Wel ja, zit mij even lekker te maken.quote:Op zondag 31 augustus 2025 18:15 schreef Seeburg54 het volgende:
Vanavond zelf een mosselpannetje gemaakt. Lekker in bier met kruiden en groente. Stokbroodje knoflookboter erbij.
Ik heb een appel gegetenquote:Op zondag 31 augustus 2025 18:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wel ja, zit mij even lekker te maken.
Ik eet nu een appelquote:
Net zoiets hier en morgen de andere helftquote:Op zondag 31 augustus 2025 19:21 schreef Domnivoor het volgende:
Een opgeleukte diepvriespizza (zoals GOA het noemt)
Ik heb nu wat stukjes kokos opquote:
Dit klinkt allemaal lekker maar niet heel vullend?quote:
Klopt, het is onderwegvoerquote:Op zondag 31 augustus 2025 19:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Dit klinkt allemaal lekker maar niet heel vullend?
Waar is Goa eigenlijk?quote:Op zondag 31 augustus 2025 19:21 schreef Domnivoor het volgende:
Een opgeleukte diepvriespizza (zoals GOA het noemt)
In Indiaquote:
Een appel en wat kokos lekkers?quote:Op zondag 31 augustus 2025 20:04 schreef Aoibhin het volgende:
Wat een lekkers allemaal![]()
Hier was het ratatouille met groenteballetjes
Dat is zeker lekkerquote:
Nee nog niet.quote:Op zondag 31 augustus 2025 20:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat is zeker lekker![]()
Al hoop ik wel dat je nog wat meer hebt gegeten dan alleen dat
quote:Op zondag 31 augustus 2025 18:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wel ja, zit mij even lekker te maken.
In Goa?quote:
Eet smakelijk dan voor straks!quote:
Ik heb er wel weer zin in eigenlijkquote:Op zondag 31 augustus 2025 20:20 schreef Seeburg54 het volgende:
Straks weer stamppotjes en stoofschotels terwijl de wind en regen om huis huilt. Houtkacheltje aan.
Ben zo thuisquote:
Zonder houtjacheltje, wil geen brand.quote:Op zondag 31 augustus 2025 20:20 schreef Seeburg54 het volgende:
Straks weer stamppotjes en stoofschotels terwijl de wind en regen om huis huilt. Houtkacheltje aan.
Gecontroleerde brandjes is niks mis mee.quote:Op zondag 31 augustus 2025 20:23 schreef drakin het volgende:
[..]
Zonder houtjacheltje, wil geen brand.
En pompoensoep
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |