Hier zou je het met engels commentaar moeten kunnen zien.quote:You can participate and help find the artist that will represent Luxembourg in the 2026 edition of the Eurovison Song Contest.
Fans of the Luxembourg Song Contest around the world will be able to cast their votes online. Go to eurovision.lu for more information on the Luxembourg Song contest.
me 2.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 20:02 schreef H_T het volgende:
Het zegt denk ik wel wat dat ik de winnaar van vorig jaar niet herken
het helpt niet mee dat de intro van de luxemburgse inzending kwam.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 20:02 schreef H_T het volgende:
Ja, maar de muziek is ook totaal niet blijven hangen. Ik ging uit van een moeke die 30+ jaar geleden een keer namens Luxemburg mee had gedaanquote:Op zaterdag 24 januari 2026 20:02 schreef Sableheart het volgende:
[..]
het helpt niet mee dat de intro van de luxemburgse inzending kwam.
Ik vergeet ook steeds dat dit gewonnen heeftquote:Op zaterdag 24 januari 2026 20:02 schreef H_T het volgende:
Het is wel de winnaar met de minste impact sinds Azerbeidzjan waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 20:03 schreef H_T het volgende:
[..]
Ja, maar de muziek is ook totaal niet blijven hangen. Ik ging uit van een moeke die 30+ jaar geleden een keer namens Luxemburg mee had gedaan
Ik ga ook meekijken zonder commentaar in het engels.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 20:09 schreef Fred_B het volgende:
Prima taaltje, dat Hei Elei Kuck Elei gebrabbel.
Ga je een cursus volgen?quote:Op zaterdag 24 januari 2026 20:09 schreef Fred_B het volgende:
Prima taaltje, dat Hei Elei Kuck Elei gebrabbel.
Als je ooit in Esch-sur-Alzette verdwaalt is dat wel handigquote:
Dat was in 2022 al bevestigdquote:Op zaterdag 24 januari 2026 20:12 schreef H_T het volgende:
Andrew the Martian met I'm the martian straks. Buitenaards leven bevestigd![]()
Luik is toch nog steeds Wallonië @Fred_Bquote:Op zaterdag 24 januari 2026 20:05 schreef NailQueen het volgende:
Shirokiro komt trouwens uit Vlaanderen.
Nog wel inderdaadquote:Op zaterdag 24 januari 2026 20:15 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Luik is toch nog steeds Wallonië @:Fred_B
Nou niet Liegequote:Op zaterdag 24 januari 2026 20:15 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Luik is toch nog steeds Wallonië @:Fred_B
Sweet Tooth volgens de introquote:Op zaterdag 24 januari 2026 20:17 schreef Sableheart het volgende:
Heet dit nummer nu "your time" of "sweet tooth"?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |