Brian is geen spits van Oranje.quote:Op maandag 1 september 2025 14:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Voor een relatief jonge spits van Oranje met veel restwaarde vind ik het vrij weinig eigenlijk.
quote:"Mei 2025: Brobbey werd niet opgenomen in de selectie van het Nederlands elftal."
Ze wilden die esposito, maar die is al een paar weken naar Cagliariquote:Op maandag 1 september 2025 14:05 schreef Jaeger85 het volgende:
Wat doet de scouting bij Ajax eigenlijk als ze niet met wat originelers dan Dolberg kunnen komen?
Dit, ik denk dat lijstjes prima zijn maar niet op de laatste dag van de periodequote:Op maandag 1 september 2025 13:49 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Jij weet een beter alternatief op de laatste 2 dagen?
25 miljoen plus 5 miljoen bonussen vind ik persoonlijk heel veel voor een jong Oranje-spits die ongemotiveerd is, niet scoort, privéproblemen heeft en een blessurehistorie van heb ik jou daar. Voor mij is dat geen logische investering.quote:Op maandag 1 september 2025 14:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Voor een relatief jonge spits van Oranje met veel restwaarde vind ik het vrij weinig eigenlijk.
Dat zijn prestaties onder ongemotiveerd zouden vallen lijkt mij in zijn geval eerder rooskleurig denken. Dan zou er in een nieuwe omgeving nog hoop zijn.quote:Op maandag 1 september 2025 14:09 schreef Tjacka het volgende:
[..]
25 miljoen plus 5 miljoen bonussen vind ik persoonlijk heel veel voor een jong Oranje-spits die ongemotiveerd is, niet scoort, privéproblemen heeft en een blessurehistorie van heb ik jou daar. Voor mij is dat geen logische investering.
Nu nog een normale trainerquote:Op maandag 1 september 2025 14:10 schreef Black-Death het volgende:
Brobbey eruit, Dolberg erin en er financieel op vooruitgaan lijkt mij prima
Brobbey werd toch bedreigd vorig seizoen? Kan me wel voorstellen dat dit invloed heeft gehad op zijn spel.quote:Op maandag 1 september 2025 14:11 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Dat zijn prestaties onder ongemotiveerd zouden vallen lijkt mij in zijn geval eerder rooskleurig denken. Dan zou er in een nieuwe omgeving nog hoop zijn.
En dan over 2 weken klagen dat die er als een dooie bijloopt. Niet doorjaagt. Geen druk zet. 10 miljoen door de plee gespoeld. Kroes out!quote:Op maandag 1 september 2025 14:10 schreef Black-Death het volgende:
Brobbey eruit, Dolberg erin en er financieel op vooruitgaan lijkt mij prima
Dat zal helaas nog wel even durenquote:Op maandag 1 september 2025 14:12 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Nu nog een normale trainer
Diabetes.quote:Op maandag 1 september 2025 13:51 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Speelt die daar goed of kijk je alleen naar statistieken? Zelf volg ik Anderlecht niet zo.
Ik irriteerde me altijd mateloos aan die apathische houding van hem. En had die niet ook een of andere ziekte?
Als ie maar doelpunten maaktquote:Op maandag 1 september 2025 14:12 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
En dan over 2 weken klagen dat die er als een dooie bijloopt. Niet doorjaagt. Geen druk zet. 10 miljoen door de plee gespoeld. Kroes out!
Zoiets.
Vrienden die werden neergeschoten tot autos in de fik omdat hij zich niet chanteren of zo.quote:Op maandag 1 september 2025 14:12 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Brobbey werd toch bedreigd vorig seizoen? Kan me wel voorstellen dat dit invloed heeft gehad op zijn spel.
Dan zou ik me ook niet optimaal voelen..quote:Op maandag 1 september 2025 14:13 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Vrienden die werden neergeschoten tot autos in de fik omdat hij zich niet chanteren of zo.
Hij heeft zeker voor zijn leeftijd aardig wat interlands bedoel ik.quote:Op maandag 1 september 2025 14:07 schreef rival het volgende:
[..]
Brian is geen spits van Oranje.
[..]
Ik denk inderdaad dat hij wat ongemotiveerd is en dat een nieuwe omgeving dat kan veranderen, maar de Premier League is gewoon te zwaar voor hem. Over vijf jaar zien we hem waarschijnlijk in Saudi-Arabië of terug bij Utrecht.quote:Op maandag 1 september 2025 14:11 schreef Makamba_ het volgende:
Dat zijn prestaties onder ongemotiveerd zouden vallen lijkt mij in zijn geval eerder rooskleurig denken. Dan zou er in een nieuwe omgeving nog hoop zijn.
Ff opgezocht maar hij heeft dus diabetes. Geen idee of je daar veel last van hebt met voetballen.quote:Op maandag 1 september 2025 13:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Haha ja, hij is nog steeds apathisch, dat valt niet te ontkennen. Over die ziekte weet ik niks, misschien iets wat je gehoord hebt, maar ik heb daar geen bevestiging van. Qua spel sprong hij vorig jaar wel uit als één van de weinige lichtpuntjes bij Anderlecht, zeker in de samenvattingen en volgens de Belgische media.
Dat is zijn goed recht tochquote:Op maandag 1 september 2025 14:17 schreef TheVulture het volgende:
Denk dus dat er wel degelijk een lijst is/was maar de meesten zullen nu gewoon onhaalbaar zijn of al zijn verkocht.
Wat dat betreft gewoon kut dat Brobbey zo lang heeft gewacht.
Zal echt niet gebeuren.quote:
Op zich wel ja, idealiter had je er op voor kunnen sorteren door alvast iemand te halen, maar da's met de huidige financiële positie en de RvC totaal onmogelijkquote:
Tsja als ie dan niet vertrekken was heb je een vet probleemquote:Op maandag 1 september 2025 14:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Op zich wel ja, idealiter had je er op voor kunnen sorteren door alvast iemand te halen, maar da's met de huidige financiële positie en de RvC totaal onmogelijk
Ja, ergens snap ik wel dat hij liever een goed contract van 5 jaar bij Sunderland neemt. Met zijn vrienden hoeft hij nu een stuk minder te smokkelenquote:Op maandag 1 september 2025 14:23 schreef TheVulture het volgende:
Op zich wel ja, idealiter had je er op voor kunnen sorteren door alvast iemand te halen, maar da's met de huidige financiële positie en de RvC totaal onmogelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |