Misschien he, heel misschien is het de de hoogste omdat het in bergachtig gebied is, en bergen nogal de neiging hebben om hoog te zijn....quote:Op maandag 1 september 2025 16:23 schreef Hiddendoe het volgende:
Is ook typisch mannelijk. Altijd de hoogste, de snelste, de hoogste, de verste, de eerste willen zijn.
Competitief tot in het merg van hun botten.
Zonder die drang tot verbetering zaten we nu nog allemaal in grottenquote:Op maandag 1 september 2025 16:23 schreef Hiddendoe het volgende:
Is ook typisch mannelijk. Altijd de hoogste, de snelste, de hoogste, de verste, de eerste willen zijn.
Competitief tot in het merg van hun botten.
Met dank aan links dus. Rechts wilde dat alles bleef zoals het was.quote:Op maandag 1 september 2025 16:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zonder die drang tot verbetering zaten we nu nog allemaal in grotten.
Ja, dat zal het zijn. Die linkse vrouwen, of toch mannen?quote:Op maandag 1 september 2025 16:38 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Met dank aan links dus. Rechts wilde dat alles bleef zoals het was.
Rechts is conservatief, behoudend. Links is progressief, streeft naar verbeteringen.quote:Op maandag 1 september 2025 16:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat zal het zijn. Die linkse vrouwen, of toch mannen?
Ja, volgens een schoolboek uit 1965 ofzo. Links staat voor migratie, haat naar het westen en windmolens bestrijden zoals 0,000036 graad.quote:Op maandag 1 september 2025 16:42 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Rechts is conservatief, behoudend. Links is progressief, streeft naar verbeteringen.
Mannen zijn over het algemeen conservatief, want zij hebben de macht.
Dus. Jij staat voor die goeie ouwe tijd toen iedereen nog zijn of haar plaats kende.quote:Op maandag 1 september 2025 16:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, volgens een schoolboek uit 1965 ofzo. Links staat voor migratie, haat naar het westen en windmolens bestrijden zoals 0,000036 graad.
Geen progressie mogelijk want stikstof of een nestje langpootrupsen etc etc.
Nee, jij komt met een schoolboek omschrijving uit 1832 aan. Links staat helemaal niet voor vooruitgang, ja de vooruitgang van de islamiseringquote:Op maandag 1 september 2025 16:48 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Dus. Jij staat voor die goeie ouwe tijd toen iedereen nog zijn of haar plaats kende.
Gewoon lekker door gaan met de boel vervuilen, wegwerpmaatschappij handhaven, en totaal niet in de gaten hebben dat deze manier het verziekt voor het rechtse nageslacht.
Maar vrouwen verdienen nog 1% minder! Gauw de straten op in het donker.quote:Op maandag 1 september 2025 16:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, jij komt met een schoolboek omschrijving uit 1832 aan. Links staat helemaal niet voor vooruitgang, ja de vooruitgang van de islamisering/
Het is godbetert niet normaal meer.quote:Op maandag 1 september 2025 16:59 schreef StateOfMind het volgende:
Ik zou toch zweren dat dit topic over een brug gaat, maar ik lees vooral links/recht/man/vrouw/langpootrups gezever...
Ben je blind? Dit was een fragment uit een show uit 1982. Hoe jij tot een schoolboek uit 1832 komt, zegt eigenlijk alles over jou.quote:Op maandag 1 september 2025 16:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, jij komt met een schoolboek omschrijving uit 1832 aan. Links staat helemaal niet voor vooruitgang, ja de vooruitgang van de islamisering/
Nou nee dank je wel. Wat wij bouwen blijft over het algemeen staan en hoezeer ik ook walg van ons kabinet, de CCP zit werkelijk niemand (behalve rare trolls/useful idiots zoals jij) op te wachten.quote:Op maandag 1 september 2025 17:11 schreef gwn_een_user het volgende:
tja, het laat wel zien dat we met al dat gekibbel nergens komen in dit land. in china is het collective doel - vooruitgang, infrastructuur, nationale trots, belangrijker dan het eindeloze gekissebis over identiteit en ideologie.
daar wordt een brug gebouwd, gwn, omdat het moet, niet omdat er eerst tien commissies moeten vergaderen over wie zich wel of niet vertegenwoordigd voelt door het ontwerp LOL
Welkom op FOK! Het enige forum waar off-topic de norm is.quote:Op maandag 1 september 2025 16:59 schreef StateOfMind het volgende:
Ik zou toch zweren dat dit topic over een brug gaat, maar ik lees vooral links/recht/man/vrouw/langpootrups gezever...
Jij bent leesblind, ik reageerde weer op je eigen opmerking over dat links progressief zou zijnquote:Op maandag 1 september 2025 17:12 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Ben je blind? Dit was een fragment uit een show uit 1982. Hoe jij tot een schoolboek uit 1832 komt, zegt eigenlijk alles over jou.
Ga zelf even terug naar school en laat je bijspijkeren over de geschiedenis van de mensheid.
Dat is een feit. Links is progessief. Iets anders beweren zou onzin zijn.quote:Op maandag 1 september 2025 17:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jij bent leesblind, ik reageerde weer op je eigen opmerking over dat links progressief zou zijn![]()
Jij weet je in elk topic toch weer zo knap in een kronkel te posten, het is of een gave of een reden tot zorg.
Nee, links NOEMT zich tegenwoordig progressief. Als jij je dag in dag uit hard maakt voor het (bijv) toenemen van een aarts conservatief geloof als de islam heb je niets progressief in je lijfquote:Op maandag 1 september 2025 17:21 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Dat is een feit. Links is progessief. Iets anders beweren zou onzin zijn.
Vakbonden en feministen zijn van nature links. Links is protesteren tegen de huidige situaties.
Het uitbuiten van arbeiders en het achterstellen van vrouwen was reden om hier tegen in opstand te komen.
Maar jij gaat liever weer werken voor 12 of 16 uur per dag voor een hongerloontje terwijl je vrouw jaar op jaar een kind baart, waardoor jij nooit welvarend zult worden. En rechts zag dat het goed was.
Het zijn niet mijn kronkels, het zijn gewoon feiten. Zoek zelf maar.
Nou is dat technisch gezien waar voor bijna alle bouwwerken. Maar het is meer het tempo waarin en de wijze waarop dat gebeurt dat de Chinezen aldaar bijzonder maakt..quote:Op maandag 1 september 2025 17:21 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Kwestie van tijd voordat dit ding in elkaar flikkert
Tuurlijk mag je dat, maar bedenk wel dat China al eeuwen voor de christelijke jaartelling een beschaving had waar wij U tegen kunnen zeggen.quote:Op maandag 1 september 2025 17:22 schreef vul_maar_in het volgende:
Kan ik alsjeblieft gewoon Chinese infrastructuur en hun vuige ideologie zwart maken zonder dat jullie hier OT moeten komen bekvechten zoals jullie in tig andere topics doen?
Nou, ik vind dat je in dit opzicht de Nederland ook niet moet onderschatten hoor.quote:Op maandag 1 september 2025 17:24 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Nou is dat technisch gezien waar voor bijna alle bouwwerken. Maar het is meer het tempo waarin en de wijze waarop dat gebeurt dat de Chinezen aldaar bijzonder maakt..
Dat realiseer ik me maar al te goed. Wat denk je dat Mao en z'n maatjes de nek om hebben gedraaid?quote:Op maandag 1 september 2025 17:25 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Tuurlijk mag je dat, maar bedenk wel dat China al eeuwen voor de christelijke jaartelling een beschaving had waar wij U tegen kunnen zeggen.
not sure if sarcasm...quote:Op maandag 1 september 2025 17:26 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Nou, ik vind dat je in dit opzicht de Nederland ook niet moet onderschatten hoor.
Water wegpompen om daar land te maken is toch ook iets waar we trots op mogen zijn hoor.
Geen idee.quote:Op maandag 1 september 2025 17:26 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Dat realiseer ik me maar al te goed. wat denk je dat Mao en z'n maatjes de nek om hebben gedraaid?
De rijke cultuur en historie waar jij net van doet alsof dat niet uitgehold en weggevaagd is onder meerdere generaties communistisch bewind?quote:
wat wij bouwen blijft over het algemeen staan, als het er eenmaal staat. maar dat is tegenwoordig al een wonder op zich.quote:Op maandag 1 september 2025 17:13 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Nou nee dank je wel. Wat wij bouwen blijft over het algemeen staan en hoezeer ik ook walg van ons kabinet, de CCP zit werkelijk niemand (behalve rare trolls/useful idiots zoals jij) op te wachten.
Niet alles nee, maar het pleurt niet vanzelf in elkaar hé? (NB ook dat gebeurt, zie Antonius garage, maar dat is groot nieuws) Dat er digen gesloopt worden is wat anders. man man.quote:Op maandag 1 september 2025 17:29 schreef gwn_een_user het volgende:
[..]
wat wij bouwen blijft over het algemeen staan, als het er eenmaal staat. maar dat is tegenwoordig al een wonder op zich.
europa bouwt heel weinig en heel traag, china bouwt enorm veel, enorm snel, met zo'n bouwvolume (duizenden bruggen, wolkenkrabbers, spoorlijnen per jaar) is het statistisch gezien logisch dat er af en toe incidenten zijn en die krijgen vaak buitensporig veel media-aandacht.
hier in NL hebben we gewoon tienduizenden woningen met funderingsproblemen, betonschade of asbest. veel daarvan moeten worden gesloopt of ingrijpend gerenoveerd. dus nee blijkbaar blijft alles hier niet staan.
Absoluut niet. Ik vind Nederland geweldig als het gaat over het temmen van het water.quote:
Man, waar heb je het over?quote:Op maandag 1 september 2025 17:28 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
De rijke cultuur en historie waar jij net van doet alsof dat niet uitgehold en weggevaagd is onder meerdere generaties communistisch bewind?
Ik bdoelde niet dat de Chinese gebouwen en infrastructuur spectaculair waren, maar de manier waarop ze als zandkastelen verkruimelen.quote:Op maandag 1 september 2025 17:31 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Absoluut niet. Ik vind Nederland geweldig als het gaat over het temmen van het water.
De Zuiderzee leegpompen en daar een hele nieuwe provincie plaatsen.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Jan_Adriaanszoon_Leeghwater
ben jij zo vergeetachtig?quote:
quote:Op maandag 1 september 2025 17:25 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Tuurlijk mag je dat, maar bedenk wel dat China al eeuwen voor de christelijke jaartelling een beschaving had waar wij U tegen kunnen zeggen.
Jij moet gewoon wat duidelijker zijn.quote:Op maandag 1 september 2025 17:33 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
ben jij zo vergeetachtig?
[..]
Dit ja en gezellig werkdagen van 16 uur of het weekend er gratis bij als het niet snel genoeg gaat. ARBO? Doe niet zo mal.quote:Op maandag 1 september 2025 16:21 schreef Pedante_Mansplainer het volgende:
Lang leve het Chinese Wirtschaftswunder
Hoeveel Oeigoerse / Tibetaanse dwangarbeiders zijn er tijdens de bouw in het ravijn gestort?
Ja en? En hoe zit het dan met al die dwangarbeiders in Qatar? Met veel vlieg- en kunstwerk een enorm voetbalstadion uit de grond stampen, waar dan 65.000 mensen omkwamen. Gaf de westerling daar iets om?quote:Op maandag 1 september 2025 16:21 schreef Pedante_Mansplainer het volgende:
Lang leve het Chinese Wirtschaftswunder
Hoeveel Oeigoerse / Tibetaanse dwangarbeiders zijn er tijdens de bouw in het ravijn gestort?
Kan me herinneren dat daar aardig wat ophef en verwijten omtrent Fifa corrruptie om was? boycots werden besproken...quote:Op maandag 1 september 2025 17:49 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Ja en? En hoe zit het dan met al die dwangarbeiders in Qatar? Met veel vlieg- en kunstwerk een enorm voetbalstadion uit de grond stampen, waar dan 65.000 mensen omkwamen. Gaf de westerling daar iets om?
6.500quote:Op maandag 1 september 2025 17:49 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Ja en? En hoe zit het dan met al die dwangarbeiders in Qatar? Met veel vlieg- en kunstwerk een enorm voetbalstadion uit de grond stampen, waar dan 65.000 mensen omkwamen. Gaf de westerling daar iets om?
Het is goedkoop. Dus geliefd bij de rijke westerling. Die liever een spotprijsje betaalt voor een televisie 'made in China' dan een dure televisie uit eigen land.quote:Op maandag 1 september 2025 17:55 schreef theunderdog het volgende:
Waar komt toch het idee vandaan dat China voorloopt op technologische innovatie tegenover het westen? dat is lang niet zo zwart/wit en hangt erg af de sector.
O jee. Wat een domme fout van mij. Het aantal klopt niet.quote:
Je hebt deels gelijk.quote:Op maandag 1 september 2025 17:55 schreef theunderdog het volgende:
Waar komt toch het idee vandaan dat China voorloopt op technologische innovatie tegenover het westen? dat is lang niet zo zwart/wit en hangt erg af de sector.
Niet zo raar als je kijkt naar de oppervlakte van de landen.quote:Op maandag 1 september 2025 18:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Je hebt deels gelijk.
Bekijk deze YouTube-video
Nu vergelijk dit eens met de NS of een willekeurig treinstation in De VS of Europa.
Aan de andere kanten zijn er met name op het platteland miljoenen mensen die nog niet eens zijn aangesloten op het elektriciteitsnet en poepen in een kuil in de grond.
Het is dus maar net waar je kijkt.
Er lijken slechts drie houdingen te bestaan tegenover niet-witte volkeren: overschatting, onderschatting of ontmenselijking. Hun prestaties en mogelijkheden naar hun werkelijke waarde beoordelen blijkt bijzonder moeilijk. Rond 1900 werden ze gezien als nutteloos, onbekwaam, achterlijk en tegelijk als een bedreiging. 125 jaar later worden ze afwisselend bestempeld als bedreigend, geniaal, barbaars of superieur. Ik heb al deze oordelen voorbij zien komen. Het contrast is ronduit bizar. Alleen de perceptie van bedreiging blijft generaties lang constant: alles wat niet onder controle is gebracht, wordt als gevaar beschouwd.quote:Op maandag 1 september 2025 17:55 schreef theunderdog het volgende:
Er zat weer een vijf in de klok toen je dit postte?quote:Op maandag 1 september 2025 16:42 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Rechts is conservatief, behoudend. Links is progressief, streeft naar verbeteringen.
Mannen zijn over het algemeen conservatief, want zij hebben de macht.
Er zit altijd een vijf in mijn klok. Maar wat bedoel je nu eigenlijk?quote:Op maandag 1 september 2025 19:02 schreef JopieKlaassen het volgende:
[..]
Er zat weer een vijf in de klok toen je dit postte?
Moeilijke grond.quote:Op maandag 1 september 2025 16:20 schreef HeatWave het volgende:
Hier in Amsterdam doen ze dik 2 jaar over 1 straat/tramlijn renovering.
Progressief en conservatief hebben in de basis niets met links of rechts te maken. Dus ik weet niet over welke welke waarheid je het had, maar ik zou de drank voortaan laten staan.quote:Op maandag 1 september 2025 19:13 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Er zit altijd een vijf in mijn klok. Maar wat bedoel je nu eigenlijk?
Ik snap heus wel dat het voor een 'echte man' zoals jij dus, hard aankomt als de waarheid eens vertelt wordt.
Je bent een man, draag het als een man en ga niet lopen janken als een driejarig meisje dat haar jurkje gescheurd heeft.
Ja zak, je begon er zelf over.quote:Op maandag 1 september 2025 19:43 schreef JopieKlaassen het volgende:
[..]
Progressief en conservatief hebben in de basis niets met links of rechts te maken. Dus ik weet niet over welke welke waarheid je het had, maar ik zou de drank voortaan laten staan.
Ze mocht willen dat er nog eens iemand in haar grot zat.quote:Op maandag 1 september 2025 16:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zonder die drang tot verbetering zaten we nu nog allemaal in grotten.
I rest my case, compleet onder de tafel geluld door een dronken bejaarde.quote:Op maandag 1 september 2025 20:00 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Ja zak, je begon er zelf over.
Zelfs wanneer ik dronken ben, ben ik nog steeds 1000 maal scherper en intelligenter dan jij ooit zult zijn.
Gewoon omdat je mee wilt praten over iets waar je de ballen verstand van hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |