abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218659332
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 11:52 schreef Harper het volgende:
AM haalt haar stokpaardjes over haar voeding weer van stal.
Maar he, ze gaat over naar alcoholvrij! Dwz, door de week, als de wijn op is. Dus di, woe en do. Al werd er na het paardrijden altijd gedronken. Dus dat wordt di en do? Alle beetjes baten! ;-)

Ook laat ze nog even zien dat Lot zeker wel fatsoenlijk ondergoed heeft. En dat zijn geen Hema-tjes. Waarom moet ik dit weten?
En dan weer even uitleggen dat je zo aan een nieuwe gewoonte gewend bent. Schrijft de vrouw die het jaar zo vaak aan iets begonnen is en ook weer net zo makkelijk gestopt.

En dat stoppen is een goed recht hè, soms loopt het leven gewoon even zo en dan passen andere dingen er even niet bij. Heel verstandig juist om dan gas terug te nemen.
Maar Annemarie verkondigt continu haar evangelie dat alles kan als je maar wilt en goed inplant. Reflecterend vanuit haar eigen leven waarin er relatief weinig eisen aan haar werden gesteld en ze haar goddelijke gang kan gaan. Om dan vervolgens te ontdekken dat het toch anders is als je deadlines hebt.

Dat irriteert mij af en toe zo enorm. Die vrouw staat zo ver van een doorsnee leven af, dat ze ook moeite heeft te verplaatsen in situaties waarin mensen anders leven. En dan verkondigen dat het je eigen schuld is als iets niet lukt. Geen leuke eigenschap, hoewel ze vast een leuk persoon en ouder zal zijn i.r.l.

Dat je een vriendin, volgers en klanten stukjes in een boek laat schrijven vind ik eigenlijk ook heel vreemd. Ik heb de uitwerking niet gezien, dus misschien werkt het, maar ik kan mij er niets bij voorstellen. Wat is de functie van dergelijke stukjes? Wat dragen ze bij, anders dan bladvulling om aan het aantal woorden te komen? Is het voor een lezer interessant, om te lezen wat Mirjam (van IJsland) van haar nieuwe vriendin vindt?
pi_218659335
quote:
Maar he, ze gaat over naar alcoholvrij! Dwz, door de week, als de wijn op is. Dus di, woe en do. Al werd er na het paardrijden altijd gedronken. Dus dat wordt di en do? Alle beetjes baten! ;-)

Ook laat ze nog even zien dat Lot zeker wel fatsoenlijk ondergoed heeft. En dat zijn geen Hema-tjes. Waarom moet ik dit weten?
Het moest weer een keer genoemd he, die hammen!
En dat wordt weer weekendjes weg met het signeren van haar opstel
pi_218659365
Ik kan AM niet meer volgen hoor, wát een story's plaatst zij weer.
pi_218659368
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 11:11 schreef Muisjeruisje het volgende:
Wie van de poly zal als eerste naar buiten komen met het echte verhaal? Uiteraard in een betaald interview met glossy foto’s
Oe lala ik zit vast klaar met popcorn. Alhoewel met de fam. Bollen weet je niet hoe diepgaand het interview nou echt wordt. Waarschijnlijk een hoop wolligheid en gebakken lucht en niet het 'echte verhaal'.

Ik denk dat MB de meeste aanbiedingen krijgt (mocht traditionele media geïnteresseerd zijn), maar JvP haar kant vind ik zelf interessanter.
pi_218659434
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 september 2025 12:02 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Voor hetzelfde geld had het wél goed gegaan.
En ‘laat dit een grote les voor veel mensen’ is wel erg dramatisch hoor.
Natuurlijk, het mes snijdt altijd aan twee kanten.
pi_218659487
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 10:59 schreef Shuri het volgende:
Ik vind DBM een enorm onaangenaam mens. Ik kwam overigens net een post van haar tegen dat ze verpleegkundige was. Is het heel erg als ik dat niet geloof?
Dat klopt zeker niet, ze is er te dom voor en onlangs had ze iets gepost wat ze had moeten weten als ze vpk zou zijn geweest. Ik vermoed dat ze in een ziekenhuis heeft schoon gemaakt oid.
pi_218659651
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 september 2025 10:19 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Het interesseert mij vrij weinig of je mij wel of niet gelooft. Ik lig er oprecht niet wakker van of iemand op een forum mij wel of niet geloofd. Dat iemand anders er wel wakker van ligt vind ik zeer bijzonder. Als het je bezig houdt, waarom vraag je het Tamara zelf niet? Je kunt haar anoniem benaderen via hier.
Wat ontzettend jammer dat je zo reageert, ik heb jou nl totaal niet aangevallen :-)

Ergens wakker van liggen is een uitdrukking.... en ik heb ook niet de behoefte om meer te horen van Tamara....

Mijn bericht gaat erover dat iemand (T) op insta een bericht post waar wij hier van alles van vinden. Dan spreekt iemand (jij in dit geval) haar persoonlijk en post een bericht dat je het toch wel snapt.....

Ik vind dat gek, het totaalplaatje dus niet jouw bericht, en doet mij nadenken of we hier niet mokerhard zijn af en toe zonder al die aanvullingen van de fluflu's
pi_218659664
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 11:29 schreef Sstt1993 het volgende:

[..]
Dat is wel zeker toch? Een van de kanalen plaatste gisteren een screenshot van MB waarin zij antwoordde dat J en K allebei naar een eigen plek gaan.
Eigen plek lijkt me voor KB sowieso een tijdelijke plek (camping). JvP terug naar Veldhoven lijkt me voor school kids en co-ouderschap daar praktisch. Zegt niet per se iets over de lange termijn voor JvP en KB. Zeker omdat zij nog de 4 Bollen kids wel op film heeft tot deze week aan toe, maar MB dus die 3 van J niet meer al een tijdje.
pi_218659665
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 10:58 schreef Arrie1995 het volgende:

[..]
Je doet zelf ook mee met het voeden van de verhalen over de poly.
Stop daar zelf dan ook mee.
Waarom moet jij het altijd op mij als persoon benoemen? Ik noem het in het algemeen.
Iedereen voedt hier de verhalen al maandenlang en niet altijd positief, soms zelfs erg grof.
Daar mag ik mijn mening over hebben. Erger je je aan mij? Dan scroll je door.
En daarbij ben ik aan jou geen verantwoording schuldig.
Verder ga ik er geen discussie over aan.
pi_218659686
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 12:38 schreef Holaa het volgende:

[..]
Eigen plek lijkt me voor KB sowieso een tijdelijke plek (camping). JvP terug naar Veldhoven lijkt me voor school kids en co-ouderschap daar praktisch. Zegt niet per se iets over de lange termijn voor JvP en KB. Zeker omdat zij nog de 4 Bollen kids wel op film heeft tot deze week aan toe, maar MB dus die 3 van J niet meer al een tijdje.
Ik kan mij wel voorstellen dat de ex man van jvp van de situatie op de hoogte was en heeft gezegd dat hij niet meer wil dat de kinderen bij Koen of mb in beeld komen.
Lijkt mij als vader ook moeilijk om te zien dat je kinderen weer een scheiding moeten meemaken.
Mb was altijd ontzettend liefdevol naar de 3 jongens .
pi_218659703
Waarom moet Sanneke het opnemen voor Milou om dat radiofragment over broodtrommels?
Milou trekt zich dat teveel persoonlijk aan hoor, zij kan sowieso slecht tegen een weerwoord
pi_218659722
Wel fijn dat Judith zelf een beetje kan doktoren als ze zich niet top voelt 🤔 vervolgens heeft ze het over chatgpt alsof ze met een goede vriend heeft overlegd die er verstand van heeft 🤔 ben ik de enige die het raar vind als mensen chatgpt behandelen als beste vriend?
En yay ze gaat haar placenta opsturen 🤢 mijn dag kan niet meer stuk na deze informatie 🥳
pi_218659781
quote:

Dan is het misschien toch een kwestie van beter/vaker wassen? Lot bedoel ik dan, niet het ondergoed?
pi_218659822
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 12:45 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Wel fijn dat Judith zelf een beetje kan doktoren als ze zich niet top voelt 🤔 vervolgens heeft ze het over chatgpt alsof ze met een goede vriend heeft overlegd die er verstand van heeft 🤔 ben ik de enige die het raar vind als mensen chatgpt behandelen als beste vriend?
En yay ze gaat haar placenta opsturen 🤢 mijn dag kan niet meer stuk na deze informatie 🥳
🤢 placenta kunst.
pi_218659878
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 10:01 schreef Norivelletje het volgende:
Nu het nieuws van dan Fam. Bollen bekend ook is geplaatst op RTL/Linda etc. komen er ook wel een paar pittige reacties onder de post van MB. Niet alleen knuffels en hartjes... Lijkt me ook lastig als je door een scheiding en moeilijke periode gaat en dat er dan random mensen ook nog even gaan zit betweten en hun mening geven.

Ik ben erg benieuwd hoe het er over 2 jaar voor ze uitziet.
Een beetje zoals hier op het forum?
pi_218659884
Dbm is gaan floaten, debbie de tweede 😆
pi_218659888
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 12:45 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Ik vind dat zij zich deze keer wel erg lang niet goed voelt.
pi_218659891
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 12:59 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
🤢 placenta kunst.
Weet nog dat bij 1 van mijn bevallingen de vk vroeg of ik de placenta wilde zien.. en ik duf ja zei en tijdens het bekijken ik alleen dacht "getver... " mooi dat het bestaat en werkt enzo... maar ik hoef het niet als kunstwerk in mijn woonkamer ofzo...

Daarnaast... weet niet of iemand van jullie wel eens vlees net te lang in de vriezer heeft laten liggen... ook in de vriezer zit er een max houdbaar op! Dit stukkie vlees ligt er al 6 jaar in 🤢
pi_218659898
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 09:40 schreef Liesv88 het volgende:

[..]
Soppen? 🤨 Doe normaal...
Nou, ik volg die poly (of ex-poly) niet. Maar door de beelden en foto's die ik heb gezien, begrijp ik het woord soppen heel goed.
Die geilt toch op alles wat aandacht is? Zolang zij er maar perfect op komt?
pi_218659912
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 13:06 schreef Muisjeruisje het volgende:
Als je vragen hebt in de sticker want er kwamen duizendmiljoen vragen in haar dm...
Duizendmiljoen... dat getal gebruiken kleine kinderen als ze een groot getal willen noemen
pi_218659914
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 12:02 schreef Tarantelle het volgende:

[..]
En dan weer even uitleggen dat je zo aan een nieuwe gewoonte gewend bent. Schrijft de vrouw die het jaar zo vaak aan iets begonnen is en ook weer net zo makkelijk gestopt.

En dat stoppen is een goed recht hè, soms loopt het leven gewoon even zo en dan passen andere dingen er even niet bij. Heel verstandig juist om dan gas terug te nemen.
Maar Annemarie verkondigt continu haar evangelie dat alles kan als je maar wilt en goed inplant. Reflecterend vanuit haar eigen leven waarin er relatief weinig eisen aan haar werden gesteld en ze haar goddelijke gang kan gaan. Om dan vervolgens te ontdekken dat het toch anders is als je deadlines hebt.

Dat irriteert mij af en toe zo enorm. Die vrouw staat zo ver van een doorsnee leven af, dat ze ook moeite heeft te verplaatsen in situaties waarin mensen anders leven. En dan verkondigen dat het je eigen schuld is als iets niet lukt. Geen leuke eigenschap, hoewel ze vast een leuk persoon en ouder zal zijn i.r.l.

Dat je een vriendin, volgers en klanten stukjes in een boek laat schrijven vind ik eigenlijk ook heel vreemd. Ik heb de uitwerking niet gezien, dus misschien werkt het, maar ik kan mij er niets bij voorstellen. Wat is de functie van dergelijke stukjes? Wat dragen ze bij, anders dan bladvulling om aan het aantal woorden te komen? Is het voor een lezer interessant, om te lezen wat Mirjam (van IJsland) van haar nieuwe vriendin vindt?
Spijker op zijn kop.

Ze is weer teruggevallen in haar nare zelf na de vakantie lees ik.

Ik zat nog in de vakantiemodus, dus heb een hele tijd niks gevolgd of gelezen. Ook best rustgevend trouwens.
pi_218659962
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 13:06 schreef Muisjeruisje het volgende:
Ze heeft zich eens getrakteerd op ontspanning. Fijn toch, ze heeft het zo ontzettend druk!
pi_218659969
Wat me ook pittig lijkt mbt de poly: het is niet gezegd dat ze alledrie op elkaar uitgekeken waren. Het kan zijn dat K en J bij elkaar komen weer, en dan staat Michelle alleen.
Of K en M weer gewoon zoals voorheen. En dan lijkt het alsof J gewoon een spannend avontuurtje was.
pi_218659975
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 13:09 schreef Toedeledoki36 het volgende:

[..]
Spijker op zijn kop.

Ze is weer teruggevallen in haar nare zelf na de vakantie lees ik.

Ik zat nog in de vakantiemodus, dus heb een hele tijd niks gevolgd of gelezen. Ook best rustgevend trouwens.
Ik vond haar in de vakantie nu niet per se leuker hoor🤣
pi_218659982
Snap ik het verkeerd als ik begrijp dat Anke van Delden bedelt om geld?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')