SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AugustusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
![]()
Ik kon mijn mistypsel niet meer wijzigenquote:
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
Ik heb van die leuke kleine rolletjes. Keertje zien?quote:Op maandag 1 september 2025 16:24 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik kon mijn mistypsel niet meer wijzigenMaakt de lekkerste wraps :9![]()
![]()
Nee ik gebruik huishoudbakjesquote:Op maandag 1 september 2025 16:24 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Ik heb van die leuke kleine rolletjes. Keertje zien?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Hey Drakinquote:Op maandag 1 september 2025 16:24 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik kon mijn mistypsel niet meer wijzigen
Dotquote:![]()
Hoe is het?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Mwah gaat wel en met jou?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
MoeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Give me the five ik ookquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik heb ook kleine rolletjesquote:Op maandag 1 september 2025 16:24 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Ik heb van die leuke kleine rolletjes. Keertje zien?![]()
![]()
@Homijnquote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Kon dat maar bij de mensen ff stekker er in en opladen die hapquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
mwah gaat welquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hard gewerkt? Of weer last van je rug?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
![]()
![]()
![]()
Toen ik daar begon met werkenquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Matige TT en OP
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Goeie OP de bestequote:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
nee een klant is gestopt, nu wordt ik niet meer slapend rijk.quote:Op maandag 1 september 2025 16:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hard gewerkt? Of weer last van je rug?
Maar wel van ander nieuw werk vandaag mijn contract binnen![]()
Ben nog in opleiding dus betalingen komen nog nietDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ik betaal helemaal NERGENS meer voorIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
O dat eerste is minder. Wel fijn dat het contract in ieder geval binnen is.quote:Op maandag 1 september 2025 16:35 schreef drakin het volgende:
[..]
nee een klant is gestopt, nu wordt ik niet meer slapend rijk.
Ben nog in opleiding dus betalingen komen nog niet
Hoe lang duurt je opleiding nog?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kon dat maarquote:Op maandag 1 september 2025 16:36 schreef MooieTop6 het volgende:
Ik betaal helemaal NERGENS meer voorHield je een hoop geld op de bank
Tot ik geslaagd ben ervoorquote:Op maandag 1 september 2025 16:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat eerste is minder. Wel fijn dat het contract in ieder geval binnen is.
Hoe lang duurt je opleiding nog?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ja dat snap ikquote:maar moet je nog maanden of jaren?
Ik moet wel even zeggen hoe jij altijd aan het strijden bent om je centjes te vergaren, en nooit opgeeft. Ik heb daar best veel respect voor.quote:Op maandag 1 september 2025 16:35 schreef drakin het volgende:
[..]
nee een klant is gestopt, nu wordt ik niet meer slapend rijk.
Ben nog in opleiding dus betalingen komen nog niet“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
![]()
ik nietquote:Op maandag 1 september 2025 16:30 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb ook kleine rolletjes
[ afbeelding ]
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Vetrolletjes.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb het al opgegeven.quote:Op maandag 1 september 2025 16:30 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb ook kleine rolletjes
[ afbeelding ]Maakt de lekkerste wraps :9![]()
Wat let jequote:
Hey kree.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
![]()
Wel goed vegen.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
maanden, dit is geen hoog niveau opleiding, maar wel een handigheidje die ik nog niet hebquote:Op maandag 1 september 2025 16:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat snap ikmaar moet je nog maanden of jaren?
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Pak rustig je momentjequote:
soooooooooSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do what you love, love what you do!![]()
you are so sweetquote:Op maandag 1 september 2025 16:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik moet wel even zeggen hoe jij altijd aan het strijden bent om je centjes te vergaren, en nooit opgeeft. Ik heb daar best veel respect voor.![]()
Nog een leuke mok of kleertjes nodig? Ik heb echt hele toffe nieuwe dingenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ik sta op negeer ?quote:Op maandag 1 september 2025 16:42 schreef drakin het volgende:
[..]
maanden, dit is geen hoog niveau opleiding, maar wel een handigheidje die ik nog niet heb
Fijn dat je het toch gaat doen. Hoe meer papieren hoe beterquote:Op maandag 1 september 2025 16:42 schreef drakin het volgende:
[..]
maanden, dit is geen hoog niveau opleiding, maar wel een handigheidje die ik nog niet heb
![]()
![]()
quote:Op maandag 1 september 2025 16:45 schreef devzero het volgende:
[..]
Nee, je bent gewoon erg ongeduldig
Je moet even geduld hebben, ik heb je zelfs al geantwoord.quote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
quote:Op maandag 1 september 2025 16:46 schreef drakin het volgende:
[..]
Je moet even geduld hebben, ik heb je zelfs al geantwoord.
Je hebt natuurlijk mijn bijdrages aan ratemypoo gezienquote:Op maandag 1 september 2025 16:44 schreef devzero het volgende:
[..]
Met die drollen van jou heb je dat ook wel nodigUw ADH vitamine Worst
Wat is ratemypoo dan weer?quote:Op maandag 1 september 2025 16:47 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Je hebt natuurlijk mijn bijdrages aan ratemypoo gezienWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Post je daar ook al? Ik volg je voornamelijk op OnlyPoops.comquote:Op maandag 1 september 2025 16:47 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Je hebt natuurlijk mijn bijdrages aan ratemypoo gezien![]()
En het regent niet eens vandaagquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Hier vanmorgen anders een beste bui gehad. Maar de rest van de dag prachtig weerquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op maandag 1 september 2025 16:46 schreef drakin het volgende:
[..]
Je moet even geduld hebben, ik heb je zelfs al geantwoord.
Hey Jussiequote:
![]()
![]()
Ik heb trouwens wel OnlyOffice op mijn laptop ipv MS Office
Uw ADH vitamine Worst
Hoe was het karten?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
onlyoffice?quote:Op maandag 1 september 2025 16:51 schreef hemarookworst het volgende:
Ik heb trouwens wel OnlyOffice op mijn laptop ipv MS OfficeDo what you love, love what you do!![]()
2welnee klinkt wel als een dance act uit de jaren 90quote:Uw ADH vitamine Worst
Die heb je al. En is echt de tofste mok ooitquote:![]()
En het verdiende geld is allang naar de belasting, ik moet deze maand nog een beetje inkomsten hebben nu een klant gestopt is. Dus nog een leuke klok? Of een stoere ketting?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Werkt dat beter dan openoffice of libreoffice?quote:Op maandag 1 september 2025 16:51 schreef hemarookworst het volgende:
Ik heb trouwens wel OnlyOffice op mijn laptop ipv MS Office![]()
Ik ga even kijken.quote:Op maandag 1 september 2025 16:52 schreef drakin het volgende:
[..]
Die heb je al. En is echt de tofste mok ooit![]()
En het verdiende geld is allang naar de belasting, ik moet deze maand nog een beetje inkomsten hebben nu een klant gestopt is. Dus nog een leuke klok? Of een stoere ketting?
![]()
![]()
![]()
2welnee met hun bekende hit get ready for pooquote:Op maandag 1 september 2025 16:51 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
2welnee klinkt wel als een dance act uit de jaren 90![]()
in mijn ervaring over het algemeen niet, kun je beter google docs gebruikenquote:Op maandag 1 september 2025 16:52 schreef devzero het volgende:
[..]
Werkt dat beter dan openoffice of libreoffice?
maaergoed ik kom er niet onderuit want op werk is het nou eenmaal microsoft nog.Do what you love, love what you do!![]()
quote:
Dank je hemaquote:Op maandag 1 september 2025 16:53 schreef kree het volgende:
[..]
in mijn ervaring over het algemeen niet, kun je beter google docs gebruiken
maaergoed ik kom er niet onderuit want op werk is het nou eenmaal microsoft nog.![]()
De koploper meldt zich
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Go for it Homijnquote:
Geen idee, sinds kort gedownload omdat ik voor het eerst sinds tijden office nodig heb op eigen laptop, en kwam op deze uitquote:Op maandag 1 september 2025 16:52 schreef devzero het volgende:
[..]
Werkt dat beter dan openoffice of libreoffice?
Uw ADH vitamine Worst
ik mag binnenkort geen whatsapp meer gebruiken op werktelefoon btwDo what you love, love what you do!![]()
Hey Mutske, je haar zit weer mooiquote:
En terecht natuurlijkquote:Op maandag 1 september 2025 16:57 schreef kree het volgende:
ik mag binnenkort geen whatsapp meer gebruiken op werktelefoon btw
na weet wel dat ze als verkocht werden als werktelefoon ook prive te mogen gebruiken enzo he?quote:
uiteindelijk nu weer niet dus, goed ik voorzag dat en heb altijd mijn eigen gehouden.Do what you love, love what you do!![]()
Beter werk en prive gescheiden houdenquote:Op maandag 1 september 2025 16:58 schreef kree het volgende:
[..]
na weet wel dat ze als verkocht werden als werktelefoon ook prive te mogen gebruiken enzo he?
uiteindelijk nu weer niet dus, goed ik voorzag dat en heb altijd mijn eigen gehouden.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Morgen maakt ze het af ?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik ga ook mijn telefoon voor werk veranderen, werk en prive beter scheidenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
precies maar hoop die dat niet deden.quote:Op maandag 1 september 2025 16:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Beter werk en prive gescheiden houdenDo what you love, love what you do!![]()
Foei.quote:Op maandag 1 september 2025 17:00 schreef kree het volgende:
[..]
precies maar hoop die dat niet deden.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op maandag 1 september 2025 16:59 schreef drakin het volgende:
Ik ga ook mijn telefoon voor werk veranderen, werk en prive beter scheiden
Ik had er nog nooit van gehoord, maar ik zal het morgen eens downloaden. Niet vandaag, want ik ben vrijquote:Op maandag 1 september 2025 16:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Geen idee, sinds kort gedownload omdat ik voor het eerst sinds tijden office nodig heb op eigen laptop, en kwam op deze uit![]()
![]()
Geen idee waar het over gaatquote:Op maandag 1 september 2025 12:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vind dat echt leuk, kom zoveel mensen tegen met ieder hun eigen verhaal.![]()
Zeker weten.quote:Op maandag 1 september 2025 17:00 schreef kree het volgende:
[..]
precies maar hoop die dat niet deden.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
naja nadeel dat wss whatsapp niet meer op werk mobiel kan straks., want gecontroleerd.quote:
tja, dan kun je je afvragen hoe eerlijk zijn arbeidsvoorwaarden he?Do what you love, love what you do!![]()
Idd, is hier soms wel lastig want ik heb geen werktelefoon. Dus ontkom je haast niet dat ik mijn eigen telefoon moet gebruiken om in te loggen op beveiligde omgevingen van klanten.quote:Op maandag 1 september 2025 16:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Beter werk en prive gescheiden houden
Maar waar ik wel de grens trek is wanneer klanten mijn mobiele nummer willen hebben om even iets te bespreken. Dan echt mail of videobellen.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ik vind het tegenwoordig toch vreemd, veel zitten onder werk meer op internet dan dat ze aan het werk zijn.quote:Op maandag 1 september 2025 17:02 schreef kree het volgende:
[..]
naja nadeel dat wss whatsapp niet meer op werk mobiel kan straks., want gecontroleerd.
tja, dan kun je je afvragen hoe eerlijk zijn arbeidsvoorwaarden he?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kan je gelijk vergelijkend warenonderzoek doenquote:Op maandag 1 september 2025 17:01 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik had er nog nooit van gehoord, maar ik zal het morgen eens downloaden. Niet vandaag, want ik ben vrijUw ADH vitamine Worst
Groot gelijk, prive nummer moet je nooit geven voor je werk. Dan heb je geen moment rust lijkt mij.quote:Op maandag 1 september 2025 17:03 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Idd, is hier soms wel lastig want ik heb geen werktelefoon. Dus ontkom je haast niet dat ik mijn eigen telefoon moet gebruiken om in te loggen op beveiligde omgevingen van klanten.
Maar waar ik wel de grens trek is wanneer klanten mijn mobiele nummer willen hebben om even iets te bespreken. Dan echt mail of videobellen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
dat is de hele andere kant van het verhaal wel.quote:Op maandag 1 september 2025 17:03 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Idd, is hier soms wel lastig want ik heb geen werktelefoon. Dus ontkom je haast niet dat ik mijn eigen telefoon moet gebruiken om in te loggen op beveiligde omgevingen van klanten.
Maar waar ik wel de grens trek is wanneer klanten mijn mobiele nummer willen hebben om even iets te bespreken. Dan echt mail of videobellen.
zou sowieso niet doen, arbeidsmiddel. werkgever verplicht om te verstrekken. net als iPad of laptop en mobiel.Do what you love, love what you do!![]()
En niet meer in de nek voor cpap hihiquote:Op maandag 1 september 2025 16:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Mutske, je haar zit weer mooiWerewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Ik ga een betere telefoon aanschaffen en heb al een 2e telnr.
Dat wordt mijn enkel voor werk nummerDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ja laptop heb ik wel als IT-er. Telefoon als contactmiddel ook echt niet nodig imo. Daar zijn andere middelen voor idd.quote:Op maandag 1 september 2025 17:04 schreef kree het volgende:
[..]
dat is de hele andere kant van het verhaal wel.
zou sowieso niet doen, arbeidsmiddel. werkgever verplicht om te verstrekken. net als iPad of laptop en mobiel.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
ik denk dat dat een goed idee is, door werkgever of zelf doen.quote:Op maandag 1 september 2025 17:05 schreef drakin het volgende:
Dat wordt mijn enkel voor werk nummer
Do what you love, love what you do!![]()
Ja, die kan je dan ook als je vrij bent eventueel uitzetten. Weet niet of dat in jou werk mogelijk is natuurlijk.quote:Op maandag 1 september 2025 17:05 schreef drakin het volgende:
Dat wordt mijn enkel voor werk nummerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
neuh werk moet je geven wat je nodig hert voor werk, laat je niet verleiden door je mag prive gebruiken ookquote:Op maandag 1 september 2025 17:05 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja laptop heb ik wel als IT-er. Telefoon als contactmiddel ook echt niet nodig imo. Daar zijn andere middelen voor idd.
Hey maily
Wij krijgen ook al jaren geen werktelefoon meer, maar een vergoeding voor je privetelefoon. We zijn aan het overschakelen naar Zoom Phone dus ik hoef niemand meer mijn prive nummer meer te geven. Alleen nog even uitzoeken hoe ik notificaties met zoom kan uitzetten buiten werktijden voordat ik het installeerquote:Op maandag 1 september 2025 17:03 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Maar waar ik wel de grens trek is wanneer klanten mijn mobiele nummer willen hebben om even iets te bespreken. Dan echt mail of videobellen.![]()
![]()
Hey Vino. alles kunnen doen wat je wilde doen vandaag?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
In een Space praat je echt met elkaar , geen woordjes typen. Ik heb een tijd je terug een space gehost waar ik in gesprek kwam met een meneer die zijn vrouw net was verloren aan kanker. We hebben langer dan een uur gepraat over zijn verlies en alle luisteraars waren stil. Dat was een heel mooi moment.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
mooie gedachten van werkgever. ik hou ze beide gescheiden.quote:Op maandag 1 september 2025 17:07 schreef devzero het volgende:
[..]
Wij krijgen ook al jaren geen werktelefoon meer, maar een vergoeding voor je privetelefoon. We zijn aan het overschakelen naar Zoom Phone dus ik hoef niemand meer mijn prive nummer meer te geven. Alleen nog even uitzoeken hoe ik notificaties met zoom kan uitzetten buiten werktijden voordat ik het installeerDo what you love, love what you do!![]()
zelf, heb een eigen bedrijf.quote:Op maandag 1 september 2025 17:05 schreef kree het volgende:
[..]
ik denk dat dat een goed idee is, door werkgever of zelf doen.
moet alleen zien of het werk wat ik in loondienst doe via eigen bedrijf gaat of via prive telefoon anders moet ik een 3e telefoon aanschaffenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Maak jij die dingen die je verkoopt zelf Drakin?quote:Op maandag 1 september 2025 17:08 schreef drakin het volgende:
[..]
zelf, heb een eigen bedrijf.
moet alleen zien of het werk wat ik in loondienst doe via eigen bedrijf gaat of via prive telefoon ander moet ik een 3e telefoon aanschaffenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
extra werk telefoon aanschaffen voor werk, dat is mijn advies, zo duur is t niet extra sim.quote:Op maandag 1 september 2025 17:08 schreef drakin het volgende:
[..]
zelf, heb een eigen bedrijf.
moet alleen zien of het werk wat ik in loondienst doe via eigen bedrijf gaat of via prive telefoon ander moet ik een 3e telefoon aanschaffenDo what you love, love what you do!![]()
Je hebt ook een Esim tegenwoordigquote:Op maandag 1 september 2025 17:09 schreef kree het volgende:
[..]
extra werk telefoon aanschaffen voor werk, dat is mijn advies, zo duur is t niet extra sim.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
of dat idd als je telefoon het aan kanquote:Op maandag 1 september 2025 17:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je hebt ook een Esim tegenwoordig
Kan hier wel, maar heb niets aan twee nummersquote:Op maandag 1 september 2025 17:11 schreef kree het volgende:
[..]
of dat idd als je telefoon het aan kanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ohja werktelefoon die heb ik ook. Heel handig om een teamsvergadering op het grasveld te doen terwijl Ambar zijn rat vermoordTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Nee, maar heb wel eens iets zelfgemaakt mee op de kraam op festivals en wil wat meer zelf gaan makenquote:Op maandag 1 september 2025 17:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maak jij die dingen die je verkoopt zelf Drakin?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
ik denk dat je een prive nr moet houden en eentje voor werk. maar uit ervaring he enzo.quote:Op maandag 1 september 2025 17:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan hier wel, maar heb niets aan twee nummers
Dat en of dat met esim is of zelf eigenlijk mobiel houden zie maar voor jezelf.Do what you love, love what you do!![]()
Ik heb al 2 telefoonsquote:Op maandag 1 september 2025 17:09 schreef kree het volgende:
[..]
extra werk telefoon aanschaffen voor werk, dat is mijn advies, zo duur is t niet extra sim.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
knook en geen plan van om ze op te zeggen, eentje van werk. en eentje van mezelf.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Ja redelijkquote:Op maandag 1 september 2025 17:08 schreef Dotteke het volgende:
Hey Vino. alles kunnen doen wat je wilde doen vandaag?
Behalve niet aan de studie gezeten
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
kun je ook meer pokemon vangenquote:Op maandag 1 september 2025 17:12 schreef kree het volgende:
[..]
ik denk dat je een prive nr moet houden en eentje voor werk. maar uit ervaring he enzo.
Dat en of dat met esim is of zelf eigenlijk mobiel houden zie maar voor jezelf.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Vind ik maar onzin, ga niet met 2 telefoons lopen.quote:Op maandag 1 september 2025 17:12 schreef kree het volgende:
[..]
ik denk dat je een prive nr moet houden en eentje voor werk. maar uit ervaring he enzo.
Dat en of dat met esim is of zelf eigenlijk mobiel houden zie maar voor jezelf.
Gewoon goede afspraken maken op de zaak.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
ja sorryben toch net ff voorbij die generatie die dat leuk vondenquote:Op maandag 1 september 2025 17:14 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
kun je ook meer pokemon vangen
Dat doet mijn zoon, 3 telefoonsquote:Op maandag 1 september 2025 17:14 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
kun je ook meer pokemon vangen
Kan toch ook een dual sim. Dan heb 1 telefoon en 2 nummersquote:Op maandag 1 september 2025 17:14 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Vind ik maar onzin, ga niet met 2 telefoons lopen.
Gewoon goede afspraken maken op de zaak.
Dat is ook wel l euk, om dingen zelf te maken.quote:Op maandag 1 september 2025 17:12 schreef drakin het volgende:
[..]
Nee, maar heb wel eens iets zelfgemaakt mee op de kraam op festivals en wil wat meer zelf gaan makenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
hmmms totdat je zaak telefoon alles ineens gaat blokken door nieuwe policy?quote:Op maandag 1 september 2025 17:14 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Vind ik maar onzin, ga niet met 2 telefoons lopen.
Gewoon goede afspraken maken op de zaak.
Ik vind het nog steeds goed idee om er twee te houden.Do what you love, love what you do!![]()
En met 2 torn accounts spelenquote:Op maandag 1 september 2025 17:14 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
kun je ook meer pokemon vangen![]()
Voor mijn vrijwilligers werk heb ik mijn huistelefoon.quote:Op maandag 1 september 2025 17:12 schreef kree het volgende:
[..]
Dat en of dat met esim is of zelf eigenlijk mobiel houden zie maar voor jezelf.
En prive mijn mobielWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dan heb je iets voor morgenquote:Op maandag 1 september 2025 17:13 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja redelijk
Behalve niet aan de studie gezeten
boomerquote:Op maandag 1 september 2025 17:14 schreef kree het volgende:
[..]
ja sorryben toch net ff voorbij die generatie die dat leuk vondenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Maar als je geen whatsapp op je "werktelefoon" mag installeren, dan is 1 telefoon ineens niet zo handig meerquote:Op maandag 1 september 2025 17:15 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Kan toch ook een dual sim. Dan heb 1 telefoon en 2 nummers![]()
quote:Op maandag 1 september 2025 17:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is ook wel l euk, om dingen zelf te maken.
blijkbaar moet mijn referral nog een referral maken dus @MizzezAmy regel eens een vriendje die voor jou gaat spelenquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ja morgen eerst weer sporten,, dan uitgroei bijverven, en dan studiequote:
neem mijn advies aan. hou altijd je eigen mobiel en nr. ookal beloven werk je mobiel die je prive mag gebruiken enzo.Do what you love, love what you do!![]()
Dan heb je dus geen goede afspraken gemaakt.quote:Op maandag 1 september 2025 17:16 schreef kree het volgende:
[..]
hmmms totdat je zaak telefoon alles ineens gaat blokken door nieuwe policy?
Ik vind het nog steeds goed idee om er twee te houden.
Ik vind het nog steeds onzin om er twee te hebben.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
nou dan heb je gewoon een stomme werkgeverquote:Op maandag 1 september 2025 17:17 schreef devzero het volgende:
[..]
Maar als je geen whatsapp op je "werktelefoon" mag installeren, dan is 1 telefoon ineens niet zo handig meer
Jee het lijkt als de dag van gisteren dat je je uitgroei geverfd hebt.quote:Op maandag 1 september 2025 17:18 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja morgen eerst weer sporten,, dan uitgroei bijverven, en dan studieWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
@kreequote:Op maandag 1 september 2025 17:18 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
nou dan heb je gewoon een stomme werkgever![]()
Nog 1quote:Op maandag 1 september 2025 17:17 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
blijkbaar moet mijn referral nog een referral maken dus @:mizzezamy regel eens een vriendje die voor jou gaat spelen![]()
Bijna 9 weken geledenquote:Op maandag 1 september 2025 17:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jee het lijkt als de dag van gisteren dat je je uitgroei geverfd hebt.
wss ongemerkt getekend.quote:Op maandag 1 september 2025 17:18 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Dan heb je dus geen goede afspraken gemaakt.
Ik vind het nog steeds onzin om er twee te hebben.Do what you love, love what you do!![]()
Dan heb je een schone vloerquote:Op maandag 1 september 2025 17:19 schreef devzero het volgende:
Als je robotstofzuiger na 2 minuten al aangeeft klaar te zijn
Kan je nagaan.quote:
Hoe is het met jo ogen, is het geworden zoals je wilde?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je tekent werkgerelateerde dingen ongezien?quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ja nog steeds aan het genezen. Als ik slecht geslapen heb dan is het wat rood, of als ik gesport heb.quote:Op maandag 1 september 2025 17:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan je nagaan.
Hoe is het met jo ogen, is het geworden zoals je wilde?
september eindcontrole
niet helemaal en daarom heb ik nog een eigen mobiel.quote:Op maandag 1 september 2025 17:20 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Je tekent werkgerelateerde dingen ongezien?Do what you love, love what you do!![]()
Je zegt net van welquote:Op maandag 1 september 2025 17:20 schreef kree het volgende:
[..]
niet helemaal en daarom heb ik nog een eigen mobiel.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Duurt lang he, hoeveel tijd stond er ook weer voor?quote:Op maandag 1 september 2025 17:20 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja nog steeds aan het genezen. Als ik slecht geslapen heb dan is het wat rood, of als ik gesport heb.
september eindcontroleWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik zei het is makkelijk over het hoofd te zien als je dan een leuke baan vind enzo.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Nee, je zei 'wss ongemerkt getekend'quote:Op maandag 1 september 2025 17:21 schreef kree het volgende:
[..]
ik zei het is makkelijk over het hoofd te zien als je dan een leuke baan vind enzo.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
jaquote:Op maandag 1 september 2025 17:22 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Nee, je zei 'wss ongemerkt getekend'Do what you love, love what you do!![]()
Mijn werkgever betaalt mijn volledige internetkosten, dat vind ik wel een pluspuntIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
En geen 'het is makkelijk over het hoofd te zien als je dan een leuke baan vind enzo.'quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Apple producten van je baas krijgen is gewoon een snoei en snoei harde trap na die laat blijken hoe slecht je werkgever over je denktquote:Op maandag 1 september 2025 17:22 schreef kree het volgende:
laptop telefoon en iPad van de zaak.
zijn geen voordelen, denk daar maar eens over.
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
en hoeveel hebben ze er over te zeggen onderhand met wat je wel en niet mag? of is weg zodra hun het niet meer zint?quote:Op maandag 1 september 2025 17:22 schreef MooieTop6 het volgende:
Mijn werkgever betaalt mijn volledige internetkosten, dat vind ik wel een pluspuntDo what you love, love what you do!![]()
Deze man weetquote:Op maandag 1 september 2025 17:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Apple producten van je baas krijgen is gewoon een snoei en snoei harde trap na die laat blijken hoe slecht je werkgever over je denkt
Helemaal niks. Gewoon goede afspraken maken.quote:Op maandag 1 september 2025 17:23 schreef kree het volgende:
[..]
en hoeveel hebben ze er over te zeggen onderhand met wat je wel en niet mag? of is weg zodra hun het niet meer zint?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik zou dat wel willen krijgenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Waarschijnlijk krijgt kree in zijn kerstpakket ook een blokkendoos en puzzels voor de leeftijd "0 t/m 2 jaar"quote:![]()
hmmms check je contract en kleine lettertjes maar, want wss niet dus.quote:Op maandag 1 september 2025 17:24 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Helemaal niks. Gewoon goede afspraken maken.Do what you love, love what you do!![]()
'Hee MT6, kan jij af en toe inbellen voor storingen?'
'Ja, prima, betaal jij mijn internet dan?'
'Ja'Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik denk dat ik toch echt wel iets beter weet wat mijn afspraken zijn dan een of andere stugge Katwijker?quote:Op maandag 1 september 2025 17:24 schreef kree het volgende:
[..]
hmmms check je contract en kleine lettertjes maar, want wss niet dus.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Op maandag 1 september 2025 17:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Waarschijnlijk krijgt kree in zijn kerstpakket ook een blokkendoos en puzzels voor de leeftijd "0 t/m 2 jaar"![]()
Als je rond modaal betaald krijgt is de kleine lettertjes lezen niet de moeite waard. Ga je 2 keer modaal of daarboven verdienen dan ben je achterlijk als je het niet doet om eerlijk te zijn.quote:Op maandag 1 september 2025 17:24 schreef kree het volgende:
[..]
hmmms check je contract en kleine lettertjes maar, want wss niet dus.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Je bent het nu niet eens met mijn afspraken en mijn contract...quote:Op maandag 1 september 2025 17:25 schreef kree het volgende:
zo weer niet eens met jullie allemaal he
Laat dat eventjes inwerken op je.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
soort van dit dus ja.quote:Op maandag 1 september 2025 17:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als je rond modaal betaald krijgt is de kleine lettertjes lezen niet de moeite waard. Ga je 2 keer modaal of daarboven verdienen dan ben je achterlijk als je het niet doet om eerlijk te zijn.Do what you love, love what you do!![]()
Gelukkig lees ik wel alles wat ik onderteken.quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
in algemene zeg ik dit. niks persoonlijk.quote:Op maandag 1 september 2025 17:26 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Je bent het nu niet eens met mijn afspraken en mijn contract...
Laat dat eventjes inwerken op je.Do what you love, love what you do!![]()
@JustinKquote:Op maandag 1 september 2025 17:19 schreef devzero het volgende:
Als je robotstofzuiger na 2 minuten al aangeeft klaar te zijn![]()
quote:Op maandag 1 september 2025 17:24 schreef kree het volgende:
[..]
hmmms check je contract en kleine lettertjes maar, want wss niet dus.quote:Op maandag 1 september 2025 17:27 schreef kree het volgende:
[..]
in algemene zeg ik dit. niks persoonlijk.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
na denk erover zoals je zelf wil. het maakt mij niet uit. maar weet bedrijven zijn hier tactisch in.Do what you love, love what you do!![]()
Dus dan moet jij dat ook zijn.quote:Op maandag 1 september 2025 17:29 schreef kree het volgende:
na denk erover zoals je zelf wil. het maakt mij niet uit. maar weet bedrijven zijn hier tactisch in.
Don't blame the player, blame the game
ik ben het. vandaar gewoon twee telefoons eentje prive en eentje werk.quote:Op maandag 1 september 2025 17:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dus dan moet jij dat ook zijn.
Don't blame the player, blame the gameDo what you love, love what you do!![]()
Zo nog maar een paar stapjes zetten
Precies. Daarom 1 telefoon, en geen 2quote:Op maandag 1 september 2025 17:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dus dan moet jij dat ook zijn.
Don't blame the player, blame the game
Hmm hmm, ik kan natuurlijk mn referral link in mn paiq quiz zettenquote:Op maandag 1 september 2025 17:17 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
blijkbaar moet mijn referral nog een referral maken dus @:mizzezamy regel eens een vriendje die voor jou gaat spelen
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
De enige waarheid die onomstreden waar is, is de waarheid van de bolkquote:Op maandag 1 september 2025 17:31 schreef kree het volgende:
of gaan we nu allemaal boos worden op mij ofzo? tis waarheid.
nou het is mijn waarheid en mogen jullie geloven of niet. enzo. ;pquote:Op maandag 1 september 2025 17:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
De enige waarheid die onomstreden waar is, is de waarheid van de bolkDo what you love, love what you do!![]()
Maar, hoe zit het dan met het qouten van een lege qoute, is dat geen dubbele dood zonde?quote:![]()
quote:Op maandag 1 september 2025 17:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Apple producten van je baas krijgen is gewoon een snoei en snoei harde trap na die laat blijken hoe slecht je werkgever over je denkt
Maakt de lekkerste wraps :9![]()
Het is jouw waarheid. Niet de echte waarheid.quote:Op maandag 1 september 2025 17:31 schreef kree het volgende:
of gaan we nu allemaal boos worden op mij ofzo? tis waarheid.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
3 tot 12 maandenquote:Op maandag 1 september 2025 17:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Duurt lang he, hoeveel tijd stond er ook weer voor?
Als die maar niet leeg isquote:Op maandag 1 september 2025 17:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maar, hoe zit het dan met het qouten van een lege qoute, is dat geen dubbele dood zonde?![]()
![]()
![]()
Ik geloof ik de Heilige Enzo die in de hemel is, de zoon Dino en de heilige geest die immer over Ferrari en de Tifosi waaktquote:Op maandag 1 september 2025 17:32 schreef kree het volgende:
[..]
nou het is mijn waarheid en mogen jullie geloven of niet. enzo. ;p![]()
![]()
'ik ga met je op date zodra je level 10 bent'quote:Op maandag 1 september 2025 17:31 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hmm hmm, ik kan natuurlijk mn referral link in mn paiq quiz zettenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Toto sends his regardsquote:Op maandag 1 september 2025 17:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik geloof ik de Heilige Enzo die in de hemel is, de zoon Dino en de heilige geest die immer over Ferrari en de Tifosi waakt![]()
[insert 'grapje over je zus en iets leegs']quote:
quote:Op maandag 1 september 2025 17:31 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hmm hmm, ik kan natuurlijk mn referral link in mn paiq quiz zetten
ik denk wel waarheid. dat mensen dat ontkennen. ja dat is ander verhaal.quote:Op maandag 1 september 2025 17:33 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Het is jouw waarheid. Niet de echte waarheid.Do what you love, love what you do!![]()
Ik denk van niet. Dat jij dat ontkent, tsja.quote:Op maandag 1 september 2025 17:35 schreef kree het volgende:
[..]
ik denk wel waarheid. dat mensen dat ontkennen. ja dat is ander verhaal.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Er zijn ook tientalle oorlogen gevoerd omdat twee religies vonden dat ze beiden onwijs gelijk haddenquote:
Weet je nog waar het over gaat @kree?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
O dan is het te hopen dat het bij jou sneller geneest.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Trouwens mijn punt ging niet over religie perse. Mijn punt was meer dat waarheid nooit absoluut is.
Omdat een iemand overtuigd is van een bepaalde waarheid betekend dat niet per definitie dat het dé waarheid is.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Wedden dat je hier geen antwoord op krijgt ?quote:Op maandag 1 september 2025 17:37 schreef MooieTop6 het volgende:
Weet je nog waar het over gaat @:kree?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Maar als een waarheid niet altijd waar is, is het dan wel een waarheidquote:Op maandag 1 september 2025 17:40 schreef DerRabbit het volgende:
Trouwens mijn punt ging niet over religie perse. Mijn punt was meer dat waarheid nooit absoluut is.
Omdat een iemand overtuigd is van een bepaalde waarheid betekend dat niet per definitie dat het dé waarheid is.Wat denk jij @Kee ?
![]()
Kortsluiting?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Enorm veel aangezien de koe dat ook isquote:Op maandag 1 september 2025 17:45 schreef devzero het volgende:
En hoeveel waarde heeft de uitdrukking "een waarheid als een koe" als je vegetariër bent?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Dus de uitdrukking 'dat is een faal als een straf van de FIA' ook correct want die zijn ook enormquote:Op maandag 1 september 2025 17:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Enorm veel aangezien de koe dat ook is
De vraag is dan, waarom vangt een koe een haas?quote:Op maandag 1 september 2025 17:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Enorm veel aangezien de koe dat ook is![]()
En waarom is een vogel in de hand dan 10 in de lucht meer waardquote:Op maandag 1 september 2025 17:52 schreef devzero het volgende:
[..]
De vraag is dan, waarom vangt een koe een haas?
Daar klopt natuurlijk niets van, want @Fogel schijnt altijd in de lucht te zijnquote:Op maandag 1 september 2025 17:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En waarom is een vogel in de hand dan 10 in de lucht meer waard![]()
Paellaquote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dus een @Fogel in de lucht is meer waard dan 10 vogels in de hand?quote:Op maandag 1 september 2025 17:53 schreef devzero het volgende:
[..]
Daar klopt natuurlijk niets van, want @:fogel schijnt altijd in de lucht te zijn
FIA staat gelijk aanquote:Op maandag 1 september 2025 17:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dus de uitdrukking 'dat is een faal als een straf van de FIA' ook correct want die zijn ook enorm
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Andersom is oneerlijkquote:Op maandag 1 september 2025 17:52 schreef devzero het volgende:
[..]
De vraag is dan, waarom vangt een koe een haas?
Ik kijk tegen half negen wel even op de menu kaartquote:
Jaquote:Op maandag 1 september 2025 17:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dus een @:fogel in de lucht is meer waard dan 10 vogels in de hand?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Hebben ze toch wat geleerd van de Ferrari's International Assistent jarenquote:
Goed voorbeeld doet volgen ?quote:Op maandag 1 september 2025 17:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hebben ze toch wat geleerd van de Ferrari's International Assistent jarenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
En dan je afgetrainde pool boy het voor je laten serverenquote:Op maandag 1 september 2025 17:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik kijk tegen half negen wel even op de menu kaart
Beachboyquote:Op maandag 1 september 2025 17:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En dan je afgetrainde pool boy het voor je laten serveren
Eten aan de boulevard
TR gemachtquote:
Dit is prehistoriequote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Zit 100meter van het strandquote:
Dus net zo makkelijk
Als een oliesjeik met een vogel in de hand in een vliegtuig zitten. (En ja, dat is echt een ding, al krijgen die vogels ook eigen stoelen)quote:Op maandag 1 september 2025 17:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dus een @:fogel in de lucht is meer waard dan 10 vogels in de hand?I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
12 maanden is inderdaad te lang geleden voor een vrouw om herinneringen aan te hebbenquote:
Er was vandaag brand hier
Wat een efficiëntie kwam daar kijken
Blushelikopters binnen no time aan het vliegenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik hoop.het ook.quote:Op maandag 1 september 2025 17:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dan is het te hopen dat het bij jou sneller geneest.
Ik denk zo nog even wat stapjes maken buiten
Je hebt het nu over Ruttequote:Op maandag 1 september 2025 18:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
12 maanden is inderdaad te lang geleden voor een vrouw om herinneringen aan te hebbenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Sow (klopt welquote:Op maandag 1 september 2025 18:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
12 maanden is inderdaad te lang geleden voor een vrouw om herinneringen aan te hebben)
Daar heb ik geen actieve herinnering meer aanquote:
Ik heb uit betrouwbare bronnen vernomen dat er om 18:30 uur weer een uitzending begint op Radio 49
Eerst een halfuurtje nieuwe muziek en om 19:00 uur de echte uitzending. Dat staat tenminste in het topic.
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Jij moet bolkenquote:Op maandag 1 september 2025 18:04 schreef Homijn het volgende:
Ik heb uit betrouwbare bronnen vernomen dat er om 18:30 uur weer een uitzending begint op Radio 49
Eerst een halfuurtje nieuwe muziek en om 19:00 uur de echte uitzending. Dat staat tenminste in het topic.
Voor je 1ste plek
quote:Op maandag 1 september 2025 18:04 schreef Homijn het volgende:
Doe ik vannacht welquote:Op maandag 1 september 2025 18:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jij moet bolken
Voor je 1ste plek
Dusssquote:Op maandag 1 september 2025 18:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daar heb ik geen actieve herinnering meer aan
Als ik het goed begrijp
Zeg je nu dat mannen helemaal geen herinneringen hebbenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Nee, ik zeg dat ik het trauma 'kutten met rutten' uit mijn hoofd heb verbannenquote:Op maandag 1 september 2025 18:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dusss
Als ik het goed begrijp
Zeg je nu dat mannen helemaal geen herinneringen hebben
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: