote:Op dinsdag 2 september 2025 19:56 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Nah, lijkt me geen goed plan. Heb ik geen handen meer over daarna...Uw ADH vitamine Worst
Ach, ben niet bijgelovig. Is wat het is. Zal ook niet precies zo uitkomen, ene keer wat meer, andere keer wat minder.quote:
@MizzezAmy heeft haar UI veranderd
Tijd om naar je eigen gezeik te gaan luisterenquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Jaah, even Spekkie adoreren.quote:Op dinsdag 2 september 2025 20:00 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Ach, ben niet bijgelovig. Is wat het is. Zal ook niet precies zo uitkomen, ene keer wat meer, andere keer wat minder.
@:MizzezAmy heeft haar UI veranderd
Waarom heeft @MooieTop6 nog geen UI van kleimeisje?
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Heerlijkquote:Op dinsdag 2 september 2025 20:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Tijd om naar je eigen gezeik te gaan luisteren![]()
![]()
Geen idee of er veel belangstelling voor isquote:Op dinsdag 2 september 2025 20:00 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
in dezelfde zin als volle zalen trekken?En waar haal ik zoveel mensen vandaan?
Van FOK!quote:Op dinsdag 2 september 2025 20:02 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Geen idee of er veel belangstelling voor isEn waar haal ik zoveel mensen vandaan?
![]()
![]()
prikbord in de buurtwinkelquote:Op dinsdag 2 september 2025 20:02 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Geen idee of er veel belangstelling voor isEn waar haal ik zoveel mensen vandaan?
Uw ADH vitamine Worst
quote:Op dinsdag 2 september 2025 20:10 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Tuurlijk. Ze zien me al aankomen![]()
![]()
Zo rol ikquote:Op dinsdag 2 september 2025 20:12 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
help jij mee met mensen strikken?![]()
Is nog steeds een wens, meerdere mummies in één keer. Komt vanzelf, ga er straks wel over dromen.
Trusten alvast
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Droom lekkerquote:Op dinsdag 2 september 2025 20:18 schreef WrappedEuphoria het volgende:
Is nog steeds een wens, meerdere mummies in één keer. Komt vanzelf, ga er straks wel over dromen.
Trusten alvast![]()
![]()
Ja het zijn natuurlijk B-films, maar sommigen misschien zo slecht dat ze goed zijn?quote:Op dinsdag 2 september 2025 20:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja hoor. Alhoewel vaak de kwaliteit twijfelachtig is. Maar dat is het punt ook wel.
Films die er uitsprongen:
En de laatste dag vier analoge films op 35mm gekeken:![]()
![]()
![]()
Hey Jussiequote:
Slaap Dotje slaapquote:
Daar buiten fietst een aap
Een aap met grote voetjes
Die bolkt altijd zo zoetjes
Slaap Dotje slaap
Ik doe nu al een gaap![]()
![]()
Nou als dat niet lekker slapen wordt weet ik het niet meer. Dank je Jussiequote:Op dinsdag 2 september 2025 20:55 schreef JustinK het volgende:
[..]
Slaap Dotje slaap
Daar buiten fietst een aap
Een aap met grote voetjes
Die bolkt altijd zo zoetjes
Slaap Dotje slaap
Ik doe nu al een gaap
Soms heb je echt van die catastrofale films waar je alleen maar om kan lachen. Zoals The Room. Soms B-films die gewoon leuk zijn als je jezelf in de kazigheid er van kan onderdompelen. Of excentrieke films met nul budget die bijzondere ideeën hebben, maar nooit een heel groot publiek er mee zullen winnen.quote:Op dinsdag 2 september 2025 20:49 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja het zijn natuurlijk B-films, maar sommigen misschien zo slecht dat ze goed zijn?
Dat waardeer ik wel.🐙![]()
Ik hoop het Dotquote:Op dinsdag 2 september 2025 20:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou als dat niet lekker slapen wordt weet ik het niet meer. Dank je Jussie![]()
![]()
![]()
Ik ook.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja precies. Zit altijd wel iets tussen wat puur vermaak is, ook al heeft het nauwelijks budgetquote:Op dinsdag 2 september 2025 20:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Soms heb je echt van die catastrofale films waar je alleen maar om kan lachen. Zoals The Room. Soms B-films die gewoon leuk zijn als je jezelf in de kazigheid er van kan onderdompelen. Of excentrieke films met nul budget die bijzondere ideeën hebben, maar nooit een heel groot publiek er mee zullen winnen.
Dat waardeer ik wel.![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 02-09-2025 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts / ratio
1. JustinK / 562 / +168 / +394 / 592 / 636 / 0.88
2. Homijn / 198 / +178 / +20 / 56 / 96 / 2.06
3. Dotteke / 164 / +114 / +50 / 244 / 284 / 0.58
4. FreshFruit / 136 / +61 / +75 / 187 / 252 / 0.54
5. KillemWieft / 62 / +19 / +43 / 44 / 75 / 0.83
6. kree / 42 / +1 / +41 / 84 / 109 / 0.39
7. WrappedEuphoria / 41 / +29 / +12 / 92 / 119 / 0.34
8. greysbones / 31 / +31 / +0 / 79 / 86 / 0.36
9. _UserName_ / 30 / +1 / +29 / 20 / 34 / 0.88
10. loveislikeakiss / 28 / +22 / +6 / 128 / 145 / 0.19
11. ieniminimuis / 24 / +17 / +7 / 51 / 65 / 0.37
12. Shii / 23 / +3 / +20 / 72 / 98 / 0.23
13. ToT / 21 / +3 / +18 / 41 / 63 / 0.33
14. MooieTop6 / 19 / +6 / +13 / 173 / 205 / 0.09
15. StevenHyde / 19 / +15 / +4 / 60 / 77 / 0.25
16. Pinnenmutske / 18 / +2 / +16 / 37 / 56 / 0.32
17. Vino_Tinto / 17 / +10 / +7 / 114 / 127 / 0.13
18. Dr.Mikey / 17 / +11 / +6 / 20 / 34 / 0.5
19. hemarookworst / 16 / +10 / +6 / 65 / 92 / 0.17
20. drakin / 15 / +3 / +12 / 46 / 56 / 0.27SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Head Like a Hole: goede titel en een budget van $10Kquote:Op dinsdag 2 september 2025 20:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja hoor. Alhoewel vaak de kwaliteit twijfelachtig is. Maar dat is het punt ook wel.
Films die er uitsprongen:
En de laatste dag vier analoge films op 35mm gekeken:Dat moet wel een goede film zijn
![]()
Ist verbotenquote:Op dinsdag 2 september 2025 21:33 schreef devzero het volgende:
FOK! is weer uitermate snel. Is er weer iemand te veel likes aan het geven?![]()
Hier wel snel hoorquote:Op dinsdag 2 september 2025 21:33 schreef devzero het volgende:
FOK! is weer uitermate snel. Is er weer iemand te veel likes aan het geven?
Ik heb al een week dikke vertragingen, maar vandaag loopt het juist wel aardig.quote:Op dinsdag 2 september 2025 21:33 schreef devzero het volgende:
FOK! is weer uitermate snel. Is er weer iemand te veel likes aan het geven?![]()
394 punten 🤣🤣🤣🤣Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hou wel van punten makenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het was een bijzondere film. Over iemand die een rare maar goed betaalde baan krijgt aangeboden om in een bungelow te wonen, en iedere dag tijdens werkuren ieder uur de diameter van een gaatje in de keldermuur op te meten en veranderingen te noteren.quote:Op dinsdag 2 september 2025 21:32 schreef devzero het volgende:
[..]
Head Like a Hole: goede titel en een budget van $10KDat moet wel een goede film zijn
Bizarre film.🐙![]()
AppelpuntenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat was de enige die ik even op IMDB had opgezocht. Ik kan me er weinig bij voorstellen met zo'n kale beschrijving, maar het is vast een gat in de markt.quote:Op dinsdag 2 september 2025 21:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het was een bijzondere film. Over iemand die een rare maar goed betaalde baan krijgt aangeboden om in een bungelow te wonen, en iedere dag tijdens werkuren ieder uur de diameter van een gaatje in de keldermuur op te meten en veranderingen te noteren.
Bizarre film.![]()
Ik mis @FreshFruitIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
It's my lifequote:Op dinsdag 2 september 2025 22:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Die had toch ook een liedje over drugs?
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Het is nog avondquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 2 september 2025 22:30 schreef JustinK het volgende:
[..]
Het is nog avondIk dacht ik kom op tijd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
I hopequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb 229 bolkplaatjes in m'n album en nog een paar in een bolktopic waar ik ze zo kan opzoeken.quote:
Zeer veel zijn helaas door de tand des tijds verloren gegaan.![]()
quote:Op dinsdag 2 september 2025 22:30 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik dacht ik kom op tijd.Ja voordat je het weet is het weer ochtendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
670.quote:
Zoveel paintjes heb ik in totaal in mijn map staan, maar een veelvoud er van staat in de painttopics van ONZ.:)![]()
digitale dementiequote:Op dinsdag 2 september 2025 22:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb 229 bolkplaatjes in m'n album en nog een paar in een bolktopic waar ik ze zo kan opzoeken.
Zeer veel zijn helaas door de tand des tijds verloren gegaan.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ja die begint hier vaak al vroegquote:Op dinsdag 2 september 2025 22:31 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja voordat je het weet is het weer ochtendWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heb net met videobellen een photoshopje laten zien aan mijn hopelijk toekomstige stiefdochter, dat zij met Mini-ToT bij een kasteel hier in Nederland stond.
Die meid gillen!"Ik ben al in Nederland? Hoe kan dat???"
![]()
![]()
Back to the futurequote:Op dinsdag 2 september 2025 22:32 schreef ToT het volgende:
Heb net met videobellen een photoshopje laten zien aan mijn hopelijk toekomstige stiefdochter, dat zij met Mini-ToT bij een kasteel hier in Nederland stond.
Die meid gillen!"Ik ben al in Nederland? Hoe kan dat???"
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 2 september 2025 22:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Toen heb ik haar boven op Mini-ToT z'n hoofd geshopt, en daar moest ze wel flink om lachen!
Hoe oud is ze?![]()
![]()
Justin -500quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 2 september 2025 22:37 schreef Shii het volgende:
[..]
Justin -500
Kan zomaar!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Leuk voor Mini-ToT om mee te spelenquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 2 september 2025 22:40 schreef JustinK het volgende:
[..]
Leuk voor Mini-ToT om mee te spelenWas wel geinig toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeker in die klederdracht!
![]()
quote:Op dinsdag 2 september 2025 22:40 schreef ToT het volgende:
Plaatje gelijk weggegooid; er zit altijd een bepaald slag volk mee te lurken.![]()
![]()
Ja!quote:Op dinsdag 2 september 2025 22:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Was wel geinig toch?Zeker in die klederdracht!
![]()
![]()
Ah ja, dat dus idd.quote:Op dinsdag 2 september 2025 22:41 schreef JustinK het volgende:
[..]
Om vervolgens aardige opmerkingen te maken![]()
Sja.. het is niet andersquote:Op dinsdag 2 september 2025 22:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Zo jammer dat ik het gewoon niet probleemloos kan laten staan door die lurkers.![]()
Ik dacht dat het @devzero wasquote:Op dinsdag 2 september 2025 22:44 schreef ToT het volgende:
Die meneer lijkt alsof hij een adamantium skelet heeft met satéprikkertjes uit z'n vuistjes.![]()
![]()
Anyway, ik moet morgenochtend weer een koterslingerbolk plaatsen, dus ik ga weer maffen!
Prettige voortplanting hier!![]()
Mafse gozert!quote:Op dinsdag 2 september 2025 22:46 schreef ToT het volgende:
Anyway, ik moet morgenochtend weer een koterslingerbolk plaatsen, dus ik ga weer maffen!
Prettige voortplanting hier!![]()
![]()
hmm brave browser heeft een knipperende cursor als je ergens op klikt, maar je kan geen tekst schrijvenUw ADH vitamine Worst
Ik zit naar dikke wijven te kijken op filmpjes te kijken die proberen hard te lopen en alles onder kotsen.Dying whore's cancer heater!!!!!!![]()
quote:Op dinsdag 2 september 2025 23:01 schreef Rozevla het volgende:
Ik zit naar dikke wijven te kijken op filmpjes te kijken die proberen hard te lopen en alles onder kotsen.![]()
![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
je kan ook bij hem terecht als je een nieuwe keuken wiltquote:Uw ADH vitamine Worst
Krijg je er een pak vla bijquote:Op dinsdag 2 september 2025 23:14 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
je kan ook bij hem terecht als je een nieuwe keuken wilt![]()
Best praktisch welquote:Op dinsdag 2 september 2025 23:18 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
in elke ruimte een keuken gelijk
Forum Opties Forumhop: Hop naar: