abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218652553
https://www.yahoo.com/new(...)ridge-100000072.html
Bekijk deze YouTube-video
in dezelfde tijd dat britse ingenieurs een motorweg-overgang van 34m aan het bouwen zijn en dat voor wel 23mln pond, zetten de chinezen gwn ff snel een 625m hoge, 3km lange, ¤217 mln euro kostende brug neer in 3,5jr bouwtijd, met een stresstest van 96 vrachtwagens van samen 3.360 ton. vraag me overigens wel af of het in alle mogelijke weersomstandigheden is getest

een wereldrecord op zowat alle vlakken. bijna 2x zo hoog als de vorige hoogste brug. gebruik van modulaire bouw, drones, en high-tech ontwerpsoftware, natuurlijk allemaal binnenlands gemaakt

de brug verkort een UUR rijden tot 90 seconden.

we zullen zien hoelang die brug in rotterdam zal duren...

bij deze een herinnering dat sinds deng xiaoping (sinds de jaren '80 dacht ik?) er enkel ingenieurs aan de macht zijn geweest in china. china wordt gerund door ingenieurs, dus laten we niet al te verbaasd zijn om hun efficiëntie en planning, infrastructuur en technologie, en gecentraliseerde uitvoering.

de laatste premier van nederland met een ingenieursachtergrond was willem schermerhorn ('45-'46). nu hebben we decennialang letterlijk clowns in het kabinet die het land de afgrond in regeren
pi_218652567
Dat moet wel goed gaan. Als de Chinzen ergens om bekend staan, is het hun solide infrastructuur en gebouwen _O-
pi_218652578
Hier in Amsterdam doen ze dik 2 jaar over 1 straat/tramlijn renovering :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  maandag 1 september 2025 @ 16:21:27 #4
502032 Pedante_Mansplainer
Legt het wel eventjes uit
pi_218652588
Lang leve het Chinese Wirtschaftswunder *O*

Hoeveel Oeigoerse / Tibetaanse dwangarbeiders zijn er tijdens de bouw in het ravijn gestort?
pi_218652605
Is ook typisch mannelijk. Altijd de hoogste, de snelste, de hoogste, de verste, de eerste willen zijn.
Competitief tot in het merg van hun botten.
  maandag 1 september 2025 @ 16:25:26 #6
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_218652632
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 16:23 schreef Hiddendoe het volgende:
Is ook typisch mannelijk. Altijd de hoogste, de snelste, de hoogste, de verste, de eerste willen zijn.
Misschien he, heel misschien is het de de hoogste omdat het in bergachtig gebied is, en bergen nogal de neiging hebben om hoog te zijn....

8)7
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_218652649
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 16:23 schreef Hiddendoe het volgende:
Zonder die drang tot verbetering zaten we nu nog allemaal in grotten :').
Get woke, go broke!
pi_218652767
quote:
10s.gif Op maandag 1 september 2025 16:26 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Met dank aan links dus. Rechts wilde dat alles bleef zoals het was.
pi_218652782
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 16:38 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Met dank aan links dus. Rechts wilde dat alles bleef zoals het was.
Ja, dat zal het zijn. Die linkse vrouwen, of toch mannen?
Get woke, go broke!
pi_218652818
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 16:39 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Ja, dat zal het zijn. Die linkse vrouwen, of toch mannen?
Rechts is conservatief, behoudend. Links is progressief, streeft naar verbeteringen.

Mannen zijn over het algemeen conservatief, want zij hebben de macht.
  maandag 1 september 2025 @ 16:44:54 #11
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_218652850
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 16:42 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Rechts is conservatief, behoudend. Links is progressief, streeft naar verbeteringen.

Ja, volgens een schoolboek uit 1965 ofzo. Links staat voor migratie, haat naar het westen en windmolens bestrijden zoals 0,000036 graad.

Geen progressie mogelijk want stikstof of een nestje langpootrupsen etc etc.
Get woke, go broke!
pi_218652889
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 16:44 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Ja, volgens een schoolboek uit 1965 ofzo. Links staat voor migratie, haat naar het westen en windmolens bestrijden zoals 0,000036 graad.

Geen progressie mogelijk want stikstof of een nestje langpootrupsen etc etc.
Dus. Jij staat voor die goeie ouwe tijd toen iedereen nog zijn of haar plaats kende.
Gewoon lekker door gaan met de boel vervuilen, wegwerpmaatschappij handhaven, en totaal niet in de gaten hebben dat deze manier het verziekt voor het rechtse nageslacht.
  maandag 1 september 2025 @ 16:50:19 #13
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_218652908
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 16:48 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Dus. Jij staat voor die goeie ouwe tijd toen iedereen nog zijn of haar plaats kende.
Gewoon lekker door gaan met de boel vervuilen, wegwerpmaatschappij handhaven, en totaal niet in de gaten hebben dat deze manier het verziekt voor het rechtse nageslacht.
Nee, jij komt met een schoolboek omschrijving uit 1832 aan. Links staat helemaal niet voor vooruitgang, ja de vooruitgang van de islamisering :')/
Get woke, go broke!
pi_218652959
China loopt mijlenver voor op ons qua technologie en innovatie. Alleen een mensenleven telt niet zo zwaar en burgerrechten zijn overrated net als een veilige werkomgeving.
blablablabla
  maandag 1 september 2025 @ 16:56:31 #15
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_218652972
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 16:50 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Nee, jij komt met een schoolboek omschrijving uit 1832 aan. Links staat helemaal niet voor vooruitgang, ja de vooruitgang van de islamisering :')/
Maar vrouwen verdienen nog 1% minder! Gauw de straten op in het donker.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  maandag 1 september 2025 @ 16:59:13 #16
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_218653006
Ik zou toch zweren dat dit topic over een brug gaat, maar ik lees vooral links/recht/man/vrouw/langpootrups gezever...
A murky, forgotten land.
pi_218653074
quote:
1s.gif Op maandag 1 september 2025 16:59 schreef StateOfMind het volgende:
Ik zou toch zweren dat dit topic over een brug gaat, maar ik lees vooral links/recht/man/vrouw/langpootrups gezever...
Het is godbetert niet normaal meer.
pi_218653166
tja, het laat wel zien dat we met al dat gekibbel nergens komen in dit land. in china is het collective doel - vooruitgang, infrastructuur, nationale trots, belangrijker dan het eindeloze gekissebis over identiteit en ideologie.

daar wordt een brug gebouwd, gwn, omdat het moet, niet omdat er eerst tien commissies moeten vergaderen over wie zich wel of niet vertegenwoordigd voelt door het ontwerp LOL en allemaal links/rechts/man/vrouw/blank/bruin BS

in china is de brug het doel. hier is de discussie over de brug het doel.
pi_218653181
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 16:50 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Ben je blind? Dit was een fragment uit een show uit 1982. Hoe jij tot een schoolboek uit 1832 komt, zegt eigenlijk alles over jou.
Ga zelf even terug naar school en laat je bijspijkeren over de geschiedenis van de mensheid.
pi_218653188
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 17:11 schreef gwn_een_user het volgende:
tja, het laat wel zien dat we met al dat gekibbel nergens komen in dit land. in china is het collective doel - vooruitgang, infrastructuur, nationale trots, belangrijker dan het eindeloze gekissebis over identiteit en ideologie.

daar wordt een brug gebouwd, gwn, omdat het moet, niet omdat er eerst tien commissies moeten vergaderen over wie zich wel of niet vertegenwoordigd voelt door het ontwerp LOL
Nou nee dank je wel. Wat wij bouwen blijft over het algemeen staan en hoezeer ik ook walg van ons kabinet, de CCP zit werkelijk niemand (behalve rare trolls/useful idiots zoals jij) op te wachten.
pi_218653193
quote:
1s.gif Op maandag 1 september 2025 16:59 schreef StateOfMind het volgende:
Welkom op FOK! Het enige forum waar off-topic de norm is.
_O- _O-
  maandag 1 september 2025 @ 17:14:18 #22
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_218653199
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 17:12 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Ben je blind? Dit was een fragment uit een show uit 1982. Hoe jij tot een schoolboek uit 1832 komt, zegt eigenlijk alles over jou.
Ga zelf even terug naar school en laat je bijspijkeren over de geschiedenis van de mensheid.
Jij bent leesblind, ik reageerde weer op je eigen opmerking over dat links progressief zou zijn :')

Jij weet je in elk topic toch weer zo knap in een kronkel te posten, het is of een gave of een reden tot zorg :X.
Get woke, go broke!
pi_218653286
quote:
10s.gif Op maandag 1 september 2025 17:14 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Jij bent leesblind, ik reageerde weer op je eigen opmerking over dat links progressief zou zijn :')

Jij weet je in elk topic toch weer zo knap in een kronkel te posten, het is of een gave of een reden tot zorg :X.
Dat is een feit. Links is progessief. Iets anders beweren zou onzin zijn.
Vakbonden en feministen zijn van nature links. Links is protesteren tegen de huidige situaties.
Het uitbuiten van arbeiders en het achterstellen van vrouwen was reden om hier tegen in opstand te komen.

Maar jij gaat liever weer werken voor 12 of 16 uur per dag voor een hongerloontje terwijl je vrouw jaar op jaar een kind baart, waardoor jij nooit welvarend zult worden. En rechts zag dat het goed was.
Het zijn niet mijn kronkels, het zijn gewoon feiten. Zoek zelf maar.
  maandag 1 september 2025 @ 17:21:53 #24
420862 uitkeringsgenieter
Dat moet in je aard liggen
pi_218653287
Kwestie van tijd voordat dit ding in elkaar flikkert
Want het wetboek ken ik ook
pi_218653296
Kan ik alsjeblieft gewoon Chinese infrastructuur en hun vuige ideologie zwart maken zonder dat jullie hier OT moeten komen bekvechten zoals jullie in tig andere topics doen?
  maandag 1 september 2025 @ 17:24:21 #26
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_218653316
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 17:21 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Dat is een feit. Links is progessief. Iets anders beweren zou onzin zijn.
Vakbonden en feministen zijn van nature links. Links is protesteren tegen de huidige situaties.
Het uitbuiten van arbeiders en het achterstellen van vrouwen was reden om hier tegen in opstand te komen.

Maar jij gaat liever weer werken voor 12 of 16 uur per dag voor een hongerloontje terwijl je vrouw jaar op jaar een kind baart, waardoor jij nooit welvarend zult worden. En rechts zag dat het goed was.
Het zijn niet mijn kronkels, het zijn gewoon feiten. Zoek zelf maar.
Nee, links NOEMT zich tegenwoordig progressief. Als jij je dag in dag uit hard maakt voor het (bijv) toenemen van een aarts conservatief geloof als de islam heb je niets progressief in je lijf :').

Dat het ooit wel zo was, dat klopt en daarom noemde ik het ook een opmerking uit de jaren 50 :).
Get woke, go broke!
pi_218653319
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 17:21 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Kwestie van tijd voordat dit ding in elkaar flikkert
Nou is dat technisch gezien waar voor bijna alle bouwwerken. Maar het is meer het tempo waarin en de wijze waarop dat gebeurt dat de Chinezen aldaar bijzonder maakt..
pi_218653328
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 17:22 schreef vul_maar_in het volgende:
Kan ik alsjeblieft gewoon Chinese infrastructuur en hun vuige ideologie zwart maken zonder dat jullie hier OT moeten komen bekvechten zoals jullie in tig andere topics doen?
Tuurlijk mag je dat, maar bedenk wel dat China al eeuwen voor de christelijke jaartelling een beschaving had waar wij U tegen kunnen zeggen.
pi_218653345
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 17:24 schreef vul_maar_in het volgende:

[..]
Nou is dat technisch gezien waar voor bijna alle bouwwerken. Maar het is meer het tempo waarin en de wijze waarop dat gebeurt dat de Chinezen aldaar bijzonder maakt..
Nou, ik vind dat je in dit opzicht de Nederland ook niet moet onderschatten hoor.
Water wegpompen om daar land te maken is toch ook iets waar we trots op mogen zijn hoor.
pi_218653346
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 17:25 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Tuurlijk mag je dat, maar bedenk wel dat China al eeuwen voor de christelijke jaartelling een beschaving had waar wij U tegen kunnen zeggen.
Dat realiseer ik me maar al te goed. Wat denk je dat Mao en z'n maatjes de nek om hebben gedraaid?
pi_218653353
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 17:26 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Nou, ik vind dat je in dit opzicht de Nederland ook niet moet onderschatten hoor.
Water wegpompen om daar land te maken is toch ook iets waar we trots op mogen zijn hoor.
not sure if sarcasm...
pi_218653355
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 17:26 schreef vul_maar_in het volgende:

[..]
Dat realiseer ik me maar al te goed. wat denk je dat Mao en z'n maatjes de nek om hebben gedraaid?
Geen idee.
pi_218653362
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 17:27 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Geen idee.
De rijke cultuur en historie waar jij net van doet alsof dat niet uitgehold en weggevaagd is onder meerdere generaties communistisch bewind?
pi_218653369
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 17:13 schreef vul_maar_in het volgende:

[..]
Nou nee dank je wel. Wat wij bouwen blijft over het algemeen staan en hoezeer ik ook walg van ons kabinet, de CCP zit werkelijk niemand (behalve rare trolls/useful idiots zoals jij) op te wachten.
wat wij bouwen blijft over het algemeen staan, als het er eenmaal staat. maar dat is tegenwoordig al een wonder op zich.

europa bouwt heel weinig en heel traag, china bouwt enorm veel, enorm snel, met zo'n bouwvolume (duizenden bruggen, wolkenkrabbers, spoorlijnen per jaar) is het statistisch gezien logisch dat er af en toe incidenten zijn en die krijgen vaak buitensporig veel media-aandacht.

hier in NL hebben we gewoon tienduizenden woningen met funderingsproblemen, betonschade of asbest. veel daarvan moeten worden gesloopt of ingrijpend gerenoveerd. dus nee blijkbaar blijft alles hier niet staan.
pi_218653392
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 17:29 schreef gwn_een_user het volgende:

[..]
wat wij bouwen blijft over het algemeen staan, als het er eenmaal staat. maar dat is tegenwoordig al een wonder op zich.

europa bouwt heel weinig en heel traag, china bouwt enorm veel, enorm snel, met zo'n bouwvolume (duizenden bruggen, wolkenkrabbers, spoorlijnen per jaar) is het statistisch gezien logisch dat er af en toe incidenten zijn en die krijgen vaak buitensporig veel media-aandacht.

hier in NL hebben we gewoon tienduizenden woningen met funderingsproblemen, betonschade of asbest. veel daarvan moeten worden gesloopt of ingrijpend gerenoveerd. dus nee blijkbaar blijft alles hier niet staan.
Niet alles nee, maar het pleurt niet vanzelf in elkaar hé? (NB ook dat gebeurt, zie Antonius garage, maar dat is groot nieuws) Dat er digen gesloopt worden is wat anders. man man.
pi_218653395
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 17:27 schreef vul_maar_in het volgende:

[..]
not sure if sarcasm...
Absoluut niet. Ik vind Nederland geweldig als het gaat over het temmen van het water.
De Zuiderzee leegpompen en daar een hele nieuwe provincie plaatsen.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Jan_Adriaanszoon_Leeghwater
pi_218653409
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 17:28 schreef vul_maar_in het volgende:

[..]
De rijke cultuur en historie waar jij net van doet alsof dat niet uitgehold en weggevaagd is onder meerdere generaties communistisch bewind?
Man, waar heb je het over?
pi_218653417
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 17:31 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Absoluut niet. Ik vind Nederland geweldig als het gaat over het temmen van het water.
De Zuiderzee leegpompen en daar een hele nieuwe provincie plaatsen.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Jan_Adriaanszoon_Leeghwater
Ik bdoelde niet dat de Chinese gebouwen en infrastructuur spectaculair waren, maar de manier waarop ze als zandkastelen verkruimelen.
pi_218653425
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 17:32 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Man, waar heb je het over?
ben jij zo vergeetachtig?
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 17:25 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
pi_218653442
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 17:33 schreef vul_maar_in het volgende:

[..]
ben jij zo vergeetachtig?
[..]

Jij moet gewoon wat duidelijker zijn.
pi_218653456
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 16:21 schreef Pedante_Mansplainer het volgende:

Hoeveel Oeigoerse / Tibetaanse dwangarbeiders zijn er tijdens de bouw in het ravijn gestort?
Dit ja en gezellig werkdagen van 16 uur of het weekend er gratis bij als het niet snel genoeg gaat. ARBO? Doe niet zo mal. :')
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_218653558
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 16:21 schreef Pedante_Mansplainer het volgende:

Ja en? En hoe zit het dan met al die dwangarbeiders in Qatar? Met veel vlieg- en kunstwerk een enorm voetbalstadion uit de grond stampen, waar dan 65.000 mensen omkwamen. Gaf de westerling daar iets om?
pi_218653595
Waar komt toch het idee vandaan dat China voorloopt op technologische innovatie tegenover het westen? dat is lang niet zo zwart/wit en hangt erg af de sector.
pi_218653614
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 17:49 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Ja en? En hoe zit het dan met al die dwangarbeiders in Qatar? Met veel vlieg- en kunstwerk een enorm voetbalstadion uit de grond stampen, waar dan 65.000 mensen omkwamen. Gaf de westerling daar iets om?
Kan me herinneren dat daar aardig wat ophef en verwijten omtrent Fifa corrruptie om was? boycots werden besproken...
  maandag 1 september 2025 @ 18:04:46 #45
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_218653667
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 17:49 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
6.500
Geen 65.000
A murky, forgotten land.
pi_218653692
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 17:55 schreef theunderdog het volgende:
Waar komt toch het idee vandaan dat China voorloopt op technologische innovatie tegenover het westen? dat is lang niet zo zwart/wit en hangt erg af de sector.
Het is goedkoop. Dus geliefd bij de rijke westerling. Die liever een spotprijsje betaalt voor een televisie 'made in China' dan een dure televisie uit eigen land.
Hetzelfde geldt voor de westerling die zijn kind graag verrast met een handgemaakte voetbal of sportschoenen uit derdewereldlanden.
Waar heel vaak kinderen die nog jonger zijn dan het oogappeltje van de westerling, de hele dag hun vingertjes kapotwerken in smerige en onveilige fabrieken.
pi_218653730
quote:
1s.gif Op maandag 1 september 2025 18:04 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
6.500
Geen 65.000
O jee. Wat een domme fout van mij. Het aantal klopt niet.
Als in Nederland een of andere oetlul zijn halve hand aan flarden boort, dan moet daar meteen een week over gesteggeld worden, er wordt een blik arbeidsinspecteurs opengetrokken en heel Nederland zit hier over te kwijlen.
Daar gaat een duizendtal dwangarbeiders de pijp uit en het boeit niemand.
Want foebal, daar moet alles voor wijken.
pi_218653765
Dat is inderdaad wel een beste brug zeg... daar doen ze hier zeker 2x zo lang over, is het niet alleen maar voor de vergunningen....
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_218653780
quote:
Je hebt deels gelijk.

Nu vergelijk dit eens met de NS of een willekeurig treinstation in De VS of Europa.

Aan de andere kanten zijn er met name op het platteland miljoenen mensen die nog niet eens zijn aangesloten op het elektriciteitsnet en poepen in een kuil in de grond.

Het is dus maar net waar je kijkt.
blablablabla
pi_218653839
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 18:19 schreef Elan het volgende:

[..]
Je hebt deels gelijk.

Nu vergelijk dit eens met de NS of een willekeurig treinstation in De VS of Europa.

Aan de andere kanten zijn er met name op het platteland miljoenen mensen die nog niet eens zijn aangesloten op het elektriciteitsnet en poepen in een kuil in de grond.

Het is dus maar net waar je kijkt.
Niet zo raar als je kijkt naar de oppervlakte van de landen.

In Australie bijvoorbeeld is een ritje van 450 km een ritje van niks, terwijl je in Europa met deze afstand al heel gauw in een ander land komt.
pi_218653977
quote:
Er lijken slechts drie houdingen te bestaan tegenover niet-witte volkeren: overschatting, onderschatting of ontmenselijking. Hun prestaties en mogelijkheden naar hun werkelijke waarde beoordelen blijkt bijzonder moeilijk. Rond 1900 werden ze gezien als nutteloos, onbekwaam, achterlijk en tegelijk als een bedreiging. 125 jaar later worden ze afwisselend bestempeld als bedreigend, geniaal, barbaars of superieur. Ik heb al deze oordelen voorbij zien komen. Het contrast is ronduit bizar. Alleen de perceptie van bedreiging blijft generaties lang constant: alles wat niet onder controle is gebracht, wordt als gevaar beschouwd.

[ Bericht 8% gewijzigd door Peppert op 01-09-2025 19:07:38 ]
pi_218654111
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 16:42 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Er zat weer een vijf in de klok toen je dit postte?
pi_218654165
Xi Jinping heeft in juli 25 tijdens een tweedaagse Centrale Stedelijke Werkconferentie overigens aangegeven dat de extreme bouwhausse van vastgoed van de jaren 80, 90, 00 en 10 voorbij is en dat het land zich nu gaat richten op kwaliteit in plaats van kwantiteit van de steden. Hij maakte duidelijk dat de prioriteit vanaf heden kwaliteitsverbetering van bestaand stedelijk kapitaal is.

https://www.reuters.com/m(...)d-houses-2025-07-15/

De beleidsnota in kwestie waarin expliciet staat dat de urbanisering is overgegaan van een ''periode van snelle groei naar een periode van stabiele ontwikkeling en dat stedelijke ontwikkeling nu gericht moet zijn op kwaliteitsverbetering en efficiënt gebruik van bestaand kapitaal''.

https://www.gov.cn/zhengc(...)AF%E5%AD%90%E3%80%82

[ Bericht 4% gewijzigd door Peppert op 01-09-2025 23:31:29 ]
pi_218654180
quote:
1s.gif Op maandag 1 september 2025 19:02 schreef JopieKlaassen het volgende:

[..]
Er zat weer een vijf in de klok toen je dit postte?
Er zit altijd een vijf in mijn klok. Maar wat bedoel je nu eigenlijk?
Ik snap heus wel dat het voor een 'echte man' zoals jij dus, hard aankomt als de waarheid eens vertelt wordt.
Je bent een man, draag het als een man en ga niet lopen janken als een driejarig meisje dat haar jurkje gescheurd heeft.
pi_218654400
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 16:20 schreef HeatWave het volgende:
Hier in Amsterdam doen ze dik 2 jaar over 1 straat/tramlijn renovering :').
Moeilijke grond.
pi_218654485
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 19:13 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Er zit altijd een vijf in mijn klok. Maar wat bedoel je nu eigenlijk?
Ik snap heus wel dat het voor een 'echte man' zoals jij dus, hard aankomt als de waarheid eens vertelt wordt.
Je bent een man, draag het als een man en ga niet lopen janken als een driejarig meisje dat haar jurkje gescheurd heeft.
Progressief en conservatief hebben in de basis niets met links of rechts te maken. Dus ik weet niet over welke welke waarheid je het had, maar ik zou de drank voortaan laten staan.
pi_218654660
Een Temu burg. De vraag is hoe lang blijft het goed staan...
Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen
pi_218654661
quote:
1s.gif Op maandag 1 september 2025 19:43 schreef JopieKlaassen het volgende:

[..]
Progressief en conservatief hebben in de basis niets met links of rechts te maken. Dus ik weet niet over welke welke waarheid je het had, maar ik zou de drank voortaan laten staan.
Ja zak, je begon er zelf over.
Zelfs wanneer ik dronken ben, ben ik nog steeds 1000 maal scherper en intelligenter dan jij ooit zult zijn.
Gewoon omdat je mee wilt praten over iets waar je de ballen verstand van hebt.
pi_218655603
Hoe zag de eerste brug er uit? Waarschijnlijk een omgevallen boom waar een van de slimmere holbewoners een kans zag om relatief veilig van punt A naar punt B te komen.

Sindsdien zijn de bruggenbouwers zodanig ontwikkeld dat dit beroep een gerespecteerde techniek is.
  maandag 1 september 2025 @ 21:36:16 #60
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_218655715
quote:
10s.gif Op maandag 1 september 2025 16:26 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Ze mocht willen dat er nog eens iemand in haar grot zat.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
  maandag 1 september 2025 @ 21:37:47 #61
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_218655732
:D
A murky, forgotten land.
pi_218656475
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 20:00 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Ja zak, je begon er zelf over.
Zelfs wanneer ik dronken ben, ben ik nog steeds 1000 maal scherper en intelligenter dan jij ooit zult zijn.
Gewoon omdat je mee wilt praten over iets waar je de ballen verstand van hebt.
I rest my case, compleet onder de tafel geluld door een dronken bejaarde.

_O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')