SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Maar wel kunnen raden.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:29 schreef DJ11 het volgende:
Verdomd, ik zat net aan die band te denken als mogelijk antwoord. Net te laat met intypenTitel had ik niet geweten.
Ik zat me af te vragen of er ook vrouwelijke vocals passen in een band die zo heetquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Maar wel kunnen raden.
Ik had inderdaad wel gelijk dat het een oh, ja-band was. Maar daar heeft Brotherhood of Man wel meer last van.
Heeft Ddm je op je vingers getikt?quote:
Uitspraak van ene @Meltingquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:31 schreef livelink het volgende:
En complimenten voor de TT.
Weet alleen niet of die luisteraars gaat lokken
Nee, Rickyquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:31 schreef Melting het volgende:
[..]
Heeft Ddm je op je vingers getikt?
Dat hadden ze als b-kant van oh boy moeten doenquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Maar wel kunnen raden.
Ik had inderdaad wel gelijk dat het een oh, ja-band was. Maar daar heeft Brotherhood of Man wel meer last van.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:32 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Dat hadden ze als b-kant van oh boy moeten doen
quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:32 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Dat hadden ze als b-kant van oh boy moeten doen
Ik zou het niet kunnen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:35 schreef livelink het volgende:
Dat fonetisch schrift is een kunst op zich
DIe post volgens mij nooit hier. Die liket alleen maar...quote:
Maar misschien luistert hij wel mee.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
DIe post volgens mij nooit hier. Die liket alleen maar...
quote:
quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
Steppenwolf - Born to be wild
Modus is de secret listenerquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
DIe post volgens mij nooit hier. Die liket alleen maar...
**/?k s?u ?t nit k?n?/**quote:
quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:38 schreef livelink het volgende:
[..]
**/?k s?u ?t nit k?n?/**
Hierbij:
- /?k/ = ik
- /s?u/ = zou (de 'ou' klinkt als in ?goud?)
- /?t/ = het (?e? dof, zoals in ?de?)
- /nit/ = niet
- /k?n?/ = kunnen (?eu? als in ?bus?, de laatste e is een sjwa)
Nova heeft me geholpen. Ik ga er maar vanuit dat ze het goed heeft.quote:
quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:43 schreef Symphonic het volgende:
Sjors Bakker - Mijn kleine papegaai is kwijt
quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:42 schreef Melting het volgende:
[..]
Ben benieuws waar je die van kent.![]()
[ afbeelding ]
Wie kent de film Privilege?
... aldus DJ11pediaquote:Paul Jones is an English singer, actor, harmonicist, radio personality and television presenter. He first came to prominence as the original lead singer and harmonicist of the rock band Manfred Mann with whom he had several hit records including "Do Wah Diddy Diddy" and "Pretty Flamingo"
Ik hoorde gewoon direct dat het een Nederlander was..quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:43 schreef Symphonic het volgende:
Over fonetisch en steenkolen engels gesproken
En toch vind ik dit stiekem wel een heel mooi liedje..quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik hoorde gewoon direct dat het een Nederlander was..
Heb je hét muzieknieuws qua nieuwe muziek al gehoord, Symphonic?quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
En toch vind ik dit stiekem wel een heel mooi liedje..
Alleen dat Engels is echt om te janken
Nee, fout. David Williams. Stop de tijd. Ik zet twee jokers in.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:47 schreef DJ11 het volgende:
Scott Walker - The Days Of Pearly Spencer
quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:47 schreef livelink het volgende:
The days of Pearly Spencer - David Williams
Al geluisterd zelfsquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:46 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Heb je hét muzieknieuws qua nieuwe muziek al gehoord, Symphonic?
quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:54 schreef DJ11 het volgende:
Beursberichten: Philips 0, Tata Steel 2
quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:59 schreef DJ11 het volgende:
Ik ken dit niet, maar het heeft een Steppenwolf-achtige vibe
quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 22:00 schreef livelink het volgende:
Niet echt een aardig liedje om over je vrouw te schrijven.
Dat was mijn gedachte ook ja….quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:59 schreef DJ11 het volgende:
Ik ken dit niet, maar het heeft een Steppenwolf-achtige vibe
quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 22:00 schreef livelink het volgende:
Niet echt een aardig liedje om over je vrouw te schrijven.
Oh? Waar zit die dan?quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 22:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
Dit klinkt inderdaad als die EIndhovense Visboer (nou ja dat is zijn broer)
De gemiddelde Eindhovense visboer heeft momenteel kiespijnquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 22:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
Dit klinkt inderdaad als die EIndhovense Visboer (nou ja dat is zijn broer)
Ik zag ze vroeger veel op de weekmarkten staan met zo'n viskar . Geen idee of die kar er nog is tbhquote:
Zover ik weet zijn de Koelewijns supporter van FC Eindhovenquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 22:05 schreef DJ11 het volgende:
[..]
De gemiddelde Eindhovense visboer heeft momenteel kiespijn
quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 22:06 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik vind het origineel van Annie de Rooij beter
TU/E of Fontys??quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 22:06 schreef livelink het volgende:
Mijn zoon heeft afgelopen week zijn introductie gehad in Eindhoven, dus hij moet de stad inmiddels een beetje kennen.
Heb ik ook even (2 jaar) opgezeten, opleiding alleen niet afgemaakt. (Accountancy)quote:
Welke studie gaat hij volgen?quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 22:06 schreef livelink het volgende:
Mijn zoon heeft afgelopen week zijn introductie gehad in Eindhoven, dus hij moet de stad inmiddels een beetje kennen.
Toegepaste wiskunde. Ik ben benieuwd.quote:
Wellicht(stad)quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 22:06 schreef livelink het volgende:
Snap ik.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 22:09 schreef livelink het volgende:
[..]
Toegepaste wiskunde. Ik ben benieuwd.
Helaas nietquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 22:11 schreef Melting het volgende:
[..]
Heb je de film gezien, Symph?
[ afbeelding ]
Ja, hij gaat reizen. Op kamers gaan is echt nog een te grote stap voor hem. Hij gaat dan op de fiets naar Houten (40 min. fietsen). Vanaf Houten de trein naar Den Bosch en dan overstappen naar Eindhoven. Het is lang, maar het moet maar. In Utrecht is deze opleiding niet. Hij wil het fietsen er wel in houden, want hij had natuurlijk ook de bus naar Utrecht kunnen nemen en dan de trein.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 22:10 schreef Melting het volgende:
[..]
Snap ik.
Hoop dat het hem goed gaat. Gaat hij elke dag op en neer reizen?
Is dat te doen vanaf jullie?
Ik vind het knap dat hij 40 minuten gaat fietsen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 22:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, hij gaat reizen. Op kamers gaan is echt nog een te grote stap voor hem. Hij gaat dan op de fiets naar Houten (40 min. fietsen). Vanaf Houten de trein naar Den Bosch en dan overstappen naar Eindhoven. Het is lang, maar het moet maar. In Utrecht is deze opleiding niet. Hij wil het fietsen er wel in houden, want hij had natuurlijk ook de bus naar Utrecht kunnen nemen en dan de trein.
Dat is wel een hele onderneming… wow….quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 22:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, hij gaat reizen. Op kamers gaan is echt nog een te grote stap voor hem. Hij gaat dan op de fiets naar Houten (40 min. fietsen). Vanaf Houten de trein naar Den Bosch en dan overstappen naar Eindhoven. Het is lang, maar het moet maar. In Utrecht is deze opleiding niet. Hij wil het fietsen er wel in houden, want hij had natuurlijk ook de bus naar Utrecht kunnen nemen en dan de trein.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 22:16 schreef Symphonic het volgende:
Paul Young come back and stay for good this time
Pittig hoor...quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 22:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, zoiets. Het scheelt dat het vanaf station Eindhoven maar een kwartiertje lopen is.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 22:20 schreef Melting het volgende:
Hoe lang is hij dan enkele reis onderweg, livelink? Anderhalf uur?
Ik zou het hem niet na doen iigquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 22:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Of hij pakt de bus.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 22:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, zoiets. Het scheelt dat het vanaf station Eindhoven maar een kwartiertje lopen is.
Ik hoop echt dat dit een succes gaat worden voor hem.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 22:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, zoiets. Het scheelt dat het vanaf station Eindhoven maar een kwartiertje lopen is.
Ik wilde Kris Kross schrijven, maar dacht dat ik in de war was met een rapper. Maar het blijkt dat ik fout zat met de K ipv de Cquote:
Maar toch knap dat je op Kris kwam.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 22:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik wilde Kris Kross schrijven, maar dacht dat ik in de war was met een rapper. Maar het blijkt dat ik fout zat met de K ipv de C
Ja, daar moest ik ook aan denken.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 22:29 schreef DJ11 het volgende:
They're Coming To Take Me Away, maar dan vriendelijker en zonder geschreeuw
Dt waren de uitvoerenden natuurlijk…quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 22:30 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee, de titel is juist niet Luitenant Duif.
[ afbeelding ]
Ik snap de associatie welquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 22:29 schreef DJ11 het volgende:
They're Coming To Take Me Away, maar dan vriendelijker en zonder geschreeuw
quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 22:33 schreef livelink het volgende:
And now for something completely different...
Sage das wohlquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 22:33 schreef livelink het volgende:
And now for something completely different...
Ze is in ieder geval nog auf die Welt.quote:
Ik dacht... nu post Symph vast 1 van zijn eigen geschoten foto's.quote:
Dan kun je heeeeeel lang wachtenquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 22:39 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik dacht... nu post Symph vast 1 van zijn eigen geschoten foto's.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 22:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dan kun je heeeeeel lang wachten
Nee ik heb geen camera.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 22:40 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Maak jij geen foto's van de vogels die je spot?
Dat is best ongezond hoorquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 22:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik bewaar de plastic in mijn hoofd
En wij moeten dan maar geloven dat je al die vogels ziet?quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 22:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee ik heb geen camera.
Ik bewaar de plastic in mijn hoofd
quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 22:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat is best ongezond hoor
Zeker, ik heb de post ook maar even aangepastquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 22:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat is best ongezond hoor
quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 22:42 schreef Melting het volgende:
[..]
En wij moeten dan maar geloven dat je al die vogels ziet?
Maar ja, ik heb geen bananen vandaagquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 22:45 schreef Melting het volgende:
Aan de plaat hierna moest ik vanmorgen denken toen ik bij de groentenboer in de winkel stond.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 22:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Maar ja, ik heb geen bananen vandaag
Of Las Ketchup want tomatenquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 22:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Maar ja, ik heb geen bananen vandaag
Drs. P - Schorseneren etc..quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 22:45 schreef Melting het volgende:
Aan de plaat hierna moest ik vanmorgen denken toen ik bij de groentenboer in de winkel stond.
De enige vogels waar ik een hekel aan heb zijn meeuwenquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 22:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]![]()
Die albatros was overigens niet in Nederland maar in Amerika
Daar heb ik ook een hekel aan pelikanen gekregen
Ik wilde Grok een plaatje laten maken van een foto met een kogelgat erin, maar Grok vertikt hetquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 22:39 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik dacht... nu post Symph vast 1 van zijn eigen geschoten foto's.
Ik een beetje aan kauwen..quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 22:50 schreef zorro28 het volgende:
[..]
De enige vogels waar ik een hekel aan heb zijn meeuwen
Dat snap ik wel….quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 22:50 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ik vind alle vogels wel leuk als ze buiten vliegen, maar ik vind ze doodeng in een huis.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 22:50 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ik ben laatst aangevallen door een kraai. Was ook niet leuk, nee. Hij maakte de hele tijd duikvluchten naar mijn hoofd.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 22:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik een beetje aan kauwen..
Ben er ooit door eentje aangevallen tijdens mijn postronde. Ik denk dat ik te dicht bij een nestje kwam..
Daar heb ik ook wel een hekel aan ja.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 22:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik een beetje aan kauwen..
Ben er ooit door eentje aangevallen tijdens mijn postronde. Ik denk dat ik te dicht bij een nestje kwam..
Ronnie Ruysdael is geweldig .quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 22:54 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Gelukkig niet Zanger Rinus en Ronnie Ruysdael
Als je ze met rust laat wel.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 22:55 schreef zorro28 het volgende:
Ik kwam tijdens mijn laatste vakantie nog pauwen tegen, dat zijn ook machtig mooie beesten
Paraplu mee en terugmeppenquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 22:55 schreef livelink het volgende:
https://www.rtvutrecht.nl(...)wee-keer-aangevallen
Hier dus inderdaad langs het Amsterdam-Rijn kanaal tijdens de lunchpauze. Er hingen wel overal waarschuwingsborden. Het is elk jaar raak, maar dit was de eerste keer dat ik het meemaakte.
Ik heb er een keer een voor mijn bus gehad in Amsterdam Noord, en ik maakte de fout om te toeteren.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 22:55 schreef zorro28 het volgende:
Ik kwam tijdens mijn laatste vakantie nog pauwen tegen, dat zijn ook machtig mooie beesten
Slaap lekker.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 22:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga richting bed.
Volgende week vanaf mijn nieuwe stekkie (Eindelijk)
bedankt voor de muziekjes en gezelligheid
En dan doorluisteren?quote:
Heel veel succes met verhuizen en vooral heel veel plezier toegewenst in je nieuwe woningquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 22:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga richting bed.
Volgende week vanaf mijn nieuwe stekkie (Eindelijk)
bedankt voor de muziekjes en gezelligheid
Ik wilde kijken of dat kon maar mijn batterij is helaas leeg dus dat wordt hem nietquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 23:00 schreef Melting het volgende:
[..]
En dan doorluisteren?
Zo niet, slaap lekker.
In dat geval.... slaap lekker.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 23:02 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ik wilde kijken of dat kon maar mijn batterij is helaas leeg dus dat wordt hem niet
Dat klinkt wel goed, om 5 uur opstaan….quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 23:03 schreef Melting het volgende:
[..]
In dat geval.... slaap lekker.
En morgen pas opstaan als je wakker wordt, dus geen wekker....
Dat klinkt wel aannemelijkquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 23:04 schreef DJ11 het volgende:
Yvonne Elliman (weet ik niet zeker) - If You Could Read My Mind
quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 23:04 schreef DJ11 het volgende:
Yvonne Elliman (weet ik niet zeker) - If You Could Read My Mind
quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 23:09 schreef livelink het volgende:
Dit liedje werd u aangeboden door Postbus 51
quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 23:09 schreef livelink het volgende:
quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 23:09 schreef Symphonic het volgende:
Glaasje op laat je rijden
Van wie, geen idee
Ah, het was dus Veilig Verkeer Nederlandquote:
Postbus 51 op Radio 49, maakt samen 100quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 23:09 schreef livelink het volgende:
quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 23:11 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Postbus 51 op Radio 49, maakt samen 100
quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 23:11 schreef livelink het volgende:
Het origineel van Run to me. Maar ik weet dus niet wie dat zingen.
DDM-achtige postquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 23:11 schreef livelink het volgende:
Volledig verpest (ik dan) door Leen en Anita
Kijk, zo komt alles tezamen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 23:11 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Postbus 51 op Radio 49, maakt samen 100
Ja, maar ik bedoelde het dus andersom. Ik vind dit lied echt leuk in de versie van Leen en Anitaquote:
Een tikje narcistisch is het welquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 23:13 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Gewoon met je gouden platen op de foto voor de hoes van volgende single..
Eckte bazen
De vibe van nu geeft geen garanties voor de toekomst bij Melting.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 23:15 schreef DJ11 het volgende:
Ik moest vandaag aan een bepaald liedje denken en ik merk dat de vibe nu steeds meer die kant op gaat, deze uitzending. Ik ben benieuwd of het toevallig voorbij gaat komen. Zo niet, dan draai ik het maandag wel
quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 23:16 schreef livelink het volgende:
[..]
De vibe van nu geeft geen garanties voor de toekomst bij Melting.
Kan wel zijn, maar de vibe gaat echt heel erg die kant op. Dit nummer past ook weer helemaal in de mood.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 23:16 schreef livelink het volgende:
[..]
De vibe van nu geeft geen garanties voor de toekomst bij Melting.
Hij werkt duidelijk naar Oscar Harris toequote:Op zaterdag 30 augustus 2025 23:17 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Kan wel zijn, maar de vibe gaat echt heel erg die kant op. Dit nummer past ook weer helemaal in de mood.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 23:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Hij werkt duidelijk naar Oscar Harris toe
Nee. Ik denk aan een ander nummer. Alles wijst erop dat dat voor 00:00 uur nog gaat langskomen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 23:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nou ben ik toch benieuwd op welk nummer je doelt?quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 23:20 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Nee. Ik denk aan een ander nummer. Alles wijst erop dat dat voor 00:00 uur nog gaat langskomen.
Telstar van the Tornado’squote:Op zaterdag 30 augustus 2025 23:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Nou ben ik toch benieuwd op welk nummer je doelt?
quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 23:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het komt gewoon, ik voel het. Zo niet, draai ik het maandag.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 23:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Nou ben ik toch benieuwd op welk nummer je doelt?
Het gaat er ruig aan toe op Radio 49 de laatste tijd. Dinsdag had ik nog een gijzelingquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 23:36 schreef Melting het volgende:
Het nummer hierna gaat over een stalkster.
Voor maandag heb ik nog een verzoekje met scherpe nagels….quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 23:38 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Het gaat er ruig aan toe op Radio 49 de laatste tijd. Dinsdag had ik nog een gijzeling
Ja, de maatschappij verhard.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 23:38 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Het gaat er ruig aan toe op Radio 49 de laatste tijd. Dinsdag had ik nog een gijzeling
quote:
quote:
Dus dan mag je gewoon maar stalken?quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 23:42 schreef Symphonic het volgende:
En wat Tina zegt: what’s love got to do with it
Integendeelquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 23:42 schreef Melting het volgende:
[..]
Dus dan mag je gewoon maar stalken?![]()
[ afbeelding ]
Dat deuntje is volgens mij exact hetzelfdequote:
Ah... geen idee. Zegt me zo niets.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 23:46 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat deuntje is volgens mij exact hetzelfde
Nou dat is het toch?quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 23:46 schreef Melting het volgende:
[..]
Ah... geen idee. Zegt me zo niets.
[ afbeelding ]
Als je volledig zelfvoorzienend wilt worden is een paard of pony wel een vereiste.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 23:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nou gewoon: zadel je pony op en rijden met die hap
quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 23:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nou dat is het toch?
De B kant gaat over zadelpijn
Precies!quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 23:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Als je volledig zelfvoorzienend wilt worden is een paard of pony wel een vereiste.
[..]
Nou dat is het toch?
[..]
Nou dat is het toch?
Dat was een hilarisch fragmentquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 23:48 schreef DJ11 het volgende:
[..]![]()
Was een favorietje van Harmen Siezen
quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 23:55 schreef Symphonic het volgende:
Hot chocolate put you together again
quote:
Hierna nog 1 nummer.quote:
Er staat een paard in de gangquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 23:56 schreef Melting het volgende:
[..]
Hierna nog 1 nummer.
En ik kan je garanderen dat het niet het nummer is, waar jij aan dacht.
We gaan het merken. Door de laatste paar nummers is mijn hoop weer een sprankje gegroeid.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 23:56 schreef Melting het volgende:
[..]
Hierna nog 1 nummer.
En ik kan je garanderen dat het niet het nummer is, waar jij aan dacht.
Zo'nquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 23:56 schreef Symphonic het volgende:
Dit vind ik echt zo’n onbeschrijfelijk mooi liedje
Ik ben wel heel erg benieuwd nu. Als ik naar de vibe keek, verwacht ik een '60-nummer.quote:Op zondag 31 augustus 2025 00:00 schreef DJ11 het volgende:
Kim Wilde doet niet mee
Het nummer dat ik wél een beetje voelde aankomen, staat bij deze voor maandag op de rol.
Net als een verzoekje van Symphonic dat ik al heb ontvangen
De nagels gescherptquote:Op zondag 31 augustus 2025 00:00 schreef DJ11 het volgende:
Kim Wilde doet niet mee
Het nummer dat ik wél een beetje voelde aankomen, staat bij deze voor maandag op de rol.
Net als een verzoekje van Symphonic dat ik al heb ontvangen
Eensquote:Op zondag 31 augustus 2025 00:01 schreef Modus het volgende:
[..]
Deze versie is 700 miljard miljoen x beter
Bij jou gok ik op iets oubolligs Duits dan.quote:Op zondag 31 augustus 2025 00:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
De nagels gescherpt![]()
En ik denk dat ook niemand mijn verzoekje aan ziet komen.
Wellicht DDM wel..
Goede cliffhanger dusquote:Op zondag 31 augustus 2025 00:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben wel heel erg benieuwd nu. Als ik naar de vibe keek, verwacht ik een '60-nummer.
Nee, 1975quote:Op zondag 31 augustus 2025 00:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben wel heel erg benieuwd nu. Als ik naar de vibe keek, verwacht ik een '60-nummer.
quote:Op zondag 31 augustus 2025 00:03 schreef livelink het volgende:
Me eerst wakker pss-en en dan goede nacht wensen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |