Tijd voor een beetje gas in het peloton. Maar dit lijkt gespeeld inderdaad.quote:Op zondag 31 augustus 2025 14:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
Meh met deze kopgroep zal LIDL of Q365 gaan rijden
Straks gaat het peloton wel rijden. Dit gaat voor Pidcock zijn vandaagquote:Op zondag 31 augustus 2025 14:13 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dit neigt naar loller GPS. Of rijdt er niemand meer in het peloton?
Die is doodsbang dat Vingegaard teveel punten pakt voor groen. Vandaag is ook nog eens een 30-punter.quote:Op zondag 31 augustus 2025 14:21 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Mads moet nu gewoon op kop gaan rijden voor Ciccone.
Ditht rijden of kort houden?quote:Op zondag 31 augustus 2025 14:33 schreef wimderon het volgende:
Lidl is toch aan het rijden, leg maar uit.
Dan zou ik zeggen dichtrijden vóór de tussensprint. Maar het lijkt meer op controle aangezien de voorsprong nog steeds lichtjes oploopt.quote:Op zondag 31 augustus 2025 14:45 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ditht rijden of kort houden?
Op gegeven moment zal de ploeg van Pidcock ook wel handje gaan toestekenquote:Op zondag 31 augustus 2025 14:46 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dan zou ik zeggen dichtrijden vóór de tussensprint. Maar het lijkt meer op controle aangezien de voorsprong nog steeds lichtjes oploopt.
Een goede Pedersen moet dit aankunnen denk ik.quote:Op zondag 31 augustus 2025 14:33 schreef wimderon het volgende:
Vanuit een kopgroep zou ik zeggen van wel.quote:Op zondag 31 augustus 2025 14:47 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Een goede Pedersen moet dit aankunnen denk ik.
Missen we ook nog wat kasseien?quote:Op zondag 31 augustus 2025 15:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
We rijden NU langs de voet van Alto de Moncalvillo.
Snap ik niet, want Jasper Philipsen is geen bedreiging voor het groen in Madrid.quote:Op zondag 31 augustus 2025 14:33 schreef wimderon het volgende:
Ik denk dat ze gewoon voor Ciccone rijden. Dus dat gaat niet dicht voor de klim.quote:Op zondag 31 augustus 2025 15:38 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Snap ik niet, want Jasper Philipsen is geen bedreiging voor het groen in Madrid.
Ook vanuit het peloton is hij niet kansloos, lijkt me. Maar de vraag is hoe goed hij is en of ze überhaupt voor hem gaan binnen de ploegquote:Op zondag 31 augustus 2025 14:48 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Vanuit een kopgroep zou ik zeggen van wel.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |