SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AugustusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zal pas een stunt zijn als Frank Rijkaard in kabinet zou zittenUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Het is wel telkens de vraag of Pottenbakmeisje een nieuw topic overleeftSame shit, different day
SC hopper present![]()
Bij mij en @MooieTop6 niet hoorquote:Op maandag 1 september 2025 22:49 schreef Koen66 het volgende:
Het is wel telkens de vraag of Pottenbakmeisje een nieuw topic overleeft![]()
Dat zou ook wel iets voor Omtzigt geweest zijnquote:Op maandag 1 september 2025 22:48 schreef Shii het volgende:
En dan bij ieder moeilijk debat op de grond vallen alsof je getackeld wordt.Same shit, different day
SC hopper present![]()
En dan spugen naar een Duitse ministerquote:Op maandag 1 september 2025 22:45 schreef hemarookworst het volgende:
Zal pas een stunt zijn als Frank Rijkaard in kabinet zou zitten![]()
![]()
Een fluim in Trump z'n haarquote:Op maandag 1 september 2025 22:54 schreef maily het volgende:
[..]
En dan spugen naar een Duitse minister
Same shit, different day
SC hopper present![]()
quote:Op maandag 1 september 2025 22:54 schreef maily het volgende:
[..]
En dan spugen naar een Duitse minister
Uw ADH vitamine Worst
ToT-Godquote:Op maandag 1 september 2025 22:57 schreef maily het volgende:
Daar kan @:ToT vast een mooie paint van maken![]()
![]()
Pottenbakmeisje
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
![]()
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
![]()
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Bolk je de hele nacht met mij
Ik bolk het liefste met jou maar wat doe jij
Dit moet het feest zijn dat ik graag vieren zou
Alleen, alleen met jou
En daarom bolk toch de hele nacht met mij
Als dit een droom is dan droom ik jou erbij
En voor de zon komt heb jij allang gezegd
Die droom van jou is niet zo slecht
Ja, die droom van jou en mij is echt
Skitterendquote:Op dinsdag 2 september 2025 00:05 schreef Homijn het volgende:
Alleen, alleen met jou
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 2 september 2025 00:05 schreef Homijn het volgende:
Alleen, alleen met jou
![]()
![]()
![]()
Ik wist niet dat deze bestondquote:Op dinsdag 2 september 2025 00:07 schreef JustinK het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Subtiele hint van de koploper aan de #2quote:
Koreanse serie kijken.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
quote:Op dinsdag 2 september 2025 00:11 schreef Homijn het volgende:
[..]
Subtiele hint van de koploper aan de #2![]()
![]()
The 8 show.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ook een Koreaanse serie kijken? SMS Kore AAN naar 268260MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Ja best leuk.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op dinsdag 2 september 2025 00:05 schreef Homijn het volgende:
Alleen, alleen met jou
![]()
![]()
![]()
The circle meets squidgamesThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
Ik maak nog maar even een screenshot van de stand voor het nageslacht
Voor altijd een heldquote:Op dinsdag 2 september 2025 00:25 schreef Homijn het volgende:
Ik maak nog maar even een screenshot van de stand voor het nageslacht![]()
![]()
als je elke nacht zo doorgaat maak je wel kansquote:Op dinsdag 2 september 2025 00:25 schreef Homijn het volgende:
Ik maak nog maar even een screenshot van de stand voor het nageslacht
Uw ADH vitamine Worst
Voor mij heb je deze maand al gewonnen.quote:Op dinsdag 2 september 2025 00:25 schreef Homijn het volgende:
quote:Op dinsdag 2 september 2025 00:25 schreef Homijn het volgende:
![]()
Zou wel gaaf zijnquote:Op dinsdag 2 september 2025 00:27 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
als je elke nacht zo doorgaat maak je wel kans![]()
![]()
Snel!!!quote:Op dinsdag 2 september 2025 00:25 schreef Homijn het volgende:
Vooral doorgaanquote:Op dinsdag 2 september 2025 00:28 schreef Shii het volgende:
De nacht zou makkelijker zijn? Ik bolk me suf en heb nog maar 1 puntje.![]()
![]()
misschien eens gaan bedelen om minipuntjesquote:Op dinsdag 2 september 2025 00:28 schreef Shii het volgende:
De nacht zou makkelijker zijn? Ik bolk me suf en heb nog maar 1 puntje.Uw ADH vitamine Worst
Dat helpt meestal wel jaquote:Op dinsdag 2 september 2025 00:29 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
misschien eens gaan bedelen om minipuntjes![]()
JustinKquote:Op dinsdag 2 september 2025 00:28 schreef Shii het volgende:
De nacht zou makkelijker zijn? Ik bolk me suf en heb nog maar 1 puntje.MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
bedelen om een abo werkt al goed dus wie weet om puntjes ook welquote:Op dinsdag 2 september 2025 00:29 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
misschien eens gaan bedelen om minipuntjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ja, hahahahaquote:Op dinsdag 2 september 2025 00:29 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
misschien eens gaan bedelen om minipuntjes![]()
a, b, c, d, etc.quote:Op dinsdag 2 september 2025 00:29 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
misschien eens gaan bedelen om minipuntjesMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
![]()
![]()
Nieuwe partij Vrede voor Dieren VvD, lekker verwarrend
Uw ADH vitamine Worst
Heeft mijn stemquote:Op dinsdag 2 september 2025 00:43 schreef hemarookworst het volgende:
Partij van de nog niet genoeg Partijen![]()
ik kan wel merken dat je nog vakantie hebt met jouw activiteit op dit tijdstip
Uw ADH vitamine Worst
Wie?quote:Op dinsdag 2 september 2025 00:46 schreef hemarookworst het volgende:
ik kan wel merken dat je nog vakantie hebt met jouw activiteit op dit tijdstip![]()
quote:Op dinsdag 2 september 2025 00:46 schreef hemarookworst het volgende:
ik kan wel merken dat je nog vakantie hebt met jouw activiteit op dit tijdstip![]()
![]()
ja dat is ook te merken aan jouw activiteit op dit tijdstipquote:Uw ADH vitamine Worst
Ja. Maar ben wel vaker wat later.quote:Op dinsdag 2 september 2025 00:51 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ja dat is ook te merken aan jouw activiteit op dit tijdstip![]()
![]()
The endThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Justin bedtijdThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 2 september 2025 00:30 schreef Shii het volgende:
[..]
bedelen om een abo werkt al goed dus wie weet om puntjes ook welIk heb je net 10 puntjes gestuurd. Binnen 5 dagen zou je ze in de stats moeten zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat een held ben je ookquote:Op dinsdag 2 september 2025 01:24 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb je net 10 puntjes gestuurd. Binnen 5 dagen zou je ze in de stats moeten zien![]()
Ik moet ergens 14 punten vandaan halen
Karwei een optie?quote:Op dinsdag 2 september 2025 01:24 schreef Homijn het volgende:
Ik moet ergens 14 punten vandaan halen![]()
quote:Op dinsdag 2 september 2025 01:24 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb je net 10 puntjes gestuurd. Binnen 5 dagen zou je ze in de stats moeten zien![]()
![]()
![]()
![]()
OkéMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Goedemorgen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
HalloMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Heer Killem.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Is dat K-geval eindelijk weg...
Huh ?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Het kwartje valt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
mss moet ik nog ff wat zeggen enzo waardoor je me allemaal haten?
dat werkt altijd goed? nu ben ik eigenlijk altijd wel lief enzo. tegen iedereen.Do what you love, love what you do!![]()
Niemand haat jou, maar “lief” ben je zeker niet. Hoeft ook niet.quote:Op dinsdag 2 september 2025 02:05 schreef kree het volgende:
mss moet ik nog ff wat zeggen enzo waardoor je me allemaal haten?
dat werkt altijd goed? nu ben ik eigenlijk altijd wel lief enzo. tegen iedereen.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
mwah ben welk lief over t algemeen. kritisch ben ik wel.quote:Op dinsdag 2 september 2025 02:07 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Niemand haat jou, maar “lief” ben je zeker niet. Hoeft ook niet.Do what you love, love what you do!![]()
Dame Shii.quote:
Nee, helemaal zelf gemaakt in Peentquote:
oja dat was jij idd, naja nog eentje van de weinige danquote:Op dinsdag 2 september 2025 02:09 schreef Homijn het volgende:
[..]
Nee, helemaal zelf gemaakt in Peent
Do what you love, love what you do!![]()
Kruipt JustinK eindelijk onder de wol
Stroomt ineens het hele topic vol
Holkers stelen mijn punten als een dief
Dat vind ik, sorry Kree, niet zo lief
Bijna ging ik opnieuw aan kop
Maar ja, de nachtploeg eist de nacht op
@ToT gebruikt ook geen AI ,en is wel de hofleverancier van mooie bolkplaatjes.quote:Op dinsdag 2 september 2025 02:09 schreef kree het volgende:
[..]
oja dat was jij idd, naja nog eentje van de weinige dan“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
liedje?quote:Op dinsdag 2 september 2025 02:11 schreef Homijn het volgende:
Maar ja, de nachtploeg eist de nacht opDo what you love, love what you do!![]()
![]()
Nee, dat is een gedicht.quote:
Ik ben bezig met een dichtbundelMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Ik had je nog wel wat puntjes gegund.quote:Op dinsdag 2 september 2025 02:11 schreef Homijn het volgende:
Maar ja, de nachtploeg eist de nacht op![]()
![]()
klinkt als slaapliedje idee als ik ff muzikaal mag inbrengen.quote:Op dinsdag 2 september 2025 02:12 schreef Homijn het volgende:
[..]
Nee, dat is een gedicht.
Ik ben bezig met een dichtbundel
Homijn-rijm?quote:Op dinsdag 2 september 2025 02:12 schreef Homijn het volgende:
[..]
Nee, dat is een gedicht.
Ik ben bezig met een dichtbundel![]()
quote:Op dinsdag 2 september 2025 02:13 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik had je nog wel wat puntjes gegund.
tekst verzinnen voor liedjes is meer lastiger als muziek meestalquote:
KloptMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
![]()
Klinkt wel meteen droevig dan.quote:Op dinsdag 2 september 2025 02:16 schreef kree het volgende:
Ikl denk we moeten dit beginnen in Cm, eerste stukje regel![]()
Het werkt averechts
quote:Op dinsdag 2 september 2025 02:16 schreef kree het volgende:
Ikl denk we moeten dit beginnen in Cm, eerste stukje regel
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
35 notesMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Sloeg op de post van KillemWieft
![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 02-09-2025 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts / ratio
1. JustinK / 203 / +168 / +35 / 327 / 343 / 0.59
2. Homijn / 196 / +178 / +18 / 46 / 79 / 2.48
3. Dotteke / 114 / +114 / +0 / 182 / 201 / 0.57
4. FreshFruit / 61 / +61 / +0 / 166 / 208 / 0.29
5. greysbones / 31 / +31 / +0 / 79 / 86 / 0.36
6. WrappedEuphoria / 29 / +29 / +0 / 66 / 78 / 0.37
7. KillemWieft / 22 / +19 / +3 / 12 / 24 / 0.92
8. loveislikeakiss / 22 / +22 / +0 / 127 / 143 / 0.15
9. ieniminimuis / 17 / +17 / +0 / 48 / 56 / 0.3
10. StevenHyde / 15 / +15 / +0 / 46 / 55 / 0.27
11. Dr.Mikey / 14 / +11 / +3 / 12 / 23 / 0.61
12. Shii / 14 / +3 / +11 / 57 / 76 / 0.18
13. Vino_Tinto / 10 / +10 / +0 / 85 / 91 / 0.11
14. hemarookworst / 10 / +10 / +0 / 48 / 67 / 0.15
15. kree / 9 / +1 / +8 / 56 / 59 / 0.15
16. KoningWouter / 9 / +9 / +0 / 39 / 48 / 0.19
17. marc0871 / 8 / +8 / +0 / 8 / 13 / 0.62
18. devzero / 7 / +7 / +0 / 36 / 41 / 0.17
19. DerRabbit / 7 / +7 / +0 / 59 / 62 / 0.11
20. MooieTop6 / 6 / +6 / +0 / 133 / 150 / 0.04SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Het is allemaal verwarrend. Het is dinsdag, waarom slapen mensen niet?MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Die vraag stel ik me iedere dinsdagquote:Op dinsdag 2 september 2025 02:34 schreef Homijn het volgende:
Het is allemaal verwarrend. Het is dinsdag, waarom slapen mensen niet?![]()
Geweldige noten.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
OneNotequote:Op dinsdag 2 september 2025 02:32 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik was een beetje verward door die missende noot
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
ja probeer maar hoe streamen hequote:Op dinsdag 2 september 2025 02:31 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Speel die shit ff op je keyboard.Do what you love, love what you do!![]()
Dat hoeft niet.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
![]()
Voor direct online afspelen (streaming)quote:Op dinsdag 2 september 2025 02:43 schreef kree het volgende:
ik had leuk begin. hoe kan ik makkelijk audio delen?
SoundCloud
Ideaal voor muziek en langere audio.
Je uploadt je bestand, stelt in of het openbaar of privé is, en deelt de link.
Mensen kunnen het direct afspelen in hun browser of app.
Audiomack / Bandcamp
Gericht op artiesten en muziek, gratis en makkelijk te gebruiken.
Vooral handig als je meerdere tracks wilt delen.
Vocaroo (simpel & snel)
Upload je audiobestand → je krijgt een link → mensen kunnen meteen luisteren.
Goed voor korte opnames of losse bestanden.
YouTube (eventueel met een statisch beeld)
Je kunt je audio uploaden met een simpel plaatje erbij.
Groot voordeel: bijna iedereen kan YouTube openen en streamen.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
![]()
Trusten Saar.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Fijn.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Baasquote:Op dinsdag 2 september 2025 03:01 schreef kree het volgende:
https://jumpshare.com/s/ekT1nfD3uAcjRDuPfu1q
Proud member of the IDGAF+FU2 community
Forum Opties Forumhop: Hop naar: