Lekker hoor maat, dat was een jaar of tien terug al je ambitie herinner ik mequote:Op woensdag 3 september 2025 10:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Verder eigenlijk een complete renovatie.
Nieuwe keuken.
Nieuwe badkamer.
Nieuwe wc.
Vloerverwarming.
Uitbouw van 2 meter dus.
Schoorsteen eruit geramd.
Draagmuur eruit.
[..]
Ja klopt, dat hele circus wordt ook vervangen.
Ja eens. Keuzestress is een motherfucker. Uiteindelijk heb ik het door een Turk laten doen (de badkamer en wc zijn al klaar). Die had had een heel scala aan tegels en kranen en kasten e.d.quote:Op woensdag 3 september 2025 10:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Keurig!
Ik wil straks ook een nieuwe badkamer. Zit al te klooien met online tools, maar is toch allemaal vrij beperkt.
Ben je langs allerlei badkamerzaken gegaan om te kijken welke indeling je wil en welke tegels bijv? Veel te veel keus.
Precies! Eerst de kozijnen gedaan. Nu het grote werk. Je ziet de uitnodiging voor de housewarming wel verschijnenquote:Op woensdag 3 september 2025 10:48 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Lekker hoor maat, dat was een jaar of tien terug al je ambitie herinner ik me
Zeker alleen voor mensen uit de APPquote:Op woensdag 3 september 2025 10:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Precies! Eerst de kozijnen gedaan. Nu het grote werk. Je ziet de uitnodiging voor de housewarming wel verschijnen
Lekker manquote:Op woensdag 3 september 2025 10:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Precies! Eerst de kozijnen gedaan. Nu het grote werk. Je ziet de uitnodiging voor de housewarming wel verschijnen
Nee hoor. Jij en @Anneloos zijn ook van harte welkomquote:Op woensdag 3 september 2025 10:51 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Zeker alleen voor mensen uit de APP
Ik zit in geen één app met @onlogisch en dat wil ik graag zo houdenquote:Op woensdag 3 september 2025 10:51 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Zeker alleen voor mensen uit de APP
Ooit deelden we er 3. De rust die ik ervoor terug heb gekregen:quote:Op woensdag 3 september 2025 10:51 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Ik zit in geen één app met @:onlogisch en dat wil ik graag zo houden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 3 september 2025 10:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ooit deelden we er 3. De rust die ik ervoor terug heb gekregen:
[ afbeelding ]Dat heeft overigens niets met @onlogisch te maken, maar met het complete nutteloze tijdsverdrijf van Whatsapp GroepschatsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom ik nu op Fok! zit vraag ik me ook ernstig af
Nog een week of twee, dan rot ik weer op voor een jaar of 2
Of nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@onlogisch
quote:Op woensdag 3 september 2025 10:53 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Dat heeft overigens niets met @:onlogisch te maken, maar met het complete nutteloze tijdsverdrijf van Whatsapp Groepschats
Of nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:onlogisch![]()
Hahaha nee zeker niet.quote:Op woensdag 3 september 2025 10:40 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Als je maar voor echte liefde gaat en niet voor een onderkomen
quote:Op woensdag 3 september 2025 10:53 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Dat heeft overigens niets met @:onlogisch te maken, maar met het complete nutteloze tijdsverdrijf van Whatsapp Groepschats
Of nietBlijf!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:onlogisch
We zijn net vrienden aan het worden.
Groot fan van User Wotte
Neequote:
Houden zo.quote:Op woensdag 3 september 2025 11:06 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
En zie het (nog) niet echt zitten om in Eindhoven te gaan wonen
Je wou liever dat ze een eindje verder weg woont?quote:
Ggmm woont in Amersfoort tochquote:Op woensdag 3 september 2025 11:06 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Hahaha nee zeker niet.
Komt helemaal goed.
En zie het (nog) niet echt zitten om in Eindhoven te gaan wonen
Het is heel slecht om op je rug te slapen.quote:Op woensdag 3 september 2025 12:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee als ik in bed lig (op m'n rug)
Eet smakelijk
boven de snackbar tochquote:Op woensdag 3 september 2025 12:02 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Ggmm woont in Amersfoort toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |