In het geval van KAJ, en vast ook M&M, moest er een Zweed betrokken zijn bij het lied. Dus schrijver of producent.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 20:57 schreef NailQueen het volgende:
Ik dacht dat er misschien nog een aparte regel was omdat het toch een Zweeds feestje is. Maar net als in Duitsland en Estland mag iedereen gewoon meedoen.
Er komt nog een heat.quote:Op dinsdag 2 december 2025 11:35 schreef NailQueen het volgende:
Die winnaar van American song contest zit er niet bij?
Op het eerste gezicht zie ik dat het succes van KAJ geen impact heeft. De meeste titels zijn in het Engels.quote:Op dinsdag 2 december 2025 11:40 schreef Cyan9 het volgende:
Met het gevaar om in herhaling te vallen, maar ik ben niet meteen heel erg enthousiast over deze line-up.
quote:Op dinsdag 2 december 2025 11:48 schreef NailQueen het volgende:
En hoeveel nummers zijn er geschreven door Thomas G:Son?
En de ellende begint nu alquote:Op zaterdag 24 januari 2026 23:16 schreef NailQueen het volgende:
[..]
En Melodifestivalen begint weer. Kunnen we ons daar lekker ergeren aan de kwaliteit
Die doe ik morgen. Ik moet morgen eerst onthardingszout halen voor de vaatwasser.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 19:49 schreef NailQueen het volgende:
Oke dan schuif ik zo aan. Eerst de afwas.
Ik heb geen vaatwasser en mijn keuken is een slagveld. De laptop staat nu ook in de keuken dus ik kijk half mee. Als we dit via zoom hadden gedaan hadden jullie live kunnen meekijkenquote:Op zaterdag 31 januari 2026 19:51 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die doe ik morgen. Ik moet morgen eerst onthardingszout halen voor de vaatwasser.
Ik ga nu richting mijn hobby/werkkamer, zodat ik 2 schermen tot mijn beschikking heb.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 19:59 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik heb geen vaatwasser en mijn keuken is een slagveld. De laptop staat nu ook in de keuken dus ik kijk half mee. Als we dit via zoom hadden gedaan hadden jullie live kunnen meekijken
Ik heb geen vpn nodig om te kijken.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 20:08 schreef Rebel- het volgende:
[..]
SVTplay.se, maar moest de vpn aanzetten.
Ik heb ook geen probleemquote:Op zaterdag 31 januari 2026 20:10 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb geen vpn nodig om te kijken.
Die van de hit Around the world?quote:
Van wel meer hitsquote:Op zaterdag 31 januari 2026 20:10 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die van de hit Around the world?
Around the world is wel de bekendste.quote:
https://live.esc-plus.com/ kan ook nog altijdquote:Op zaterdag 31 januari 2026 20:33 schreef NailQueen het volgende:
Op youtube is er een stream! Geen officiele maar het helpt wel
Die probeerde ik net maar uiteraard loopt hij vastquote:Op zaterdag 31 januari 2026 20:33 schreef Momo het volgende:
[..]
https://live.esc-plus.com/ kan ook nog altijd
Alsof de K3 originals meedoen in een nationale finale.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 20:42 schreef Momo het volgende:
Het is wel echt of het 2000 is, hun hoogtij dagen
Nah, de jury is terug in de halve finalesquote:Op zaterdag 31 januari 2026 21:02 schreef NailQueen het volgende:
Correctie: Het zou allemaal op z'n bek gaan in de semi.
Oja dat was ik even vergetenquote:Op zaterdag 31 januari 2026 21:02 schreef Momo het volgende:
[..]
Nah, de jury is terug in de halve finales
Eerder 2000.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 21:28 schreef NailQueen het volgende:
Dit was een superleuk liedje geweest in 2010
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |