Met Parijs-Nice-benen, kou en regen misschien. Maar toen hij een paar dagen terug in de kopgroep zat kon hij er op hangen en wurgen bijblijven tot aan de tussensprint.quote:Op zondag 31 augustus 2025 15:46 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ook vanuit het peloton is hij niet kansloos, lijkt me. Maar de vraag is hoe goed hij is en of ze überhaupt voor hem gaan binnen de ploeg
Zou Ciccone niet een goede kans maken op een aankomst als deze?quote:Op zondag 31 augustus 2025 16:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het is voorlopig de Vuelta van Amanuel. Iedere dag de hele dag op kop voor een kopman die toch niet wint.
Lidl denkt zelf van wel gezien het beukwerk.quote:Op zondag 31 augustus 2025 16:33 schreef Bill_Hillie het volgende:
[..]
Zou Ciccone niet een goede kans maken op een aankomst als deze?
Hij is in mijn ogen ook wel een kanshebber hoor. Ik hoop vooral op wat spektakel aan het begin van de klim.quote:Op zondag 31 augustus 2025 16:35 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Lidl denkt zelf van wel gezien het beukwerk.
Ook niet om mijn Scorito waar ik hem heb gecaptquote:Op zondag 31 augustus 2025 16:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Juan geeft weer geen fuck om de ploeg.
Bij de meeste ploegen zal hij vrijwel nooit in de positie komen om te knechten, maar niet slim om het er zo dik bovenop te leggen inderdaad.quote:Op zondag 31 augustus 2025 16:45 schreef Makamba_ het volgende:
Vreest Ayuso niet dat andere ploegen denken, laat maar zitten met die debiel zonder teamspirit
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |