SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat word flink an die arbeit voor @hemarookworst vanavond!
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Kan best, hij heeft weken niks gedaan.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 18:26 schreef DerRabbit het volgende:
Dat word flink an die arbeit voor @:hemarookworst vanavond!“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hij was toch juist op vakantie en niet aan het werkquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 18:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kan best, hij heeft weken niks gedaan.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 18:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hij was toch juist op vakantie en niet aan het werk![]()
![]()
quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 18:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hij was toch juist op vakantie en niet aan het werk
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Op vakantie gaan is hard werken hoor, gelukkig heb ik werk om bij te komenUw ADH vitamine Worst
quote:Sorry, kon de grap niet laten liggenquote:
Maar goed ook. Er moet ook nog gelachen worden tussendoor.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 18:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
[..]
Sorry, kon de grap niet laten liggen![]()
![]()
quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 18:34 schreef maily het volgende:
[..]
Maar goed ook. Er moet ook nog gelachen worden tussendoor.![]()
![]()
Stel je voor dat we grappen gaan maken in ONZ, dan is de hek van de dam
Uw ADH vitamine Worst
Op de brandstappel met die grappen makers!quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 18:37 schreef hemarookworst het volgende:
Stel je voor dat we grappen gaan maken in ONZ, dan is de hek van de dam![]()
Ik ken nog een grap.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 18:37 schreef hemarookworst het volgende:
Stel je voor dat we grappen gaan maken in ONZ, dan is de hek van de dam
2 tieten in een envelop!![]()
quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 18:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ken nog een grap.
2 tieten in een envelop!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Beetje in dezelfde stijl als wat ik met Mini-ToT doe.
In Amerika heb je dat: "You know whut? Chicken butt!"
Als ik een cavia in handen heb, zeg ik tegen Mini: "Weet je wat? CAVIAKONT!!!" en draai de kont van de cavia naar hem toe!
En lachen dat-ie elke keer doet!![]()
![]()
Mop.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Of een matige grap op de rommelmarktquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 18:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ken nog een grap.
2 tieten in een envelop!Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
Forum Opties Forumhop: Hop naar: