abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218661116
[quote]0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 11:29 schreef Ballerina888 het volgende:

quote:
En voor mijn gevoel is die grootste kans met J en K. Maar dat zal moeten blijken.
Voor de kinderen van J misschien maar ik denk dat het voor de kinderen van M & K nog steeds het allerbeste is dat hun eigen ouders bij elkaar blijven, dat is eenmaal wat elk kind het liefste wil.

Ze hebben alle drie ervoor gezorgd dat er nu geen stabiele omgeving was voor de kinderen, dat is niet alleen Michelle haar schuld hè, ze zijn alle drie akkoord gegaan met deze relatie (en ook weer een scheiding). Michelle is altijd een goede moeder geweest voor zover ik dat kan beoordelen, er zijn veel kinderen die het een stuk slechter hebben. Wie met wie eindigt vind ik dan ook los staan over wat goed is voor de kinderen… ook bij mama hebben ze het gewoon goed, deze situatie maakt Michelle geen slechte moeder, want als je het zo gaat meten dan zijn J en K net zo schuldig.
pi_218661123
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 15:30 schreef Noor_ het volgende:

[..]
Ja snap ook echt niet waarom het zadel van Jet niet wat omhoog gezet word nu. Dit fietst toch niet fijn voor haar. Denk nu juist sneller kans op ongelukken. Vandaar dat ze gisteren gevallen was 😅
Ooh en Lot weer dat graaien tussen haar billen. En Jet deed ook mee. Jeetje wat voor ondergoed dragen ze daar 🫣
Ze hebben in de junkyard daar ongetwijfeld nog andere, grotere fietsen. Kan ze daar nog niet op?
pi_218661132
Sanneke trekt drukke plekken slecht maar een pretpark is anders. Huh?
pi_218661150
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 14:06 schreef Tarantelle het volgende:
Ik lig ziek op de bank dus ik lig wat doelloos te scrollen (en te bedenken wat ik nog allemaal moet doen) en mij te verbazen over het Instagram-wereldje.

Rijneker_rebels: ik snap dat je een locatie van een huis belangrijk vindt, maar ik word claustrofobisch van de kinderkamers daar. Bij de ene kamer kan de balkondeur niet open en er is sowieso alleen maar ruimte voor een bed. Nou is een bed voor pubers het belangrijkste, maar een bureau past al niet eens meer.
Ik vind dat uitzicht daar ook vreselijk!
Maar zij vind het geweldig gelukkig. Het hele F1 weekend was het: wat veel mensen he, goh veel mensen. En dat vanaf de deurbelcamera.
pi_218661312
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 15:35 schreef Huisopdehoek het volgende:
Misschien heeft ze ook een zonnebloem ketting?
pi_218661329
Zou AM de boerenmeisjes alcoholvrij maken? Niet zelf drinken of wachten tot het weekend? 😁
Gelukkig zit het recept in haar nieuwe doos, dan hoeven we niet meer 2 seconden te googlen en de ingrediënten op het boodschappenlijstje te zetten!
pi_218661346
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 september 2025 15:33 schreef Gooischevrouw het volgende:

[..]
Voor de kinderen van J misschien maar ik denk dat het voor de kinderen van M & K nog steeds het allerbeste is dat hun eigen ouders bij elkaar blijven, dat is eenmaal wat elk kind het liefste wil.

Ze hebben alle drie ervoor gezorgd dat er nu geen stabiele omgeving was voor de kinderen, dat is niet alleen Michelle haar schuld hè, ze zijn alle drie akkoord gegaan met deze relatie (en ook weer een scheiding). Michelle is altijd een goede moeder geweest voor zover ik dat kan beoordelen, er zijn veel kinderen die het een stuk slechter hebben. Wie met wie eindigt vind ik dan ook los staan over wat goed is voor de kinderen… ook bij mama hebben ze het gewoon goed, deze situatie maakt Michelle geen slechte moeder, want als je het zo gaat meten dan zijn J en K net zo schuldig.
Je trekt allemaal conclusies die ik niet genoemd heb. Je legt me woorden in de mond.
pi_218661376
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 15:34 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Ze hebben in de junkyard daar ongetwijfeld nog andere, grotere fietsen. Kan ze daar nog niet op?
Dit. Niet alleen het zadel, maar ook het stuur staat veel te laag.
pi_218661441
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 14:23 schreef Rimboequeen het volgende:
Vanavond gaat AM weeeeeer de bank reinigen, echt belachelijk hoe vaak dat nodig is. Ik heb mijn banken nog nooit schoon hoeven maken en hebben ook nooit onder de vlekken gezeten. Smeerpeuken zijn het! Gisteren ook die filter van de wasmachine, hoe krijg je het voor elkaar?
Nou eh, niet iedereen eet en drinkt alleen maar aan de eettafel en zelfs gewoon water geeft vlekken.
En die wasmachine snap ik ook heel goed, ze rijden allemaal paard, gaan op scoutingkamp en ze hebben met zn allen gekampeerd. Hier ziet het filter van de wasmachine er ook zo uit na dat soort weken.

Je wilt niet weten wat voor een gore berg was je na een scoutingkamp hebt. 😅
pi_218661447
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 14:34 schreef Tarantelle het volgende:

[..]
Tja, je hebt een samenwerking of niet. Verplicht lekker veel knoeien op de bank, zodat je lekker vaak je bank moet reinigen. Ik heb andere hobby's, maar ja, die leveren geen geld op (integendeel).
Heb ook zo'n ding, ander merk. En maar 1 kind. Je zult je verbazen hoeveel zooi eruit blijft komen. Als je het eenmaal weet doe je het ook vaker.

En kind mag hier niet met schoenen op de bank ofzo ;)

Denk dat ze aardig schoon is maar haar ritme en regelmaat in huishouden.
pi_218661460
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 15:35 schreef Huisopdehoek het volgende:
Ah, net als Debbie kan kiezen wanneer ze haar LC klachten heeft, kan Sanneke kiezen wanneer haar autisme de kop op steekt, verdomd wat handig!
pi_218661464
Waarom praat bzzonder toch altijd zo onvriendelijk tegen haar kinderen? ‘Daar moet je met je tengels vanaf blijven’ op een nogal norsige toon
pi_218661469
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 14:23 schreef Rimboequeen het volgende:
Vanavond gaat AM weeeeeer de bank reinigen, echt belachelijk hoe vaak dat nodig is. Ik heb mijn banken nog nooit schoon hoeven maken en hebben ook nooit onder de vlekken gezeten. Smeerpeuken zijn het! Gisteren ook die filter van de wasmachine, hoe krijg je het voor elkaar?
Ja echt viespeuken. Ik snap niet hoe je dat zo smerig krijgt. Het filter van mijn wasmachine ziet er na3 jaar nog niet zo uit.
pi_218661482
Ligt het aan mij of hebben veel fluflu’s een oudere kop dan hun daadwerkelijke leeftijd?
Ik keek net even bij closetvanval en jeetje wat ziet zij er oud uit. Vind ik van MB ook.
pi_218661498
Ah bij DBM is er weer eens een kind niet lekker. Dagelijkse gang van zaken volgens mij.
pi_218661516
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 16:28 schreef Muisjeruisje het volgende:
Waarom praat bzzonder toch altijd zo onvriendelijk tegen haar kinderen? ‘Daar moet je met je tengels vanaf blijven’ op een nogal norsige toon
Precies daarom volg ik haar niet meer. Zij kan alleen maar vrolijk doen als alle kinderen op school zijn of op bed liggen. Of als ze met een vriendin op vakantie is.
pi_218661566
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 16:29 schreef Ballerina888 het volgende:

[..]
Ja echt viespeuken. Ik snap niet hoe je dat zo smerig krijgt. Het filter van mijn wasmachine ziet er na3 jaar nog niet zo uit.
Deel je geheim!
Hoe doe je dat met bijv. opgedroogde modder?
Zakken haal ik leeg, zand/gras/modder klop ik af, maar ik doe geen handwas oid vooraf, de rest is een klus voor de wasmachine. Met als gevolg dat ik af en toe dat filter moet reinigen, dat dan wel.
pi_218661580
Ik moet zo lachen om Minibellenl. De topsportklas is echt fijn hoor, maar ook weer niet zó op maat gemaakt. Kan ze daar weer over mopperen over 2 maanden, dat er met haar wonderkind niet genoeg rekening wordt gehouden.
pi_218661591
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 16:32 schreef Brioche2 het volgende:
Ligt het aan mij of hebben veel fluflu’s een oudere kop dan hun daadwerkelijke leeftijd?
Ik keek net even bij closetvanval en jeetje wat ziet zij er oud uit. Vind ik van MB ook.
Ja eens. Ik schrok me ook een ongeluk van AM die een close up maakte. The walking dead.

Nu denk ik dat het bij closetvanval en MB een combinatie is van stress, teveel make up en teveel Botox
pi_218661617
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 16:35 schreef Clavis het volgende:
Ah bij DBM is er weer eens een kind niet lekker. Dagelijkse gang van zaken volgens mij.
Zij manifesteert die kinderen echt ziek hoor. 🫣
pi_218661619
En de comments bij curlymom van vandaag zijn weg, die van maandag staan er nog.
Ik vind het verschrikkelijk dat iemand dat zo durft te plaatsen. Alsof zij (of wie dan ook) de schuld heeft aan het niet meer verder kunnen leven van een ander puur door vreemd te gaan. Het is nogal een beschuldiging, ik hoop dat haar kinderen er niets van meekrijgen dat er mensen zo over hun moeder denken.
pi_218661659
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 16:35 schreef Clavis het volgende:
Daar was ze zondag al in paniek over. Flapflipfvriendinnie was verkouden, poehpoeh
pi_218661670
De goorheid in die wasmachinefilters bij AM is vooral wasluis. Aangekoekt wasmiddel met bacteriën, omdat ze dus veel teveel gebruikt. Wasluis krijg je ook nooit meer echt uit je machine, ook al doet AM van wel. Het zit namelijk overal als het er eenmaal inzit, niet alleen in je rubbers. Een beetje zand etc.. hebben wij hier ook in de filters, dat krijg je als je veel buiten sport in zand en bagger.
pi_218661759
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 13:09 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Als je vragen hebt in de sticker want er kwamen duizendmiljoen vragen in haar dm...
Duizendmiljoen... dat getal gebruiken kleine kinderen als ze een groot getal willen noemen
Dat is vast haar "sarcasme" 😉
pi_218661796
Rijneker lijkt er qua tuin niet echt op vooruit gegaan 🤭
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')