Ja achteraf kan je dat laatste jaar bij Ajax heel goed verklaren met ongediagnosticeerde diabetesklachtenquote:Op dinsdag 2 september 2025 20:59 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Zal waarschijnlijk wat lage suikerspiegel hebben gehad. Zonder gekheid dat zal toen best al gespeeld hebben. Volgens mij pas gediagnosticeerd toen die bij Nice speelde?
Shrewsbury is ook fantastisch. Kijk er regelmatig een wedstrijdje van Shrewsbury Town, niet om aan te gluren, maar wel vermakelijk.quote:
Ik heb het al druk zat met Ajax en vriendin happy houden. Dat is al bijna voltijd baanquote:Op dinsdag 2 september 2025 21:11 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Shrewsbury is ook fantastisch. Kijk er regelmatig een wedstrijdje van Shrewsbury Town, niet om aan te gluren, maar wel vermakelijk.
Shrewsbury gaat je vriendin wel echt tof vinden. Dat is hoe ik het hier verkoop. Dagje Shrewsbury, 1,5 uurtje voetbal. Etentje aan het water en weer naar huis. Iedereen blij.quote:Op dinsdag 2 september 2025 21:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik heb het al druk zat met Ajax en vriendin happy houden. Dat is al bijna voltijd baan
Ziet er wel koel uit ja.quote:Op dinsdag 2 september 2025 21:17 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Shrewsbury gaat je vriendin wel echt tof vinden. Dat is hoe ik het hier verkoop. Dagje Shrewsbury, 1,5 uurtje voetbal. Etentje aan het water en weer naar huis. Iedereen blij.
Ik had het vandaag over deadline Day bij het koffiezetapparaat. Krekels.quote:Op dinsdag 2 september 2025 21:21 schreef Wertha het volgende:
We zitten allemaal de TRANSFER DEADLINE SHOW te kijken?
Nee. Dit is mijn show.quote:Op dinsdag 2 september 2025 21:21 schreef Wertha het volgende:
beetje schakelen tussen fc afkicken, espn en viquote:Op dinsdag 2 september 2025 21:21 schreef Wertha het volgende:
Nee ik heb vertrouwen in Beuker Kroesquote:Op dinsdag 2 september 2025 21:21 schreef Wertha het volgende:
#MeneerEllenHoogOut?quote:Op dinsdag 2 september 2025 21:43 schreef kalinhos het volgende:
Ben op zich niet ontevreden over Dolberg maar werken er geen scouts wiens baan het gewoon is spelers te vinden? Iedereen in dit topic was vroeg of laat wel met Dolberg gekomen.
Een gevestigde naam vlak voor de deadline?quote:Op dinsdag 2 september 2025 21:43 schreef kalinhos het volgende:
Ben op zich niet ontevreden over Dolberg maar werken er geen scouts wiens baan het gewoon is spelers te vinden? Iedereen in dit topic was vroeg of laat wel met Dolberg gekomen.
De Eredivisie is beter dan de Premier League .quote:Op dinsdag 2 september 2025 21:21 schreef Wertha het volgende:
Misschien was dit wel de uitkomst van het zoekproces. Of in ieder geval de haalbare.quote:Op dinsdag 2 september 2025 21:43 schreef kalinhos het volgende:
REUZENDODERSquote:Op dinsdag 2 september 2025 21:47 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
De Eredivisie is beter dan de Premier League .
Romeo Vermant was beter geweest al zal die nu wel prijzig zijn.quote:Op dinsdag 2 september 2025 21:43 schreef kalinhos het volgende:
TjackaGPT had al veel andere optiesquote:Op dinsdag 2 september 2025 21:43 schreef kalinhos het volgende:
Met de analyse van voormalige LEGENDS SEUN OF GOD en BRAM van POLEN .quote:Op dinsdag 2 september 2025 21:51 schreef Wertha het volgende:
[..]
REUZENDODERS
COËFFICIENTENMACHINE NEDERLAND
Evenquote:Op dinsdag 2 september 2025 21:58 schreef Black-Death het volgende:
Wel jammer dat er niet nog even een rechtervleugelvaller, ervaren 6, linksback en rechtsback gehaald worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |