https://www.rijnmond.nl/n(...)gooiden-met-vuurwerkquote:Voor het eerst in zo’n vijftig jaar kon het traditionele slaapfeest op het Huttendorp in Bleiswijk donderdagnacht niet doorgaan. Terwijl de kinderen er zich op verheugden om in hun zelfgebouwde hut te slapen, maakten agressieve jongeren een einde aan de gezelligheid. “Het liep volledig uit de hand.”
quote:We belden meerdere keren de politie, maar het duurde ruim een uur voordat ze er waren.
quote:Er is niemand aangehouden.
Omdat de ouders 33cm bicepsen hebben en geen creatine nemenquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 10:48 schreef Jahr00n het volgende:
Waarom niet de ouders optrommelen en korte metten maken met deze jongeren?
Ze verwachten ook nog dat ie democratisch gekozen is ofzo? Of hebben ze meer een zilverrug in gedachten?quote:
Heb gezocht naar een bron dat het geen Nederlanders waren maar nog niets kunnen vinden.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 11:51 schreef Elan het volgende:
Het gaat over jongeren die rellen en de asielzoekers krijgen alsnog de schuld. Prachtig land..
Op zoek naar de leider van de jongeren, maar die konden we niet vinden?quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 11:00 schreef maily het volgende:
[ link | afbeelding ]upload image online
Geweldig zulke activiteiten voor de kinderenquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 12:05 schreef tesssssssss het volgende:
Dit was in ieder geval het huttendorp:
[ x ]
Ja, maar dat huttendorp was niet aangevallen. Dus ik had het fout.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 12:06 schreef maily het volgende:
[..]
Geweldig zulke activiteiten voor de kinderen![]()
Exact dezelfde gedachte hier. Bij ons in het dorp had er binnen enkele minuten een groep vaders gestaan.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 10:48 schreef Jahr00n het volgende:
Waarom niet de ouders optrommelen en korte metten maken met deze jongeren?
Baldadig?quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 11:00 schreef maily het volgende:
[ link | afbeelding ]upload image online
Andere uiterste.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 12:39 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Baldadig?
Tha fuck?
Je zou dit soort figuren gewoon moeten aanrijden met je auto.
Nou nee, als ze geweldadig zijn en (zwaar) vuurwerk naar mijn kind zouden gooien (met risico op branden), zou ik er totaal geen moeite mee hebben. Ik heb dan ook nogal een temperament, en vooral tuig weet dat goed aan te wakkeren.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |