Ja hopen. En dan nog hopen of je in de mri scan mag.quote:Op donderdag 18 september 2025 09:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Mooi, nu hopen op een korte wachttijd.
Kan je het aan het eind van het Belastingjaar nog opvoeren als Aftrek Bijzondere Ziektekosten?quote:Op donderdag 18 september 2025 10:08 schreef vosss het volgende:
De taxi die ik naar het ziekenhuis moest nemen omdat ik bijna blind was aan een oog en de taxi terug naar huis nadat ze 3 gaten in mn oogbol geboord hadden en mn netvlies gerepareerd hadden worden NIET vergoed door mijn zorgverzekering. Dat is pas vanaf 260 euro en dan ook geldt eerst nog eigen risico.
Nu kan ik die 240 euro voor de taxi prima missen, maar het is niet bepaald of ik een keus had.
Spreek voor jezelfquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huilen dan.
Kun je niet Duitsland proberen?quote:Op donderdag 18 september 2025 11:50 schreef vosss het volgende:
Dankje!
Krijg net afspraakbevestiging van de neuroloog.
Daar kan ik al over TWEE EN EEN HALVE FUCKING WEEK(!!!!) terecht!!
Ik ga mijn zorgverzekering bellen om te vragen of ik alsjeblieft nòg meer premie mag betalen voor nòg slechtere kutservice.
Tegen die tijd is mijn hoofd uit elkaar gesprongen denk ik.
Misschien word je daar ook wel met een scheef oog aangekeken.quote:Op donderdag 18 september 2025 13:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
Kun je niet Duitsland proberen?
Dit kan iedereen overkomen. De netvliesloslating dan.quote:Op donderdag 18 september 2025 13:14 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Heb je ooit je ogen laten laseren of kan dit iedereen overkomen? Ik ken iemand die dit ook had maar die had wel 2x in z'n leven z'n ogen laten laseren.
Ja zeker. Wordt me wel lastig gemaakt, want vóór die netvlieskutzooi had ik uiteindelijk de handdoek noodgedwongen al in de ring gegooid, dus dat kwam er nog ff bovenop. Evenals die druk op m'n oog en droog/nat oog wat ook niet past bij alles.quote:
Hou maar even vol bij die psycholoog, daar kun je best nog wel eens wat aan hebben.quote:Op donderdag 18 september 2025 14:35 schreef vosss het volgende:
[..]
Ja zeker. Wordt me wel lastig gemaakt, want vóór die netvlieskutzooi had ik uiteindelijk de handdoek noodgedwongen al in de ring gegooid, dus dat kwam er nog ff bovenop. Evenals die druk op m'n oog en droog/nat oog wat ook niet past bij alles.
Afgelopen maandag 1ste gesprek met psycholoog gehad. Die vroeg na een uur of ik nog een vervolggesprek wilde. Ik vroeg of er al iets opgelost was. Dus dat loopt in elk geval wel. Fysio mag ik weer langzaamaan weer opstarten, maar wel voorzichtig. Dus daar kan ik in dit stadium van frozen shoulder en waar ik mee bezig is was qua gewichten nog ff niks mee.
Ook niets gedaan aan mijn oog en had het ook. Het kan werkelijk iedereen overkomen.quote:Op donderdag 18 september 2025 13:14 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Heb je ooit je ogen laten laseren of kan dit iedereen overkomen? Ik ken iemand die dit ook had maar die had wel 2x in z'n leven z'n ogen laten laseren.
Bij mij was het idd ook totaal spontaan.quote:Op donderdag 18 september 2025 17:12 schreef Hogwarts het volgende:
[..]
Ook niets gedaan aan mijn oog en had het ook. Het kan werkelijk iedereen overkomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |