Vrouwenvoetbal. Dat is pas kut.quote:Op dinsdag 2 september 2025 20:06 schreef RipCity het volgende:
Jezus wat een slechte bord op schoot scouting zeg. Dat je uitkomt bij zo'n Dolberg. Heerenveen/Utrecht niveau.
Maja brobbey net zo kut
Gaan Dolberg en Fitz-jim in een nieuw samengesteld elftal spelen dan?quote:
Dit is niet inclusief taalgebruik. Dat accepteren wij niet in dit topic. Hier zijn alleen maar nette mensen. Ik snap dat het een omschakeling is vanuit het Feyenoord topic.quote:Op dinsdag 2 september 2025 20:10 schreef RipCity het volgende:
[..]
Gaan Dolberg en Fitz-jim in een nieuw samengesteld elftal spelen dan?
diabetes hoofdquote:Op dinsdag 2 september 2025 20:22 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
Zolang hij ze er maar inschiet. Dat mag best met zijn ongeïnteresseerde diabetes hoofd. No problemo.
Heb je dit opgezocht met TjackaGPTquote:Op dinsdag 2 september 2025 20:22 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
Zolang hij ze er maar inschiet. Dat mag best met zijn ongeïnteresseerde diabetes hoofd. No problemo.
Ah oke. Bij diabetes hoofd denk ik aan een dik persoon met puisten of zoquote:
100%. Google, bing, yahoo, KlaasWeetAllesGPT, allemaal de deur uit gedaan. 100% TjackaGPT.quote:Op dinsdag 2 september 2025 20:30 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Heb je dit opgezocht met TjackaGPT
Nee Brobbey keek leuk uit z’n ogenquote:Op dinsdag 2 september 2025 20:16 schreef mitt het volgende:
Zo geen zin om weer naar dat ongeïnteresseerde hoofd te kijken.
Bedankt, vriend.quote:Op dinsdag 2 september 2025 20:31 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
100%. Google, bing, yahoo, KlaasWeetAllesGPT, allemaal de deur uit gedaan. 100% TjackaGPT.
Mitt ziet liever de PASSIE van WEGHORSTquote:Op dinsdag 2 september 2025 20:34 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Nee Brobbey keek leuk uit z’n ogen
Nu heb je twee spitsen die niet 100 zijnquote:Op dinsdag 2 september 2025 20:36 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Mitt ziet liever de PASSIE van WEGHORST
Like a bossquote:Op dinsdag 2 september 2025 20:16 schreef mitt het volgende:
Zo geen zin om weer naar dat ongeïnteresseerde hoofd te kijken.
Jij bent maximaal 60/100 en we verwelkomen je toch ook? We zijn altijd heel vriendelijk. Dus doe eens lief tegen onze spitsen.quote:Op dinsdag 2 september 2025 20:37 schreef Wotte het volgende:
[..]
Nu heb je twee spitsen die niet 100 zijn
Ik herken mij meer in Dolberg dan in Weghorstquote:Op dinsdag 2 september 2025 20:37 schreef Wotte het volgende:
[..]
Nu heb je twee spitsen die niet 100 zijn
Wotte heeft ons bijna het kampioenschap gegeven vorig jaar. Alleen jammer dat zijn Sjamaan ziek werd op de laatste dagquote:Op dinsdag 2 september 2025 20:38 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Jij bent maximaal 60/100 en we verwelkomen je toch ook? We zijn altijd heel vriendelijk. Dus doe eens lief tegen onze spitsen.
Ik geloof 100% in maat Wotte. Maar hij moet wel lief doen.quote:Op dinsdag 2 september 2025 20:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wotte heeft ons bijna het kampioenschap gegeven vorig jaar. Alleen jammer dat zijn Sjamaan ziek werd op de laatste dag
Ik ben een helder schijnend licht in een zee van mistroostige bijstandsgerechtigden zielen hier.quote:Op dinsdag 2 september 2025 20:38 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Jij bent maximaal 60/100 en we verwelkomen je toch ook? We zijn altijd heel vriendelijk. Dus doe eens lief tegen onze spitsen.
Die werd bedreigd. Geen slecht woord over die jongen. Doet het dit seizoen beter dan Gimenez.quote:Op dinsdag 2 september 2025 20:41 schreef Tjacka het volgende:
Wel bijzonder dat user @:wotte Brobbey wel voor 100 aan ziet
Gevlucht naar the middle of nowhere, triest.quote:Op dinsdag 2 september 2025 20:43 schreef Wotte het volgende:
[..]
Die werd bedreigd. Geen slecht woord over die jongen. Doet het dit seizoen beter dan Gimenez.
De Forbs fanclub is blij met ieder lid dat het in de hand krijgt. #nohomoquote:Op dinsdag 2 september 2025 20:41 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Ik geloof 100% in maat Wotte. Maar hij moet wel lief doen.
Ik was het 2e lid van de Forbs fanclub.
Beetje een type Eto’oquote:Op dinsdag 2 september 2025 20:41 schreef Wienerschnitzels het volgende:
De beste Ajax-spitsen waren niet 100. Moordenaars, Kannibalen, Scharengooiers
Niet een hele intelligente jongen hoor. Wel ontzettend lief en aardig.quote:Op dinsdag 2 september 2025 20:43 schreef Wotte het volgende:
[..]
Die werd bedreigd. Geen slecht woord over die jongen. Doet het dit seizoen beter dan Gimenez.
Beetje mistroostige regio. Newcastle is nog wel aardig. Voordeel aan de VK is dat ze overal wel een vestiging van Greggs hebben.quote:Op dinsdag 2 september 2025 20:44 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Gevlucht naar the middle of nowhere, triest.
Er is een fancy Greggs in Newcastle. Geen idee of die nog open is, maar zeker rond de feestdagen weer.quote:Op dinsdag 2 september 2025 20:48 schreef Wotte het volgende:
[..]
Beetje mistroostige regio. Newcastle is nog wel aardig. Voordeel aan de VK is dat ze overal wel een vestiging van Greggs hebben.
Newcastle is gewoon een leuke stad johquote:Op dinsdag 2 september 2025 20:48 schreef Wotte het volgende:
[..]
Beetje mistroostige regio. Newcastle is nog wel aardig. Voordeel aan de VK is dat ze overal wel een vestiging van Greggs hebben.
Speciaal zo'n DFDS minicruise voor een sausage roll. De leven.quote:Op dinsdag 2 september 2025 20:49 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Er is een fancy Greggs in Newcastle. Geen idee of die nog open is, maar zeker rond de feestdagen weer.
Hoe valt Van Basten daarin?quote:Op dinsdag 2 september 2025 20:41 schreef Wienerschnitzels het volgende:
De beste Ajax-spitsen waren niet 100. Moordenaars, Kannibalen, Scharengooiers
Ja prima vertoeven maar zou toch aanraden om door te reizen naar Edinburgh.quote:Op dinsdag 2 september 2025 20:49 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Newcastle is gewoon een leuke stad joh
Brobbey had 70% gemist van deze kansen. Inclusief strafschoppen.quote:
Laatste seizoen bij Ajax Dolberg miste ook al die kansenquote:Op dinsdag 2 september 2025 20:54 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Brobbey had 70% gemist van deze kansen. Inclusief strafschoppen.
Hoe valt Milik hierin? Die was ook best aardig.quote:Op dinsdag 2 september 2025 20:54 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Moordenaars, kannibalen, scharengooiers, autisten
Zal waarschijnlijk wat lage suikerspiegel hebben gehad. Zonder gekheid dat zal toen best al gespeeld hebben. Volgens mij pas gediagnosticeerd toen die bij Nice speelde?quote:Op dinsdag 2 september 2025 20:55 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Laatste seizoen bij Ajax Dolberg miste ook al die kansen
Zijn transfer naar Sunderlandquote:Op dinsdag 2 september 2025 20:50 schreef Tjacka het volgende:
Wat was jullie favoriete Brobbey-moment?
Het NK Brobbeywerpen.quote:Op dinsdag 2 september 2025 20:50 schreef Tjacka het volgende:
Wat was jullie favoriete Brobbey-moment?
Dat dacht ik ook, opvallend laat in zijn leven/carrière.quote:Op dinsdag 2 september 2025 20:59 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Zal waarschijnlijk wat lage suikerspiegel hebben gehad. Zonder gekheid dat zal toen best al gespeeld hebben. Volgens mij pas gediagnosticeerd toen die bij Nice speelde?
Wil ik nog graag heenquote:Op dinsdag 2 september 2025 20:53 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ja prima vertoeven maar zou toch aanraden om door te reizen naar Edinburgh.
Ja achteraf kan je dat laatste jaar bij Ajax heel goed verklaren met ongediagnosticeerde diabetesklachtenquote:Op dinsdag 2 september 2025 20:59 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Zal waarschijnlijk wat lage suikerspiegel hebben gehad. Zonder gekheid dat zal toen best al gespeeld hebben. Volgens mij pas gediagnosticeerd toen die bij Nice speelde?
Shrewsbury is ook fantastisch. Kijk er regelmatig een wedstrijdje van Shrewsbury Town, niet om aan te gluren, maar wel vermakelijk.quote:
Ik heb het al druk zat met Ajax en vriendin happy houden. Dat is al bijna voltijd baanquote:Op dinsdag 2 september 2025 21:11 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Shrewsbury is ook fantastisch. Kijk er regelmatig een wedstrijdje van Shrewsbury Town, niet om aan te gluren, maar wel vermakelijk.
Shrewsbury gaat je vriendin wel echt tof vinden. Dat is hoe ik het hier verkoop. Dagje Shrewsbury, 1,5 uurtje voetbal. Etentje aan het water en weer naar huis. Iedereen blij.quote:Op dinsdag 2 september 2025 21:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik heb het al druk zat met Ajax en vriendin happy houden. Dat is al bijna voltijd baan
Ziet er wel koel uit ja.quote:Op dinsdag 2 september 2025 21:17 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Shrewsbury gaat je vriendin wel echt tof vinden. Dat is hoe ik het hier verkoop. Dagje Shrewsbury, 1,5 uurtje voetbal. Etentje aan het water en weer naar huis. Iedereen blij.
Ik had het vandaag over deadline Day bij het koffiezetapparaat. Krekels.quote:Op dinsdag 2 september 2025 21:21 schreef Wertha het volgende:
We zitten allemaal de TRANSFER DEADLINE SHOW te kijken?
Nee. Dit is mijn show.quote:Op dinsdag 2 september 2025 21:21 schreef Wertha het volgende:
beetje schakelen tussen fc afkicken, espn en viquote:Op dinsdag 2 september 2025 21:21 schreef Wertha het volgende:
Nee ik heb vertrouwen in Beuker Kroesquote:Op dinsdag 2 september 2025 21:21 schreef Wertha het volgende:
#MeneerEllenHoogOut?quote:Op dinsdag 2 september 2025 21:43 schreef kalinhos het volgende:
Ben op zich niet ontevreden over Dolberg maar werken er geen scouts wiens baan het gewoon is spelers te vinden? Iedereen in dit topic was vroeg of laat wel met Dolberg gekomen.
Een gevestigde naam vlak voor de deadline?quote:Op dinsdag 2 september 2025 21:43 schreef kalinhos het volgende:
Ben op zich niet ontevreden over Dolberg maar werken er geen scouts wiens baan het gewoon is spelers te vinden? Iedereen in dit topic was vroeg of laat wel met Dolberg gekomen.
De Eredivisie is beter dan de Premier League .quote:Op dinsdag 2 september 2025 21:21 schreef Wertha het volgende:
Misschien was dit wel de uitkomst van het zoekproces. Of in ieder geval de haalbare.quote:Op dinsdag 2 september 2025 21:43 schreef kalinhos het volgende:
REUZENDODERSquote:Op dinsdag 2 september 2025 21:47 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
De Eredivisie is beter dan de Premier League .
Romeo Vermant was beter geweest al zal die nu wel prijzig zijn.quote:Op dinsdag 2 september 2025 21:43 schreef kalinhos het volgende:
TjackaGPT had al veel andere optiesquote:Op dinsdag 2 september 2025 21:43 schreef kalinhos het volgende:
Met de analyse van voormalige LEGENDS SEUN OF GOD en BRAM van POLEN .quote:Op dinsdag 2 september 2025 21:51 schreef Wertha het volgende:
[..]
REUZENDODERS
COËFFICIENTENMACHINE NEDERLAND
Evenquote:Op dinsdag 2 september 2025 21:58 schreef Black-Death het volgende:
Wel jammer dat er niet nog even een rechtervleugelvaller, ervaren 6, linksback en rechtsback gehaald worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |