SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AugustusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dan is er nog de mogelijkheid om te reizen d.m.v. direct te betalen.quote:Op dinsdag 2 september 2025 09:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Met achteraf betalen misschien niet, mensen die zelf niet over hun inkomen gaan kunnen dit volgens mij niet doen.![]()
@DJMO Rare situatie; je zou gedwongen worden om achteraf te betalen als je buiten die vrije uren reist? Er is geen andere optie?![]()
Tja dat had de TS dan moeten doen he!quote:Op dinsdag 2 september 2025 09:50 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik had een goddelijke TT verwacht![]()
![]()
@Pinnenmutske had deze TTIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Dat is geen ToT-Godquote:Op dinsdag 2 september 2025 09:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Tja dat had de TS dan moeten doen he!![]()
![]()
Het gaan dus spijlen worden bij de trap. Verf is binnen (altijd lekker, 40% korting) dus binnenkort een leuke klus thuis met 3 kattenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
quote:Op dinsdag 2 september 2025 09:52 schreef JustinK het volgende:
[..]
Denk dat jij de afgelopen maanden meer gebolkt hebt![]()
![]()
![]()
ToTKlusGod heeft vast wel tipsquote:Op dinsdag 2 september 2025 09:54 schreef _UserName_ het volgende:
Het gaan dus spijlen worden bij de trap. Verf is binnen (altijd lekker, 40% korting) dus binnenkort een leuke klus thuis met 3 katten
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
JustinnerT!quote:
Ja, binnenkort. Wil eerst alles in huis hebben. De trap krijgt en likje verf (treden en spijlen wit, zijplank en leuning grijs). Maar moet ook een nieuw stukje trap maken om een traphekje te plaatsen.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ohja, leuke klusjes welquote:Op dinsdag 2 september 2025 09:57 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
JustinnerT!
Ja, binnenkort. Wil eerst alles in huis hebben. De trap krijgt en likje verf (treden en spijlen wit, zijplank en leuning grijs). Maar moet ook een nieuw stukje trap maken om een traphekje te plaatsen.Ben je een beetje een klusserT?
![]()
Heb een platte gatenboor 22mm en spijlen 22mm, de korte leuning zet ik met duveltjes vast aan de trappaal en te plaatsen startbalk, waar ook het traphekje komt want wil de opening aan de buitenkant hebbenquote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Klinkt als een echte klusserTquote:Op dinsdag 2 september 2025 09:59 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Heb een platte gatenboor 22mm en spijlen 22mm, de korte leuning zet ik met duveltjes vast aan de trappaal en te plaatsen startbalk, waar ook het traphekje komt want wil de opening aan de buitenkant hebben![]()
![]()
Jawel, op maandag klus ik bij een collega. Laatst een wandje geplaatst, nu bezig met hoge en lage plinten verstek plaatsen. Ook ga ik in de nis een kapstok bouwen met opbergruimte.quote:Op dinsdag 2 september 2025 09:58 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ohja, leuke klusjes welBen je een beetje een klusserT?
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Oh nice!quote:Op dinsdag 2 september 2025 10:00 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Jawel, op maandag klus ik bij een collega. Laatst een wandje geplaatst, nu bezig met hoge en lage plinten verstek plaatsen. Ook ga ik in de nis een kapstok bouwen met opbergruimte.
Heb je Poolse roots?![]()
![]()
Nee, ik drink niet 10 halve liters pitt bier alvorens ik op pad gaquote:
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Kurwa!quote:Op dinsdag 2 september 2025 10:02 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nee, ik drink niet 10 halve liters pitt bier alvorens ik op pad ga![]()
![]()
quote:Op dinsdag 2 september 2025 10:03 schreef WrappedEuphoria het volgende:
@:vino_tinto
Heb me zojuist uitgeschreven bij Paiq. Toch niet mijn ding
Wrappiequote:Op dinsdag 2 september 2025 10:03 schreef WrappedEuphoria het volgende:
Heb me zojuist uitgeschreven bij Paiq. Toch niet mijn ding![]()
![]()
Ik ga wel gewoon naar meets, veel leuker. Komende zaterdag naar Leeuwardenquote:
Maakt de lekkerste wraps :9![]()
Wat voor meet is daar?quote:Op dinsdag 2 september 2025 10:08 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Ik ga wel gewoon naar meets, veel leuker. Komende zaterdag naar Leeuwarden![]()
![]()
Ik had bij Paiq een vrouw die binnen 3 berichten vroeg wat mijn inkomen wasquote:Op dinsdag 2 september 2025 10:08 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Ik ga wel gewoon naar meets, veel leuker. Komende zaterdag naar Leeuwarden
Dat niet in het eerste bericht vragenquote:Op dinsdag 2 september 2025 10:09 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik had bij Paiq een vrouw die binnen 3 berichten vroeg wat mijn inkomen was![]()
![]()
Meet voor kinksters. Dat maakt het allemaal zoveel makkelijker en ben sowieso meer van mensen irl ontmoeten. Neem voor de zekerheid mijn doosje met folie mee want je weet maar nooitquote:
Maakt de lekkerste wraps :9![]()
-3000quote:Op dinsdag 2 september 2025 10:09 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik had bij Paiq een vrouw die binnen 3 berichten vroeg wat mijn inkomen wasMaakt de lekkerste wraps :9![]()
irlquote:Op dinsdag 2 september 2025 10:11 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Meet voor kinksters. Dat maakt het allemaal zoveel makkelijker en ben sowieso meer van mensen irl ontmoeten. Neem voor de zekerheid mijn doosje met folie mee want je weet maar nooit![]()
Als dat geen wrappen wordt....![]()
![]()
*blok*quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Geen idee, gaan het zien. Het kan want heb eerder meegemaakt.quote:Op dinsdag 2 september 2025 10:12 schreef JustinK het volgende:
[..]
irl![]()
Als dat geen wrappen wordt....Maakt de lekkerste wraps :9![]()
Zo weer achter de computer. Even gamen, even kruidnoten eten die ik net heb gekocht
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Het loopt zoals het loopt. Veel plezier alvastquote:Op dinsdag 2 september 2025 10:24 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Geen idee, gaan het zien. Het kan want heb eerder meegemaakt.![]()
![]()
Kruidnotenquote:Op dinsdag 2 september 2025 10:25 schreef StevenHyde het volgende:
Zo weer achter de computer. Even gamen, even kruidnoten eten die ik net heb gekochtHeb hier ook een zakkie liggen
![]()
![]()
Kruidnotenquote:Op dinsdag 2 september 2025 10:25 schreef StevenHyde het volgende:
Zo weer achter de computer. Even gamen, even kruidnoten eten die ik net heb gekocht
Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Nee.quote:Op dinsdag 2 september 2025 09:50 schreef ToT het volgende:
@:djmo Rare situatie; je zou gedwongen worden om achteraf te betalen als je buiten die vrije uren reist? Er is geen andere optie?Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Heb geen lekkere gekocht helaas merk ikquote:Op dinsdag 2 september 2025 10:28 schreef JustinK het volgende:
[..]
KruidnotenHeb hier ook een zakkie liggen
quote:Op dinsdag 2 september 2025 10:31 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Heb geen lekkere gekocht helaas merk ik
Welke heb je?![]()
![]()
Gvd. Ik kies weer een route uit om te wandelen hoor. #kutbrugIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Is ook, maar ik mag ook wel eens mopperenquote:Op dinsdag 2 september 2025 10:38 schreef JustinK het volgende:
[..]
Owz, dat hebben we allemaal weleens![]()
Dat mag jij zeker!quote:Op dinsdag 2 september 2025 10:38 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Is ook, maar ik mag ook wel eens mopperen![]()
![]()
Dat is zelfs verplichtIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Vanaf blijven! Ik geef ze een 5.quote:Op dinsdag 2 september 2025 10:42 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nooit gehad, maar niet nemen dus!?Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ik ga alleen voor het hoogste segment!quote:Op dinsdag 2 september 2025 10:43 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Vanaf blijven! Ik geef ze een 5.![]()
Dit is een mooie top 1 hoorIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Zucht. Ik ben les nr. 1 vergeten als hetom natuurwandelingen gaatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
Oja gisteren nog achter die sollicitatie aangebeld. Ze waren het niet vergeten en er zijn een aantal kandidaten voorgedragen die krijgen binnenkort bericht.
Ben benieuwd.![]()
quote:![]()
Die MarioKart-lego set is gaaf, echt een leuke buildIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Afwachten maar!quote:Op dinsdag 2 september 2025 10:50 schreef KoningWouter het volgende:
Oja gisteren nog achter die sollicitatie aangebeld. Ze waren het niet vergeten en er zijn een aantal kandidaten voorgedragen die krijgen binnenkort bericht.
Ben benieuwd.![]()
quote:Op dinsdag 2 september 2025 10:50 schreef KoningWouter het volgende:
Ben benieuwd.
Ja hij ziet er ook geweldig uit!quote:Op dinsdag 2 september 2025 10:50 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]![]()
Die MarioKart-lego set is gaaf, echt een leuke build![]()
Is ie herhalend?quote:Op dinsdag 2 september 2025 10:51 schreef KoningWouter het volgende:
Ben bezig met Hogwarts. Net even een paar plaatjes gedaan maar heb echt geen zin.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Eveen googlenquote:Op dinsdag 2 september 2025 10:50 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]![]()
Die MarioKart-lego set is gaaf, echt een leuke buildBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Valt wel mee, maar ik heb met Harry Potter gewoon een stuk minder dan met Lord of the Ringsquote:
Heb alleen de eerste twee films gezien. En dan snap je dus de knipoogjes in de build niet. Zo zit er een of andere kelder met slangen maar ik weet bij god niet wat dat moet voorstellen.![]()
Ik wil ze allemaalquote:Op dinsdag 2 september 2025 10:56 schreef StevenHyde het volgende:
Ja wel een mooie set, maar de gameboy en nes set blijft wel favoriet![]()
Ik gebruik voor deze wel de PDFmanual van Lego zelf, die chinese is erg moeilijk te lezenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Weet je waar ik van hou?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ook!quote:
En tetten!Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ja dat doe ik met hogwarts ook. De manual was heel klein en onduidelijk.quote:Op dinsdag 2 september 2025 10:57 schreef MooieTop6 het volgende:
Ik gebruik voor deze wel de PDFmanual van Lego zelf, die chinese is erg moeilijk te lezen![]()
Zoals faberyayo in een nummer zegt:
Ik wil met je jopen spelen als legoBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Faberyayo is wijsquote:Op dinsdag 2 september 2025 11:06 schreef StevenHyde het volgende:
Zoals faberyayo in een nummer zegt:
Ik wil met je jopen spelen als legoIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik mis @MizzezAmyIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Op dinsdag 2 september 2025 11:13 schreef ToT het volgende:
@:stevenhyde had ook gewoon deze moeten kopen!
[ afbeelding ]![]()
![]()
Mjaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op dinsdag 2 september 2025 11:13 schreef ToT het volgende:
@:stevenhyde had ook gewoon deze moeten kopen!
[ afbeelding ]
Dat kan ook nogquote:Op dinsdag 2 september 2025 09:48 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dan is er nog de mogelijkheid om te reizen d.m.v. direct te betalen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
FietsplanIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Rol nu naar de koffiekanquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Vriend Kürbiskernölquote:Op dinsdag 2 september 2025 11:31 schreef hemarookworst het volgende:
lekker ibiza trance classics
Bekijk deze YouTube-video![]()
![]()
Classicsquote:Op dinsdag 2 september 2025 11:31 schreef hemarookworst het volgende:
lekker ibiza trance classics
Bekijk deze YouTube-video![]()
Straks ff luisteren![]()
![]()
Vreselijk, dat er toch iedere keer weer een klink in de kabel moet komen hequote:Op dinsdag 2 september 2025 09:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Zij kan wel komen, maar haar dochtertje misschien niet en zowel mijn vriendin als het dochtertje zouden ontroostbaar zijn; het grietje wil "haar papa" dolgraag ontmoeten.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Genieten hoorquote:Op dinsdag 2 september 2025 11:36 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
hier kom ik de dag wel mee door![]()
Ik heb hier een fucking vertaalde kopie van het ouderschapsplan; daarin staat duidelijk dat mijn vriendin echt DE gezaghebbende ouder is. En dan moet die lamzak toch nog naar de ambassade om zijn krabbel te zetten?quote:Op dinsdag 2 september 2025 11:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vreselijk, dat er toch iedere keer weer een klink in de kabel moet komen he
"Ja, er vindt te veel fraude plaats in dit land", lik m'n r....![]()
Hopelijk kan je er wat mee met dat ouderschapsplan, zou toch triest zijn.quote:Op dinsdag 2 september 2025 11:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb hier een fucking vertaalde kopie van het ouderschapsplan; daarin staat duidelijk dat mijn vriendin echt DE gezaghebbende ouder is. En dan moet die lamzak toch nog naar de ambassade om zijn krabbel te zetten?
"Ja, er vindt te veel fraude plaats in dit land", lik m'n r....
Komt je vriendin wel mocht haar kindje niet mee mogen?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ZO, je hebt alweer lekker gescoord vanmorgenquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja toeval bestaat niet.quote:Op dinsdag 2 september 2025 11:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vreselijk, dat er toch iedere keer weer een klink in de kabel moet komen heIedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Lekker scorenquote:Op dinsdag 2 september 2025 11:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZO, je hebt alweer lekker gescoord vanmorgen![]()
![]()
Het is te rustig voor het begin van een nieuwe maand.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Iedereen hard aan de arbeidquote:Op dinsdag 2 september 2025 11:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is te rustig voor het begin van een nieuwe maand.![]()
Had ook meer van hem verwacht, dacht echt die gaat er voor.quote:Op dinsdag 2 september 2025 11:42 schreef hemarookworst het volgende:
die @:homijn liet het weer afwetenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op dinsdag 2 september 2025 11:44 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
heb je hem een wortel voor gehouden?![]()
![]()
Hup nog meer euro's punten*O*quote:Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Zo jammer dat sommige mensen gewoon MOETEN haten als andere mensen WEL alles er aan doen om gelukkig te worden.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Wil je weer een abo?quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Alsof @ToT de NEDERLANDSE eisen in de hand heeft, man3Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Op dinsdag 2 september 2025 10:03 schreef WrappedEuphoria het volgende:
Heb me zojuist uitgeschreven bij Paiq. Toch niet mijn dingniet?
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Ja jammer dat niemand zijn mond opentrekt.quote:Op dinsdag 2 september 2025 11:47 schreef MooieTop6 het volgende:
Zo jammer dat sommige mensen gewoon MOETEN haten als andere mensen WEL alles er aan doen om gelukkig te worden.Iedereen is een kutlultrut
![]()
Het hield ook niet op, niet vanzelf. Die dingen werden steeds smaller en langer
Maar goed, ik heb weer een wandeling van m'n bucketlist afgeatreept.Ik heb er één en ik ben er trots op
Mooiquote:Op dinsdag 2 september 2025 12:02 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar goed, ik heb weer een wandeling van m'n bucketlist afgeatreept.
Ondanks de kutbrug![]()
![]()
Ja, de zaanstreek is prachtig.quote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
Slaapkamer is half uitgemest. Mijn stofzuiger heeft het begeven.
Echt, ik wens rust in mijn hoofd.Werewolf
quote:Op dinsdag 2 september 2025 12:03 schreef Pinnenmutske het volgende:
Echt, ik wens rust in mijn hoofd.![]()
![]()
![]()
A weer lekker aan de wandelquote:Op dinsdag 2 september 2025 12:02 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar goed, ik heb weer een wandeling van m'n bucketlist afgeatreept.
Mensen die WEL weten wat er aan de hand doen dat echt wel, als er WEL wat aan de hand is.quote:Op dinsdag 2 september 2025 11:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja jammer dat niemand zijn mond opentrekt.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
ShiiShiquote:
O nou dat weer, kan je er niet eentje lenen?quote:Op dinsdag 2 september 2025 12:03 schreef Pinnenmutske het volgende:
Echt, ik wens rust in mijn hoofd.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
quote:
quote:
quote:
Ik krijg die van mijn zus. Zij heeft nu zo'n stofzuigerslangsysteem of zoiets.quote:Op dinsdag 2 september 2025 12:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O nou dat weer, kan je er niet eentje lenen?Werewolf
quote:
Ik weet weliswaar niet waarom precies, maar dank voor het complimentquote:
Stofzuigerslangsysteem ? Dat moet ik google even vragenquote:Op dinsdag 2 september 2025 12:08 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ik krijg die van mijn zus. Zij heeft nu zo'n stofzuigerslangsysteem of zoiets.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
De nachtploeg kwam ineens uit hun holen gekropenquote:Op dinsdag 2 september 2025 11:42 schreef hemarookworst het volgende:
die @:homijn liet het weer afweten![]()
Er was geen houden aan.MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Vraag dat maar aan Robquote:Op dinsdag 2 september 2025 12:08 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik weet weliswaar niet waarom precies, maar dank voor het compliment![]()
![]()
Gewoon omdat je baas bent (meestal)quote:Op dinsdag 2 september 2025 12:08 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik weet weliswaar niet waarom precies, maar dank voor het compliment
quote:Op dinsdag 2 september 2025 12:09 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Gewoon omdat je baas bent (meestal)![]()
![]()
Ze moet zelf niet meer stofzuigen dacht ik. Rijke tiet.quote:Op dinsdag 2 september 2025 12:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Stofzuigerslangsysteem ? Dat moet ik google even vragenWerewolf
Rijk EN tiet?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Je moet er wel wat voor doen Homijn.quote:Op dinsdag 2 september 2025 12:09 schreef Homijn het volgende:
[..]
De nachtploeg kwam ineens uit hun holen gekropen![]()
Er was geen houden aan.
Bolken bolken en nog eens bolken
De bestequote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
EEn robotstofzuiger is ook handig, alleen moet je dan niet te veel obstakels op d e grond hebben liggenquote:Op dinsdag 2 september 2025 12:09 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ze moet zelf niet meer stofzuigen dacht ik. Rijke tiet.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wandelen werkt helend. Het is de afgelopen 6,5 jaar mijn kracht en redding geweest. Dus dat gaat het de komende tijd ook weer zijn tot ik de juiste behandeling en therapie krijg. En al zijn het niet de afstanden die ik vroeger liep, het voelde wel goed om weer eens in het open veld te wandelen zonder een mens tegen te komen.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
10.200 stappen gedaan. Mijn poetshulp heeft met mij een lange wandeling gemaakt.
En gewerkt uiteraard.Werewolf
quote:Op dinsdag 2 september 2025 12:09 schreef Homijn het volgende:
[..]
Er was geen houden aan.
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Lekker bezigquote:Op dinsdag 2 september 2025 12:12 schreef Pinnenmutske het volgende:
10.200 stappen gedaan. Mijn poetshulp heeft met mij een lange wandeling gemaakt.
En gewerkt uiteraard.![]()
![]()
Dan vooral doen. En de afstanden doen er ook niet toe toch, het gaat er om dat het iets voor jou doetquote:Op dinsdag 2 september 2025 12:11 schreef DJMO het volgende:
[..]
Wandelen werkt helend. Het is de afgelopen 6,5 jaar mijn kracht en redding geweest. Dus dat gaat het de komende tijd ook weer zijn tot ik de juiste behandeling en therapie krijg. En al zijn het niet de afstanden die ik vroeger liep, het voelde wel goed om weer eens in het open veld te wandelen zonder een mens tegen te komen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja precies.quote:Op dinsdag 2 september 2025 12:09 schreef Homijn het volgende:
[..]
Er was geen houden aan.![]()
![]()
Dat is een mooie top 10 hoorquote:Op dinsdag 2 september 2025 12:16 schreef Shii het volgende:
Goh ik sta tiende, lang geleden dat ik in de bovenste rij stond.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik ga zo wat anders doen dus zal wel gaan zakken. Weer lekker in het vertrouwde rijtje onder de spoiler.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Deze vrouw weetquote:
Ik moet ook aan mijn post-puntratio denkenquote:Op dinsdag 2 september 2025 12:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je moet er wel wat voor doen Homijn.
Bolken bolken en nog eens bolken
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Ja ik denk dat ik vanavond weer even ga wandelen. Zit nu op te weinig stapjesquote:Op dinsdag 2 september 2025 12:23 schreef StevenHyde het volgende:
Wandelen is altijd goed. Even buiten zijn.
Nu eerst naar huis, (wederom) douchen en schone kleding plus droge sokken aantrekken.quote:Op dinsdag 2 september 2025 12:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan vooral doen. En de afstanden doen er ook niet toe toch, het gaat er om dat het iets voor jou doet
4 km door het open veld in het hoge gras is niet bevorderlijk voor je sokken en schoenen. Gelukkig heb ik een schoenendroger staan
Ik plaats deze bolkIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Tevens was dit een last minute wandeling, dus ik had nog eens de verkeerde kleding aan en geen armbescherming aan
Ik liep op Crocsquote:Op dinsdag 2 september 2025 12:29 schreef DJMO het volgende:
Tevens was dit een last minute wandeling, dus ik had nog eens de verkeerde kleding aan en geen armbescherming aanWerewolf
Je hoeft er niet veel voor te doen om hoger in de lijst te komen, zo rustig is hetquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Is alles zo nat dan?quote:Op dinsdag 2 september 2025 12:26 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nu eerst naar huis, (wederom) douchen en schone kleding plus droge sokken aantrekken.
4 km door het open veld in het hoge gras is niet bevorderlijk voor je sokken en schoenen. Gelukkig heb ik een schoenendroger staanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik loop op nooit iets anders dan Brooks hardloopschoenen.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Het heeft hier gisteren en eergisteren nacht flink geonweerd en geregend, dus ja, gras blijft dan wel goed vochtig.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Ja, dan wil het welquote:Op dinsdag 2 september 2025 12:44 schreef DJMO het volgende:
[..]
Het heeft hier gisteren en eergisteren nacht flink geonweerd en geregend, dus ja, gras blijft dan wel goed vochtig.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
@mario390 zit ook een mooi meisje uit Oostenrijk bij dit keer. Je kan je altijd opgevenSelina 24 jaar uit Oostenrijk
RLS / [RTL]Maak kennis met de mogelijke hoofdpersonen van 'Winter Vol LiefdeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opgegevenquote:Op dinsdag 2 september 2025 13:20 schreef Dotteke het volgende:
@:Mario390 zit ook een mooi meisje uit Oostenrijk bij dit keer. Je kan je altijd opgevenSelina 24 jaar uit Oostenrijk
RLS / [RTL]Maak kennis met de mogelijke hoofdpersonen van 'Winter Vol Liefde![]()
![]()
oe begint dat ook weerquote:Op dinsdag 2 september 2025 13:20 schreef Dotteke het volgende:
@:Mario390 zit ook een mooi meisje uit Oostenrijk bij dit keer. Je kan je altijd opgevenSelina 24 jaar uit Oostenrijk
RLS / [RTL]Maak kennis met de mogelijke hoofdpersonen van 'Winter Vol Liefde
Geen leuke mannen zie ik
Jammer he, anders had je je op kunnen geven.quote:Op dinsdag 2 september 2025 13:34 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
oe begint dat ook weer
Geen leuke mannen zie ik
Voor wiequote:
quote:o wacht..... ik doe niet mee
Jaquote:Op dinsdag 2 september 2025 13:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jammer he, anders had je je op kunnen geven.
Maar misschien doet @mario390 zelf wel meeEn heet hij... Henri
Er kwam net een sirene auto vlak langs Ambar rijden. Ging hij helemaal mee huilen awhoooooooooooooooTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
quote:Op dinsdag 2 september 2025 13:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Er kwam net een sirene auto vlak langs Ambar rijden. Ging hij helemaal mee huilen awhooooooooooooooo
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: