Burgeroorlog wordt in onze straten nog even uitgevochtenquote:Vier Syrische asielzoekers neergestoken, traumaheli opgeroepen
EINDHOVEN – Bij een steekincident in het centrum van Eindhoven zijn in de nacht van zondag op maandag vier Syrische jongeren gewond geraakt. Het incident vond plaats nabij de Zara, waar de groep — afkomstig uit een AZC in Geldrop — zou zijn aangevallen door een andere groep. Wat er precies is gebeurd, is nog onduidelijk.
Volgens de eerste informatie zou de groep zijn belaagd en gestoken. Daarbij zouden ook twee fatbikes zijn gestolen. Door een taalbarrière was het voor de politie lastig om ter plaatse een helder beeld te krijgen. Een van de gewonden zakte later in elkaar op de Kanaaldijk Zuid en is met een steekwond in zijn zij naar het ziekenhuis vervoerd. Een traumahelikopter werd opgeroepen, maar bleek niet nodig. De drie anderen konden ter plaatse door ambulancepersoneel worden behandeld.
De politie is een onderzoek gestart en bekijkt onder meer camerabeelden uit de omgeving. De daders, mogelijk ook van Syrische afkomst, zijn nog voortvluchtig
https://112brabant.nl/202(...)eli-opgeroepen.html/
https://www.omroepbrabant(...)raumaheli-opgeroepen
quote:Syrische asielzoekers
quote:maandagnacht
quote:fatbikes
quote:taalbarrière
quote:daders, syrische afkomst
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Waar doen ze het vanquote:Een alleenstaande volwassene zonder gratis maaltijden krijgt dus 72,98 euro per week om van te eten en leven. Een gezin van twee volwassenen en twee kinderen krijgt in dezelfde situatie een bedrag van 213,50 euro per week.
Tenzij hooligans er wat tegen willen doen, zoals in Den Bosch.quote:Op dinsdag 2 september 2025 09:16 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Ja, wat men in dit artikel en bijvoorbeeld recent in Baarn ziet is dat ook juist andere asielzoekers enorm veel last hebben van vreemdelingen met criminele intenties. En uiteraard, ook dit is iets waar niemand (het COA niet, de politie niet, gemeeentes niet) de capaciteit en mogelijkheden voor heeft om er echt tegen op te kunnen treden.
Escalatie is het toverwoord, niet alleen met betrekking tot asielzoekers trouwens. Als er een (vermeende) dreiging is dat de vlam in de pan kan slaan is er ineens veel mogelijk.quote:Op dinsdag 2 september 2025 09:20 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Tenzij hooligans er wat tegen willen doen, zoals in Den Bosch.
Dan is er opeens wel genoeg capaciteit.
Wij mogen de rotzooi opruimen ....quote:Op dinsdag 2 september 2025 09:29 schreef DrDentz het volgende:
Zolang ze elkaar te lijf gaan hoeven wij ons geen zorgen te maken toch?
Nieuwe fatbikes uitdelen.quote:Op dinsdag 2 september 2025 09:30 schreef maily het volgende:
[..]
Wij mogen de rotzooi opruimen ....
De zorg leveren, de orde bewaren.
Als Nederland gewoon gezorgd had voor voldoende fatbikes was dit nooit gebeurd. Gierige en racistische Nederlanders hebben hier schuld; arme verrijkende asielzoekers zijn weer slachtoffer.quote:
Dat ze capaciteit en geld opslokken lijkt mij best een probleem.quote:Op dinsdag 2 september 2025 09:40 schreef Haags het volgende:
Prima toch dat ze elkaar overhoop steken. Zie het probleem niet zo.
De politie bestaat dus er is capaciteit. Alleen die wordt enorm selectief ingezet.quote:Op dinsdag 2 september 2025 09:20 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Tenzij hooligans er wat tegen willen doen, zoals in Den Bosch.
Dan is er opeens wel genoeg capaciteit.
Veel mannen willen toch niet samenwerken of praten met fijne medemensen? Daar moet je zoeken naar de mannen die alles wegwuiven en bagatelliseren, want die hebben nergens last van, omdat zij zich kunnen verplaatsen per automobiel.quote:Op dinsdag 2 september 2025 10:26 schreef GobSmacked- het volgende:
In heel europa blijven dit soort berichten maar langs komen en er zijn nog steeds figuren die dit wegwuiven en hun kop in het zand steken. Echt bizar.
Waarom alleen mannen?quote:Op dinsdag 2 september 2025 10:35 schreef torentje het volgende:
[..]
Veel mannen willen toch niet samenwerken of praten met fijne medemensen? Daar moet je zoeken naar de mannen die alles wegwuiven en bagatelliseren, want die hebben nergens last van, omdat zij zich kunnen verplaatsen per automobiel.
De laatste voetbaldode is in Nederland bijna 30 jaar geledenquote:Op dinsdag 2 september 2025 08:52 schreef nixxx het volgende:
Ik ben benieuwd wanneer het eerste “incident” zal zijn tussen asielzoekers onderling of tussen asielzoekers en bijv voetbal hooligans in een stad ergens waarbij er gewoon een paar doden op straat achter blijven.
Kan bijna niet anders dan dat dit snel gebeurt.
Ze hebben kennelijk wel een fatbike gekregen.quote:Op dinsdag 2 september 2025 08:54 schreef quo_ het volgende:
Die arme jongens vervelen zich.
En ze zijn uitraard zwaar gefrustreerd en depresssief want ze hebben geen auto en geen huis gekregen zoals ze beloofd was in de brochure van hun mensensmokkelaar.
Je zal maar in zo'n kutland terecht komen, nee ze hebben het niet makkelijk.
Een kwetsbare jongere dus, die verbinding ging zoeken.quote:Een van de gewonden zakte later in elkaar op de Kanaaldijk Zuid en is met een steekwond in zijn zij naar het ziekenhuis vervoerd.
Traumahelicopter, ambulance, ziekenhuisopnamen, politiecapaciteit, AZC enz.quote:
quote:Op dinsdag 2 september 2025 08:47 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]Je verwacht nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vast van de gulle gevers die het land rijk isquote:quote:Op dinsdag 2 september 2025 09:28 schreef Netsplitter het volgende:
Oppakken en meteen het land uit flikkeren.Linea recta.
A fijn. Resume:
'Zielig' zijn en 'vluchten' voor geweld om vervolgens hier het ontvluchte terreur lekker door te zetten in een veilig land. Fantastisch toch ?!Ook in moeilijke tijden.
Enig nuance is u vreemd. Je bent echt niet zo bijzonder omdat je denkt dat de rest van Europa het probleem niet ziet. We zien het probleem ook. Je hebt geen oplossingen die werken. Terug sturen kan niet omdat onze lieve vrienden uit Israël het laatst werkende burgervliegveld uit de roulatie hebben gehaald. Dus al zou je het willen dan moet je alsnog of dat vliegveld repareren of Jordanië levensmoe pijpen. Niemand lijkt beide te willen al zie ik Wilders dat laatste wel doen.quote:Op dinsdag 2 september 2025 10:26 schreef GobSmacked- het volgende:
In heel europa blijven dit soort berichten maar langs komen en er zijn nog steeds figuren die dit wegwuiven en hun kop in het zand steken. Echt bizar.
Want Nederland is het enige land op de wereld waar ze anders terecht kunnen?quote:Op dinsdag 2 september 2025 10:50 schreef Chadi het volgende:
[..]
Enig nuance is u vreemd. Je bent echt niet zo bijzonder omdat je denkt dat de rest van Europa het probleem niet ziet. We zien het probleem ook. Je hebt geen oplossingen die werken. Terug sturen kan niet omdat onze lieve vrienden uit Israël het laatst werkende burgervliegveld uit de roulatie hebben gehaald. Dus al zou je het willen dan moet je alsnog of dat vliegveld repareren of Jordanië levensmoe pijpen. Niemand lijkt beide te willen al zie ik Wilders dat laatste wel doen.
Vreemde reactie of eigenlijk ook niet gezien je palestijns vlaggetje en je Israel geneuzel.quote:Op dinsdag 2 september 2025 10:50 schreef Chadi het volgende:
[..]
Enig nuance is u vreemd. Je bent echt niet zo bijzonder omdat je denkt dat de rest van Europa het probleem niet ziet. We zien het probleem ook. Je hebt geen oplossingen die werken. Terug sturen kan niet omdat onze lieve vrienden uit Israël het laatst werkende burgervliegveld uit de roulatie hebben gehaald. Dus al zou je het willen dan moet je alsnog of dat vliegveld repareren of Jordanië levensmoe pijpen. Niemand lijkt beide te willen al zie ik Wilders dat laatste wel doen.
Zal wel weer uit een of ander subsidiepotje komen.quote:
Gok eerder criminele activiteiten.quote:Op dinsdag 2 september 2025 11:14 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Zal wel weer uit een of ander subsidiepotje komen.
En maar verbaasd zijn dat ze allemaal deze kant op blijven komen. Die berichten gaan gewoon richting de thuislanden, dat je in Nederland van alles krijgt als je je aanmeld als asielzoeker. Dat trekt allerlei verkeerde figuren aan die het gokje wel willen wagen op een permanent verblijf in West-Europa.quote:Op dinsdag 2 september 2025 11:14 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Zal wel weer uit een of ander subsidiepotje komen.
Als in, wordt wel weer tijd voor een nieuwe?quote:Op dinsdag 2 september 2025 10:42 schreef Tjacka het volgende:
[..]
De laatste voetbaldode is in Nederland bijna 30 jaar geleden
Als ik moet kiezen ga ik toch voor een dode Syrier. Al kan de maatschappij ook weinig met dat domme volk uit Den Bosch.quote:Op dinsdag 2 september 2025 11:27 schreef nixxx het volgende:
[..]
Als in, wordt wel weer tijd voor een nieuwe?
Waarheen?quote:Op dinsdag 2 september 2025 10:52 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Want Nederland is het enige land op de wereld waar ze anders terecht kunnen?
Als je er hier een zootje van maakt donder je maar gewoon op.
Wat zijn jouw simpele oplossingen?quote:Op dinsdag 2 september 2025 10:59 schreef GobSmacked- het volgende:
[..]
Vreemde reactie of eigenlijk ook niet gezien je palestijns vlaggetje en je Israel geneuzel.
Volgens mij zijn er best wat simpele oplossingen te verzinnen maar wil men niet voor wat voor reden dan ook. Gelukkig zien we stilletjes aan veranderingen in landen als UK, FR en NL.
Daar verdiep ik mij verder niet in. Ik ben niet de aangewezen persoon om hier een oplossing voor te vinden daarom zeg ik ook dat ik denk dat er best oplossingen voor te verzinnen zijn. We hebben hier de politiek voor uitgevonden en mensen die zich in de materie verdiepen.quote:
Er gaat een hoop geld in om een het gaat in de zakken van VVD stemmers. Niet in die van sociaal lage klassen.quote:Op dinsdag 2 september 2025 11:45 schreef GobSmacked- het volgende:
[..]
Daar verdiep ik mij verder niet in. Ik ben niet de aangewezen persoon om hier een oplossing voor te vinden daarom zeg ik ook dat ik denk dat er best oplossingen voor te verzinnen zijn. We hebben hier de politiek voor uitgevonden en mensen die zich in de materie verdiepen.
Voor nu is het alleen big business in al zijn facetten om je bezig te houden met migratie. Zolang dit in stand gehouden word en de politiek niets doet verandert er ook niets.
Er worden heel wat mensen rijk van de ellende waar de gemiddelde burger nu in zit.
Wij hebben in Europa een heel aantal Airbus A400M Atlas vliegtuigen.quote:
Syrië mss?quote:
Deze figuren zullen ook wel weer niet naar school mogen, niet werken.quote:Op dinsdag 2 september 2025 11:46 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Wat een troep heeft Nederland de afgelopen jaren binnengehaald, niet te geloven.
Hoe kan je hier nu nog steeds beginnen over de nuancequote:Op dinsdag 2 september 2025 10:50 schreef Chadi het volgende:
[..]
Je kan ze ook in een van om de aarde schieten... Heb je nog meer van die onhaalbare LVB onzinquote:Op dinsdag 2 september 2025 11:51 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Wij hebben in Europa een heel aantal Airbus A400M Atlas vliegtuigen.
[ afbeelding ]
Als het land van herkomst niet wil meewerken met (gedwongen) terugkeer, dan zou het het perfecte signaal zijn deze lui gewoon op transport richting Afrika of het Midden Oosten te zetten en ze desnoods in de lucht te laten droppen. Geef ze allemaal een parachute die eventueel automatisch openslaat.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |