Nee gewoon lekker wijntje, serie film, gamenquote:Op woensdag 3 september 2025 21:18 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Rolluiken lijken mij weinig lekker maar wellicht denk je aan wat anders wat zou kunnen gebeuren achter dichte rolluiken
Geile neuqseksquote:Op woensdag 3 september 2025 21:25 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Nee gewoon lekker wijntje, serie film, gamen
Wat denk jij dan?
Ik had jou wel iets slimmer ingeschat. Is het een beetje een leuke man in real? Of gedraagt hij zich dan ook zo autoritair?quote:Op woensdag 3 september 2025 21:24 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja zeker, sinds vandaag. Ik slaap rechts. En ja hij heeft een 2 persoonsbed
Kaarslicht, kaarsvet, bondage ja geen idee eigenlijkquote:Op woensdag 3 september 2025 21:25 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Nee gewoon lekker wijntje, serie film, gamen
Wat denk jij dan?
Kaal en ambtenaar?quote:Op woensdag 3 september 2025 21:29 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik had jou wel iets slimmer ingeschat. Is het een beetje een leuke man in real? Of gedraagt hij zich dan ook zo autoritair?
Nee geen bondagequote:Op woensdag 3 september 2025 21:30 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Kaarslicht, kaarsvet, bondage ja geen idee eigenlijk
Zeg ik niet. Is privéquote:Op woensdag 3 september 2025 21:29 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik had jou wel iets slimmer ingeschat. Is het een beetje een leuke man in real? Of gedraagt hij zich dan ook zo autoritair?
Ja dusquote:Op woensdag 3 september 2025 21:48 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Nee geen bondage
[..]
Zeg ik niet. Is privé
zequote:Op woensdag 3 september 2025 21:06 schreef Coco het volgende:
[..]
@:dombohetolifantje1 heeft hier een pittige mening over.
Omdat ik in hoofdletters typtequote:Op woensdag 3 september 2025 21:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Met andere woorden, neem de notes in F1 verre van serieus lieve @:Tjacka .
JIJ BENT EEN LIEVE JONGENquote:Op woensdag 3 september 2025 22:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zelf mogen ze dat wel bijvoorbeeld.
Echt, de nazi's zijn er niks bij.
Wat toevallig, dat zei de Turkse schilder die hier laatst bezig was, alleen met schilderen ja, ook al.quote:
Ik voel een ouderwetse topicraid aankomen. ZE MOETEN NIET AAN USER @Tjacka ZITTEN.quote:Op woensdag 3 september 2025 22:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zelf mogen ze dat wel bijvoorbeeld.
Echt, de nazi's zijn er niks bij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |