abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218661843
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 september 2025 16:25 schreef SophiaLoren het volgende:

[..]
Heb ook zo'n ding, ander merk. En maar 1 kind. Je zult je verbazen hoeveel zooi eruit blijft komen. Als je het eenmaal weet doe je het ook vaker.

En kind mag hier niet met schoenen op de bank ofzo ;)

Denk dat ze aardig schoon is maar haar ritme en regelmaat in huishouden.
Ik heb een kleur bank waar je niets op ziet. Ik geloof direct dat er wat vuil in zal zitten, maar dat stoort mij mij niet (wat niet weet, wat niet deert). Ik weiger ook om er een apparaat voor aan te schaffen, dan moet je ineens aan de slag en extra werk doen.
pi_218661867
Filter reinig ik alleen maar als er weer eens iets vast in zit en ik een storing krijg. Echt vies is het niet dan.

Wasluis had ik een tijdje toen ik met vloeibaar wasmiddel waste (fles van mijn schoonvader moest op). Met poeder nooit last gelukkig (ik gebruik echt weinig, de was is hier amper vies).
pi_218661909
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 11:55 schreef Superstar_96 het volgende:

Laat dit een grote les zijn voor veel mensen..
come on. Het leven is ook (be)leven, hoor. Met goede en slechte keuzes. We zijn niet geautomatiseerd.
Go hard or go home
pi_218661911
Hoezo moet DBM om 16:00 uur al koken?!
pi_218661984
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 september 2025 15:33 schreef Gooischevrouw het volgende:

[..]
Voor de kinderen van J misschien maar ik denk dat het voor de kinderen van M & K nog steeds het allerbeste is dat hun eigen ouders bij elkaar blijven, dat is eenmaal wat elk kind het liefste wil.

Ze hebben alle drie ervoor gezorgd dat er nu geen stabiele omgeving was voor de kinderen, dat is niet alleen Michelle haar schuld hè, ze zijn alle drie akkoord gegaan met deze relatie (en ook weer een scheiding). Michelle is altijd een goede moeder geweest voor zover ik dat kan beoordelen, er zijn veel kinderen die het een stuk slechter hebben. Wie met wie eindigt vind ik dan ook los staan over wat goed is voor de kinderen… ook bij mama hebben ze het gewoon goed, deze situatie maakt Michelle geen slechte moeder, want als je het zo gaat meten dan zijn J en K net zo schuldig.
Ja dat ben ik
Met je eens.
Ik vind dat Michelle nu op social media wel erg de zwarte piet toegeschoven krijgt.
Maar ik denk ook; ze hebben met z'n z3 de relatie dus iedereen heeft er zijn "schuld" in.
De roddels gaan dat Michelle met een ander heeft gezoend , maar is dat waar?
En misschien hebben Koen en jvp ook wel ergens iets uitgevreten.
En ja Michelle gaat graag naar een feestje met vriendinnen, maar misschien is ze diezelfde dag wel continu met de kinderen samen geweest.
Dat zien we niet.
Ik denk dat ze met z'n 3 wel capabel genoeg zijn om het netjes op te lossen , vooral voor hun kinderen.
Want ik vind oprecht dat het alle3 liefhebbende ouders zijn ( wat we ervan zien)
pi_218662029
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 september 2025 16:54 schreef Maremare het volgende:

[..]
Zij manifesteert die kinderen echt ziek hoor. 🫣
Zou DBM weer hebben gebeld met huisarts/HAP/SEH/kinderarts/Slachtofferhulp? Gezien haar berichtje op threads. Dat het 'team' rondom hun kinderen de zorgen serieus neemt. Wat bedoelt zij eigenlijk met 'team' alsof die kinderen een heel leger aan artsen hebben en een of andere levensbedreigende aandoening hebben. Zo praat die kinderen ziek en een trauma aan! Laatst zei ze ook op threads dat ze zo verwent omdat ze in hun korte leventje als ZOVEEL traumatische dingen hebben meegemaakt. En dan denk ik, wat dan? Een traumatische moeder ja...
pi_218662042
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 17:25 schreef Noek het volgende:

[..]
come on. Het leven is ook (be)leven, hoor. Met goede en slechte keuzes. We zijn niet geautomatiseerd.
Precies, als je niks probeert weet je het niet.
Is natuurlijk ook moeilijk, liefde maakt blind, doe je met je hart niet altijd met je verstand.
En ze hebben het ook een tijd ontzettend leuk gehad samen zeggen ze beide.
pi_218662050
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 08:35 schreef Harper het volgende:
Even tussendoor: ik lees zo vaak "kindjes". Jacqueline heeft het erover als ze over haar kinderen praat, Sofie Nagelkerke doet hetzelfde en hier lees ik het ook. Is dat Brabants?
Bij kindjes denk ik aan peuters. Terwijl een aantal van de Bollen en vd Pelt kinderen toch flink wat jaren ouder zijn. Net als in het gezin Nagelkerke.
Nee dat is zeker geen Brabants. Die zeggen 'de jong' :)
Ik vind het vooral infantiel klinken. Maar ik vind 'de kids' zo mogelijk nog erger.
pi_218662061
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 17:41 schreef opwegnaar het volgende:

[..]
Zou DBM weer hebben gebeld met huisarts/HAP/SEH/kinderarts/Slachtofferhulp? Gezien haar berichtje op threads. Dat het 'team' rondom hun kinderen de zorgen serieus neemt. Wat bedoelt zij eigenlijk met 'team' alsof die kinderen een heel leger aan artsen hebben en een of andere levensbedreigende aandoening hebben. Zo praat die kinderen ziek en een trauma aan! Laatst zei ze ook op threads dat ze zo verwent omdat ze in hun korte leventje als ZOVEEL traumatische dingen hebben meegemaakt. En dan denk ik, wat dan? Een traumatische moeder ja...
Ik zit gewoon over een paar jaar te denken. Er zijn kinderen die school leuk vinden, maar ook die er geen bal aan vinden. Als haar kinderen tot de laatste categorie behoren gaan ze een luizenleven tegemoet. Je hoeft alleen s avonds te zeggen: "ik voel iets in mn buik" of "ik heb snot" en ze mogen al weer 3 dagen thuisblijven.
pi_218662110
quote:

[..]
Echt hè, zo jammer.
Als je de verhalen van de moeder niet leest dan zou je denken dat het 2 hele normale kinderen zijn, ze spelen buiten, gaan naar school naar zwemles en zitten soms heerlijk voor de iPad.
Maar zij benadrukt zo dat ze ziek zijn, en dat geloof ik ook wel maar moet het dan eerst altijd om het ziek zijn gaan? Dat zie je ook bij Debbie.
En kom op een beetje verkouden? Dat is niet ziek zijn
pi_218662155
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 17:34 schreef Henrike het volgende:

[..]

Nee, de roddel is niet dat ze met een ander heeft gezoend. Iemand uit hun omgeving heeft aan een juicekanaal gelekt dat M al anderhalf jaar een affaire heeft

Ik snap niet dat je nu zelf met de suggestie komt dat K en J ook wel iets hebben uitgevreten?
pi_218662198
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 16:52 schreef Kletsdoos165 het volgende:

[..]
Ja eens. Ik schrok me ook een ongeluk van AM die een close up maakte. The walking dead.

Nu denk ik dat het bij closetvanval en MB een combinatie is van stress, teveel make up en teveel Botox
En te veel zon.
MB vond ik jaren geleden al een oude kop hebben. Vind het moeilijk te begrijpen dat zij jonger is dan ik.
pi_218662220
quote:

[..]
Ja dat ben ik
Met je eens.
Ik vind dat Michelle nu op social media wel erg de zwarte piet toegeschoven krijgt.
Maar ik denk ook; ze hebben met z'n z3 de relatie dus iedereen heeft er zijn "schuld" in.
En ja Michelle gaat graag naar een feestje met vriendinnen, maar misschien is ze diezelfde dag wel continu met de kinderen samen geweest.
Dat zien we niet.
Ik denk dat ze met z'n 3 wel capabel genoeg zijn om het netjes op te lossen , vooral voor hun kinderen.
Want ik vind oprecht dat het alle3 liefhebbende ouders zijn ( wat we ervan zien)
Ja ze heeft met een ander gezoend. Was het niet in het psv stadion? Het is zelfs gefilmd.
pi_218662253
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 16:52 schreef Kletsdoos165 het volgende:

[..]
Ja eens. Ik schrok me ook een ongeluk van AM die een close up maakte. The walking dead.

Nu denk ik dat het bij closetvanval en MB een combinatie is van stress, teveel make up en teveel Botox
En de zon(nebank)!
pi_218662282
quote:

[..]
Ja dat ben ik
Met je eens.
........
Gevalletje Hoge bomen vangen veel wind.
pi_218662296
Wow, MG schept een hele berg eten op! Dat is weer eens wat anders dan de gebruikelijke muizenhapjes
pi_218662315
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 18:00 schreef Brioche2 het volgende:

[..]
En te veel zon.
MB vond ik jaren geleden al een oude kop hebben. Vind het moeilijk te begrijpen dat zij jonger is dan ik.
Och meidje, toch. Wat heerlie dat je zo'n jong fris snuitje hebt. Goed dat je het even kenbaar maakt. Jij een goede dag en wij. Iedereen is winning.
Go hard or go home
pi_218662380
De boze mama die haar zoon moediger vind dan al jullie b%£@es bij elkaar en er een *mic drop* bij doet omdat zoon een tand heeft laten trekken vergeet erbij te vertellen dat het een losse melktand was... de persoon die het wel zei is geswiffert 😂👍
Heul moedig!
pi_218662420
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 18:16 schreef Noek het volgende:

[..]
Och meidje, toch. Wat heerlie dat je zo'n jong fris snuitje hebt. Goed dat je het even kenbaar maakt. Jij een goede dag en wij. Iedereen is winning.
Volgens mij zeg ik dat nergens. Deze persoonlijke aanval is sowieso erg onnodig.
pi_218662423
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 18:14 schreef Muisjeruisje het volgende:
Wow, MG schept een hele berg eten op! Dat is weer eens wat anders dan de gebruikelijke muizenhapjes
Nou ik was ook verbaasd dat Saar zo’n bord vol kreeg
pi_218662472
quote:

[..]
Overdrijven is haar tweede naam. Maar met alle paniek die zij zaait en alle HAP-bezoeken heeft ze inmiddels vast wel de helft van al het zorgpersoneel een keer ontmoet.
pi_218662490
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 18:33 schreef Brioche2 het volgende:

[..]
Volgens mij zeg ik dat nergens. Deze persoonlijke aanval is sowieso erg onnodig.
Nou idd. Ik vind sommige influencers om te janken, maar de reacties op elkaar hier de laatste tijd ook.
pi_218662527
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 18:14 schreef Muisjeruisje het volgende:
Leuk. Eindelijk een normale hoeveelheid!
pi_218662561
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 17:55 schreef Felinecat het volgende:

[..]
Nee, de roddel is niet dat ze met een ander heeft gezoend. Iemand uit hun omgeving heeft aan een juicekanaal gelekt dat M al anderhalf jaar een affaire heeft

Ik snap niet dat je nu zelf met de suggestie komt dat K en J ook wel iets hebben uitgevreten?

[ Bericht 21% gewijzigd door Henrike op 02-09-2025 19:02:59 ]
pi_218662571
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 09:40 schreef Liesv88 het volgende:

[..]
Soppen? 🤨 Doe normaal...
Oh sorry wist niet dat we hier degelijk waren. De ene na de andere verwensing vliegt je hier om de oren maar soppen gaat te ver. Op zichzelf geilen dan? Mag dat wel ?

Hou op schei uit hoor...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')