abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 30 augustus 2025 @ 15:08:38 #1
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_218631101
https://www.telegraaf.nl/(...)ezicht/87020105.html

wie gaat er nu het verhaal over de reptielen die ons regeren vertellen ??
Bekijk deze YouTube-video

Bekijk deze YouTube-video
quote:
Thierry Baudet stapt op als lijsttrekker FvD: 'Ruimte voor een nieuw gezicht'
Den Haag- Thierry Baudet is bij de volgende verkiezingen géén lijsttrekker namens FvD.

Oud-Kamerlid Lidewij de Vos, die in 2023 op de zesde plaats van de kieslijst stond, gaat de kar trekken tijdens de aanstaande Tweede Kamerverkiezingen.

Baudet komt op de tweede plek van de lijst.

7 minuten geleden
Baudet is na acht jaar klaar met het partijleiderschap. ,,
De beweging is veel belangrijker dan mijn ego of persoonlijke positie", zegt hij.

Als voornaamste reden noemt hij de 'gepolariseerde meningen' over zijn persoon. ,,

Dat is deels mijn eigen schuld geweest - te veel een vrijdenker, teveel een flapuit - maar ook deels ontstaan door framing en niets gegund krijgen", is zijn verklaring.

[ Bericht 35% gewijzigd door michaelmoore op 30-08-2025 16:18:05 ]
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  zaterdag 30 augustus 2025 @ 15:09:29 #2
489162 Pvt.Webster
101st Airborne Division
pi_218631114
Verstandig, inclusief een klein stukje (al dan niet sociaal wenselijk gedrag) zelfreflectie.
"He was there to do his duty, and he did it — he never let a buddy down in combat, in France, Holland, or Germany — but he never volunteered for anything and he spurned promotion."
  zaterdag 30 augustus 2025 @ 15:25:29 #3
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_218631270
Bijzondere ontwikkeling. Had wel gedacht dat hij er tot zijn 80e zou zitten.
pi_218631277
Als nr 2 is het natuurlijk nog makkelijker geld verdienen, dan valt het nog minder op als je nooit op komt dagen en hoef je ook geen tv debatten en interviews te doen. Sorry, maar Baudet heeft in niets laten zien interesse te hebben in politiek, alleen in makkelijk zijn zakken vullen.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_218631302
Ach Bidet
U MAD?
pi_218631412
De uil van minerva is gevlogen
pi_218631588
Gaat fulltime reptielen opsporen. :+
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  zaterdag 30 augustus 2025 @ 16:33:30 #8
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_218632041
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 15:09 schreef Pvt.Webster het volgende:
Verstandig, inclusief een klein stukje (al dan niet sociaal wenselijk gedrag) zelfreflectie.
Ik geloof er helemaal niks van. Baudet doet gewoon al tijden veel en veel minder (logisch ook met 2 jonge kinderen) en wil graag nog minder doen dus doet een stapje terug.

Op zich prima, in veel partijen zitten mensen die alleen de stoel maar warm houden, en het is weer typisch Baudet om daar dan iedereen de schuld van te geven en dat niet gewoon te zeggen. Anders stemmen de complotgekkies niet meer op die partij.
Laffe huichelaar
  zaterdag 30 augustus 2025 @ 16:34:44 #9
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_218632049
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 15:26 schreef Hanca het volgende:
Als nr 2 is het natuurlijk nog makkelijker geld verdienen, dan valt het nog minder op als je nooit op komt dagen en hoef je ook geen tv debatten en interviews te doen. Sorry, maar Baudet heeft in niets laten zien interesse te hebben in politiek, alleen in makkelijk zijn zakken vullen.
Nee joh, in het begin deed hij nog wel zijn best een beetje theater te maken. Sinds ie vader is heeft hij andere prioriteiten. Het is denk ik wel fijn voor hem dat wij dat dan subsidiëren
Laffe huichelaar
  zaterdag 30 augustus 2025 @ 16:49:31 #10
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_218632193
Jammer, ik vind het zo’n flamboyante man.
  zaterdag 30 augustus 2025 @ 17:21:58 #11
323876 michaelmoore
pi_218632603
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 16:49 schreef Boca_Raton het volgende:
Jammer, ik vind het zo’n flamboyante man.
ja tikkie gestoord ,maar wel erg flambojant

nu is die juf wel een stemmentrekker verwacht ik, ze kon wel eens veel PVV stemmen weg trekken
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_218632784
Lidewij _O_
Mja
pi_218632873
Fvd :')
pi_218632875
quote:
Geef hem eens ongelijk, ik zou exact dezelfde mentaliteit hebben. De vraag is eerder, wie niet...
pindazakje
  zaterdag 30 augustus 2025 @ 18:26:29 #15
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_218633372
Het was ook geen gezicht, natuurlijk.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  zaterdag 30 augustus 2025 @ 18:35:11 #16
66444 Lord_Vetinari
pi_218633454
Gelukkig is het wel weer de schuld van anderen:

quote:
Baudet denkt dat hij als leider de groei van de partij in de weg staat. Dat komt volgens hem door onder meer "gepolariseerde meningen" over hem en een "al vijf jaar durende blokkade in de media". "Dat is deels mijn eigen schuld geweest, maar ook deels ontstaan door framing en niets gegund krijgen."
pi_218633620
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 17:40 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]
Geef hem eens ongelijk, ik zou exact dezelfde mentaliteit hebben. De vraag is eerder, wie niet...
Grappig. Heel veel mensen denken niet als jij. Als ik de politiek in zou gaan, dan zou ik dat zeker niet doen om makkelijk geld binnen te harken, maar om iets te betekenen voor de mensen en verandering te bewerkstelligen waar we allemaal beter van worden.
Maar goed, jij doet dus het liefst niets van veel belastinggeld dat door anderen is opgebracht. Dat tekent wel je mentaliteit.
beter een knipoog dan een blauw oog
  zaterdag 30 augustus 2025 @ 19:05:49 #18
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_218633647
Misschien geen slechte move. Die Lidewij ziet er uit als een vrouw met wat minder rare strapatsen, nuchtere inborst. Maar is nog wel erg jong.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
pi_218633741
quote:
Ondanks alle kritiek op Baudet zijn er beslist ook gelegenheden waarbij hij het best goed doet. Zo heeft hij niet lang geleden nog best wel een goed en genuanceerd betoog gehouden in het speciale debat over de toestand in de Gazastrook. Hij heeft ook het verzoek om dat debat gesteund.
  zaterdag 30 augustus 2025 @ 19:19:57 #20
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_218633748
Zijn Afscheidsspeach is gelekt
quote:
Hooggeachte strijdmakkers, vaandeldragers van de beschaving, onverzettelijke pioniers van onze renaissance—
Vandaag sta ik hier, niet slechts als mens van vlees, bloed en geest, doch als symbool van een ontembare idealistische kracht, op het heilige scharnierpunt van het Nederlandse staatsideaal. Acht ontzagwekkende jaren heb ik, als de gazelle — het nobelste dier der steppe, het lichtvoetige icoon van aspiratie en ontembare vrijheid — deze glorieuze beweging aangevoerd, door stormen van laster, over winderige velden van verguizing en door giftige moerassen van mediacratie en framing.
Maar, geliefde vrienden, de droom is zuiverder dan het ik, de missie weegt zwaarder dan de man. Niet langer zal ik de banier torsen als opperhoofd; ik zal, zoals een ware gazelle, elegant een stap terzijde huppelen, om plaats te maken voor de frisse dageraad van Lidewij de Vos — een heraut van wijsheid, een Athena van onze tijd.
De verheven strijd, meermaals besmeurd door het vileine gif van polarisatie — deels het gevolg van mijn ontembare neiging tot het ongezeglijke, deels de wrange vrucht van rancune en afgunst — verdient een nieuw gezicht, een onbesmet vaandel, een hernieuwde elan. Voorwaar, men heeft getracht de gazelle te vangen in een net van banaliteit, doch ons streven danst verder, vrij en ontembaar, naar het licht der toekomst.
Als tweede op de lijst, met een hart dat gloeit van hoop en dankbaarheid, roep ik u op: werpt de ketenen van conformisme af! Ontsteekt het vuur der beschaving! Voert onze renaissance tot aan de einder van de historie!
Ik groet u, Forum voor Democratie, als gazelle in het tegenlicht: sierlijk, ongrijpbaar, onsterfelijk—
Voorwaarts! Voorwaarts naar het vergezicht van onze gemeenschappelijke bestemming!

pi_218633850
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 17:40 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]
De kamerleden van de andere partijen en alle kamerleden in de geschiedenis. En ook nog eens alle gemeenteraadsleden en leden van de Provinciale Staten. Een hoop mensen dus.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_218633922
quote:
7s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 19:05 schreef phpmystyle het volgende:
Misschien geen slechte move. Die Lidewij ziet er uit als een vrouw met wat minder rare strapatsen, nuchtere inborst. Maar is nog wel erg jong.
Maar wel van FvD, dus er zal ergens een steekje los zitten.
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_218634048
Dat hij niet bij alle debatten komt opdagen, hoeft nog niet te betekenen dat hij dan niet als kamerlid aan het werk is. Het werk van een kamerlid bestaat uit veel meer dan alleen vergaderingen bijwonen. Ik geloof ook absoluut niet dat hij er wat betreft het werk als kamerlid met de pet naar gooit. Aan de andere kant zou het me ook niet verbazen als hij wel gewoon een 40 urige werkweek houdt zodat hij ook gewoon tijd aan zijn gezin kan besteden, en zich, in tegenstelling tot zoveel andere kamerleden, niet over de kop werkt.
  zaterdag 30 augustus 2025 @ 21:03:04 #24
66444 Lord_Vetinari
pi_218634743
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 19:19 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]

Klinkt bekend.
pi_218634925
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 19:19 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Er zijn maar weinig kamerleden die zo'n prachtige toespraak kunnen houden.
  zaterdag 30 augustus 2025 @ 21:17:59 #26
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_218634927
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 19:57 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Aan de andere kant zou het me ook niet verbazen als hij wel gewoon een 40 urige werkweek houdt zodat hij ook gewoon tijd aan zijn gezin kan besteden, en zich, in tegenstelling tot zoveel andere kamerleden, niet over de kop werkt.
Dan had hij lekker bij de Rabobank moeten gaan werken ofzo.
pi_218634930
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 19:02 schreef Knipoogje het volgende:

[..]
Als ik de politiek in zou gaan, dan zou ik dat zeker niet doen om makkelijk geld binnen te harken, maar om iets te betekenen voor de mensen en verandering te bewerkstelligen waar we allemaal beter van worden.
Zo beginnen de meesten vermoed ik. Vol idealen. Tot ze er een tijdje rondlopen en ervaren dat ze geen fuck gedaan krijgen met hun idealen omdat dat nu juist de bedoeling is van die hele politiek.
pi_218634961
ik ken dat mens niet verder - maar ik vind een mannelijke leider overtuigender dan een vrouwelijke.
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_218634980
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 21:17 schreef Hexagon het volgende:
Dan had hij lekker bij de Rabobank moeten gaan werken ofzo.
Waarom moeten we het normaal vinden dat kamerleden zich over de kop werken en gemiddeld 60+ uur per week werken?
  zaterdag 30 augustus 2025 @ 21:23:03 #30
323876 michaelmoore
pi_218635000
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 21:21 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Waarom moeten we het normaal vinden dat kamerleden zich over de kop werken en gemiddeld 60+ uur per week werken?
j a erg he

ik heb gehoord dat sommigen 300 uur per week werken dan thuis ook nog rapporten tikken nachts

nooit zijn ze vrij , altijd maar ploeteren voor het vaderland

[ Bericht 3% gewijzigd door michaelmoore op 31-08-2025 00:48:04 ]
  zondag 31 augustus 2025 @ 00:48:48 #31
323876 michaelmoore
pi_218636955
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 21:20 schreef Apotheose het volgende:
ik ken dat mens niet verder - maar ik vind een mannelijke leider overtuigender dan een vrouwelijke.
nee , ik zie liever meloni dan bontebal
  zondag 31 augustus 2025 @ 00:50:14 #32
323876 michaelmoore
pi_218636957
waarom hebben alle groen links mensen zo enorm respect voor de extreem rechtse sjerrie baudet

echt heel raar vind ik dat
  Moderator zondag 31 augustus 2025 @ 00:54:48 #33
236264 crew  capricia
pi_218636965
Hij blijft wel politieke leider van Forum. En bij blijft gewoon in de kamer.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  zondag 31 augustus 2025 @ 00:55:21 #34
323876 michaelmoore
pi_218636966
quote:
1s.gif Op zondag 31 augustus 2025 00:54 schreef capricia het volgende:
baudet is een heel gevaarlijk mannetje
  zondag 31 augustus 2025 @ 01:08:50 #35
66444 Lord_Vetinari
pi_218636982
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 21:23 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
j a erg he

ik heb gehoord dat sommigen 300 uur per week werken dan thuis ook nog rapporten tikken nachts

nooit zijn ze vrij , altijd maar ploeteren voor het vaderland
En dat voor die luizige twee ton per jaar of zoiets.
pi_218637483
Eerlijk gezegd denk ik dat dit niets anders is dan een schijnbeweging van Baudet tot na de verkiezingen

Hij hoopt op waarschijnlijk potentiële kiezers die niet op hem willen stemmen maar wel achter de ideeën staan van fvd

Na de verkiezingen zal er wel een coup plaatsvinden waardoor hij weer de nummer 1 zal zijn

de man geilt op aandacht
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  zondag 31 augustus 2025 @ 08:47:21 #37
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_218637647
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 00:55 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
baudet is een heel gevaarlijk mannetje
Vermakelijke gek
Laffe huichelaar
  zondag 31 augustus 2025 @ 10:07:23 #38
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_218638352
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 08:18 schreef klaasweetalles het volgende:
Eerlijk gezegd denk ik dat dit niets anders is dan een schijnbeweging van Baudet tot na de verkiezingen

Hij hoopt op waarschijnlijk potentiële kiezers die niet op hem willen stemmen maar wel achter de ideeën staan van fvd

Na de verkiezingen zal er wel een coup plaatsvinden waardoor hij weer de nummer 1 zal zijn

de man geilt op aandacht
Je denkt te moeilijk. Hij heeft gewoon geen zin in een vermoeiende verkiezingstoernee en laat dat een ander doen.
pi_218638979
Mooi dat FVD altijd aandacht heeft voor die mRNA prikken.
Dat zelfde geldt trouwens ook voor van Haga van BVNL.
BVNL heeft nu ook Theo Schetters op de kieslijst staan.
Andere partijen zijn nog niet zover.
  zondag 31 augustus 2025 @ 11:31:17 #40
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_218639016
Het Algemeen Dagblad dacht, kom we gaan reclame voor FvD maken

Baudet leidt gewoon nog de partij. De Vos is sinds het begin bij Forum en staat dus achter alle complottheorieën, racisme en extremisme. Hij zegt hardop dat haar plek bovenaan de lijst alleen is om toegang tot media te krijgen en meer zetels te halen. Nu opletten: zijn er media die erin meegaan?

Een dubbelinterview in het AD en regiotitels. 'Met een frisse start hoopt FVD weer kiezers buiten de eigen bubbel te bereiken', leest het intro. Context wordt niet geboden. Waar Forum voor staat, daar wordt geen aandacht aan besteed.

https://www.ad.nl/politie(...)definieerd~aa44ff6f/

https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lxoojdiyrk2b
https://bsky.app/profile/kustaw.bsky.social/post/3lxogc3qr222y

We doen het gewoon opnieuw.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_218639204
quote:
1s.gif Op zondag 31 augustus 2025 11:31 schreef Klopkoek het volgende:

De Vos is sinds het begin bij Forum en staat dus achter alle complottheorieën, racisme en extremisme.
Wat een angst vooraf dus eigenlijk. Een slechte raadgever die veel kortsluiting geeft.
pi_218639210
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 10:07 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Je denkt te moeilijk. Hij heeft gewoon geen zin in een vermoeiende verkiezingstoernee en laat dat een ander doen.
nee. ik denk dat hij wel degelijk beseft dat zijn persoonlijke uitstraling inmiddels bekend is bij het grote publiek

hij is van alles beschuldigd de afgelopen jaren, zelfs dat hij dronken in de 2e kamer zat en dat hij mogelijk ook drugs gebruikte
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  zondag 31 augustus 2025 @ 12:06:45 #43
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_218639353
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 11:57 schreef NatteLont het volgende:

[..]
Wat een angst vooraf dus eigenlijk. Een slechte raadgever die veel kortsluiting geeft.
Hoezo angst? Deze mevrouw zit er al vanaf het begin bij en er ligt een programma.
twitter
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_218639529
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 12:06 schreef Klopkoek het volgende:

[..]
Hoezo angst? Deze mevrouw zit er al vanaf het begin bij en er ligt een programma.
[ x ]
Over angst gesproken. De hersenkronkels/beschuldigingen van Dr. Marina neem ik niet serieus.

[ Bericht 1% gewijzigd door NatteLont op 31-08-2025 12:18:48 ]
pi_218639634
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 12:13 schreef NatteLont het volgende:

[..]
Over angst gesproken. De hersenkronkels/beschuldigingen van Dr. Marina neem ik niet serieus.
Staan die dingen dan niet in het programma van FVD?
pi_218639650
quote:
10s.gif Op zondag 31 augustus 2025 12:19 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
Staan die dingen dan niet in het programma van FVD?
Ja en ik ben het eens met dat programma ten aanzien van Rusland
pi_218639670
quote:
1s.gif Op zondag 31 augustus 2025 11:31 schreef Klopkoek het volgende:

Baudet leidt gewoon nog de partij. De Vos is sinds het begin bij Forum en staat dus achter alle complottheorieën, racisme en extremisme. Hij zegt hardop dat haar plek bovenaan de lijst alleen is om toegang tot media te krijgen en meer zetels te halen. Nu opletten: zijn er media die erin meegaan?

Een dubbelinterview in het AD en regiotitels. 'Met een frisse start hoopt FVD weer kiezers buiten de eigen bubbel te bereiken', leest het intro. Context wordt niet geboden. Waar Forum voor staat, daar wordt geen aandacht aan besteed.

https://www.ad.nl/politie(...)definieerd~aa44ff6f/

https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lxoojdiyrk2b
https://bsky.app/profile/kustaw.bsky.social/post/3lxogc3qr222y

We doen het gewoon opnieuw.
Terechte klacht. 'Neutraal' doen over extreemrechts is het legitimeren van extreemrechts.
pi_218639680
quote:
1s.gif Op zondag 31 augustus 2025 00:54 schreef capricia het volgende:
Ligt er aan ... Wellicht bestaan de FvD stemmers wel 2/3e uit boze incels die nooit op een partij met een vrouwelijke lijsttrekker zouden stemmen. Dan vist de nummer twee achter het net.
"Pools are perfect for holding water"
  zondag 31 augustus 2025 @ 12:34:37 #49
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_218639740
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 12:24 schreef probeer het volgende:

[..]
Ligt er aan ... Wellicht bestaan de FvD stemmers wel 2/3e uit boze incels die nooit op een partij met een vrouwelijke lijsttrekker zouden stemmen. Dan vist de nummer twee achter het net.
Ja op een Eva Vlaardingerbroek zouden ze wel stemmen. Maar ik denk dat ze Lidewij teveel een Becky vinden.
  zondag 31 augustus 2025 @ 12:35:29 #50
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_218639746
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 11:57 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
nee. ik denk dat hij wel degelijk beseft dat zijn persoonlijke uitstraling inmiddels bekend is bij het grote publiek

hij is van alles beschuldigd de afgelopen jaren, zelfs dat hij dronken in de 2e kamer zat en dat hij mogelijk ook drugs gebruikte
Maar hij blijft gewoon zitten dus ze kan zich er ook niet van losmaken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')