Nee, ze doet iedereen.quote:Op maandag 1 september 2025 11:13 schreef Miepje77 het volgende:
Het voorstellen van het gezin stopt bij Jim? AM
Ja op insta en threads hetzelfde kindquote:Op maandag 1 september 2025 11:06 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Tamara: gaat een tijdje van de socials want er is iets gebeurd met een kind. Ze gaat niet delen welk kind maar plaatst wel een foto van het desbetreffende kind 🤦🏻♀
(Staat op threads)
Toevoeging ze heeft inmiddels ook weer een openbaar (2e) insta-account.
Als mijn zoons dat tegen elkaar zeggen dan zeg ik er zelfs wat van, ook al ben je broers dan nog kun je respectvol naar elkaar zijn.quote:Op maandag 1 september 2025 10:44 schreef Lampje88 het volgende:
Wat bizar dat Annemarie het goedkeurd dat Rens je bent zo lelijk tegen 1 van de tweeling zegt.. juist op deze leeftijd ben je toch heel erg onzeker.
Ja, dat weet ik.quote:Op maandag 1 september 2025 10:26 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Maar dat is niet in december, en georganiseerd door een offroad motor organisatie. Zelf vlucht en een hotel er voor en na boeken. Al zal ze dat ook wel door de reismevrouw laten doen.
Ze zou ook in december ergens heen gaan.
We weten precies niksquote:Op maandag 1 september 2025 10:18 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ach al die speculaties, vele proberen het gewoon spannend te maken/te houden🙈
Volgens de bronnen zou er ondertussen al groot nieuws gedeeld moeten zijn. Vooralsnog horen we vooral krekels😅.
We weten helemaal niet wat de ex van Jacqueline wel of niet wil.
Wat zeg jij nou? Alle kinderen anders? Nee hoor, bij de Geertsen zijn ze allemaal exact hetzelfde!quote:Op zondag 31 augustus 2025 22:02 schreef Tarantelle het volgende:
Demammavan: leuk dat je een keer met je zoon wat doet (voor het eerst sinds ik Annemarie volg en dat is al een jaar of 4). Nou weet ik dat alle kinderen totaal anders zijn, maar ik zou mijn kinderen van 12 jaar en ouder doodongelukkig maken als ze mee naar de sauna moesten. Ik had het zelf als puber ook vreselijk gevonden, terwijl ik tot mijn 10e gewoon gezellig op het naaktstrand lag (en als volwassene ook graag naar de sauna ga).
Ik ga het ook niet van ze vragen. Komt later wel weer.
Ik weet het niet, ga het wel zien.quote:Op maandag 1 september 2025 10:23 schreef Iris2.0 het volgende:
[..]
Ja omdat ze in theorie niks meer met die kids te maken heeft, kan ook he... Of ben jij nog steeds in de veronderstelling dat de poly nog up and running is?
Gebeurt daar vaker idd , niet normaalquote:Op maandag 1 september 2025 10:44 schreef Lampje88 het volgende:
Wat bizar dat Annemarie het goedkeurd dat Rens je bent zo lelijk tegen 1 van de tweeling zegt.. juist op deze leeftijd ben je toch heel erg onzeker.
Daarom gewoon niet speculeren, als ze het zou willen delen deed ze dat wel.quote:Op maandag 1 september 2025 11:15 schreef Earring het volgende:
[..]
Ja op insta en threads hetzelfde kind
Maar ik begrijp niet waarom je zoiets plaatst, dit geeft alleen speculaties
Zeg gewoon ik ben een tijdje offline. Niks mis mee
Ze had niets hoeven melden. Dat was nog beter geweest. En ik speculeer helemaal niksquote:Op maandag 1 september 2025 11:31 schreef Henrike het volgende:
[..]
Daarom gewoon niet speculeren, als ze het zou willen delen deed ze dat wel.
Als men alles hier deelt over de kinderen is het niet goed, maar houdt men het privé dan is het ook niet goed.
Goed dat ze het op haar manier aanpakt.
Ik zeg ook niet dat jij speculeert, er staat nu; dat geeft alleen speculatiesquote:Op maandag 1 september 2025 11:39 schreef Earring het volgende:
[..]
Ze had niets hoeven melden. Dat was nog beter geweest. En ik speculeer helemaal niks
Op threads schrijft ze ‘ De socials liggen er even af bij mij , want ik en kind gaan even niet zo lekker ❤🩹 Tijd om te helen en een plekje te gaan geven’quote:Op maandag 1 september 2025 11:06 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Tamara: gaat een tijdje van de socials want er is iets gebeurd met een kind. Ze gaat niet delen welk kind maar plaatst wel een foto van het desbetreffende kind 🤦🏻♀
(Staat op threads)
Precies, ze hoeft niet te delen wat er is, zo hoort dat .quote:Op maandag 1 september 2025 11:44 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Op threads schrijft ze ‘ De socials liggen er even af bij mij , want ik en kind gaan even niet zo lekker ❤🩹 Tijd om te helen en een plekje te gaan geven’
Met daarbij een foto van een van haar kinderen.
Daar is dan toch niets ‘geheimzinnigs’ aan?
Vind trouwens dat ze bizar veel aandacht krijgt voor een mini influencer. Is 5000 volgers überhaupt een influencer?quote:Op maandag 1 september 2025 11:39 schreef Henrike het volgende:
Dbm duidelijk een meelezertje
Dat mensen denken en vinden dat ze ongezond eet.
Dus nu maar een keer een gezond prakje . Laat ze normaal niet zien omdat het er niet uitziet, wat een giller.
Eet gewoon wat je wilt, alsof je verantwoording aan mensen af moet leggen, doet ze normaal ook niet.
Je ziet de jongste later met net zo’n jasje. Dus misschien inderdaad van de jongste en anders wordt het inderdaad rennen naar de Zeeman.quote:Op maandag 1 september 2025 11:43 schreef Henrike het volgende:
Debbie mag wel ff op de draf naar Zeeman.
Jay is hard gegroeid, of ze heeft hem per ongeluk het jasje van Liam aangedaan
Eerder deelde ze al eens dat er wat met haar dochter gebeurd was omdat ze ineens weer een speen in de mond had. Ik zou daar niks over zeggen en zeggen ik ben er even niet of gewoon offline gaan.quote:Op maandag 1 september 2025 11:15 schreef Earring het volgende:
[..]
Ja op insta en threads hetzelfde kind
Maar ik begrijp niet waarom je zoiets plaatst, dit geeft alleen speculaties
Zeg gewoon ik ben een tijdje offline. Niks mis mee
Als ik iets met 1 van de kinderen ga doen, is mijn eerste vraag: wat wil je doen? En ik weet dat alle kinderen anders zijn en andere interesses hebben, maar ik geloof absoluut niet dat Guus dan gezegd heeft: sauna.quote:Op zondag 31 augustus 2025 22:02 schreef Tarantelle het volgende:
Demammavan: leuk dat je een keer met je zoon wat doet (voor het eerst sinds ik Annemarie volg en dat is al een jaar of 4). Nou weet ik dat alle kinderen totaal anders zijn, maar ik zou mijn kinderen van 12 jaar en ouder doodongelukkig maken als ze mee naar de sauna moesten. Ik had het zelf als puber ook vreselijk gevonden, terwijl ik tot mijn 10e gewoon gezellig op het naaktstrand lag (en als volwassene ook graag naar de sauna ga).
Ik ga het ook niet van ze vragen. Komt later wel weer.
Komt omdat het leedvermaak is denk ik, iedere dag denk ik: wat heeft ze nu weer verzonnen, blijkbaar werkt dat🤣heb ik bij Debbie en Judith ookquote:Op maandag 1 september 2025 12:13 schreef SophiaLoren het volgende:
[..]
Vind trouwens dat ze bizar veel aandacht krijgt voor een mini influencer. Is 5000 volgers überhaupt een influencer?
Ik denk dat zij ook het idee heeft dat ze met haar sport meer calorieën verbrand dan dat ze daadwerkelijk doet (ik heb daar te weinig verstand van, maar zij denkt echt altijd in een te kort te zitten)quote:Op maandag 1 september 2025 11:39 schreef Henrike het volgende:
Dbm duidelijk een meelezertje
Dat mensen denken en vinden dat ze ongezond eet.
Dus nu maar een keer een gezond prakje . Laat ze normaal niet zien omdat het er niet uitziet, wat een giller.
Eet gewoon wat je wilt, alsof je verantwoording aan mensen af moet leggen, doet ze normaal ook niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |