quote:In a thrilling Premier League clash this weekend, Liverpool secured a dramatic victory over Arsenal in front of a roaring home crowd—a result compounded by yet another injury blow for the visiting side.
The match will be remembered not only for its intensity but for a historic milestone achieved by the Reds. When Dominik Szoboszlai’s sublime free-kick found the back of the net in the 83rd minute, it sealed more than three points: it marked Liverpool’s 37th consecutive league match with a goal, setting an all-new club record.
But the numbers tell an even bigger story. Since the arrival of manager Arne Slot, Liverpool have scored in 40 of their 41 matches—a rate of consistency unmatched by any previous Reds boss.
There was more history made on the night. Szoboszlai’s dead-ball strike was Liverpool’s first Premier League winner from a direct free-kick since 2007, when club icon Steven Gerrard delivered a memorable moment against Aston Villa.
A night of records, a night of drama—and a night that belonged to Liverpool.
150 miljoenquote:
488 miljoen euro in totaal deze zomer (aldus VI).quote:
En netto nog steeds minder dan Arsenalquote:Op maandag 1 september 2025 08:30 schreef franklop het volgende:
[..]
488 miljoen euro in totaal deze zomer (aldus VI).
Nice.quote:
Wil ik ook graag nog eens heen (zowel stad als stadion wel eigenlijk)quote:Op maandag 1 september 2025 16:03 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Nice.
Ik was anderhalve week geleden in Anfield voor een tour. Mijn volgende wens is een wedstrijd.
Liverpool is overigens een prachtige stad
Let them cookquote:Op maandag 1 september 2025 16:38 schreef mitt het volgende:
Hoeveel heeft Liverpool al niet uitgegeven? Mijn hemel
Vorig jaar bijna niks, dus nu dubbel en dwars.quote:Op maandag 1 september 2025 16:38 schreef mitt het volgende:
£481,200,000quote:Op maandag 1 september 2025 16:38 schreef mitt het volgende:
De Luts naar Engeland.quote:
Zoete inval. Nouri komt ook nog. @Caland @PowerLoungenquote:Op maandag 1 september 2025 20:57 schreef Makamba_ het volgende:
Je zou bijna denken dat Ten Hag trainer is bij Sunderland met al deze Nederlands georiënteerde transfers.
Vind je dit nou echt nodig dan wel grappig?quote:Op maandag 1 september 2025 23:04 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Zoete inval. Nouri komt ook nog. @:Caland @:PowerLoungen
Gezegend met deze lijdenswegquote:Op maandag 1 september 2025 23:04 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Zoete inval. Nouri komt ook nog. @:Caland @:PowerLoungen
Wat is hij VOLLEDIG door het ijs gezakt op een niveautje hoger hé. Nu maar kijken of het bij een degradatiekandidaat in de PREMIJUR LIEK wel lukt.quote:
Dan zit Koeman er hopelijk niet meerquote:Op vrijdag 12 september 2025 15:20 schreef TLC het volgende:
Emegha naar Chelsea, misschien komt Koeman nu wel n keertje kijken
Daar lopen al 20 aanvallers rond toch? Grote kans dat Fat Fraud voor niks op de tribune komt zitten als hij afreist.quote:Op vrijdag 12 september 2025 15:20 schreef TLC het volgende:
Emegha naar Chelsea, misschien komt Koeman nu wel n keertje kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |