Gecondoleerd en een dikke knuffelquote:Op dinsdag 2 september 2025 20:05 schreef BE het volgende:
En toen ineens ging het bizar rap achteruit met de gezondheid van mijn vader en is hij vanmiddag heel rustig overleden...
Het gevoel dat nu overheerst is rust... we hebben ons zoveel zorgen gemaakt de afgelopen 3-4 maanden.
En het idee dat onze ouders nu weer samen zijn. Ik ben niet mega-spiritueel, maar als ik aan ze denk, dan zie ik ze samen ergens in Zuid-Frankrijk lekker genieten.
Ach jeetje, wat verdrietig, al is het een heel mooie gedachte dat je ouders nu weer samen zijn (dat heeft mij ook wel troost gegeven destijds). Gecondoleerd en sterkte.quote:Op dinsdag 2 september 2025 20:05 schreef BE het volgende:
En toen ineens ging het bizar rap achteruit met de gezondheid van mijn vader en is hij vanmiddag heel rustig overleden...
Het gevoel dat nu overheerst is rust... we hebben ons zoveel zorgen gemaakt de afgelopen 3-4 maanden.
En het idee dat onze ouders nu weer samen zijn. Ik ben niet mega-spiritueel, maar als ik aan ze denk, dan zie ik ze samen ergens in Zuid-Frankrijk lekker genieten.
Thanx!quote:Op woensdag 3 september 2025 00:05 schreef FlyingFish het volgende:
En gefeliciteerd Mushanga! Ik zou gewoon fictieve namen voor je kleinzonen bedenken die je kunt gebruiken. Karel (de grote) en Pepijn (de korte) bijvoorbeeld
Een peuter die Ragnar heet, ik kan dat niet zo goed voor me zienquote:Op woensdag 3 september 2025 09:58 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Thanx!
Haha, zou ik kunnen doen idd. Ragnar en Rollo, Floki en LokiJammer dat Toto alleen titels heeft met vrouwennamen
![]()
Ik ga brainstormen, heb een jaar voordat beeb geen beeb meer is
Nee, das wel een dingetje iddquote:Op woensdag 3 september 2025 10:00 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Een peuter die Ragnar heet, ik kan dat niet zo goed voor me zien
quote:Op woensdag 3 september 2025 09:25 schreef exode het volgende:
Dus even in zijn klas gekeken. Die knul steekt boven alles en iedereen uit.
Vrienden van ons hebben een Ragnar, leuk ventje hoor <3quote:Op woensdag 3 september 2025 10:00 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Een peuter die Ragnar heet, ik kan dat niet zo goed voor me zien
Hoe lang is je zoon dan?quote:Op woensdag 3 september 2025 09:25 schreef exode het volgende:
Juul wil ook al heel lang oorbellen, maar ze mag ze van ons pas als ze 8 jaar is. Nog 10 maanden
Ik kreeg vandaag een tweede kans van B en nu vergat ik het niet. Dus even in zijn klas gekeken. Die knul steekt boven alles en iedereen uit.
Al even niet gemeten, maat 164 is te klein voor hem geworden iig.quote:Op woensdag 3 september 2025 10:34 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hoe lang is je zoon dan?![]()
Groep 8 hè?
Ja, de verwachting van de kinderarts is dat hij dit jaar zijn echte puber groeispurt krijgt en de baard in de keel.quote:Op woensdag 3 september 2025 10:39 schreef Phaidra het volgende:
Als hij al even in de puberteit is, dan heeft hij natuurlijk ook zijn eerste grote groeispurt al gehad. Bizar hoeveel cm ze dan binnen een paar weken groeien.
A. is 12,5 en zit iets onder die 1.65, die had klasgenoten in groep 8 die al door de 1.75 zaten. Jongens en meiden!quote:Op woensdag 3 september 2025 10:36 schreef exode het volgende:
[..]
Al even niet gemeten, maat 164 is te klein voor hem geworden iig.
Hij komt bij mij tot mijn neus dus ik schat 1.65.
Dat was in mijn groep 8 ook. Ik ben sindsdien niet meer gegroeid, dus was toen ook al 1,72.quote:Op woensdag 3 september 2025 11:40 schreef vencodark het volgende:
[..]
A. is 12,5 en zit iets onder die 1.65, die had klasgenoten in groep 8 die al door de 1.75 zaten. Jongens en meiden!
Geloof dat er al gauw 5 leerlingen boven hem zaten.
Misschien een uitzonderlijk lange klas.
Maar jouw zoon moet nog 12 worden hè?
Ja joh, eind februari pas.quote:Op woensdag 3 september 2025 11:40 schreef vencodark het volgende:
[..]
A. is 12,5 en zit iets onder die 1.65, die had klasgenoten in groep 8 die al door de 1.75 zaten. Jongens en meiden!
Geloof dat er al gauw 5 leerlingen boven hem zaten.
Misschien een uitzonderlijk lange klas.
Maar jouw zoon moet nog 12 worden hè?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |