Het bestaan van Trump is eigenlijk toch een soort van bewijs dat God niet bestaat?quote:Op dinsdag 2 september 2025 13:43 schreef Yasmin__x het volgende:
Ik bid tot God dat hij binnen nu en maximaal 24 uur dood neervalt.
Is Vance een betere optie?quote:Op dinsdag 2 september 2025 13:43 schreef Yasmin__x het volgende:
Ik bid tot God dat hij binnen nu en maximaal 24 uur dood neervalt.
Dat zou wat zijn als hij zegt "ik ben ziek Vance neemt het over."quote:
Zou toch enigszins een kleine domper zijn na alle speculaties van de afgelopen dagenquote:
Nieuwe MAGA merch al gelektquote:Op dinsdag 2 september 2025 13:56 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Dat zou wat zijn als hij zegt "ik ben ziek Vance neemt het over."
Maar dan de heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele lange versie.
Ik denk het wel. Die is wat makkelijker in te dammen.quote:
Dus alleen criminelen hebben dan nog wapens maar Trump kan veel. Op gebied van wapens niet veel.quote:Op dinsdag 2 september 2025 12:04 schreef Sunshine1982 het volgende:
De meest fantastische boodschap zou zijn, 'Vanaf morgen zijn wapens in Amerika verboden'.
Die is nog veel te jong en gaan we echt vele jaren nog niet zien.quote:Op dinsdag 2 september 2025 13:44 schreef Sunshine1982 het volgende:
Zijn jongste zoon wordt achter de schermen klaargestoomd om president te worden en neemt het stokje over.
Vond film over leven van Vance best boeiend. Niet de zoveelste multi-miljonairquote:Op dinsdag 2 september 2025 13:59 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik denk het wel. Die is wat makkelijker in te dammen.
Het oorspronkelijke boek van zijn hand is ook zeer de moeite waard, nog wel wat beter dan de verfilming imo.quote:Op dinsdag 2 september 2025 14:04 schreef hondonspain het volgende:
[..]
Vond film over leven van Vance best boeiend. Niet de zoveelste multi-miljonair
Hij gaat het nieuwe offensief van Oekraïne steunen met boots on the groundquote:
Oké u/Exhulquote:Op dinsdag 2 september 2025 13:51 schreef butz0rs het volgende:
Wordt Department of War, en dan gaat hij Venezuela binnen vallen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |