abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218801539
quote:
17s.gif Op donderdag 18 september 2025 09:36 schreef yvonne het volgende:

[..]
Mooi, nu hopen op een korte wachttijd.
Ja hopen. En dan nog hopen of je in de mri scan mag. :X

Het is allemaal droef gesteld met heel de zorg.

De taxi die ik naar het ziekenhuis moest nemen omdat ik bijna blind was aan een oog en de taxi terug naar huis nadat ze 3 gaten in mn oogbol geboord hadden en mn netvlies gerepareerd hadden worden NIET vergoed door mijn zorgverzekering. Dat is pas vanaf 260 euro en dan ook geldt eerst nog eigen risico.

Nu kan ik die 240 euro voor de taxi prima missen, maar het is niet bepaald of ik een keus had.

In Roermond in het ziekenhuis zeiden ze letterlijk toen ze de loslating vastgesteld hadden en ik nog een paar vragen wilde stellen: " meneer, misschien was ik niet duidelijk genoeg, maar u moet NU met gepaste spoed naar het academisch ziekenhuis in Maastricht".

Dus ik heb net die kut van VGZ gezegd waar het op staat en dat ik elke maand 210 euro premie betaal voor de bok z'n kloten en Jan met de korte lul en dat als ik eens wat heb dat ze wederom niet thuis geven.

Kutzooi hier in Nederland. :r

Nu maar hopen dat ik en snel terecht kan en ik onder de scan kan, want het wordt elke dag erger en erger. :(

Zal wel weer weken overheen gaan vrees ik. Fraaie boel. Wat een kutland is dit geworden.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_218801563
Toegangstijd 30 dagen krijg ik net een mail.

Maar even afspraak afwachten. :{
vosss is de naam,
pi_218802081
quote:
7s.gif Op donderdag 18 september 2025 10:08 schreef vosss het volgende:
De taxi die ik naar het ziekenhuis moest nemen omdat ik bijna blind was aan een oog en de taxi terug naar huis nadat ze 3 gaten in mn oogbol geboord hadden en mn netvlies gerepareerd hadden worden NIET vergoed door mijn zorgverzekering. Dat is pas vanaf 260 euro en dan ook geldt eerst nog eigen risico.

Nu kan ik die 240 euro voor de taxi prima missen, maar het is niet bepaald of ik een keus had.
Kan je het aan het eind van het Belastingjaar nog opvoeren als Aftrek Bijzondere Ziektekosten?
Weliswaar ook een forfaitair drempelbedrag, maar mogelijk kan je via de Inkomsten Belasting dus nog een stukje terug krijgen.

En sterkte natuurlijk. :*
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_218802362
Dankje!
Krijg net afspraakbevestiging van de neuroloog.
Daar kan ik al over TWEE EN EEN HALVE FUCKING WEEK(!!!!) terecht!! O+

Ik ga mijn zorgverzekering bellen om te vragen of ik alsjeblieft nòg meer premie mag betalen voor nòg slechtere kutservice.

Tegen die tijd is mijn hoofd uit elkaar gesprongen denk ik.
vosss is de naam,
pi_218802373
Maargoed, we zien wel of ik dan nog leef. En dit was dan met spoed vanuit de huisarts.
vosss is de naam,
  donderdag 18 september 2025 @ 12:15:33 #256
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_218802566
quote:
13s.gif Op donderdag 18 september 2025 11:51 schreef vosss het volgende:
we zien
Spreek voor jezelf :{w

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Huilen dan.
pi_218802602
_O-!
vosss is de naam,
  Admin donderdag 18 september 2025 @ 13:00:08 #258
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_218802944
quote:
18s.gif Op donderdag 18 september 2025 11:50 schreef vosss het volgende:
Dankje!
Krijg net afspraakbevestiging van de neuroloog.
Daar kan ik al over TWEE EN EEN HALVE FUCKING WEEK(!!!!) terecht!! O+

Ik ga mijn zorgverzekering bellen om te vragen of ik alsjeblieft nòg meer premie mag betalen voor nòg slechtere kutservice.

Tegen die tijd is mijn hoofd uit elkaar gesprongen denk ik.
Kun je niet Duitsland proberen?
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  donderdag 18 september 2025 @ 13:09:51 #259
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_218802995
quote:
17s.gif Op donderdag 18 september 2025 13:00 schreef yvonne het volgende:

[..]
Kun je niet Duitsland proberen?
Misschien word je daar ook wel met een scheef oog aangekeken. ;)
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_218803012
Heb je ooit je ogen laten laseren of kan dit iedereen overkomen? Ik ken iemand die dit ook had maar die had wel 2x in z'n leven z'n ogen laten laseren.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_218803095
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2025 13:14 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Heb je ooit je ogen laten laseren of kan dit iedereen overkomen? Ik ken iemand die dit ook had maar die had wel 2x in z'n leven z'n ogen laten laseren.
Dit kan iedereen overkomen. De netvliesloslating dan.

De eerdere glasvochtmembraanloslating heeft iedereen in zijn leven sowieso, maar verreweg de meeste mensen merken niets van dat normale verouderingsproces. Bij mij is dat membraan dus een beetje blijven plakken op verschillende plekken aan m'n netvlies waardoor ik flitsen zag. Dat plakken aan het netvlies heeft uiteindelijk enkele weken later geresulteerd in die netvliesloslating.

Die kan je ook krijgen door bv een klap op je oog. Of gewoon zomaar.

Ik moet nog 4 weken zonder nieuwe loslating door zien te komen en dan is de kans dat ik het nogmaals krijg vrij klein. Tot en met de eerste 6 weken is 80-90% blijft goed en 10-20% laat weer los.

Dus vingers gekruist 🤞

Nooit gelaserd hier, wel tweemaal een strabismus operatie gehad en een minsterkte in mijn bril, daarmee beide meer risico op netvliesloslating, maargoed, dat heb ik nooit geweten.
vosss is de naam,
  donderdag 18 september 2025 @ 14:08:28 #262
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_218803349
Vosss, hou vast! 🤞🏻
pi_218803548
quote:
1s.gif Op donderdag 18 september 2025 14:08 schreef Boca_Raton het volgende:
Vosss, hou vast! 🤞🏻
Ja zeker. Wordt me wel lastig gemaakt, want vóór die netvlieskutzooi had ik uiteindelijk de handdoek noodgedwongen al in de ring gegooid, dus dat kwam er nog ff bovenop. Evenals die druk op m'n oog en droog/nat oog wat ook niet past bij alles.

Afgelopen maandag 1ste gesprek met psycholoog gehad. Die vroeg na een uur of ik nog een vervolggesprek wilde. Ik vroeg of er al iets opgelost was. Dus dat loopt in elk geval wel. Fysio mag ik weer langzaamaan weer opstarten, maar wel voorzichtig. Dus daar kan ik in dit stadium van frozen shoulder en waar ik mee bezig is was qua gewichten nog ff niks mee.
vosss is de naam,
  donderdag 18 september 2025 @ 14:48:43 #264
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_218803635
quote:
7s.gif Op donderdag 18 september 2025 14:35 schreef vosss het volgende:

[..]
Ja zeker. Wordt me wel lastig gemaakt, want vóór die netvlieskutzooi had ik uiteindelijk de handdoek noodgedwongen al in de ring gegooid, dus dat kwam er nog ff bovenop. Evenals die druk op m'n oog en droog/nat oog wat ook niet past bij alles.

Afgelopen maandag 1ste gesprek met psycholoog gehad. Die vroeg na een uur of ik nog een vervolggesprek wilde. Ik vroeg of er al iets opgelost was. Dus dat loopt in elk geval wel. Fysio mag ik weer langzaamaan weer opstarten, maar wel voorzichtig. Dus daar kan ik in dit stadium van frozen shoulder en waar ik mee bezig is was qua gewichten nog ff niks mee.
Hou maar even vol bij die psycholoog, daar kun je best nog wel eens wat aan hebben.
pi_218803785
Dat denk en hoop ik ook.
vosss is de naam,
  donderdag 18 september 2025 @ 15:51:58 #266
498210 KoningWouter
BE THE BEST&FUCK THE REST
pi_218804184
Sterkte man. Lijkt me dood eng als ze met instrumenten in je oogbol gaan kloten. :o
Nooit meer slapen
pi_218804511
Vosssje ;(

Ik kan alleen maar zeggen dat ik je veel succes wens. En ontzettend veel beterschap!
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  FOK!fotograaf donderdag 18 september 2025 @ 17:08:04 #268
842 Zorro
Z
pi_218804540
Je hebt wel vertrouwen in de oogchirurg?
Ik vraag het gewoon maar, je weet maar nooit. 2nd opinion kan ook altijd.
Ik had ziekenhuis Helmond, naar wat ik hoorde op dit gebied samen met Rotterdam het beste.
Chirurg liet me de avond tevoren naar het ziekenhuis komen om alles uit te leggen en te zeggen wat hij ging doen _O_
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  donderdag 18 september 2025 @ 17:12:16 #269
503746 Hogwarts
School of swag
pi_218804558
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2025 13:14 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Ook niets gedaan aan mijn oog en had het ook. Het kan werkelijk iedereen overkomen.
geef me geld geef me geld dinsdag op bankrekening okay begrepen
  FOK!fotograaf donderdag 18 september 2025 @ 17:53:32 #270
842 Zorro
Z
pi_218804819
quote:
1s.gif Op donderdag 18 september 2025 17:12 schreef Hogwarts het volgende:

[..]
Ook niets gedaan aan mijn oog en had het ook. Het kan werkelijk iedereen overkomen.
Bij mij was het idd ook totaal spontaan.
pi_218804892
@Zorro @Hogwarts @HeatWave hadden jullie 2,5 week na de operatie nog pijn met accommoderen dichtbij? En pijn met ronddraaien van het oog?
vosss is de naam,
  FOK!fotograaf donderdag 18 september 2025 @ 18:04:21 #272
842 Zorro
Z
pi_218804900
Ik kan me niet herinneren pijn gehad te hebben.

Dus als ik dat had maakte het iig weinig indruk.
pi_218804996
Fraai dat ik het wel heb dan. Benieuwd naar de anderen of zij ruim 2 weken nadien nog pijn hadden.
vosss is de naam,
  donderdag 18 september 2025 @ 18:26:27 #274
503746 Hogwarts
School of swag
pi_218805069
Geen pijn, gewoon 'gevoelig', het beste hoe ik het kan omschrijven is als je je gehemelte hebt verbrand door bijvoorbeeld de kaas van een te hete kaassoufle en de volgende dag voel je nog steeds iets maar geen pijn.

Ik hoop dat ik je van dienst kon zijn.

Hogwarts out.
  zaterdag 20 september 2025 @ 20:10:41 #275
503746 Hogwarts
School of swag
pi_218826433
Ik ben benieuwd hoe het nu gaat, is de pijn verslechterd?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')