66 Jaar en "een achterkleinkind" (daar zijn er ook meer van?) ging hulp halen...quote:Op zondag 31 augustus 2025 08:43 schreef Sunshine1982 het volgende:
Mijn vader was samen met twee American Bully’s XL”, vervolgt ze. „De ene van hemzelf, de ander van mijn dochter. Puppy’s nog maar van negen maanden oud: broer en zus, die bij mijn vader thuis in gevecht met elkaar raakten. Een achterkleinkind, dat bij hem was, is hulp gaan halen toen dat begon.
Een 70-tiger volgens de Telegraaf. En de andere hond was van zijn kleindochter, niet zijn dochter.quote:Op zondag 31 augustus 2025 15:47 schreef AchJa het volgende:
[..]
66 Jaar en "een achterkleinkind" (daar zijn er ook meer van?) ging hulp halen...
Allemaal tienermoeders/-vaders?
Topic was vol he, dus dan open je een nieuwe.quote:
Dochter woont in dezelfde straat. Doorgefokte vechthonden. Scootmobiel.quote:Op zondag 31 augustus 2025 15:47 schreef AchJa het volgende:
[..]
66 Jaar en "een achterkleinkind" (daar zijn er ook meer van?) ging hulp halen...
Nouja, het is niet dat die honden de beste opvoeding gehad hebben denk ik. Als de artikelen zo lees denk ik niet dat de kleindochter plus opa voor de volle 100 procent wisten wat ze in huis gehaald hadden. En dan wordt gericht opvoeden ook nogal moeilijk.quote:Op zondag 31 augustus 2025 15:37 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Mooi dat ze geen gevaar meer vormen.
Oja, mijn foutquote:Op zondag 31 augustus 2025 15:53 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Topic was vol he, dus dan open je een nieuwe.
De tokkiebingokaart raakt aardig vol. Aso agressief hondenras, zestigers die overgrootvader zijn en in een scootmobiel rondscheuren, buurtgenoten die de indruk wekken de baasjes liever kwijt dan rijk te zijn. Ik wacht graag de berichtgeving met nog meer details af om meer cliches van m'n bingokaart te kunnen afstrepen, wie weet hadden de hontjes van die voorspelbare "stoere" namen.quote:Op zondag 31 augustus 2025 15:47 schreef AchJa het volgende:
[..]
Blijkt dus 66 te zijn. En dat die hond van zijn kleindochter was staat er ook gewoon.quote:Op zondag 31 augustus 2025 15:52 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Een 70-tiger volgens de Telegraaf. En de andere hond was van zijn kleindochter, niet zijn dochter.
Hoeveel hersencellen had die dan, dan het een goed idee was ook zo’n hond aan opa te geven.
Gelukkig kon de achterkleinkind op tijd wegkomenquote:Op zondag 31 augustus 2025 15:52 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Een 70-tiger volgens de Telegraaf. En de andere hond was van zijn kleindochter, niet zijn dochter.
Hoeveel hersencellen had die dan, dan het een goed idee was ook zo’n hond aan opa te geven.
Een van achterkleinkinderen...quote:Op zondag 31 augustus 2025 16:01 schreef maily het volgende:
[..]
Gelukkig kon de achterkleindochter op tijd wegkomen
Moeder met laarzen aan.. 't blijft toch je kind he'quote:Op zondag 31 augustus 2025 15:53 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dochter woont in dezelfde straat. Doorgefokte vechthonden. Scootmobiel.
Zo komt de bingokaart wel rap vol.
Dodge Ram of vergelijkbaars voor de deurquote:Op zondag 31 augustus 2025 15:57 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
De tokkiebingokaart raakt aardig vol. Aso agressief hondenras, zestigers die overgrootvader zijn en in een scootmobiel rondscheuren, buurtgenoten die de indruk wekken de baasjes liever kwijt dan rijk te zijn. Ik wacht graag de berichtgeving met nog meer details af om meer cliches van m'n bingokaart te kunnen afstrepen, wie weet hadden de hontjes van die voorspelbare "stoere" namen.
Supermarkt kar van de plaatselijke Appie in de voortuinquote:Op zondag 31 augustus 2025 15:57 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
De tokkiebingokaart raakt aardig vol. Aso agressief hondenras, zestigers die overgrootvader zijn en in een scootmobiel rondscheuren, buurtgenoten die de indruk wekken de baasjes liever kwijt dan rijk te zijn. Ik wacht graag de berichtgeving met nog meer details af om meer cliches van m'n bingokaart te kunnen afstrepen, wie weet hadden de hontjes van die voorspelbare "stoere" namen.
In een soepjurkquote:Op zondag 31 augustus 2025 16:03 schreef TLC het volgende:
[..]
Moeder met laarzen aan.. 't blijft toch je kind he'
Is dat nou mijn vader? Nee, niet de jouwe, de zijne!quote:Op zondag 31 augustus 2025 16:03 schreef TLC het volgende:
[..]
Moeder met laarzen aan.. 't blijft toch je kind he'
quote:Op zondag 31 augustus 2025 16:05 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Supermarkt kar van de plaatselijke Appie Aldi in de voortuin
Neh, dat zijn prijzige karren voor particulieren. Dit lijken me eerder mensen voor de twintig jaar oude Golf met permanent brandend motorlampje, die steeds houtje touwtje opgelapt wordt door een zwartwerkende neef.quote:Op zondag 31 augustus 2025 16:03 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Dodge Ram of vergelijkbaars voor de deur
Kees blijf van je zuster afquote:Op zondag 31 augustus 2025 16:08 schreef AchJa het volgende:
[..]
Is dat nou mijn vader? Nee, niet de jouwe, de zijne!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |