Hier gaat Nederland niet onder eindigen inderdaad.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 22:10 schreef Meridiaan het volgende:
Nou dat wordt geen geduchte concurrent
Ik vind die meiden allebei niet echt naturelle performersquote:Op zaterdag 24 januari 2026 22:11 schreef Momo het volgende:
Eva dan voor mij denk ik. Irem heeft geen uitstraling live en Steve is mij niet goed bijgebleven.
12 punten van expert Carlo Boszhard.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 22:18 schreef NailQueen het volgende:
Dit zou ook meedoen in een Nederlandse NF
Over willekeurig gesprokenquote:Op zaterdag 24 januari 2026 22:17 schreef Meridiaan het volgende:
Dit voelt voor mij als twee OGAE-leden die eindelijk mee mogen doen, maar ik kreeg de intro naar half mee
quote:Mariko is formed of Marilù Bossio and Mirko, who met at the Luxembourg Song Contest 2025 auditions. They made it through to the final stage of the auditions for the Luxembourg Song Contest 2026.
https://eurovoix.com/2026(...)g-song-contest-2026/
Dan kan ze op die manier de anonimiteit in.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 22:26 schreef Meridiaan het volgende:
Duidelijk laat Laura even zien dat ze niet dat imago van vorig jaar is
Geheime boodschap richting de EBU?quote:Op zaterdag 24 januari 2026 22:30 schreef BillDauterive het volgende:
Wel interessant dat ze kiezen voor Conchita, die kritiek heeft op het songfestival en daarnaast ook een song uit Nederland zingen en een act uit IJsland uitnodigen.
Oeh. De Wie is de Mol-liefhebber in mij gaat aan!quote:Op zaterdag 24 januari 2026 22:30 schreef BillDauterive het volgende:
Wel interessant dat ze kiezen voor Conchita, die kritiek heeft op het songfestival en daarnaast ook een song uit Nederland zingen en een act uit IJsland uitnodigen.
Zou de Sloveense Eva Marija dan winnenquote:Op zaterdag 24 januari 2026 22:30 schreef BillDauterive het volgende:
Nog ergens een Spanjaard vinden en dan is het plaatje compleet.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 22:38 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Zou de Sloveense Eva Marija dan winnen
Het heeft weinig toegevoegde waarde lijkt mij.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 22:53 schreef Fred_B het volgende:
Met dit systeem weegt de jury toch amper mee trouwens?
Italie die strategisch stemt. Je verwacht het niet.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 22:53 schreef Fred_B het volgende:
Steve heeft een probleem.
Met 12 punten van Italië.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |