SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Maar wel kunnen raden.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:29 schreef DJ11 het volgende:
Verdomd, ik zat net aan die band te denken als mogelijk antwoord. Net te laat met intypenTitel had ik niet geweten.
Ik zat me af te vragen of er ook vrouwelijke vocals passen in een band die zo heetquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Maar wel kunnen raden.
Ik had inderdaad wel gelijk dat het een oh, ja-band was. Maar daar heeft Brotherhood of Man wel meer last van.
Heeft Ddm je op je vingers getikt?quote:
Uitspraak van ene @Meltingquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:31 schreef livelink het volgende:
En complimenten voor de TT.
Weet alleen niet of die luisteraars gaat lokken
Nee, Rickyquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:31 schreef Melting het volgende:
[..]
Heeft Ddm je op je vingers getikt?
Dat hadden ze als b-kant van oh boy moeten doenquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Maar wel kunnen raden.
Ik had inderdaad wel gelijk dat het een oh, ja-band was. Maar daar heeft Brotherhood of Man wel meer last van.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:32 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Dat hadden ze als b-kant van oh boy moeten doen
quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:32 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Dat hadden ze als b-kant van oh boy moeten doen
Ik zou het niet kunnen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:35 schreef livelink het volgende:
Dat fonetisch schrift is een kunst op zich
DIe post volgens mij nooit hier. Die liket alleen maar...quote:
Maar misschien luistert hij wel mee.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
DIe post volgens mij nooit hier. Die liket alleen maar...
quote:
quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
Steppenwolf - Born to be wild
Modus is de secret listenerquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
DIe post volgens mij nooit hier. Die liket alleen maar...
**/?k s?u ?t nit k?n?/**quote:
quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:38 schreef livelink het volgende:
[..]
**/?k s?u ?t nit k?n?/**
Hierbij:
- /?k/ = ik
- /s?u/ = zou (de 'ou' klinkt als in ?goud?)
- /?t/ = het (?e? dof, zoals in ?de?)
- /nit/ = niet
- /k?n?/ = kunnen (?eu? als in ?bus?, de laatste e is een sjwa)
Nova heeft me geholpen. Ik ga er maar vanuit dat ze het goed heeft.quote:
quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:43 schreef Symphonic het volgende:
Sjors Bakker - Mijn kleine papegaai is kwijt
quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:42 schreef Melting het volgende:
[..]
Ben benieuws waar je die van kent.![]()
[ afbeelding ]
Wie kent de film Privilege?
... aldus DJ11pediaquote:Paul Jones is an English singer, actor, harmonicist, radio personality and television presenter. He first came to prominence as the original lead singer and harmonicist of the rock band Manfred Mann with whom he had several hit records including "Do Wah Diddy Diddy" and "Pretty Flamingo"
Ik hoorde gewoon direct dat het een Nederlander was..quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:43 schreef Symphonic het volgende:
Over fonetisch en steenkolen engels gesproken
En toch vind ik dit stiekem wel een heel mooi liedje..quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik hoorde gewoon direct dat het een Nederlander was..
Heb je hét muzieknieuws qua nieuwe muziek al gehoord, Symphonic?quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
En toch vind ik dit stiekem wel een heel mooi liedje..
Alleen dat Engels is echt om te janken
Nee, fout. David Williams. Stop de tijd. Ik zet twee jokers in.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:47 schreef DJ11 het volgende:
Scott Walker - The Days Of Pearly Spencer
quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:47 schreef livelink het volgende:
The days of Pearly Spencer - David Williams
Al geluisterd zelfsquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:46 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Heb je hét muzieknieuws qua nieuwe muziek al gehoord, Symphonic?
quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:54 schreef DJ11 het volgende:
Beursberichten: Philips 0, Tata Steel 2
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |