Dat krijg je als je 2 verschillende gebeurtenissen zo aan elkaar koppelt.quote:Op maandag 1 september 2025 13:00 schreef Chivaz het volgende:
[ x ]
Dit helpt natuurlijk ook niet mee, de politie die onverbiddelijk is en je arresteert als je notabene de nationale vlag ophangt. De Palestijnse vlag kan uiteraard wel gehangen worden zonder enige gevolgen. Mensen zien dit en merken terecht op dat de staat vooral bezig is het nieuwe stemvee te bevoorrechten. Ik ben zeer benieuwd hoe dat protest in September gaat verlopen.
Oké ik speel wel even mee, wat is hier precies het verschil behalve dat de een een nationale vlag is en de andere niet?quote:Op maandag 1 september 2025 13:03 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dat krijg je als je 2 verschillende gebeurtenissen zo aan elkaar koppelt.
Mensen,jij incluis, trappen daar kennelijk in.
Is het op exact dezelfde locatie?quote:Op maandag 1 september 2025 13:04 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Oké ik speel wel even mee, wat is hier precies het verschil behalve dat de een een nationale vlag is en de andere niet?
lol check ditquote:Op maandag 1 september 2025 13:00 schreef Chivaz het volgende:
[ x ]
Dit helpt natuurlijk ook niet mee, de politie die onverbiddelijk is en je arresteert als je notabene de nationale vlag ophangt. De Palestijnse vlag kan uiteraard wel gehangen worden zonder enige gevolgen. Mensen zien dit en merken terecht op dat de staat vooral bezig is het nieuwe stemvee te bevoorrechten. Ik ben zeer benieuwd hoe dat protest in September gaat verlopen.
Fucking hell man……quote:Op maandag 1 september 2025 13:09 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
lol check dit
https://youtube.com/shorts/I04aPCPKL9w?si=9c_RCbUrDa3wQAUb
quote:Op maandag 1 september 2025 13:13 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Fucking hell man……
Pas geleden was een Labour politicus nog vrijgesproken toen hij een oproep tot moord deed.
https://www.bbc.com/news/articles/cjeykklwn7vo
[..]
Fucking hell man……
Pas geleden was een Labour politicus nog vrijgesproken toen hij een oproep tot moord deed.
quote:A Labour councillor who called for far-right activists' throats to be cut at an anti-racism rally has been found not guilty of encouraging violent disorder by a jury.
Wat maakt dit een heel redelijke man? Als ik het zo snel zie is dat gewoon een vrij radicaal type. Anti moslim en pro Rusland e.d.quote:Op maandag 1 september 2025 09:34 schreef Chivaz het volgende:
[ x ]
Wist je nog dat ik hier poste dat heel redelijke mensen extreme posities beginnen in te nemen? Hier is weer zo’n voorbeeld, er is iets definitief geknakt in het VK.
Ja, dat snap ik.quote:
Klopt, en pro Brexit en tegen de coronamaatregelen.quote:Op maandag 1 september 2025 13:29 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Wat maakt dit een heel redelijke man? Als ik het zo snel zie is dat gewoon een vrij radicaal type. Anti moslim en pro Rusland e.d.
[..]
Fucking hell man……
Dat is heel normaal gedrag natuurlijk...quote:Mr Jones said his remarks were directed towards far-right activists who he said had left stickers on a train with razor blades hidden behind them,[..]
Politie bevestigt scheermessen achter ‘Free Palestine’-stickers. Op twee openbare locaties in Amsterdam zijn scheermesjes ontdekt achter stickers met pro-Palestijnse uitingen. Eén van deze stickers, waar scheermesjes achter waren geplakt, werd aangetroffen nabij het Holocaustmuseum.quote:Op maandag 1 september 2025 16:01 schreef Wantie het volgende:
[..]
[..]
Dat is heel normaal gedrag natuurlijk...
Misschien was hij redelijker toen hij nog geen verdiensten ontving uit de hoeken die hem aansporen om dat pad eens verder te verkennen.quote:Op maandag 1 september 2025 13:29 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Wat maakt dit een heel redelijke man? Als ik het zo snel zie is dat gewoon een vrij radicaal type. Anti moslim en pro Rusland e.d.
en dan is een oproep tot moord te rechtvaardigen?quote:Op maandag 1 september 2025 16:01 schreef Wantie het volgende:
[..]
[..]
knettergekquote:Op maandag 1 september 2025 16:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Politie bevestigt scheermessen achter ‘Free Palestine’-stickers. Op twee openbare locaties in Amsterdam zijn scheermesjes ontdekt achter stickers met pro-Palestijnse uitingen. Eén van deze stickers, waar scheermesjes achter waren geplakt, werd aangetroffen nabij het Holocaustmuseum.
Pot, ketel. Maar omdat HAMAS aanhangers het doen is het prima.
Zeker van een politicus. zo rolt die kant, al decennia. Met diverse daadwerkelijke moorden tot gevolg.quote:Op maandag 1 september 2025 16:08 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
en dan is een oproep tot moord te rechtvaardigen?
Die is niet gedaan. Dus.quote:Op maandag 1 september 2025 16:08 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
en dan is een oproep tot moord te rechtvaardigen?
Nee idd, je loopt gewoon weg met een doorgesneden keel. Da's waar, niets aan de hand!quote:
Tja, dit is helaas hoe sommigen in de linkse contreien het graag zien. De vrijheid van meningsuiting wordt alleen toegepast voor de eigen kliek, voor alles dat men aks politieke tegenstanders ziet wordt harde censuur toegepast en elk woord dat ook maar enigszins op een negatieve manier kan worden geïnterpreteerd, dient meteen hard te worden bestraft.quote:Op maandag 1 september 2025 13:13 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Fucking hell man……
Er is geen oproep gedaan tot moord.quote:Op maandag 1 september 2025 16:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee idd, je loopt gewoon weg met een doorgesneden keel. Da's waar, niets aan de hand!
"who called for far-right activists' throats to be cut "..quote:
Maar dat heeft ie niet gedaan. Dus ja.quote:Op maandag 1 september 2025 16:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
"who called for far-right activists' throats to be cut "..
En dat maakt het uiteraard helemaal goed. Lucy Connoly heeft voor een tweet 31 maanden gevangenisstraf gekregen.quote:Op maandag 1 september 2025 16:01 schreef Wantie het volgende:
[..]
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |