SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 31 augustus 2025 15:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Jij hebt de eerste goal niet gezien.
Geeft niet.
quote:Op zondag 31 augustus 2025 16:00 schreef recidivist het volgende:
[..]
Je baalt ervan dat hij scoort? 😆
Persie en Ueda snoeren mondjes.
9 uit 3, beste seizoenstart in jaren.
ik ben gewoon niet overtuigdquote:Op zondag 31 augustus 2025 15:58 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Interesseert me geen reet. Helemaal niet als we daardoor punten pakken.
Sparta bakt er ook werkelijk helemaal niks van. Maurice Steijn is tactisch niet zo’n goede trainer.quote:Op zondag 31 augustus 2025 16:04 schreef Pisces29 het volgende:
Iedereen heeft zich voor niks druk zitten maken.
Vanavond weer lekker slapen.
Eens, maar laat hem er dit seizoen maar 20 maken en verkocht worden voor 20 miljoen, kunnen we daarna weer een aanspeelpunt als spits gaan zoeken.quote:Op zondag 31 augustus 2025 16:04 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[..]
[..]
ik ben gewoon niet overtuigd
dit is gewoon niet de spits die we moeten hebben
Wel een ajax GOATquote:Op zondag 31 augustus 2025 16:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Sparta bakt er ook werkelijk helemaal niks van. Maurice Steijn is tactisch niet zo’n goede trainer.
Je ziet wel het verschil met NAC en Excelsior die tactisch een prima plan hadden tegen ons. Sparta speelt ons volledig in de kaart.quote:
Waren vorige week wel prima al is vooral GAE dit seizoen erg matig.quote:Op zondag 31 augustus 2025 16:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Sparta bakt er ook werkelijk helemaal niks van. Maurice Steijn is tactisch niet zo’n goede trainer.
Dat zou inderdaad het droomscenario zijnquote:Op zondag 31 augustus 2025 16:05 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Eens, maar laat hem er dit seizoen maar 20 maken en verkocht worden voor 20 miljoen, kunnen we daarna weer een aanspeelpunt als spits gaan zoeken.
Yup, helaas is Jules de Corte gestopt als TD.quote:Op zondag 31 augustus 2025 16:08 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Die had ik echt veel liever verkocht dan Paixao dit jaar.
Que?quote:Op zondag 31 augustus 2025 16:08 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Yup, helaas is Jules de Corte gestopt als TD.
Je staat 3-0 tegen tien man tegen Sparta wat nog geen uitgespeelde kans heeft gehad, bijzonder wel dat hij jeugd durft te brengen inderdaadquote:Op zondag 31 augustus 2025 16:10 schreef snabbi het volgende:
kritisch als ik kan zijn op van persie, hij brengt wel jeugd
slory staat al wat langerquote:Op zondag 31 augustus 2025 16:11 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Je staat 3-0 tegen tien man tegen Sparta wat nog geen uitgespeelde kans heeft gehad, bijzonder wel dat hij jeugd durft te brengen inderdaad [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |