Ze is een muis, geen tijger.quote:Op maandag 1 september 2025 15:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een KOLOSSALE_TIJGERIN had die achterlijke teringhoer zo van die kutfatbike afgetrapt.
quote:De studio’s hebben een oppervlakte van 21 m² en werden begin 2025 te koop aangeboden voor ¤197.000.
Ja zal best. Maar het heeft meer effect dan hier op internet een beetje komen kwakenquote:Op maandag 1 september 2025 15:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja dat ben ik niet en vind ik ook wel een beetje een overtrokken reactie.
Nee fietsers zijn gewoon kut.quote:Op maandag 1 september 2025 15:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Zo straks bij het uitlaten van de hond ook weer lekker hoor.
Kinderdagverblijf medewerkster die 4 kinderen met hun fiets op de stoep liet rijden.
Fatbiker (vrouw persoon) die op de stoep reed en verwacht dat ik aan de kant gingEcht niet. Ik zei nog: dit is geen fietspad en ik kreeg een schouderophaal.
De maatschappij is kapot echt.
Goed om te weten dat ik beide partijen waar ik op geklaagd ben ook aangesproken heb op hun gedragquote:Op maandag 1 september 2025 15:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja zal best. Maar het heeft meer effect dan hier op internet een beetje komen kwaken
Zit ik in de auto: fietsers zijn kut.quote:Op maandag 1 september 2025 15:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook een fietser ja
Kom je dan wel uit je woorden?quote:Op maandag 1 september 2025 15:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Goed om te weten dat ik beide partijen waar ik op geklaagd ben ook aangesproken heb op hun gedrag
Behalve die van mij want dat is een hokje.quote:Op maandag 1 september 2025 15:23 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
21m2, gemiddelde badkamer is nog groter
Volgende keer dat een collega met zo'n wandelgangenverzoek komt, net doen alsof hij/zij op een fatbike op de stoep fietst. Dan kun je zonder problemen iemand aanspreken op onwenselijk gedrag.quote:
Onder de wasbak heb je al iets staan?quote:Op maandag 1 september 2025 15:24 schreef Ama het volgende:
Soms zou ik wel willen dat ik naast de wasbak nog plek had om iets van een kastje neer te zetten.
Het is hier geen fietspad ja!quote:Op maandag 1 september 2025 15:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Volgende keer dat een collega met zo'n wandelgangenverzoek komt, net doen alsof hij/zij op een fatbike op de stoep fietst. Dan kun je zonder problemen iemand aanspreken op onwenselijk gedrag.
Heb je niet zo'n kastje onder de wastafel?quote:Op maandag 1 september 2025 15:24 schreef Ama het volgende:
Soms zou ik wel willen dat ik naast de wasbak nog plek had om iets van een kastje neer te zetten.
Jaquote:Op maandag 1 september 2025 15:26 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Onder de wasbak heb je al iets staan?
Ik ben op werk ook niet professioneel?quote:Op maandag 1 september 2025 15:23 schreef rival het volgende:
[..]
Omdat je dan niet professioneel hoeft te blijven zeker?
Waarheid als een koe.quote:Op maandag 1 september 2025 15:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zit ik in de auto: fietsers zijn kut.
Ben ik lopend: fietsers zijn kut.
Zit ik zelf op de fiets: fietsers zijn kut.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |