Wel ja, zit mij even lekker te maken.quote:Op zondag 31 augustus 2025 18:15 schreef Seeburg54 het volgende:
Vanavond zelf een mosselpannetje gemaakt. Lekker in bier met kruiden en groente. Stokbroodje knoflookboter erbij.
Ik heb een appel gegetenquote:Op zondag 31 augustus 2025 18:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wel ja, zit mij even lekker te maken.
Ik eet nu een appelquote:
Net zoiets hier en morgen de andere helftquote:Op zondag 31 augustus 2025 19:21 schreef Domnivoor het volgende:
Een opgeleukte diepvriespizza (zoals GOA het noemt)
Ik heb nu wat stukjes kokos opquote:
Dit klinkt allemaal lekker maar niet heel vullend?quote:
Klopt, het is onderwegvoerquote:Op zondag 31 augustus 2025 19:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Dit klinkt allemaal lekker maar niet heel vullend?
Waar is Goa eigenlijk?quote:Op zondag 31 augustus 2025 19:21 schreef Domnivoor het volgende:
Een opgeleukte diepvriespizza (zoals GOA het noemt)
In Indiaquote:
Een appel en wat kokos lekkers?quote:Op zondag 31 augustus 2025 20:04 schreef Aoibhin het volgende:
Wat een lekkers allemaal![]()
Hier was het ratatouille met groenteballetjes
Dat is zeker lekkerquote:
Nee nog niet.quote:Op zondag 31 augustus 2025 20:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat is zeker lekker![]()
Al hoop ik wel dat je nog wat meer hebt gegeten dan alleen dat
quote:Op zondag 31 augustus 2025 18:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wel ja, zit mij even lekker te maken.
In Goa?quote:
Eet smakelijk dan voor straks!quote:
Ik heb er wel weer zin in eigenlijkquote:Op zondag 31 augustus 2025 20:20 schreef Seeburg54 het volgende:
Straks weer stamppotjes en stoofschotels terwijl de wind en regen om huis huilt. Houtkacheltje aan.
Ben zo thuisquote:
Zonder houtjacheltje, wil geen brand.quote:Op zondag 31 augustus 2025 20:20 schreef Seeburg54 het volgende:
Straks weer stamppotjes en stoofschotels terwijl de wind en regen om huis huilt. Houtkacheltje aan.
Gecontroleerde brandjes is niks mis mee.quote:Op zondag 31 augustus 2025 20:23 schreef drakin het volgende:
[..]
Zonder houtjacheltje, wil geen brand.
En pompoensoep
Ik ben ook wel klaar met de zomer, ik ben een herfstmens. Er is vandaag ook al over de kerst gepraat met de familie, kadootjes onder de kerstboom.quote:Op zondag 31 augustus 2025 20:22 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb er wel weer zin in eigenlijk![]()
Zul je net zien dat er in oktober weer een hittegolf komt
Nee dankjequote:Op zondag 31 augustus 2025 20:28 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Gecontroleerde brandjes is niks mis mee.
Jaaa echt zin inquote:Op zondag 31 augustus 2025 20:29 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Ik ben ook wel klaar met de zomer, ik ben een herfstmens. Er is vandaag ook al over de kerst gepraat met de familie, kadootjes onder de kerstboom.![]()
Ja, dat gaat hier net zo.quote:Op zondag 31 augustus 2025 20:32 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jaaa echt zin in![]()
Ik was ook al ideetjes aan het bedenken voor het kerstdiner enzo![]()
En tegen die tijd heb ik vaak ook weer zin in de zomerZo gaat het altijd
Een stukje? Op een bord ergens bedoel je?quote:Op zondag 31 augustus 2025 20:39 schreef engine het volgende:
[ afbeelding ]
En ook nog in de verte een stukje walvis gezien vandaag.
Nee het stukje dat uit het water sprongquote:Op zondag 31 augustus 2025 20:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Een stukje? Op een bord ergens bedoel je?
quote:Op zondag 31 augustus 2025 20:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Een stukje? Op een bord ergens bedoel je?
En nog Great Whites gezien?quote:Op zondag 31 augustus 2025 20:40 schreef engine het volgende:
[..]
Nee het stukje dat uit het water sprong
Nee maar je kunt wel in een kooi en dan kun je ze zien. Ik twijfel nog of ik dat een goed idee vind om daar een toeristische attractie van te maken.quote:
Oh sterktequote:Op zondag 31 augustus 2025 20:35 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Ja, dat gaat hier net zo.![]()
Dit jaar gaat het sowieso anders worden omdat mijn moeder dit jaar is overleden. We waren altijd vrij ingetogen met kerst, maar dit jaar valt de familie als een warme deken om ons heen.
Prachtig!quote:Op zondag 31 augustus 2025 20:39 schreef engine het volgende:
[ afbeelding ]
En ook nog in de verte een stukje walvis gezien vandaag.
Laat dat stukje nu net op mn schermachtergrond staanquote:Op zondag 31 augustus 2025 20:40 schreef engine het volgende:
[..]
Nee het stukje dat uit het water sprong
Dankje.quote:Op zondag 31 augustus 2025 20:52 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh sterkteMaar wel heel mooi om te horen dat je zo'n warme familie hebt
Dat gaat dan toch op een andere manier weer speciaal zijn
Jij bent dan de attractie hequote:Op zondag 31 augustus 2025 20:52 schreef engine het volgende:
[..]
Nee maar je kunt wel in een kooi en dan kun je ze zien. Ik twijfel nog of ik dat een goed idee vind om daar een toeristische attractie van te maken.
Maar nu slapen
Ik ga zoquote:
quote:
Ik lig erin, maar slaap nog nietquote:
Ik vraag maar niets.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |