Verdamme Zwedenquote:Op donderdag 5 februari 2026 17:49 schreef NailQueen het volgende:
De rest is Zweeds bagger. Het zou leuk zijn als Robin Bengtsson er gelijk wordt uitgegooid
Medina DTFquote:Op donderdag 12 februari 2026 10:58 schreef NailQueen het volgende:
Snippets voor zaterdag
https://www.svtplay.se/vi(...)juvlyssna-pa-latarna
Ik geef het op voor Medina.
Zoals iedere Zweedse act in MFquote:Op zaterdag 21 februari 2026 20:41 schreef Momo het volgende:
Smash into Pieces hebben een bult geld tegen hun optreden aangegooid
Het leek er op dat je hier gelijk in ging krijgen, maar het is toch verrassend spannendquote:Op zaterdag 21 februari 2026 20:43 schreef Momo het volgende:
Meira Omar en Smash Into Pieces door lijkt mij
Dachten wij hier ook gelijk aanquote:Op zaterdag 21 februari 2026 20:45 schreef Evenstar het volgende:
Erika Johnson is toch gewoon een hele slechte cover van 9 to 5?
Meira's nummer van vorig jaar (Hush Hush) was leuker dan deze. Ze hebben duidelijk uit hetzelfde vaatje getapt, maar dan krijg je dus een slap aftreksel.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 21:35 schreef Ronaldussen het volgende:
[..]
Voor het eerst volledig eens met de uitslag![]()
Ik had verwacht dat Meira Omar direct door zou gaan, maar gelukkig is het Cimberly geworden
Ik ben die van vandaag alweer vergetenquote:Op zaterdag 21 februari 2026 21:43 schreef Ronaldussen het volgende:
Ik vind dit nummer juist beter te pruimen dan Hush HushMaar het zal alsnog niet op m'n playlist verschijnen.
Oorwurm was het zeker. Hielp ook niet mee dat het een favoriet liedje was op de Zweedse radioquote:Op zaterdag 21 februari 2026 21:53 schreef Viv het volgende:
[..]
Ik ben die van vandaag alweer vergeten![]()
![]()
Hush Hush was een oorwurm voor mij
Op Rockklassiker heb je daar geen last van, dat luisteren wij in de auto.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 22:02 schreef Ronaldussen het volgende:
[..]
Oorwurm was het zeker. Hielp ook niet mee dat het een favoriet liedje was op de Zweedse radioIk verwacht dat het nummer van vandaag ook wel weer grijsgedraaid gaat worden...
Bij mij vooral Copacabana Boy (quote:Dit jaar zijn Iconic van The A*teens en Glitter van Arwin enorme oorwurmen bij mij
quote:Op zaterdag 14 februari 2026 19:51 schreef Viv het volgende:
Ik vond dit pauzenummer vorige week leuker dan de deelnemende acts.![]()
Så blir du en Mello Baddie
![]()
Bekijk deze YouTube-video
Spotify: Charlotte Perrelli, Gina Dirawi · Mello Baddie · Song · 2026
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |