Voor de kinderen van J misschien maar ik denk dat het voor de kinderen van M & K nog steeds het allerbeste is dat hun eigen ouders bij elkaar blijven, dat is eenmaal wat elk kind het liefste wil.quote:En voor mijn gevoel is die grootste kans met J en K. Maar dat zal moeten blijken.
Ze hebben in de junkyard daar ongetwijfeld nog andere, grotere fietsen. Kan ze daar nog niet op?quote:Op dinsdag 2 september 2025 15:30 schreef Noor_ het volgende:
[..]
Ja snap ook echt niet waarom het zadel van Jet niet wat omhoog gezet word nu. Dit fietst toch niet fijn voor haar. Denk nu juist sneller kans op ongelukken. Vandaar dat ze gisteren gevallen was 😅
Ooh en Lot weer dat graaien tussen haar billen. En Jet deed ook mee. Jeetje wat voor ondergoed dragen ze daar 🫣
Ik vind dat uitzicht daar ook vreselijk!quote:Op dinsdag 2 september 2025 14:06 schreef Tarantelle het volgende:
Ik lig ziek op de bank dus ik lig wat doelloos te scrollen (en te bedenken wat ik nog allemaal moet doen) en mij te verbazen over het Instagram-wereldje.
Rijneker_rebels: ik snap dat je een locatie van een huis belangrijk vindt, maar ik word claustrofobisch van de kinderkamers daar. Bij de ene kamer kan de balkondeur niet open en er is sowieso alleen maar ruimte voor een bed. Nou is een bed voor pubers het belangrijkste, maar een bureau past al niet eens meer.
Misschien heeft ze ook een zonnebloem ketting?quote:Op dinsdag 2 september 2025 15:35 schreef Huisopdehoek het volgende:
Sanneke trekt drukke plekken slecht maar een pretpark is anders. Huh?
Je trekt allemaal conclusies die ik niet genoemd heb. Je legt me woorden in de mond.quote:Op dinsdag 2 september 2025 15:33 schreef Gooischevrouw het volgende:
[..]
Voor de kinderen van J misschien maar ik denk dat het voor de kinderen van M & K nog steeds het allerbeste is dat hun eigen ouders bij elkaar blijven, dat is eenmaal wat elk kind het liefste wil.
Ze hebben alle drie ervoor gezorgd dat er nu geen stabiele omgeving was voor de kinderen, dat is niet alleen Michelle haar schuld hè, ze zijn alle drie akkoord gegaan met deze relatie (en ook weer een scheiding). Michelle is altijd een goede moeder geweest voor zover ik dat kan beoordelen, er zijn veel kinderen die het een stuk slechter hebben. Wie met wie eindigt vind ik dan ook los staan over wat goed is voor de kinderen… ook bij mama hebben ze het gewoon goed, deze situatie maakt Michelle geen slechte moeder, want als je het zo gaat meten dan zijn J en K net zo schuldig.
Dit. Niet alleen het zadel, maar ook het stuur staat veel te laag.quote:Op dinsdag 2 september 2025 15:34 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Ze hebben in de junkyard daar ongetwijfeld nog andere, grotere fietsen. Kan ze daar nog niet op?
Nou eh, niet iedereen eet en drinkt alleen maar aan de eettafel en zelfs gewoon water geeft vlekken.quote:Op dinsdag 2 september 2025 14:23 schreef Rimboequeen het volgende:
Vanavond gaat AM weeeeeer de bank reinigen, echt belachelijk hoe vaak dat nodig is. Ik heb mijn banken nog nooit schoon hoeven maken en hebben ook nooit onder de vlekken gezeten. Smeerpeuken zijn het! Gisteren ook die filter van de wasmachine, hoe krijg je het voor elkaar?
Heb ook zo'n ding, ander merk. En maar 1 kind. Je zult je verbazen hoeveel zooi eruit blijft komen. Als je het eenmaal weet doe je het ook vaker.quote:Op dinsdag 2 september 2025 14:34 schreef Tarantelle het volgende:
[..]
Tja, je hebt een samenwerking of niet. Verplicht lekker veel knoeien op de bank, zodat je lekker vaak je bank moet reinigen. Ik heb andere hobby's, maar ja, die leveren geen geld op (integendeel).
Ah, net als Debbie kan kiezen wanneer ze haar LC klachten heeft, kan Sanneke kiezen wanneer haar autisme de kop op steekt, verdomd wat handig!quote:Op dinsdag 2 september 2025 15:35 schreef Huisopdehoek het volgende:
Sanneke trekt drukke plekken slecht maar een pretpark is anders. Huh?
Ja echt viespeuken. Ik snap niet hoe je dat zo smerig krijgt. Het filter van mijn wasmachine ziet er na3 jaar nog niet zo uit.quote:Op dinsdag 2 september 2025 14:23 schreef Rimboequeen het volgende:
Vanavond gaat AM weeeeeer de bank reinigen, echt belachelijk hoe vaak dat nodig is. Ik heb mijn banken nog nooit schoon hoeven maken en hebben ook nooit onder de vlekken gezeten. Smeerpeuken zijn het! Gisteren ook die filter van de wasmachine, hoe krijg je het voor elkaar?
Precies daarom volg ik haar niet meer. Zij kan alleen maar vrolijk doen als alle kinderen op school zijn of op bed liggen. Of als ze met een vriendin op vakantie is.quote:Op dinsdag 2 september 2025 16:28 schreef Muisjeruisje het volgende:
Waarom praat bzzonder toch altijd zo onvriendelijk tegen haar kinderen? ‘Daar moet je met je tengels vanaf blijven’ op een nogal norsige toon
Deel je geheim!quote:Op dinsdag 2 september 2025 16:29 schreef Ballerina888 het volgende:
[..]
Ja echt viespeuken. Ik snap niet hoe je dat zo smerig krijgt. Het filter van mijn wasmachine ziet er na3 jaar nog niet zo uit.
Ja eens. Ik schrok me ook een ongeluk van AM die een close up maakte. The walking dead.quote:Op dinsdag 2 september 2025 16:32 schreef Brioche2 het volgende:
Ligt het aan mij of hebben veel fluflu’s een oudere kop dan hun daadwerkelijke leeftijd?
Ik keek net even bij closetvanval en jeetje wat ziet zij er oud uit. Vind ik van MB ook.
Zij manifesteert die kinderen echt ziek hoor. 🫣quote:Op dinsdag 2 september 2025 16:35 schreef Clavis het volgende:
Ah bij DBM is er weer eens een kind niet lekker. Dagelijkse gang van zaken volgens mij.
Daar was ze zondag al in paniek over. Flapflipfvriendinnie was verkouden, poehpoehquote:Op dinsdag 2 september 2025 16:35 schreef Clavis het volgende:
Ah bij DBM is er weer eens een kind niet lekker. Dagelijkse gang van zaken volgens mij.
Dat is vast haar "sarcasme" 😉quote:Op dinsdag 2 september 2025 13:09 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Als je vragen hebt in de sticker want er kwamen duizendmiljoen vragen in haar dm...
Duizendmiljoen... dat getal gebruiken kleine kinderen als ze een groot getal willen noemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |