Het lekt elke cyclus uit. Op Facebook en Twitter. Daar kan je het opzoeken. Hier wordt het nooit gedeeld, ook niet onder een spoiler. Een "discrete" mening over wie eruit is of gewonnen heeft, hoeft ook niet hier geplaatst te worden.quote:
Ja, gaat grappig worden, want volgens mij mogen diegenen die de meeste stemmen hebben, de bondjes vormen.quote:Op dinsdag 2 september 2025 20:44 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Gelukkig komen ze morgen te weten hoe we gestemd hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op woensdag 3 september 2025 12:59 schreef KinKiJan het volgende:
Hij zit niet stil die Robert:
Daantje & Robert komen binnenkort met hun eerste single “MIJN BONDGENOOT”
Opnames van de clip met wat andere oud deelnemersWie da fok is DaantjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Robert blijft vermakelijk
My age is very
Inappropriate
for my behavior
quote:Op woensdag 3 september 2025 13:02 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Wie da fok is Daantje![]()
Robert blijft vermakelijk
quote:Op woensdag 3 september 2025 13:07 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Moest ook naar google, blijkt ooit met een talentenjacht voor dit soort muziek meegedaan te hebben. Volgens mij is dit sowieso wel Robert z'n ding, die leek in de loods ook al die NL-talige meuk hard mee te zingen.
Roma duikt gewoon op fabioquote:
Dat begon nadat hij zag geen kans te maken bij Sasha, die had voor Superman Bern gekozenquote:Op dinsdag 2 september 2025 20:08 schreef Cirilico het volgende:
[..]
En in een JVJL zei die dat al. Toen geilde die op Myrthe.
Ik vraag me dan toch weer af of hij nog steeds ruikt naar hutspot en of hij zijn ondergoed en sokken twee dagen draagt en dan een dag laat luchten in elkaar gevouwen in zijn kast.. en zou hij nog steeds zijn pulkjes opetenquote:Op woensdag 3 september 2025 02:34 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Je ziet bij Eric een positieve verandering na EJVJL. Kreeg echt de kriebles toen ik hoorde dat hij terug kwam, zag hem weer alles aflikken en het eten bij een ander van het bord kijken, maar dat doet hij gelukkig niet meer.
Is nog net zo klumsy met vrouwen en eigenlijk hoop ik voor hem dat hij naar huis moet.
Niet omdat ik hem dat gun, maar om hem het verdriet te besparen wat die nare meid hem aandoet.
Hij denkt echt dat zij hem leuk vindt en zij maakt misbruik van hem. Zo vals en gemeen![]()
El che zit er al maanden en mag wel ff weg. Kan hij net als floris enzo over 2 maanden weer terug.quote:Op woensdag 3 september 2025 15:06 schreef lojanda het volgende:
Toch zou het me niet verbazen als er uiteindelijk niemand hoeft te gaan. Dacht dat het Anne zou worden want die voegt nou niet echt wat toe maar nu zij blijft en het tussen Erik of Che gaat.. zou me niets verbazen als ze beiden blijven en er dan 1 schaap weer een maand in de media kamer moet vertoeven. Denk niet dat het programma op dit moment wil dat Erik of Che weggaat.
Ook die moet zijn verlofdagen opnemen.quote:Op woensdag 3 september 2025 15:25 schreef marsan het volgende:
[..]
El che zit er al maanden en mag wel ff weg. Kan hij net als floris enzo over 2 maanden weer terug.
Maar dan zitten we met 17, moet er weer een zwart schaap komen... Was ik persoonlijk niet zo'n dan van.quote:Op woensdag 3 september 2025 15:06 schreef lojanda het volgende:
Toch zou het me niet verbazen als er uiteindelijk niemand hoeft te gaan. Dacht dat het Anne zou worden want die voegt nou niet echt wat toe maar nu zij blijft en het tussen Erik of Che gaat.. zou me niets verbazen als ze beiden blijven en er dan 1 schaap weer een maand in de media kamer moet vertoeven. Denk niet dat het programma op dit moment wil dat Erik of Che weggaat.
Een zwart en een wit schaap? ze zullen nog wel een spel spelen en de winnaar gaat alle bondjes reoganiserenquote:Op woensdag 3 september 2025 17:42 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Maar dan zitten we met 17, moet er weer een zwart schaap komen... Was ik persoonlijk niet zo'n dan van.
Als Serena iemand lief vind, dan is dat geen compliment...quote:Op woensdag 3 september 2025 16:04 schreef Hagenesie het volgende:
Serena vertelt op tiktok dat Geert best wel lief is en Fatima waarschijnlijk tegen Erik en anderen zo doet om zieltjes te winnen om in de finale te komen.
Dat GluiperGenoten script loopt al een tijdje, en bij gebrek aan Vers Vlees zullen we helaas nog 4 weken die klotezooi van WanhoopSetjes moeten aankijkenquote:Op woensdag 3 september 2025 19:19 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Als Serena iemand lief vind, dan is dat geen compliment...![]()
Gluipgeert is.. nou ja, een gluiperd. Daar valt Serena wel voor, die trapt overal in.
En dat Ghettima een makkelijk slachtoffer probeert in te palmen om er misbruik van te maken was iedereen al duidelijk, daar hebben we Serena niet voor nodig
Degene die de proef verliest.. Che of Erik dan het zwarte schaap en dan hoeft er nu niemand weg.quote:Op woensdag 3 september 2025 17:42 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Maar dan zitten we met 17, moet er weer een zwart schaap komen... Was ik persoonlijk niet zo'n dan van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |