Correct, dat ging een stuk snellerquote:
Of Alohomora, maar helemaal juist!quote:
Opgezocht, en het klopt.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 11:18 schreef DTF het volgende:
Gordon Kaye.
Geboren in Huddersfield en zat bij een oom van m'n stiefvader in de klas 😊
Zo makkelijk kan het zijnquote:
Stand #3379:quote:
Nee, Deadpool 2quote:Op maandag 20 oktober 2025 15:57 schreef Opzoeknaarvrienden het volgende:
Niemand? Andere vraag doen?
Gelukkig, iemand die 'm wistquote:
Makkiequote:
Dikke boemquote:
Zeker, omdat er geen Banksium isquote:
Wie isquote:Het vermogen datnaliet in 1829 ging aanvankelijk naar zijn neef H. J. Dickinson met de bepaling dat als deze geen nazaten zou hebben het daarna naar de regering van de Verenigde Staten zou gaan ter oprichting van een instituut ter verspreiding van kennis en wetenschap.
Nee, het was een Engelsman, die nooit in de VS is geweest. Er is een vrij bekend instituut dat naar hem is vernoemd.quote:
Ik had anders JD Rockefeller gegokt, maar dat was een Amerikaan.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 11:24 schreef Berkery het volgende:
[..]
Nee, het was een Engelsman, die nooit in de VS is geweest. Er is een vrij bekend instituut dat naar hem is vernoemd.
Yesquote:
Stand #3379:quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 09:56 schreef Starflyer het volgende:
Toronto Blue Jays en Los Angeles Dodgers
Goed genoeg.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 14:13 schreef Quyxz_ het volgende:
Het betekent Lion City, dus is er een legende over een leeuw? Was die leeuw toevallig de Merlion van dat standbeeld waar men belachelijke poses aanneemt?
Correct! Chicago House is de bakermat.quote:
Die zijn het inderdaad niet.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 09:19 schreef mitt het volgende:
Chicago op 2?! Oké dan.
Rolling Stones ofzo zou logisch zijn maar die zullen het dan wel niet zijn..
Ook niet.quote:
quote:
Dat eerste klopt.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 06:47 schreef Opzoeknaarvrienden het volgende:
Vast uit een film.
Wilde gok: Janes Bond, Octopussy
Ik woon ook in (zuid) Noord-Holland, en ik heb van beide plaatsen nog nooit gehoordquote:Op zaterdag 1 november 2025 00:45 schreef DTF het volgende:
Daar fiets ik nog wel eens als ik het standaard rondje wat groter wil maken.
Schagen.
Al had ik gegokt dat iets groter zou zijn dan 15 duizend inwoners.
Ik heb een keer of 6 gequizt in Schagen. Boven restaurant Wonders.quote:Op zaterdag 1 november 2025 01:11 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik woon ook in (zuid) Noord-Holland, en ik heb van beide plaatsen nog nooit gehoord
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |