Heel schappelijk. Daar zou ik zelf echt niet voor gaan pielen.quote:Op maandag 1 september 2025 21:35 schreef Tele6 het volgende:
Mijn spaak is voor ¤15 gerepareerd. Dat vind ik heel schappelijk
Nee, hij appte vanmiddag. Net nadat ik boodschappen voor vanavond had gedaan. Dus nu heb ik zowel een grote bak kliekjes als een grote zak spinazie in de toch al volle koelkastquote:Op maandag 1 september 2025 21:36 schreef AnneX het volgende:
Oef wat een drukke dag ook Lucky!
Wist je dat Mo avondeten zou brengen. Welkom.
Vanavond voor het eerst sinds een week of twee selluf gekookt. Bulgur met herrie noem ik dat.
Witte kaas, komkommer, spinazie, rozijnen, gegrilde wortelschijfjes, vinaigrette met sinaasappel.
Oh ja, daarover ga ik maar weer eens een opmerking maken.
Leuke plannen!quote:Op maandag 1 september 2025 21:48 schreef Cat-astrophe het volgende:
Productieve avond.
Datum geprikt en kaartjes gekocht voor Doornroosje, met maatje. Die nauwelijks kan lezen maar altijd uit-ste-kend op de hoogte blijkt van nieuwe produkties en mij daarover informeert. Kaartjes bestellen en logistiek mag ik dan weer regelen![]()
Daarna bijgepraat met tante en haar verleid om met mij naar We Will Rock You te gaan. Ze is nu 86, verstaat geen woord Engels maar is vanaf het begin al Queen fan. Gaat niet meer graag lang en ver de deur uit maar de combo mij en middagvoorstelling en Queen en goed toegankelijke zitplaatsen trok haar over de streepVoorstelling is september volgend jaar dus, praktisch als we zijn, schiet ik de kaartjes voor en kijken we tzt of ze ook echt meekan. Op dit moment zit haar hoofd meer in de weg dan haar lijf maar door kaartjes te boeken is daar al een halve hobbel genomen.
En dan deze maand nog in mijn eentje naarElisabeth
Je moet er nog even op wachten, maar ben benieuwd wat je er van vindt.quote:Op maandag 1 september 2025 21:48 schreef Cat-astrophe het volgende:
Daarna bijgepraat met tante en haar verleid om met mij naar We Will Rock You te gaan. Ze is nu 86, verstaat geen woord Engels maar is vanaf het begin al Queen fan. Gaat niet meer graag lang en ver de deur uit maar de combo mij en middagvoorstelling en Queen en goed toegankelijke zitplaatsen trok haar over de streep![]()
Ongetwijfeldquote:Op maandag 1 september 2025 22:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je moet er nog even op wachten, maar ben benieuwd wat je er van vindt.
We hebben de musical in Edinburgh gezien, omdat die er toevallig draaide toen we er waren, maar ik vraag me nog steeds af waar ik naar gekeken heb.
Musicals rond het oeuvre van een muziekgroep zijn m.i. vaak/altijd (ik heb die rond de muziek van ABBA, Doe Maar en dus ook Queen gezien) zwaar gekunsteld, omdat de songs nooit een geheel vormen waar een logisch verhaal van te maken is…
Vanaf maart volgend jaar, door het hele land. Dus je hebt nog effe.quote:Op maandag 1 september 2025 22:34 schreef Sarabi het volgende:
Speelt We Will Rock You weer?
Die hebben we volgens mij al zo'n 5 keer gezien, verschillende producties. Maar toch maar eens op zoeken wie/wat/waar nu
Goed dat je zo doorpaktquote:Op maandag 1 september 2025 22:36 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Vanaf maart volgend jaar, door het hele land. Dus je hebt nog effe.
Tante wilde nog wachten ivm gezondheid ditdat. Maar toen ik uitlegde dat het dan wsch veel trappen lopen wordt en ik vast evt iemand anders voor dat kaartje kan vinden mocht ik toch vast gaan boeken. Waren nu nog plekken zat in Eindhoven.
Oh wow wat een drukte in je hoofd ook dan he!quote:Op maandag 1 september 2025 23:28 schreef flipsen het volgende:
Drukke dagen? Ik doe meeKom echt om in het werk en vandaag de huur hier opgezegd, geweldige planning
![]()
Volgende week woensdag komt de verhuiswagen, spannond! Nog wel een paar meubels die we verkocht willen hebben en dat schiet niet op. En opkopers hebben er dus ook geen zin in. Naja we zien wel. En anders naar de stortEn ondanks dat we woensdag "echt" verhuizen, zal ik nog wel een keertje terug gaan, voor de laatste dingen die hier geregeld moeten worden. En hopen dat de huisbaas niet te veel gaat zeuren over pietluttigheden. Nou valt hij wel mee, maar die kenau van een vrouw, ik hou mijn hart vast.
Vandaag kwam ik er om 15:50 achter dat ik om 16:00 mijn padel-les had. Oeps! Nog meer rennen, vliegen en haasten. En vanochtend om 11:00... is de laatste hotelhond naar huis gegaan. We zijn VRIJWe gaan et straks vieren met een etentje in onze favoriete sushitent. Komend weekend nog wel een padel-toernooi, dan maandag de laatste les en dan is het ook daar over en uit, jammer. Ik ga ze missen. En de faciliteiten, 8 overdekte banen met blindex (glas). Dat is er straks niet echt in de buurt. Naja, maakt ook niet uit.
Gecondoleerd @Pinnenmutske Sterkte nu en de komende tijd.quote:Op dinsdag 2 september 2025 06:55 schreef Pinnenmutske het volgende:
Heel eerlijk? Het was een rollercoaster dit weekend
Papa is overleden op 29 augustus en wat er komt kijken bij een dienst.
Gelukkig regelt mijn zus die dingen.
Omg meteen gaan googlen wat dit kan zijn want dit wil ik ook etenquote:Op maandag 1 september 2025 21:28 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ben van vanochtend 9.00 tot net 20.45 bezig geweest, alles ook aan een stuk door. Ik ben er wel even klaar mee.
Maar vanochtend twee succesvolle afspraken gehad bij VWN. Daarna naar Dirk, AH, Action en Jumbo. Plantenkweker maar overgeslagen. Om 15.30 thuis en lunchen. Gelijk door met potjes vullen en toen J thuiskwam de nieuwe eettafel en stoelen in elkaar gezet. Het geplande stofzuigen en uit elkaar schroeven van de oude tafel is naar morgen verplaatst.
Morgen weer een lange dag maar wel rustiger. Werken, statushouders, potjes vullen en inpakken, stofzuigen enzo dus.
Wel heel welkom nieuws vanmiddag. Mohammad (die van het dorpsontbijt en de braderie) had gekookt en kwam avondeten brengen. Meer dan welkom vandaag![]()
Het was toch lekker. Met noten en gehakt gevulde babycourgettes in yoghurtsaus en rijst![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ach Pinnenmutske, wat verdrietig. Gecondoleerdquote:Op dinsdag 2 september 2025 06:55 schreef Pinnenmutske het volgende:
Heel eerlijk? Het was een rollercoaster dit weekend
Papa is overleden op 29 augustus en wat er komt kijken bij een dienst.
Gelukkig regelt mijn zus die dingen.
Je wilt het niet alleen eten. Je wilt in de saus zwemmen, zo geweldig is het. Ik ga straks om het recept vragen.quote:Op dinsdag 2 september 2025 08:33 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Omg meteen gaan googlen wat dit kan zijn want dit wil ik ook eten
Redelijk goed eigenlijk. Straks tekst voorbereiden die ik ga lezen.quote:Op dinsdag 2 september 2025 08:52 schreef sigme het volgende:
[..]
Ach Pinnenmutske, wat verdrietig. Gecondoleerd
Hoe gaat het nu met jou?
Sterkte!quote:Op dinsdag 2 september 2025 10:28 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Redelijk goed eigenlijk. Straks tekst voorbereiden die ik ga lezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |