Eurovisionworld zegt dat het morgen isquote:Op dinsdag 10 februari 2026 18:05 schreef Momo het volgende:
Vanavond is de eerste halve finale om 20:00 met Akylas en Evangelia
Ohja, in mijn hoofd waren dinsdag en donderdag logische dagen voor een halve finalequote:Op dinsdag 10 februari 2026 21:03 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Eurovisionworld zegt dat het morgen is
Beide. Ze wist in ieder geval niet hoe ze een microfoon voor moest houden en de eerste rap kon ze niet bijhouden, die heeft ze geplaybackt.quote:Op woensdag 11 februari 2026 20:31 schreef Momo het volgende:
Is het geluid daar bagger of kan deze vrouw er niet zoveel van?
quote:
Deze liggen er voor mij ook weer uitquote:Op woensdag 11 februari 2026 20:39 schreef H_T het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Lijkt voor nu te werken
Het is letterlijk het officiële kanaal of niet?quote:Op woensdag 11 februari 2026 21:09 schreef NailQueen het volgende:
De youtubebeheerder is weer betrapt door de zender
Nu ben ik bang dat ze misschien een beroerte heeft gehad en ik haar nu per ongeluk beledigquote:Op woensdag 11 februari 2026 20:52 schreef NailQueen het volgende:
De vrouw in de rolstoel klinkt alsof ze stomdronken is
Klavdia vond het nodig om Heroes te doen in een vage synthpop versiequote:Op woensdag 11 februari 2026 22:09 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Heeft hij toch nog een schnabbeltje gevonden?
Ik hou het voorlopig bij deze (en zou de ESF-agenda weer eens moeten updatenquote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:27 schreef CarloV het volgende:
We kunnen ook naar Kroatie gaan, die blijft wel goed online
De zangeres lijkt wat op die Portugese presentatricequote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:28 schreef Momo het volgende:
Dit voelt een beetje als een parodie op een ESF inzending
Ik ben het nu alweer vergetenquote:
Dit leek me de moeite van het onthouden niet waardquote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:52 schreef CarloV het volgende:
[..]
Maar het idee van herhaling is toch dat je het onthoud?
Ja, het enthousiasme wat ik na de eerste paar nummers had daalt snel. En dan helpt zo'n schreeuw ook niet meequote:
Luister je nummer 9?quote:
Het is niet mijn smaakquote:Op vrijdag 13 februari 2026 21:05 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja, maar je mag een andere mening hebben
Liedje is ook leukquote:Op vrijdag 13 februari 2026 21:15 schreef Momo het volgende:
Good Job Nicky doet goede zaken normaal in Griekenland, hij een van de bekendere artiesten, hij is de gene die het Akylas nog lastig zou kunnen maken.
De rozentuinen staan klaar.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 22:05 schreef Momo het volgende:
[..]
Anders mag jij ook de bank door de ruimte gooien
Heel goed dat ze aangeven dat het nooit beter wordt dan Helenaquote:Op zondag 15 februari 2026 20:11 schreef Momo het volgende:
[..]
Ze maken al veel goed door Helena vaak te draaien voor je
Ik heb ook Kroatië aan staan. Deze liedjes heb ik al gehoord en de meeste vind ik niet boeiend, dan kan ik beter nieuwe liedjes bekijkenquote:Op zondag 15 februari 2026 20:26 schreef CarloV het volgende:
Dit is me echt te lang praten, ik zit al een tijdje bij kroatie
Ik heb ondertussen de hele afwas kunnen doenquote:Op zondag 15 februari 2026 20:26 schreef CarloV het volgende:
Dit is me echt te lang praten, ik zit al een tijdje bij kroatie
Troll Marino komt morgen en overmorgen met aankondiging van de artiesten, voor best veel NFs te vroeg.quote:Op zondag 15 februari 2026 20:55 schreef NailQueen het volgende:
Deze gast zien we nog wel een keer terug zien in San Marino ofzo.
Zoveel aanmeldingen maar een grote kans dat ze voor een afdankertje van Sanremo gaanquote:Op zondag 15 februari 2026 20:57 schreef Momo het volgende:
[..]
Troll Marino komt morgen en overmorgen met aankondiging van de artiesten, voor best veel NFs te vroeg.
Ja, ik weet niet of ik mij zou inschrijven als bijvoorbeeld een Ollie of Sissal zijnde.quote:Op zondag 15 februari 2026 21:02 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Zoveel aanmeldingen maar een grote kans dat ze voor een afdankertje van Sanremo gaan
Hey jij bent er ook weerquote:Op zondag 15 februari 2026 21:39 schreef koffieleuk het volgende:
Heb net zo'n grote muts gekocht dat ie in de verste verte wel lijkt op die van zijn backings
Echt een halfuurtje geleden begonnen een aantal nummers te luisterenquote:
Vast iets met een paar keer OPA! en de knieën omhoogquote:Op zondag 15 februari 2026 23:00 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb geen idee meer hoe de inzending van vorig jaar ging
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |