En de ellende begint nu alquote:Op zaterdag 24 januari 2026 23:16 schreef NailQueen het volgende:
[..]
En Melodifestivalen begint weer. Kunnen we ons daar lekker ergeren aan de kwaliteit
Die doe ik morgen. Ik moet morgen eerst onthardingszout halen voor de vaatwasser.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 19:49 schreef NailQueen het volgende:
Oke dan schuif ik zo aan. Eerst de afwas.
Ik heb geen vaatwasser en mijn keuken is een slagveld. De laptop staat nu ook in de keuken dus ik kijk half mee. Als we dit via zoom hadden gedaan hadden jullie live kunnen meekijkenquote:Op zaterdag 31 januari 2026 19:51 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die doe ik morgen. Ik moet morgen eerst onthardingszout halen voor de vaatwasser.
Ik ga nu richting mijn hobby/werkkamer, zodat ik 2 schermen tot mijn beschikking heb.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 19:59 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik heb geen vaatwasser en mijn keuken is een slagveld. De laptop staat nu ook in de keuken dus ik kijk half mee. Als we dit via zoom hadden gedaan hadden jullie live kunnen meekijken
Ik heb geen vpn nodig om te kijken.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 20:08 schreef Rebel- het volgende:
[..]
SVTplay.se, maar moest de vpn aanzetten.
Ik heb ook geen probleemquote:Op zaterdag 31 januari 2026 20:10 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb geen vpn nodig om te kijken.
Die van de hit Around the world?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |