Het is vooral Gloria van Umberto Tozzi met een Alcazar-sausje.quote:Op zondag 1 februari 2026 00:36 schreef TheVulture het volgende:
Dat lied van Grezcula kwam net toevallig op mijn social-fuik voorbij maar dat is toch wel een soort vergaarbak van alle schlagers die ooit voor Zweden naar het ESF zijn geweest met een ABBA-toefje slagroom
Ik moest ook gelijk aan ABBA denken, inderdaadquote:Op zondag 1 februari 2026 00:36 schreef TheVulture het volgende:
Dat lied van Grezcula kwam net toevallig op mijn social-fuik voorbij maar dat is toch wel een soort vergaarbak van alle schlagers die ooit voor Zweden naar het ESF zijn geweest met een ABBA-toefje slagroom
Die Sara is trouwens wel goed opgedroogd (om het even plat te zeggen).quote:Op zaterdag 31 januari 2026 20:44 schreef Momo het volgende:
Zit te zoeken op Youtube
A-teens op Het Feest van Sinterklaas in 2000![]()
Bekijk deze YouTube-video
Deze duurt precies drie minuten. Misschien was dit ook wel een MF-inzending. Zonder WT dan.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 11:57 schreef Momo het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Nummer van Smash Into Pieces met Within Temptation gaat best lekker, TopSong op Radio 2 in Nederland nu.
Benieuwd waar ze mee komen voor Melfest.
Bij 4 van de 6quote:Op zaterdag 7 februari 2026 20:34 schreef Sableheart het volgende:
ik sta op het punt aan te sluiten. Waar zijn we in de lineup?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |