Ik ookquote:Op woensdag 3 september 2025 19:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
Toch wel een zwak voor die knul
Geblondeerdquote:Op woensdag 3 september 2025 19:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wat is er met Roma haar haren gebeurd
Paar dagen geen tijd gehad om te kijken...
quote:Op woensdag 3 september 2025 19:40 schreef Whuzz het volgende:
Nou, ik moet zeggen dat wanneer ik Roma zie janken, ze ineens een stuk knapper lijkt als ze niet jankt
Dood gefrituurdquote:Op woensdag 3 september 2025 19:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja... maar... wel heftig
De setting is er daar naarquote:Op woensdag 3 september 2025 19:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
Het woord "vrienden" gebruiken ze wel gemakkelijk daar...
Net als "ik hou van je/jullie".quote:Op woensdag 3 september 2025 19:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ja sorry. Ik miste hem.quote:Op woensdag 3 september 2025 19:44 schreef Was-beer het volgende:
Floris werd na 2 weken al gebeld of hij terug wou komen?
En "je bent mijn voorbeeld"quote:Op woensdag 3 september 2025 19:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
Jep...quote:Op woensdag 3 september 2025 19:46 schreef schetterklep het volgende:
[..]
En "je bent mijn voorbeeld"Waarvoor zou ik niet weten eigenlijk en toch wat onnozel om zo makkelijk zoiets te zeggen. Het zal zoals eerder gezegd de afgesloten omgeving wel zijn
Hij heeft wel 11 maanden voor nogal tv gezorgd. Goed voor de kijkcijfersquote:
Neenquote:Op woensdag 3 september 2025 19:48 schreef Whuzz het volgende:
Kunnen we ff snel bondjes vormen en over tot de orde van de dag?
Kloptquote:Op woensdag 3 september 2025 19:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Hij heeft wel 11 maanden voor nogal tv gezorgd. Goed voor de kijkcijfers
We zien ook niet alles..quote:Op woensdag 3 september 2025 19:46 schreef schetterklep het volgende:
[..]
En "je bent mijn voorbeeld"Waarvoor zou ik niet weten eigenlijk en toch wat onnozel om zo makkelijk zoiets te zeggen. Het zal zoals eerder gezegd de afgesloten omgeving wel zijn
Met lekkere ijsenquote:Op woensdag 3 september 2025 19:49 schreef Chanel5 het volgende:
Met dit kapsel is ze helemaal Kloontje het Reuzekind...
Misschien moet dat nog gebeurenquote:Op woensdag 3 september 2025 19:51 schreef DilanoNirvana het volgende:
Wie wist dat de kijkers nu de bondjes mogen maken?
Ik weet niet eens wie die blonde meid is in haar droomautoquote:
Is toch niet livequote:Op woensdag 3 september 2025 19:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Misschien moet dat nog gebeuren
mochtenquote:
Nee ik ook niet, was een lekker wijf☺️quote:Op woensdag 3 september 2025 19:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wie die blonde meid is in haar droomauto
Dat is al 3 weken oud.. ergens werd dat aangekondigd in WhatApp , geen hónd weet precies wat er bedoeld werd.. dus zal wel weer een Febo-dingetje wordenquote:Op woensdag 3 september 2025 19:51 schreef DilanoNirvana het volgende:
Wie wist dat de kijkers nu de bondjes mogen maken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |